آزمون ها، بازی ها و نظرسنجی ها (نمونه)

یک کنایه گیج کننده در بازاریابی محتوا وجود دارد.

اگرچه بیشتر محتوا ثابت است، اما محتوای تعاملی معمولاً نتایج بهتری ارائه می دهد.

بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های تعامل محتوا توسط Mediafly، محتوای تعاملی 52.6 درصد بیشتر از محتوای ثابت را شاهد بود. همچنین مشخص شد که خریداران به طور متوسط ​​53 درصد زمان بیشتری را برای محتوای تعاملی (13 دقیقه) نسبت به محتوای ثابت (8.5 دقیقه) صرف می کنند.

با این حال، تنها 14 درصد از بازاریابان مورد نظرسنجی HubSpot گفتند که می‌خواهند نظرسنجی‌ها و بازی‌های تعاملی را در سال 2024 امتحان کنند.

شاید آنها (و شما؟) فقط به کمی فشار نیاز داشته باشند – الهام بخشی برای ارائه آن آزمون ها، نظرسنجی ها، بازی ها و موارد دیگر.

آژانس‌های خلاقی که محتوای تعاملی را برای مشتریان خود ارائه می‌کنند، مثال‌ها، ابزارها و پیشنهادهایی در مورد چگونگی انجام آن به خوبی ارائه می‌دهند.

به مخاطبان خود یک ماشین حساب یا یک بازی بدهید

Banish Media یک ماشین حساب تعاملی وام مسکن طراحی کرد که به خریداران بالقوه امکان می دهد پرداخت های ماهانه خود را بر اساس سناریوهای مختلف تخمین بزنند. شرکت کنندگان آزمون آدرس ایمیل خود را برای دریافت گزارش های شخصی و ایجاد سرنخ برای شرکت های املاک و مستغلات ارائه کردند.

Banish Angural آژانس می گوید آنها از Outgrow برای ساختن ماشین حساب برای یک مشتری املاک استفاده کردند.

در اینجا مثالی از نحوه کار آن آورده شده است. (محرمانه بودن مشتری مانع از اشتراک گذاری ماشین حساب واقعی Banish Media می شود.) کاربران به چندین سوال از جمله درآمد ناخالص ماهانه، مبلغ پرداختی به عنوان مالیات و هزینه پرداخت های پزشکی و بیمه هر ماه پاسخ می دهند و نقطه به مکان مناسب در محدوده دلار منتقل می شود. . در ستون سمت راست، کاربران می‌توانند پول موجود برای کل درآمد ماهانه، هزینه‌ها و پول موجود برای پس‌انداز را ببینند.

کاربران همچنین می توانند در صورت تمایل شخصی از شرکت املاک و مستغلات، اطلاعات خود را ارسال کنند. به علاوه، آنها می توانند نتایج را از طریق ایمیل با شخص دیگری به اشتراک بگذارند.

کاربران به چندین سوال از جمله درآمد ناخالص ماهانه، مبلغ پرداختی به عنوان مالیات و هزینه پرداخت های پزشکی و بیمه هر ماه پاسخ می دهند و نقطه به مکان مناسب در محدوده دلار منتقل می شود.  در ستون سمت راست، کاربران می‌توانند پول موجود برای کل درآمد ماهانه، هزینه‌ها و پول موجود برای پس‌انداز را ببینند.

برای یک مشتری در صنعت سلامتی، Banish Media از Typeform برای ایجاد یک مسابقه استفاده کرد. بازدیدکنندگان ترجیحات، اهداف بهداشتی و اطلاعات تماس خود را در ازای توصیه های شخصی ارائه کردند.

بازی‌ها همچنین زمانی که با استراتژی‌های بازاریابی خرده‌فروشی مشتریان هماهنگ باشند، به خوبی کار می‌کنند. Banish اخیراً از Gamify برای ایجاد یک بازی ترکیبی استفاده کرده است که در آن بازیکنان می‌توانند از تخفیف محصول برخوردار شوند. برندها از افزایش تعامل کاربر، زمان حضور در سایت، تولید سرنخ و فروش سود می برند.

