آن Ish را در استراتژی محتوا اعمال کنید

تا حدودی مانند وسعت فضای بین ستاره ای، برای من سخت است که بفهمم چقدر چیز در جهان برای فروش وجود دارد – خیره کننده است.

مردم در مورد بازاریابی دم بلند تحقیق می کنند

با این حال، حتی با وجود فروشندگان زیادی که در حال حاضر محبوب‌ترین محصولات را ارائه می‌کنند، یک استراتژی که هنوز هم شکسته می‌شود، بهره‌گیری از «دم بلند» در بازاریابی، کسب درآمد از قلمروی عمیق است.

به طور مشابه، ارزش زیادی فراتر از کلمات کلیدی محتوای محبوب وجود دارد، و بازاریابان باهوش می دانند که بهترین بهینه سازی باعث می شود درست مشتریان – سرنخ های واجد شرایط برای تبدیل آماده شده اند.

کلمات کلیدی دم بلند که با دقت انتخاب شده اند، خریداران برگزیده ای مانند من را از محصولات پر زرق و برق و محبوب صفحه اول عبور می دهند، زیرا ما به دنبال چیزی دقیق تر هستیم. من می دانم که برای خرید فورا آن را هیجان زده خواهم کرد – وقتی آن را پیدا کردم.

بیایید به این استراتژی بپردازیم، به چند نمونه بازاریابی دنباله دار نگاه کنیم، و سپس بررسی کنیم که چگونه این ایده به زیبایی در بازاریابی محتوا اعمال می شود.

→ اکنون دانلود کنید: 6 قالب رایگان پست وبلاگ

اصطلاح “دم بلند” توسط کریس اندرسون برای توصیف نمودار زیر ابداع شد.

این تفاوت بین فروش حجم بالای اقلام پرطرفدار (قسمت سر در نمودار، به رنگ قرمز) با حجم کم بسیاری از اقلام دیگر که چندان محبوب نیستند را نشان می دهد (دم بلندتر و خردلی رنگ نمودار).

نمودار نحوه عملکرد نظریه دم بلند.

با توجه به وبلاگ دم بلند اندرسون، این نظریه به طور خاص بر بخش دنباله نمودار در طول زمان تمرکز می کند، از این رو عنوان کتاب او: چرا آینده کسب و کار فروش کمتری دارد.

اندرسون می نویسد: “اندازه کل بالقوه بسیاری از بازارهای کوچک در کالاهایی که به طور جداگانه به اندازه کافی برای خرده فروشی و توزیع پخش پخش سنتی به فروش نمی رسند، ممکن است روزی با بازار بزرگ موجود در کالاهایی که از مرز اقتصادی عبور می کنند رقابت کند.”

ما شاهد اجرای این تئوری بودیم و فروشگاه‌های آجر و ملات را که متکی به فروش از کاتالوگ کوچک‌تر و بسته‌شده بودند تماشا کردیم.

تنها راه این بود که کسب و کار خود را به صورت آنلاین انجام دهند، محصولات خود را به طور جدی متنوع کنند، یا با سایر برندها همکاری کنند تا به اندازه کافی بزرگ بمانند تا بتوانند رقابت کنند. (مرد، آیا دلم برای آن کاتالوگ‌های dELiA*s تنگ شده است.)

دم دراز در نمونه های بازاریابی

بیایید نگاهی به چند نمونه از بازاریابی دم بلند موفق بیندازیم.

جریان سرگرمی

در حالی که سرویس‌های پخش جریانی مانند Netflix، Disney+، و AppleTV نمایش‌ها و فیلم‌های محبوبی را ارائه می‌دهند و/یا ایجاد می‌کنند که ما را به اشتراک می‌کشد، آنها همچنین انواع مختلفی از عناوین کمتر محبوب را برای تکمیل خدمات خود هر ماه ارائه می‌دهند.

  مربی دانش آموز | وبلاگ ست

تنوع به زمان تماشا کمک می کند و بازدیدکنندگان خاص را جذب می کند – مانند مادر من. او همچنان تماشا خواهد کرد هر چیزی اگر استیون سیگال در آن باشد، مهم نیست که چند بار آن را دیده است. مهم نیست چند بار داشته ایم همه دیدمش مامان.

ICZOOM

این پلتفرم تجارت الکترونیک B2B برای قطعات الکتریکی امسال از طریق بازاریابی دم بلند دستاوردهایی به دست آورده است. آنها اخیرا جزئیاتی را در مورد رشد شتابان و گسترش مداوم بازار خود منتشر کردند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی ICZoom، حجم خرید شرکت های کوچک، متوسط ​​و خرد بسیار تفکیک شده است. این مشاغل به ندرت از سوی توزیع کنندگان بزرگ، نمایندگان و سازندگان تجهیزات اصلی پشتیبانی می شوند.

