- 3 دلیل برای شکستن فرمول رشد
- دو مسیر برای رشد هوش مصنوعی: شتاب و تحول
- هوش مصنوعی چگونه بازاریابی را تسریع و متحول می کند
- هوش مصنوعی چگونه فروش را تسریع و متحول می کند
- چگونه هوش مصنوعی سرویس را تسریع و تغییر می دهد
- چگونه هوش مصنوعی و انسانها میتوانند با هم همکاری کنند تا رشد را افزایش دهند
- ماموریت HubSpot، آنچه تغییر خواهد کرد و آنچه همیشه درست خواهد بود
بزرگترین موضوعی که امسال در INBOUND ذهن همه را به خود مشغول کرده بود مشابه سال گذشته بود: هوش مصنوعی. اما ماهیت گفتگو تغییر کرده است.
در سال 2023، سرفصلها نشان میداد که هوش مصنوعی همه چیز را، برای بهتر یا بدتر تغییر میدهد. قرار بود یک انقلاب اقتصادی به ارمغان بیاورد، طوفان طلا را آغاز کند و بشریت را به یکباره نابود کند.
یک سال بعد، سرفصل ها داستان مخالفی را می گویند: انقلاب هوش مصنوعی در حال از دست دادن قدرت است و حباب تبلیغاتی هوش مصنوعی در حال کاهش است. پس حقیقت چیست؟ آیا موج اخیر اختلال در هوش مصنوعی تبلیغات دروغین است یا یک انقلاب واقعی؟
در INBOND، من این موضوع را مطرح کردم که اینها سؤالات درستی برای پرسیدن یا پاسخ دادن نیستند. زیرا قبل از هر چیز، متخصصان وارد بازار از خود سؤال سادهتری میپرسند: چگونه رشد را پیش ببرم؟
از این گذشته، به نظر می رسد همه همین احساس را دارند: اخیراً رشد ، سخت تر شده است. بنابراین ارزش درک را دارد چرا خیلی سخت بوده، چی در سفر مشتری تغییر کرده است، و به این سوال پاسخ دهید: از کجا رشد می کنیم؟
3 دلیل برای شکستن فرمول رشد
فرمول رشد ساده است: ترافیک بیشتر * تبدیل بیشتر * حفظ بهتر = رشد بیشتر. ولی متاسفانه خرابه
در سراسر تابلو: ترافیک، تبدیل، و حفظ کاهش یافته است، و بنابراین، رشد نیز کاهش یافته است. طبق تحقیقات ما، تنها 50٪ از تکرارها به سهمیه خود می رسند، در حالی که فقط دو سال پیش 66٪ بود.
اما چرا؟ ما دیده ایم سه روند بزرگ که به این رکود کمک کرده اند.
- جستجو اساساً تغییر کرده است. موتورهای جستجو برای ارائه لینک های آبی استفاده می شوند که مشتریان را به وب سایت شما هدایت می کند. اما با مرورهای کلی هوش مصنوعی و به زودی SearchGPT، مشتریان بدون ، جستجو، پاسخهای بیشتری دریافت میکنند. این بدان معناست که تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما کمتر است.
- پلتفرم های اجتماعی برای مدت طولانی تری مشتریان را نگه می دارند. آنها خودشان به مقصدی تبدیل می شوند، جایی که مشتریان زمان بیشتری را در آنجا می گذرانند. این بدان معناست که هنوز بازدیدکنندگان کمتری دارند.
- بیشتر از همیشه، مردم می خواهند با مردم صحبت کنند. نه برندها مشتریان Reddit را بررسی میکنند، از G2 بازدید میکنند، ویدیوهای YouTube را تماشا میکنند و ابتدا با همتایان خود صحبت میکنند — بنابراین زمانی که به سایت شما میآیند، مشتریان شما بیشتر از شما در مورد آنها می دانند. این بدان معناست که نوار تیم های فروش و خدمات هنگام صحبت با مشتریان بسیار بالاست. و اگر آن نوار برآورده نشود، تبدیل و حفظ کاهش می یابد.
0 auto; display: block; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px” height=”79″ width=”385″ src=”https://no-cache.hubspot.com/cta/default/53/354d57e4-0f09-4eb0-a331-6c5633fb1432.png” alt=”اکنون دانلود کنید: طرح رشد 2024 (گزارش رایگان)” align=”middle”/>
دو مسیر برای رشد هوش مصنوعی: شتاب و تحول
بنابراین، چگونه متخصصان بازار به این چالش ها رسیدگی می کنند؟ تاریخ پاسخ دارد: وقتی فناوری مشکلات قدیمی را به روش های جدید حل می کند، منجر به تغییر عمیق می شود.