  How to Write a Budget Proposal (+ Free Template)

Banish می گوید: «ترکیب این ابزارها در استراتژی محتوا مستلزم درک عمیق ترجیحات و رفتارهای مخاطب است.

فقط از نیویورک تایمز که Wordle را خریده است و تلاش اخیر لینکدین در مورد قدرت بازی ها برای جذب و حفظ کاربران در سایت خود بپرسید.

از بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان خود نظرسنجی کنید

David LaVine، بنیانگذار RocLogic Marketing، از افزونه وردپرس Forminator برای ایجاد نظرسنجی در وب سایت خود برای درک بهتر علایق و نیازهای مشتریان بالقوه خود استفاده می کند.

در این مثال نظرسنجی، او از پاسخ‌دهندگان می‌پرسد که در چه جنبه‌ای از بازاریابی درون‌گرا به کمک بیشتری نیاز دارند. او همچنین در ازای آن چیزی به آنها می دهد – نگاهی اجمالی به نحوه رای دادن همتایانشان. نمایش عمومی نتایج می‌تواند به نظرسنجی‌کنندگان کمک کند تا ببینند افکار یا اقدامات آن‌ها چگونه با دیگران در صنعت مقایسه می‌شوند.

در این نمونه نظرسنجی، از پاسخ دهندگان پرسیده می شود که در چه جنبه ای از بازاریابی درونگرا به کمک بیشتری نیاز دارند.  همچنین به پاسخ دهندگان نگاهی اجمالی به نحوه رای دادن همتایانشان داده می شود.

دیوید همچنین نتایج نظرسنجی را در محتوای خود منتشر می کند و نظر خود را بیان می کند، همانطور که در این مقاله درباره موانع انتخاب یک طاقچه انجام داد. او می‌گوید: «این من را مجبور می‌کند تا تفکرم را در مورد موضوع تیز کنم و به من اجازه می‌دهد دیدگاهم را ارائه دهم.

ویژگی های نظرسنجی تعبیه شده در رسانه های اجتماعی را نیز فراموش نکنید. الکسیس کوینتال، مدیر عامل Rosarium PR & Marketing Collective، می‌گوید سادگی نظرسنجی‌های LinkedIn به کاربران اجازه می‌دهد داده‌های فوری و عملی دریافت کنند.

مشتری او، پل موچوفسکی، از آن به عنوان یک ابزار تحقیق برای محتوای آینده استفاده کرد. توسعه دهنده یک مکمل CBD برای خواب از پاسخ دهندگان پرسید که مایلند کدام جنبه از خواب را بهبود بخشند. کاربران لینکدین می توانند کیفیت خواب (56 درصد)، مدت زمان خواب (17 درصد)، سهولت به خواب رفتن (17 درصد) و انرژی هنگام بیدار شدن (11 درصد) را انتخاب کنند.

در این نظرسنجی لینکدین، خوانندگان می‌توانند کیفیت خواب (56%)، مدت زمان خواب (17%)، سهولت به خواب رفتن (17%) و انرژی هنگام بیدار شدن (11%) را انتخاب کنند.

الکسیس می‌گوید: «این نظرسنجی‌ها نه تنها با نرخ بالاتری در مقایسه با پست‌های متنی استاندارد انجام می‌شوند، بلکه روشی سریع و خلاقانه برای جمع‌آوری بینش‌های ارزشمند از شبکه شما ارائه می‌کنند.

از آنجایی که نظرسنجی لینکدین به سازنده اجازه می‌دهد ببیند هر فرد چگونه رای داده است، می‌توانید نمایه‌های رای‌دهندگان را با دقت بیشتری بررسی کنید و بهتر متوجه شوید چه کسی با محتوای شما درگیر بوده است.

متن را به فیلم و بازی تبدیل کنید

نظرسنجی LinkedIn و آزمون‌های ایجاد شده توسط Typeform برای Michigan Creative کار می‌کنند. برایان تاون، مدیر عامل آژانس، می‌گوید، اما صفحات فرود سفارشی آنها با ویدیوها نیز به خوبی کار می‌کنند.

