به نظر می رسد Semrush توصیه های CMI را یادداشت کرده است که بهترین راه برای راه اندازی یک پلت فرم بازاریابی محتوا، به دست آوردن آن است.
ارائهدهنده نرمافزار موتور جستجو، Third Door Media را خریداری کرد، که مالک و دارای املاکی است که شامل Search Engine Land، MarTech، Search Marketing Expo و Digital Marketing Depot است.
خرید این شرکت توسط سمروش با انتشارات و رویدادهای دیجیتالی به عنوان یکی از معنی دارترین خریدهای محتوا در مدتی است. بنابراین، ما از مشاور ارشد استراتژی CMI، رابرت رز، نظر او را جویا شدیم. برای آگاهی او این ویدیو را بخوانید یا تماشا کنید:
Semrush روند کاهش علاقه به رسانه های متعلق به خود را کاهش می دهد
در بازاریابی مدرن، این راه درستی است.
در طول سال گذشته، من شاهد عقب نشینی در راه اندازی اموال رسانه های متعلق به خود بوده ام. کاهش ترافیک جستجوی ارگانیک، رقابت رسانههای اجتماعی برای چشمها، و باغهای دیواری بزرگتر، برندها را از پذیرش ایده کلاسیک بازاریابی به عنوان ناشر منصرف کرده است.
از قضا، یک شرکت SEO تشخیص داد – یا حداقل یک شرط بزرگ گذاشت – که نبرد مالکیت رسانهای تمام نشده است.
خیلی وقتها پیش نمیآید که میتوانم از خط حافظه پایین بیایم، اما Third Door Media یکی از مشهورترین شرکتهای رسانه دیجیتال مارکتینگ است که نامش را نشنیدهاید. با بازگشت به قرن بیست و یکم، بازاریابان از تغییرات مخرب این چیز جدیدی که جستجوی اینترنتی نامیده میشود، به خود میپیچیدند.
دنی سالیوان یک مرد فوق العاده باهوش در فضا بود. او شرکتی به نام Search Engine Watch راه اندازی کرد و بعداً رویدادی به نام Search Engine Strategies را اضافه کرد که من در نوامبر 1999 به عنوان یک مشاور استراتژی اینترنتی فانتزی در آن شرکت کردم. زمانی بود که برای اولین بار یک شرکت استارتاپ کوچک را دیدم که در حال نمایشگاه بود که نامی بامزه به نام گوگل داشت.
به هر حال، پنج سال بعد، دنی و کریس الول نشریه دیگری به نام «سرزمین موتور جستجو» را راهاندازی کردند و رویدادی به نام نمایشگاه موتور جستجو راهاندازی کردند.
در سال 2006، شرکت Third Door Media تاسیس شد و بی سر و صدا محتوا و رویدادهای عالی را برای دو دهه اخیر ارائه کرده است. در طول مسیر، Martech.org و یک رویداد مرتبط با فناوری بازاریابی را راه اندازی کرد و حتی اسکات برینکر و چشم انداز MarTech او را درگیر کرد.
و اکنون، Semrush، شرکت نرم افزار بازاریابی موتورهای جستجو، مالک همه آن است. در این اطلاعیه، اندرو واردن مدیر ارشد اجرایی Semrush میگوید این خرید «بخشی از تعهد ما برای الهام بخشیدن و تجهیز نسلهای فعلی و آینده بازاریابان دیجیتال با دانش لازم برای موفقیت در یک چشمانداز رقابتی فزاینده است».
سمروش یک بازی رسانه ای متعلق به بازاریابی محتوا را اجرا کرد. در یک لحظه، اکنون به دادههای شخص اول مخاطبان فوقالعاده ارزشمندی دسترسی دارد که محتوای ساختهشده توسط ویژگیهای رسانه درب سوم را دوست دارند.
Semrush همچنین چندین رویداد داخلی مشتری را دریافت می کند و بلافاصله یک پلت فرم Salesforce Dreamforce را به مجموعه بازاریابی محتوای خود اضافه می کند.
سال 2025 داستان بزرگتر و علاقه دوباره ای را به همراه خواهد داشت
با توجه به اینکه Semrush یک شرکت سهامی عام است، انتظار دارم در سه ماهه آینده اطلاعات بیشتری در مورد نحوه حسابرسی این خرید جدید که در حال حاضر یک پلت فرم درآمدزا است، فاش شود. این پتانسیل را دارد که یک استراتژی بازاریابی باشد که در کوتاه ترین زمان برای خود هزینه می کند.
یک تبریک صمیمانه به تیم سمروش و رسانه درب سوم. این یک برد-برد است، به خصوص برای چنین برندهای محتوایی معروفی که اکنون تحت نظارت Semrush هستند.
تنها اخطار من: خرابش نکن. اکتساب ها می توانند مشکل ساز باشند. از دست دادن اعتمادی که این نشریات در طول سال ها ایجاد کرده اند آسان است.
من مشتاقانه منتظر دیدن این مطالعه موردی بلادرنگ هستم. امیدوارم تیم استراتژی در Semrush آن چیزی را که من احساس میکنم احساس کند – داشتن و ساختن مجموعهای از داراییهای متعلق به روندی است که در سال 2025 بازمیگردد. من قبلاً پروژههای جدید جالبی از برندها میبینم که نشاندهنده تمرکز جدید بر رسانههای دارای مالکیت متمایز به عنوان راهی برای تولید است. بازاریابی عالی
مطالب مرتبط دستچین شده:
تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا
منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/semrush-owned-media/