با این حال، همین شرکت‌های کوچک، متوسط ​​و میکروالکترونیکی می‌توانند بازاری طولانی را با مقیاس بزرگ و چشم‌انداز وسیع تشکیل دهند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است: اگرچه تقاضای یک شرکت کوچک و خرد با تجمیع این شرکت ها بسیار کم است، اما بازار بسیار بزرگی ایجاد می شود.

آمازون و Etsy

آمازون بیش از 12 میلیون محصول به فروش می رساند. وقتی بازار فروشندگان آنها را اضافه می کنید، جایی که آنها به دیگران اجازه می دهند کالاها را برای سکه بفروشند، این تعداد به بیش از 350 میلیون محصول می رسد.

این یک دم بسیار بلند است که هر سال فقط بلندتر می شود.

همه ما می دانیم که در دوشنبه سایبر، در معاملات تلویزیونی با صفحه عریض غوطه ور خواهیم شد، بنابراین اکثر فروشندگان بازار آمازون بر روی اقلام کمتر محبوب تر تمرکز می کنند تا در تعطیلات خرید سود ببرند.

در همین حال، من و میلیون‌ها خریدار دیگر در Etsy به دنبال آن چیز عجیب و غریبی خواهیم بود که می‌دانم دوستان مادرم فوراً آن را درک خواهند کرد و با اشتیاق در آغوش خواهند گرفت.

در سال 2022، نزدیک به 7.5 میلیون فروشنده در Etsy وجود داشت تا به بیش از 96 میلیون خریدار فعال Etsy خدمات ارائه دهد.

حدس بزن کیه نه آیا به نتایج صفحه اول در جستجوی Etsy برای “جواهرات” می رسید؟ اساساً 7.5 میلیون فروشنده – و بسیاری از نتایج صفحه اول Etsy برای جواهرات نیز تبلیغات پولی هستند.

استفاده از کلمات کلیدی دم بلند که آنها را از نزاع متمایز می کند، راهی برای فروشندگان است.

وبلاگ HubSpot

HubSpot کلمات کلیدی طولانی را برای به دست آوردن ترافیک هدف قرار می دهد و محتوای زیادی را در سراسر مجموعه دارایی های وب خود تولید می کند تا بازدیدکنندگان منحصر به فرد بیشتری را جذب کند. حتی زمانی که هوش مصنوعی صحنه را تکان می دهد، این موضوع همچنان صادق است!

Kaitlin Milliken، مدیر برنامه در وبلاگ HubSpot می گوید: «ما می دانیم که CRM و محصول HubSpot می تواند به سازمان ها در اندازه ها و صنایع کمک کند.

او توضیح می‌دهد: «پست‌های وبلاگ ما باید با محتوای مفید و بینش‌های انسانی در دنیای واقعی به این مخاطبان گسترده خدمت کند.»

بکارگیری مفهوم دم بلند در استراتژی محتوا

پس از معرفی مفهوم دم بلند در زیستگاه طبیعی خرده فروشی آن، بیایید اکنون آن را در تولید محتوا اعمال کنیم. در اینجا شش راه وجود دارد که می توانید آن را در عمل ببینید، و من توضیح خواهم داد که چگونه از هر کدام به نفع استراتژی محتوای خود استفاده کنید.

1. سایت خود را برای بسیاری از کلمات کلیدی، از جمله عبارات دم بلند، بهینه کنید.

سئو بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی ورودی است. این یک بازی هوشمندانه برای بهینه سازی سایت شما برای کلمات کلیدی و عبارات کلیدی طولانی تا جایی که می توانید، تا زمانی که همه آنها به طور مستقیم با محصول/خدمت شما مرتبط هستند، است.

  شکسته (و ارزش تعمیر ندارد)

به یاد داشته باشید، اگر کلمات کلیدی شما مرتبط نیستند، آنها بی ربط هستند. با استفاده از کلمات کلیدی که برای کسب و کار شما تطبیق ضعیفی دارند، هر چقدر هم که کلمه کلیدی محبوب باشد، ترافیک بیهوده ای را برای شما به ارمغان می آورد که باعث کاهش اعتماد شما می شود.

این یک اتلاف بزرگ منابع است.