در این مثال، Michigan Creative چهار ویدیو – ویدیوی برند CHI Aviation، ارزش‌های اصلی Wieland، ویدیوی مصاحبه ICC و گواهی Sanctum House – با طول‌های مختلف نمایش می‌دهد.

  7 پیش بینی روند کارشناس و مبتنی بر داده برای سال 2024

سپس، از بیننده ویدیو، نام و آدرس ایمیل مورد علاقه خود را می‌پرسد.

Michigan Creative چهار ویدیو - ویدیوی برند CHI Aviation، ارزش‌های اصلی Wieland، ویدیوی مصاحبه ICC و گواهی Sanctum House - با طول‌های مختلف نمایش می‌دهد.

برایان می‌گوید هنگامی که ترجیحات خود را ارسال می‌کنند، Michigan Creative ایمیلی می‌فرستد که با این جمله شروع می‌شود: «انتخاب عالی! ما نیز آن سبک را دوست داریم…» و از گیرنده می‌خواهد که جلسه‌ای با تیم برنامه‌ریزی کند.

برایان می‌گوید: «این رویکرد تعاملی نه تنها بینندگان را درگیر می‌کند، بلکه بینش‌هایی را در مورد ترجیحات و نیازهای آن‌ها به ما ارائه می‌دهد، و ما را قادر می‌سازد ارتباطات بعدی خود را به طور مؤثرتری تنظیم کنیم».

تام جانسی، که خود را به عنوان یک قلدر در بازاریابی ناتیلوس معرفی می کند، می گوید که آژانس دریافته است که ویدیوهای تعاملی عملکرد خوبی دارند. ابزارهایی مانند Playbuzz و Wirewax (اکنون بخشی از Vimeo) به بینندگان اجازه می‌دهند تا انتخاب‌هایی داشته باشند که بر نتیجه ویدیو تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، یک شرکت با محوریت آموزشی می تواند چندین ماژول یادگیری ایجاد کند و به انتخاب بینندگان اجازه دهد که کدام یک نشان داده شود.

ابزار واقعیت افزوده (AR) Zappar به ناتیلوس مارکتینگ کمک می‌کند تا مشتریان خرده‌فروش خود را به دنیای جدیدی ببرد. آنها تجربیات تعاملی ایجاد می کنند که اجازه آزمایش های مجازی را می دهد و اطلاعات اضافی محصول را ارائه می دهد.

این آژانس همچنین از پلتفرم Ceros برای بازی سازی محتوا استفاده می کند. برای یک مشتری، مینی بازی های مرتبط با تناسب اندام را ایجاد کرد که کاربران را تشویق می کرد تا به اهداف ورزشی روزانه خود دست یابند. تام می‌گوید که بازی باعث افزایش 60 درصدی تعامل کاربر در مقایسه با محتوای غیرتعاملی و افزایش 45 درصدی در حفظ نسبت به محتوای غیربازی آن شد.

محتوای تعاملی را با استراتژی های بازاریابی و توزیع خود هماهنگ کنید

لین کولانتو، متخصص بازاریابی در KBA Web، می گوید هر گزینه ای را که در نظر می گیرید، استراتژیک باشد. او می‌گوید: «کلید انتخاب ابزار مناسب برای کار و اطمینان از همسویی عناصر تعاملی با استراتژی کلی و سفر کاربر است.

KBA Web یک آزمون Typeform برای یک مشتری اتوماسیون بازاریابی به نام «ابر قدرت بازاریابی دیجیتال شما چیست؟» ایجاد کرد. هنگامی که بازاریابان در مسابقه شرکت کردند، توصیه های شخصی برای ابزارها و استراتژی ها دریافت کردند. تولید سرنخ را 150 درصد افزایش داد و 30 درصد تعامل رسانه های اجتماعی را افزایش داد.

با استفاده از Apester، KBA Web مجموعه‌ای از نظرسنجی‌ها و آزمون‌های تعاملی را ایجاد کرد که در مورد مقصد رویایی کاربران، ترجیحات سفر، و تجربیات فهرست سطلی سؤال می‌کردند. تعبیه آزمون ها و نظرسنجی ها در پست های وبلاگ مشتری صنعت سفر و راهنمای مقصد منجر به بهبود 35 درصدی زمان در صفحه و افزایش 200 درصدی در اشتراک گذاری اجتماعی شد.

