آیا TikTok به QVC بعدی تبدیل می شود؟ همه چیز درباره خرید زنده TikTok

وقتی بزرگ شدم، QVC کانالی بود که مادرم برای کشف محصولات و معاملات جدید تماشا می‌کرد. از اتو مو گرفته تا بلوزهای مد روز و جواهرات، QVC همه چیز را در طول پخش زنده 24/7 خود به نمایش می گذارد.

زنی در حال تماشای رویداد خرید TikTok Live در گوشی هوشمند خود است

به سرعت به سال 2024 می رسیم، و من فکر می کردم که دوران QVC زنده مدت هاست که به لطف افزایش خرید آنلاین گذشته است. با این حال، به نظر می رسد که از طریق خرید زنده TikTok باز می گردد.

من نمی توانم بیش از یک دقیقه پیمایش کنم بدون اینکه با رویداد TikTok Live مواجه شوم که محصولات و خدماتی را به نمایش می گذارد که بینندگان می توانند مستقیماً از پخش زنده خریداری کنند.

بنابراین خرید زنده TikTok چیست و آیا QVC جدید است؟ مهمتر از آن، آیا برند شما باید آن را امتحان کند؟ این چیزی است که من پیدا کردم:

خرید زنده TikTok چیست

چرا برندها باید با خرید زنده TikTok تجربه کنند؟

خرید جریان زنده TikTok در مقابل QVC

کتاب الکترونیکی رایگان: راهنمای بازاریاب برای TikTok برای تجارت (اکنون دانلود کنید)

خرید زنده TikTok چیست؟

خرید زنده TikTok به برندها اجازه می‌دهد تا محصولات را در زمان واقعی در جریان پخش زنده روی پلتفرم به نمایش بگذارند و بفروشند. این تجربه به کاربران TikTok امکان می‌دهد بدون خروج از برنامه محصولات را خریداری کنند.

بینندگان همچنین می‌توانند تا پس از پخش زنده منتظر بمانند تا همه موارد ذکر شده در طول رویداد را مرور کنند. این کار با زدن نماد سبد خرید در گوشه سمت چپ پایین و انتخاب اقلامی که می خواهند بخرند انجام می شود.

علاوه بر این، به مشتریان و کسب‌وکارها اجازه می‌دهد در طول فرآیند با یکدیگر تعامل داشته باشند و ارتباط بین مصرف‌کننده و برند را تقویت کنند.

به عنوان مثال، من در TikTok Live پیمایش می کردم و با شرکتی به نام Wicked Misfit Shop مواجه شدم که کیف های دستی و کیف های عجیب و غریب می فروشد.

بینندگان در مورد فید زنده نظر دادند و از مجریان خواستند تا کیسه های مختلفی را که در پس زمینه نمایش داده شده است بردارید تا به مخاطبان توضیح دهند.

مجریان به سؤالات پاسخ دادند، به بینندگان گفتند که چگونه به اقلام استایل بدهند، و اطلاعات حیاتی مانند مواد، ویژگی‌ها و کاربرد اقلام را ارائه کردند.

  مبانی موفقیت آژانس: ساده سازی عملیات برای رشد

چرا برندها باید با خرید زنده TikTok تجربه کنند؟

سوال بهتر این است که “چرا که نه؟” مزایای زیادی برای فروش محصولات در جریان پخش زنده TikTok وجود دارد، بنابراین نمی توانم متوجه شوم که چرا یک برند نباید آن را امتحان کند. میزبانی رویداد خرید زنده TikTok می تواند:

مخاطبان خود را گسترش دهید.

بسیاری از سازندگان TikTok پیشنهاد می‌کنند حداقل چند بار در هفته برای افزایش دسترسی و افزایش تعداد دنبال‌کنندگان، به صورت زنده پخش شوند.

Coach.Stone، خالق محتوای TikTok می‌گوید پخش زنده در TikTok بین 3 تا 5 بار در هفته یک تکنیک دست کم گرفته شده برای افزایش مخاطبان شما است.

او می‌گوید: «توصیه می‌کنم حدود یک ساعت پس از ارسال یک ویدیو، به صورت زنده پخش شود تا وقتی آن ویدیو به صفحات «برای شما» مردم فرستاده می‌شود، ببینند که شما زنده هستید. “اگر آنها به ویدیوی شما علاقه مند هستند، می خواهند درباره شما بیشتر بدانند، مغز شما را انتخاب کنند و به لایو شما بپیوندند.”