مزایای دیگر عبارات کلیدی دم بلند این است که آنها تقریباً به اندازه کلمات کلیدی در راس رقابت نخواهند داشت، و بازدیدکنندگان سایت شما از عبارات کلیدی دم بلند به دلیل اینکه در جستجوی چیزی بسیار خاص هستند، سرنخ بهتری دارند. .

کلمات کلیدی دم بلند ترافیک زیادی را برای یک وبلاگ جمع می کنند.

عبارات کلیدی طولانی ممکن است به صورت جداگانه حجم کمی از ترافیک را ایجاد کنند، اما همانطور که در نمودار بالا می بینید، ترافیک ترکیبی همه کلمات کلیدی در قسمت انتهایی قابل توجه است.

آویناش کاوشیک، یکی از متخصصان تحلیل OG، توصیه می کند که از SEO برای مقابله با کلمات کلیدی در نمودار دم بلند خود استفاده کنید و از PPC برای افزایش ترافیک برای کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید. در اینجا مقاله ای با فناوری پایین اما دوست داشتنی او در این زمینه نوشته شده است.

2. محتوای زیادی ایجاد کنید.

در اغلب موارد، سایت هایی با بیشترین محتوا – به طور خاص محتوای اصلی، معتبر و ارزشمند – همچنین بیشترین بازدید کننده را جذب می کنند.

Reddit و Quora نمونه‌های بارز سایت‌هایی با محتوای بسیار متنوع هستند که به آنها کمک می‌کند روزانه میلیون‌ها بازدیدکننده را جذب کنند.

دم بلند در بازاریابی، محبوبیت صفحه برای پست های وبلاگ HubSpot.

در بالا یک عکس فوری از صفحات محبوب از وبلاگ HubSpot است. صفحه اصلی وبلاگ و برخی از مقالاتی که به صفحات اصلی Digg و Reddit راه یافتند همچنان بازدیدکنندگان زیادی را جذب می کنند.

اما هنگامی که تعداد بازدیدهای صفحه را برای سایر صفحات در طول زمان جمع آوری می کنیم، بدیهی است که این محرک های ترافیکی با حجم کمتر وقتی به طور جمعی در نظر گرفته می شوند تأثیر قابل توجهی ایجاد می کنند.

حتی در انتهای دم دراز، حدود 20 منبع محتوای گذشته بیش از 1000 بازدید از صفحه داشته است.

3. دنبال کنندگان خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید.

یکی از راه‌های جذب ترافیک از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی است که برای جذب مخاطبانی که از طریق موبایل به اینترنت دسترسی دارند، بهترین است. بیایید ماهیت دم بلند ریتوییت ها را در نظر بگیریم:

دم بلند در بازاریابی، نمودار ریتوییت به ازای هر فالوور درگیر.

منبع تصویر

در اینجا، نموداری را می بینید که منعکس کننده محدودیت های توزیع ارسال مجدد در X است که اجرا می شود علوم کاربردی. با گذشت زمان، مجموع بازتوییت‌های افرادی که فقط گاهی اوقات بازتوییت می‌کنند، قابل توجه است و ترافیک معنی‌داری را به همراه دارد.

لطفاً به یاد داشته باشید که کلید جذب فالوور و دریافت این ریتوییت ها اشتراک گذاری محتوای ارزشمند و تعامل با مخاطبان است.

مانند هر محتوا، شما می‌خواهید معتبر، معتبر و روشنگر باشد – طنز معمولاً در شبکه‌های اجتماعی نیز فالوورهایی به دست می‌آورد.

4. در مرحله بعد، روی یک استراتژی لینک سازی سرمایه گذاری کنید.

لطفا درک کنید – من پیشنهاد نمی کنم که برای پیوند دادن به سایت خود به تعدادی از افراد پول بدهید.

در تجربه من، بهترین راه برای ایجاد پیوند پیوند، انتشار محتوای عالی است که ارزش واقعی ارائه می‌کند، به طوری که دیگر سازندگان خواستن برای پیوند به سایت یا محتوای خود

یکپارچگی و اصالت فقط با ROI بالاتر، برای مدت طولانی تری بهتر کار می کنند. اگرچه من این را در دوران باستان از مربی اولیه خود در این صنعت آموختم، اما هنوز هم صادق است.

  "من هرگز تو را ندیده ام که نقاشی کنی"

دم بلند در بازاریابی، نمودار بک لینک به سایت های HubSpot.

نمودار بالا نشان می دهد که برخی از سایت ها، مانند موتورهای جستجوی بزرگ و سایت های جستجوی خاص صنعت، به طور طبیعی ترافیک زیادی را به سمت شما هدایت می کنند. اما همانطور که قبلاً دیدیم، تعداد زیادی از سایت هایی که حجم ترافیک پایینی را برای شما به ارمغان می آورند هنوز ارزشمند هستند.