  پرهیز از سوالات دام | وبلاگ ست

استراتژی توزیع برای محتوای تعاملی اغلب سرنوشت آن را تعیین می کند. لین کانال هایی را که KBA Web استفاده می کند توضیح می دهد:

  • ادغام وب سایت و وبلاگ. آزمونی را در محتوای مرتبط قرار دهید تا تجربه تعاملی را که مکمل موضوع است به کاربران ارائه دهید.
  • پست الکترونیک. آزمون ها را از طریق کمپین های ایمیلی هدفمند تبلیغ کنید. لیست ایمیل خود را بر اساس معیارهای مرتبط، مانند علایق، رفتارهای گذشته یا مراحل سفر خریدار، تقسیم بندی کنید.
  • سندیکای محتوا آزمون ها را در سایر وب سایت ها و پلتفرم های مرتبط تبلیغ کنید. KBA به سایت‌هایی دسترسی پیدا می‌کند که در آن مخاطبان هدف درخواست می‌کنند و از آن‌ها می‌خواهد که آزمون یا سایر محتوای تعاملی را در سایت خود ارائه دهند.

راهول ویج، مدیر عامل Webspero Solutions می گوید فراموش نکنید که کانال های رسانه های اجتماعی را به ترکیب توزیع خود اضافه کنید. این آژانس اخیراً از Google Forms برای ایجاد آزمونی به نام “تمرین کامل خود را در 5 دقیقه کشف کنید!” استفاده کرد. پست های اجتماعی شامل یک لینک مسابقه و تصویری از شخصی بود که با خوشحالی ورزش می کرد.

اگرچه او به دلیل محرمانه بودن مشتری نمی‌تواند نتایج خاص را به اشتراک بگذارد، اما راهول می‌گوید که آزمون سرنخ‌های قابل‌توجهی را به دست آورد و داده‌های ارزشمندی را برای کاربر فراهم کرد.

در محتوای خود شرکت کنید

شما هنوز نیازی به خداحافظی با محتوای ثابت در آمیخته بازاریابی خود ندارید. اما باید شروع به طوفان فکری کنید که چگونه بازدیدکنندگان را به شرکت کنندگان فعال محتوا تبدیل کنید.

به سادگی شروع کنید: از ویژگی های تعبیه شده در رسانه های اجتماعی استفاده کنید و ببینید که چگونه مخاطبان خود را درگیر می کنند. اگر خوب پیش می‌رود، روی ابزارهایی برای ایجاد نظرسنجی، آزمون‌ها و بازی‌هایی که می‌توانید در وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود توزیع کنید، سرمایه‌گذاری کنید.

با توجه به اینکه تنها 14 درصد از بازاریابان هستند فكر كردن در مورد محتوای تعاملی امسال، شما با انجام عملاً آن را در مقابل خواهید دید. تجزیه و تحلیل شما (و مخاطبان شما) از شما تشکر خواهند کرد.

تمام ابزارهای ذکر شده در این مقاله توسط یکی از همکاران مقاله پیشنهاد شده است. اگر می‌خواهید ابزاری را پیشنهاد دهید، مقاله را در شبکه‌های اجتماعی با یک نظر به اشتراک بگذارید.

ai aj ak” dir=”ltr”>تیم خود را در اکتبر امسال به دنیای بازاریابی محتوا بیاورید تا الهام بگیرید، ایده‌ها و توصیه‌های عملی در مورد توسعه و اجرای استراتژی‌ای که برای کسب و کار شما سود می‌آورد. نرخ های گروهی موجود است. امروز ثبت نام کنید.

مطالب مرتبط دستچین شده:

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/interactive-content-quizzes/

At stocktally, we specialize in providing end to end solutions to meet your stock and inventory management needs. Techpros : innovate, learn & connect ultimate technology resource,trends & insights page 634.