اگر پخش زنده شما جذاب و سرگرم کننده است، بینندگان می خواهند حساب شما را دنبال کنند تا اطلاعات بیشتری را دریافت کنند. اطمینان از اینکه پخش زنده شما مقداری ارزش به مخاطبان شما ارائه می دهد برای لذت بخش ، آن بسیار مهم است.

در مورد خرید زنده، ارزش محصول شما و میزان خوبی است که آن را به نمایش می گذارید. به عنوان مثال، من اغلب رویدادهای خرید زنده از شرکت های کلاه گیس مانند مورد زیر را می بینم.

میزبانان استریم ها معمولاً خودشان کلاه گیس را امتحان می کنند، نحوه استایل دادن به آن را نشان می دهند و درباره انواع لباس ها یا رویدادهایی که در آن کلاه گیس بهترین می درخشد بحث می کنند.

و هر بار که کلاه گیس خریداری می شود، میزبانان اغلب زنگی را به صدا در می آورند یا با تشکر زنده از خریدار فریاد می زنند.

آنها همچنین به سوالات بینندگان در نظرات پاسخ می دهند.

همه اینها مخاطبان شما را سرگرم می کند و باعث جذب فالوور می شود.

افزایش فروش.

اکثر کاربران TikTok Gen Z هستند که 44.7٪ از کاربران این پلتفرم را تشکیل می دهند. علاوه بر این، 46٪ از مصرف کنندگان Gen Z در ایالات متحده در رویدادهای خرید زنده شرکت کرده اند.

و در نهایت، 47 درصد از مصرف کنندگان Gen Z در ایالات متحده و بریتانیا از یک پخش زنده خرید کرده اند. خب همه اینها یعنی چی؟

خوب، به این معنی است که خرید با جریان مستقیم می تواند پتانسیل خرید و فروش محصولات یا خدمات شما را افزایش دهد، به خصوص که قدرت خرید Gen Z سالانه در حال افزایش است.

  پیدا ، مشکل | وبلاگ ست

و ما هزاره ها را فراموش نکنیم که 33.7 درصد از کاربران TikTok را تشکیل می دهیم. اعتراف می کنم که هنگام خرید یک محصول چندین بار تحت تأثیر رسانه های اجتماعی قرار گرفته ام.

من دامن مورد علاقه‌ام را بعد از چندین بار بالا آمدن آن در اینستاگرامم از Midnight Hour خریدم، و یادداشتی برای خرید این کیف ساعت صورتی شایان ستایش پس از تبلیغ آن در یک رویداد خرید TikTok Live یادداشت کردم.

و من تنها فردی نیستم که هزاره تحت تاثیر قرار گرفته است. 38 درصد از هزاره ها در بریتانیا و ایالات متحده از طریق یک پلت فرم رسانه های اجتماعی خرید کرده اند.

خرید جریان زنده TikTok در مقابل QVC

البته، زمان پاسخ به سوال اصلی فرا رسیده است – آیا خرید زنده TikTok به QVC بعدی تبدیل می شود؟ برای پاسخ به آن، باید کمی مقایسه و تضاد انجام دهم.

جایی که آنها مقایسه می کنند

خرید زنده QVC و TikTok هر دو شامل نمایش یک محصول در طول پخش زنده است. در هر دو پلتفرم، بینندگان می توانند بلافاصله از طریق پخش، کالا را خریداری کنند.

شاید مهم ترین شباهت این باشد که QVC و TikTok Live Shopping دارای رویکردهای واقعی و محاوره ای برای تجارت الکترونیک هستند. به کلیپ زیر از یک لحظه کلاسیک QVC نگاه کنید.

نیک چاوز مجری و استایلیست با تماس گیرنده درباره محصولش صحبت می کند، به سؤالات او پاسخ می دهد و حتی در یک برنامه زنده می خندد.

مکالمات و لحظات معتبر و بدون اسکریپت مانند مورد بالا QVC را برای چندین دهه در بین مصرف کنندگان محبوب کرد.

و همین را می توان در مورد خرید زنده TikTok گفت. متأسفانه، هیچ مجموعه ویدیویی خنده‌داری برای اشتراک‌گذاری در این پست پیدا نکردم، اما باور کنید وقتی می‌گویم TikTok Live می‌تواند خنده‌دار، تصادفی و بی‌هوده باشد.