اگر از داده‌های خود متوجه شدید که برخی از آن سایت‌ها سرنخ‌های باکیفیتی دارند، توجه داشته باشید. شما باید زمان و انرژی را صرف ایجاد رابطه با آنها کنید تا این قیف رشد کند.

5. محتوای خود را در اطراف پخش کنید.

نمودار اول زیر یک عکس فوری از ترافیک HubSpot را نشان می دهد که از تمام سایت های رسانه های اجتماعی که به طور فعال محتوا را به اشتراک گذاشته یا آپلود می کردیم دریافت می کرد.

اگر محتوا را در تمام سایت‌های موجود به اشتراک نمی‌گذاشتیم، آمار سایت ما حداقل با چند هزار بازدیدکننده سبک‌تر می‌شد.

دم بلند در بازاریابی، نموداری که سایت‌های رسانه‌های اجتماعی را نشان می‌دهد که HubSpot محتوا را در آن به اشتراک می‌گذارد.

با برداشتن یک قدم جلوتر، سرنخ هایی را که از همان منابع تولید کرده ایم در نمودار زیر بررسی کنید:

دم بلند در بازاریابی، نموداری که امتیازات HubSpot را از اشتراک محتوا نشان می دهد.

هنگامی که محتوای خود را به روش‌های مختلف ارائه می‌کنید، می‌توانید با داده‌های مشخص تعیین کنید که کدام منابع ارزش استفاده از آینده را دارند – و حتی شاید چرا آن مخاطبان تولیدکنندگان اصلی شما هستند.

دانستن بیشتر می تواند به شما کمک کند محتوای خود را بر اساس پلتفرم سفارشی کنید تا رشد بیشتری را افزایش دهید.

6. ردپای وب سایت خود را به حداکثر برسانید.

HubSpot ابزارهای رایگان بسیاری را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا وب سایت خود را از طرق مختلف رشد دهید و در طول زمان ترافیک سایت اصلی را افزایش دهید. نگاهی به نحوه رشد این نمونه کارها از ویژگی های وب HubSpot بیندازید:

دم بلند در بازاریابی، نمودار دارایی های وب HubSpot را نشان می دهد.

Grader.com و website.grader.com بیشترین بازدید کننده را به ارمغان آوردند و فرصت هایی را ایجاد کردند تا ترافیک آنها را به سایت اصلی HubSpot پیوند دهند.

بسته به اندازه کسب و کار شما و بودجه بازاریابی دیجیتال آن، ساخت ابزارها و مدیریت فوری چندین سایت می تواند چالش برانگیز باشد.

اگر باید از کوچک شروع کنید، نمی توانید با سرمایه گذاری در یک وبلاگ اشتباه کنید. این یک راه کم خطر و انعطاف پذیر برای باز ، دری به روی ترافیک بیشتر، صرف نظر از صنعت شما است.

آنچه از این سرمایه گذاری ها کسب می کنید در نمودار زیر نشان داده شده است.

هر بار که ردپای دیجیتال خود را در اینترنت با افزودن سایت دیگری افزایش می دهید، از آنها برای هدایت ترافیک واجد شرایط استفاده می کنید و به مرکز مرکزی خود باز می گردید.

اگر مرکز اصلی شما چیزی نیست که بیشترین ترافیک را به ارمغان بیاورد، نگران نباشید. به هر چیزی که برای شما بهتر جواب می دهد تکیه کنید.

دم بلند در بازاریابی، نمودار بازدیدکنندگان hubspot.com

بازاریابی دم بلند را بخشی از استراتژی محتوای خود قرار دهید.

استفاده از دم بلند در بازاریابی فقط یک استراتژی برای خرده فروشی نیست – آن را در استراتژی محتوای خود اعمال کنید! کلمات کلیدی، محتوا و سبد دارایی های وب خود را متنوع کنید تا ترافیک بیشتری را جذب و راهنمایی کنید.

فرصت های خود را با نوشتن محتوا برای مناطق خاص با استفاده از عبارات کلیدی دم بلند به حداکثر برسانید. و هر محتوای عالی که ایجاد می کنید، آن چیزها را در همه جا به اشتراک بگذارید.

“مبارزه ،. پیروزی!” مد ادنا، شگفت‌انگیزان

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در می 2009 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

منبع: https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/4723/6-ways-to-leverage-the-long-tail-in-your-marketing.aspx