به همین دلیل است که اینترنت و تلفن های هوشمند بسیار متحول بودند – آنها نیازهای اساسی مانند دسترسی به اطلاعات و ارتباط انسانی را برطرف می کردند.
هوش مصنوعی ممکن است به همان نوع تغییر برای رشد دست یابد. ما این پتانسیل را از نظرسنجی از صدها مشتری خود که هوش مصنوعی را پذیرفته اند، می بینیم. و ما با دو مشاهدات کلی نتیجه گرفتیم: امروز مشتریان ما از هوش مصنوعی استفاده می کنند شتاب. و به زودی، آنها از آن استفاده خواهند کرد تبدیل.
شتاب یعنی گرفتن آنچه امکان پذیر است، و آن را سریع، در حالی که تحول است گرفتن چیزی که غیرممکن است و ممکن ، آن از مکالمات مشتریان، دیدیم که چگونه هر دو نوع استفاده در بازاریابی، فروش و خدمات اعمال میشوند.
هوش مصنوعی چگونه بازاریابی را تسریع و متحول می کند
بازاریابی یکی از بزرگترین موارد استفاده برای هوش مصنوعی است و مشتریان در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می کنند تسریع کنند کار آنها با ایجاد، شخصی سازی و توزیع محتوا.
اکنون 65 درصد از کاربران HubSpot از هوش مصنوعی استفاده می کنند ایجاد محتوا، و آنها این کار را با درک اینکه فناوری در چه چیزی خوب است انجام می دهند: تحقیق در مورد موضوعات، ارائه پیش نویس های اولیه مناسب و تکرار برای مخاطبان مختلف. سپس کارشناسان انسانی پیش نویس ها را از خوب به عالی می گیرند.
در HubSpot، تیم بازاریابی ما در این زمینه برتری داشته است شخصی سازی محتوا با هوش مصنوعی زمانی که شروع کردیم به تماس با مشتریان احتمالی با ایمیل های شخصی سازی شده با هوش مصنوعی، نرخ تبدیل ما را 82٪ افزایش داد.
و وقتی صحبت از آن می شود توزیع محتوا، هنگامی که ما با استفاده از هوش مصنوعی خود را راه اندازی کردیم، شاهد استقبال زیادی بودیم ریمیکس محتوا ویژگی چند ماه پیش – که به شما امکان می دهد یک قطعه از محتوا را بردارید و به سرعت آن را به پست های اجتماعی، ویدیوها، ایمیل ها و موارد دیگر تبدیل کنید.
به زودی، بازاریابان قادر خواهند بود تبدیل کنید کار آنها با استفاده از هوش مصنوعی و آنها این کار را با عوامل انجام خواهند داد – نرم افزاری که از هوش مصنوعی برای انجام اهداف با چندین مرحله استفاده می کند.
عوامل محتوا محتوا را اولویت بندی، شخصی سازی و توزیع می کند. عوامل اجتماعی محتوای اجتماعی را تجزیه و تحلیل می کند و به شما می گوید که چه زمانی، کجا و چگونه آن را به اشتراک بگذارید. و الف عامل کمپین به شما می گوید کجا سرمایه گذاری کنید و چه چیزی را در کمپین های خود تقویت کنید.
هوش مصنوعی چگونه فروش را تسریع و متحول می کند
در فروش، چالش ابدی بوده است افزایش زمان در مقابل مشتریان. یک فروشنده متوسط فقط هزینه می کند دو ساعت در روز فروش!
آنها بقیه روز را در آماده سازی برای تماس بعدی یا غرق شدن در پیگیری های آخرین تماس گیر کرده اند. هیچ ، متوجه نشده است که چگونه این زمان را کوچک کند – تا به حال.
هوش مصنوعی است شتاب گرفتن آماده سازی و پیگیری فروشندگان اکنون می توانند در چند ثانیه در مورد مشتریان بالقوه تحقیق کنند، پیام های شخصی با کیفیت بالا برای ارتباط با آنها ایجاد کنند، تماس ها را خلاصه کنند، و پیگیری های روشنگرانه ایجاد کنید
نتیجه: در بین مشتریان ما و HubSpot، هوش مصنوعی به آن رسیده است صرفه جویی در زمان صرف شده برای کشف تا 30٪، و کاهش 20 درصدی زمان پیگیری.
و به زودی: هوش مصنوعی خواهد شد تبدیل کنید فروش با عوامل جستجوگر – نرمافزار مجهز به هوش مصنوعی که برای شما سرنخها را پیدا میکند و دسترسی شما را به سادگی چند کلیک میکند.