من همیشه به این فکر می کنم که قرار است در طول پخش زنده چه چیزی ببینم. آیا میزبان چیزی وحشیانه خواهد گفت؟ آیا آنها به طور تصادفی یک محصول را رها می کنند؟ یا اینکه بیننده ای به لایو می پیوندد و فضا را کاملا تغییر می دهد؟

این زیبایی هر پخش زنده و چیزی است که خرید زنده را سرگرم کننده تر می کند.

جایی که آنها در تضاد هستند

از لحاظ تاریخی، بینندگان باید با QVC تماس بگیرند، بینندگان باید با شماره‌ای که در طول رویداد زنده نمایش داده می‌شود تماس بگیرند تا خرید کنند یا از میزبان سؤال بپرسند. در TikTok، بینندگان می‌توانند روی مورد روی صفحه ضربه بزنند تا مستقیماً از طریق برنامه TikTok آن را خریداری کنند.

  Top Virtual Event Trends Shaping 2024 and Beyond

بینندگان TikTok می توانند با درخواست این کار به لایو بپیوندند یا می توانند از طریق بخش نظرات با میزبان ها تعامل داشته باشند.

تفاوت دیگر کیفیت محصولات و فروشندگان بین QVC و TikTok است. به یاد دارید زمانی که گفتم برخی از لباس های مورد علاقه من از خرید از پلتفرم هایی مانند TikTok و Instagram آمده است؟ خوب، همه چیز رنگین کمان و پروانه نیست.

برای اینکه یک فروشنده QVC باشد، یک کسب و کار باید یک درخواست ارسال کند و شرایط خاصی را برآورده کند. عکس این موضوع در مورد خرید زنده TikTok صادق است.

حساب تجاری و ویژگی‌های خرید زنده TikTok بسیار در دسترس‌تر هستند و نیازی به مدرکی برای کیفیت محصول ندارند.

این بدان معناست که خریداران باید هنگام خرید از یک کسب‌وکار در TikTok اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهند، زیرا این احتمال وجود دارد که اقلام آن‌طور که تبلیغ می‌شوند یا کیفیت پایینی داشته باشند، وجود دارد.

یک خالق محتوای مد با نام ایو سنت لورل نگرانی خود را در TikTok اخیر بیان کرد.

او می‌گوید: «می‌دانم (جریان‌های خرید زنده) می‌توانند به‌طور عجیبی هیپنوتیزم کننده باشند، و حتی گاهی اوقات در حال تماشای آن‌ها هستم، اما بیشتر، اگر نه همه، برندهایی که من این کار را انجام می‌دهند، شرکت‌های ارسال کننده با کیفیت پایین هستند. که بر تکانشگری شما شکار می‌کنند و احساس کاذب فوریت را ایجاد می‌کنند.»

بنابراین، اگر مسیر خرید زنده TikTok را می‌روید، مطمئن شوید که در میان کلاهبرداران و کلاهبرداران با صادق بودن در مورد محصولات خود، کیفیت آنها و آنچه که خریداران می‌توانند انتظار داشته باشند، متمایز شوید.

خوب، توقف کافی است، بنابراین آیا TikTok به QVC بعدی تبدیل می شود؟ به نظر من – بله!

چه در حال پیمایش در TikTok Live، صفحه For You خود، برگه فروشگاه یا زبانه Following باشید، با شخصی روبرو می شوید که چیزی به شما می فروشد و این فرصت را خواهید داشت که مستقیماً از داخل برنامه خرید کنید.

تجارت الکترونیک رسانه های اجتماعی یک صنعت در حال رشد است و احتمالاً با استفاده بیشتر مصرف کنندگان از رسانه های اجتماعی در سفر خریدار به رشد خود ادامه خواهد داد. TikTok با خرید زنده TikTok یا QVC-ification TikTok، تجارت الکترونیک را متحول می کند.

بنابراین، اگر برندی هستید که به دنبال گسترش مخاطبان خود، افزایش فروش و ساده‌تر ، تجربه خرید مشتریان خود هستید، خرید زنده TikTok را در نظر بگیرید.

وبلاگ - الگوی نقشه برداری محتوا

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/tik-tok-live-stream-shopping

Stock control through stocktaking gujrathi. Cheap laptop deal of the week. Techpros : innovate, learn & connect ultimate technology resource,trends & insights.