خوش آمدید به روندها، یک خبرنامه هفتگی با جذاب ترین روندهای تجاری و بینش عملی برای کارآفرینان.
بنابراین شما در اینستاگرام در حال گشت و گذار هستید و آگهی یک خبرنامه را می بینید که توجه شما را جلب می کند.
شما روی تبلیغ کلیک می کنید و ایمیل خود را برای اشتراک وارد می کنید.
آن ناشر همه چیز را تا آن مرحله با:
- یک پیام فریبنده در تبلیغ آنها
- در مقابل شما بر روی سکوی سمت راست قرار می گیرد
- صفحه فرود که شما را وادار به تبدیل کرد
اما پس از کلیک روی “اشتراک”، اتفاق کمی متفاوت می افتد…
SparkLoopویجت ثبت نام مشترک حیله گر حیله گر
این ناشر (که شما فقط از آگهیهایی که لحظاتی پیش به شما ارائه کردهاند میشناسید) خبرنامههای دیگری را توصیه میکند.
همه خبرنامهها از قبل انتخاب شدهاند، و اگر خیلی با دقت مطالعه نکنید، احتمالاً به جعبه صورتی بزرگ در پایین صفحه ضربه بزنید و به زندگی خود ادامه دهید.
اما بیایید به خبرنامه هایی که توصیه شد نگاه کنیم:
- یک خبرنامه مراقبت های بهداشتی هوش مصنوعی 💊
- خبرنامه معاملات سفر ✈️
- خبرنامه ای در مورد بازار املاک یونان 🇬🇷
- خبرنامه ای برای کارآفرینان 📈
- و یک خبرنامه ورزشی 🏈
ام چی.
چند لحظه بعد، صندوق ورودی شما به این شکل است.
این چیزی است که اتفاق می افتد:
👉 خبرنامهای که میخواهید در آن مشترک شوید، از هر خبرنامهای که آنها توصیه میکنند، پول دریافت میکند، به شرطی که برخی از معیارهای “تعامل” را داشته باشید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد).
👉 حداقل، آنها هزینه تبلیغاتی را که قبلا کسب می کردند، جبران می کنند شما، اما ممکن است درآمد داشته باشند بیشتر از توصیهها نسبت به هزینههای آنها برای تبلیغات –
که آنها را قبل از اینکه حتی یک خبرنامه از آنها دریافت کنید سودآور می کند.
خانم ها و آقایان، این «آبیتراژ مخاطب» است.
و بسته به اینکه با چه کسی صحبت میکنید، بهترین یا بدترین روندی است که تا به حال در صنعت خبرنامه به دست آمده است…
آربیتراژ اکنون چیست؟
اگر معامله گر اوراق بهادار نیستید، ممکن است ندانید که آربیتراژ به چه معناست، پس بیایید این را تجزیه کنیم.
در مورد اوراق بهادار (که در آن آربیتراژ یک استراتژی قدرتمند است) به معنای خرید همزمان اوراق بهادار و فروش آن به قیمت بالاتر است.
نگران نباشید. توضیح می دهیم منبع: تنور
اما این مفهوم به سایر کالاها نیز گسترش می یابد.
برای مثال، ای بی و آمازون آربیتراژ خرده فروشی را در دهه گذشته بسیار محبوب کرده است. در اینجا نحوه کار آن آمده است:
- مردم در شهر می دوند و در فروش انحلال/ترخیص کالاهای با نام تجاری خریداری می کنند.
- سپس برای کسب سود آن را به قیمت بازار در آمازون می فروشند.
مطابق با اندی کریگ، کارشناس آمازون و بنیانگذار AdHabit، “شما می توانید پول خوبی کسب کنید. این می تواند یک حرکت جانبی خوب باشد. اما این واقعاً یک تجارت نیست.»
اکنون، به لطف ابزارهای ثبت نام مشترک مانند اسپارک لوپ و ویجت های توصیه خبرنامه Beehiiv، همین اتفاق در مورد خبرنامه ها نیز رخ می دهد.
و مخاطبان کالا هستند.
آربیتراژ مخاطب چیست؟
آربیتراژ مخاطب زمانی اتفاق میافتد که یک خبرنامه مشترکی را (معمولاً از طریق تبلیغات رسانههای اجتماعی) در یک CPA خاص به دست میآورد و بلافاصله آن کاربر را وادار میکند تا برای خبرنامههای شریک ثبتنام کند، و از آن خبرنامهها مبلغی بیشتر از مبلغی که برای به دست آوردن آن مشترک پرداخت کردهاند دریافت میکند.
در اینجا یک کمک بصری برای توضیح روند وجود دارد.
آیا این واقعا کار می کند؟
آرتور فریدین، یک کارشناس رشد تجارت الکترونیک و صاحب Newsletter Blueprint، تصمیم گرفت این کار را با یک کاملا خودکار خبرنامه – تمرین امروز.
آرتور از تعدادی پلتفرم استفاده می کند، اما دستور پخت او به موارد زیر خلاصه می شود:
- تحصیل: متا تبلیغات
- کسب درآمد: SparkLoop (سکوی ارجاع خبرنامه)
- اتوماسیون: Make.com (یک پلت فرم گردش کار بدون کد)
پس از کلیک بر روی یکی از تبلیغات متای آرتور، مشترکین عبارتند از:
👉 به صفحه فرود وردپرس منتقل شد.