چگونه هوش مصنوعی سرویس را تسریع و تغییر می دهد
در نهایت، در خدمات مشتری، یک منبع بزرگ ناامیدی زمانی بوده است که متخصصان خدمات گیر کرده باشند باندهای انسانی – پیگیری مشکلات به صورت واکنشی
اینجا نیز هوش مصنوعی است شتاب گرفتن روند با نتایج عالی می تواند به سوالات مشتری پاسخ دهید بهتر از همیشه؛ HubSpot توانسته است نزدیک به 30 درصد از بلیط های امسال را با هوش مصنوعی حل کند.
می تواند تسریع در سلف سرویس با تقویت پایگاه دانش خود، به مشتریان این امکان را می دهد که سوالات خود را حل کنند. و می تواند تجزیه و تحلیل احساسات مشتری در زمان واقعی، اقدامات خاصی را بر اساس روندهایی که مشاهده می کند، پیشنهاد می کند.
نمایندگان نیز می آیند تا خدمات مشتری را تغییر دهند. عوامل پشتیبانی قادر خواهد بود به سوالات پیچیده مشتری پاسخ دهد، 24/7 — و عوامل پایگاه دانش مقالات پایگاه دانش را توصیه و به روز می کند تا تیم شما مجبور نباشد.
چگونه هوش مصنوعی و انسانها میتوانند با هم همکاری کنند تا رشد را افزایش دهند
بر اساس همه چیزهایی که از مشتریان خود آموخته ایم، راه رشد این نیست که هوش مصنوعی را دست کم نگیریم یا هوش مصنوعی را بیش از حد تبلیغات کنیم. درک کنید و با هوش مصنوعی ایجاد کنید.
زیرا خلق مشترک رشد را تسریع می کند. ما بر این باوریم که در عملکردهای عرضه به بازار، باید با هوش مصنوعی ایجاد کنیم تا رشد را پیش ببریم:
- در بازاریابی، هوش مصنوعی ایجاد می کند، و مردم سرپرستی می کنند.
- در فروش، هوش مصنوعی زمینه را ارائه می دهد، و مردم ارتباط را ارائه می دهند.
- و در خدمت، هوش مصنوعی سادگی را کنترل می کند، و مردم ظرافت را مدیریت می کنند
در هر سه مورد، هوش مصنوعی استفاده نمی شود در عوض از مردم – این است توانمندسازی مردم و به ما در مقیاس کمک می کند. و اگر بتوانیم پتانسیل آن را برای کمک به افزایش ترافیک، تبدیل و حفظ آن باز کنیم، شاید بتوانیم فرمول رشد را درست کنیم. و این تلاش کاملاً با مأموریت ما در HubSpot هماهنگ است.
ماموریت HubSpot، آنچه تغییر خواهد کرد و آنچه همیشه درست خواهد بود
HubSpot برای کمک به رشد بهتر میلیون ها سازمان وجود دارد. و ما در حال دوبرابر ، این ماموریت هستیم زیرا پلتفرم خود را با هوش مصنوعی دوباره تصور می کنیم. برای استفاده کامل از هوش مصنوعی، به پشتیبانی ساختار یافته نیاز دارید و داده های بدون ساختار.
شما باید بینش هایی را از محتوای متنی جمع آوری کنید و همچنین صوتی و تصویری. شما به برنامه های خود نیاز خواهید داشت و عوامل تا با هم خوب کار کنند و ما برای کمک به مشتریان خود با این تغییرات هیجان زده هستیم!
اما باید به یاد داشته باشیم که برخی چیزها همیشه صادق خواهند بود!
مشتریان همیشه دوست دارند که چیزها باشند آسان – بنابراین ما سخت کار می کنیم تا چیزها را بصری و کارآمد کنیم. شما همیشه می خواهید ارزش را درک کنید سریع – بنابراین ما روی استفاده مجدد و تاثیر فوری تمرکز لیزر داریم. و شما همیشه می خواهید که داده های مشتری و زمینه شما باشد متحد شده است – بنابراین ما تمام دادههایی را که برای ایجاد بینش با هوش مصنوعی نیاز دارید، گرد هم میآوریم.
ماموریت ما این است که به رشد شما کمک کند. اشتیاق ما ساختن آن است آسان، سریع و یکپارچه. و چیزی که در این لحظه بسیار انگیزهبخش است این است که به هر کجا که نگاه میکنیم، این نوید وجود دارد که هوش مصنوعی میتواند به کسبوکارها کمک کند تا به اندازهای که قبلاً نبوده، مقیاس شوند. با هوش مصنوعی، ما می توانیم به همه مشاغل کمک کنید تا بازی بزرگی داشته باشند.
و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگیها و خدماتی که در INBOUND 2024 برای انجام این کار معرفی کردیم، آخرین Spotlight ما را بررسی کنید.
منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/inbound-using-ai-drive-growth