👈 کسب درآمد بلافاصله. مستقیما پس از ثبت نام با ویجت ثبت نام مشترک SparkLoop (این است درست است، واقعی قطعه آربیتراژ مخاطب).
👉 و برای اندازه گیری خوب، آنها سه بار دیگر با پیشنهادات Uptick، ClickBank و Amazon کسب درآمد می کنند.
مادر مقدس پاپ آپ ها. منبع: تمرین امروز جریان سوار شدن
اما جادوی واقعی در این است که چگونه آرتور می تواند یک خبرنامه خودکار ارسال کند هر روز بدون دست زدن به چیزی:
👉 Make.com یک اعلان ایجاد می کند برای ChatGPT برای نوشتن “تمرین تناسب اندام روز”.
👉 ChatGPT تمام مطالب را می نویسد برای پست آن روز، و آن را به Make.com بازگرداند.
👉 Make.com محتوا را قالب بندی می کند برای یک پست وب و یک خبرنامه ایمیل، از جمله ملاحظات SEO.
👉 سپس ماکe.com افزایش ارجاع را بازیابی می کند (توصیههایی در ایمیل برای خبرنامههای دیگر) برای قرار دادن در ایمیل از SparkLoop از طریق API به طوری که ارسال آن روز قابل کسب درآمد باشد.
👉 در نهایت، مake.com به صورت خودکار منتشر می شود نسخه وب به وردپرس (که از طریق Google AdSense)، و نسخه خبرنامه را با استفاده از MailerLite برای مشترکین ارسال می کند (که توسط SparkLoop).
در اینجا چگونه به نظر می رسد کل ماجرا:
مولی مقدس. خوب ساخته شده 👏
کل این کار حدود یک هفته طول کشید تا آرتور راه اندازی شود. او 1.2 هزار دلار در ماه خالص می کند (حدود 70 درصد حاشیه) – و او بر این باور است که اگر زمان بیشتری برای بهبود آن صرف کند، می تواند درآمد را 3 برابر یا بیشتر افزایش دهد.
پس گرفتن چیست؟
در حالی که آربیتراژ مخاطب با استفاده از ثبت نام مشترک برای کسب درآمد و رشد خبرنامه بیمعنی به نظر میرسد، اما خطرات قابلتوجهی دارد.
ریسک شماره 1: نام تجاری شما
اعلام کرد: “ثبت نام مشترک به طور کامل تجربیات انسانی را نادیده می گیرد.” آدام رایان، رئیس سابق The Hustle و یکی از بنیانگذاران برند رسانه ای جامعه محور Workweek روی صحنه در کنفرانس اخیر…
… که توسط SparkLoop حمایت شد. 😬
«نشریات فراموش میکنند که مخاطبانشان مردم هستند.»
بنابراین، اگر میخواهید با یک برند دور ریختنی درآمد سریع داشته باشید، میتواند کارساز باشد – تا زمانی که هزینه جذب مشترک خود را کمتر از نرخ درآمدزایی خود نگه دارید.
اما اگر میخواهید بین مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید، احتمالاً ایده خوبی نیست که خود را با یکسری خبرنامههای تصادفی گروهبندی کنید که بهطور آشفته صندوق ورودی مشترک ایدهآل شما را شلوغ کردهاند (که فقط برای به دست آوردن استراتژیک زمان و هزینه صرف کردهاید).
ریسک شماره 2: سلامت فرستنده شما
در حالی که این یک مشکل برای همه است، به ویژه بر کسانی که از ابزارهای ثبت نام مشترک استفاده می کنند تأثیر می گذارد رشد و همچنین کسب درآمد.
هنگامی که مخاطبان سریع یا بی ادعا به طور تصادفی در شش خبرنامه ثبت نام می کنند (زمانی که فقط می خواستند در یک خبرنامه ثبت نام کنند)، آنها در صندوق ورودی خود با یک شگفتی مواجه می شوند.
و چه اتفاقی می افتد وقتی شروع به ارسال هزاران ایمیل ناخواسته به مردم می کنید؟
سلامت فرستنده و قابلیت تحویل شما به هدر می رود.
این بدان معناست که ممکن است با مشترکینی که واقعاً میخواهند از شما بشنوند، شروع به دریافت هرزنامه کنید، یا با قوانین جدیدی که گوگل و یاهو اخیراً پیادهسازی کردهاند، میتوانید به طور کامل از صندوق ورودی خارج شوید.
در رابطه با ابزارهای ثبت نام مشترک مانند SparkLoop با احتیاط کامل ادامه دهید. تایلر کوک، کارشناس تحویل ایمیل و موسس بازاریابی هایپر مدیا.
ریسک شماره 3: گزارش گیری نامشخص
هنگامی که از خبرنامه خود با پلتفرم های ثبت نام مشترک مانند Beehiiv و SparkLoop درآمد کسب می کنید، تنها زمانی برای یک ارجاع موفق پول دریافت می کنید که مشترک معیارهای تعامل تعیین شده توسط خبرنامه ای را که توصیه می کنید رعایت کند.
اما این معیارها اغلب در سطح فردی نادرست گزارش می شوند، و تعدادی از روش های همیشه در حال تکامل وجود دارد که ارائه دهندگان خدمات ایمیل از داده های گیرنده محافظت می کنند (یک موضوع دیگر…).
بنابراین به نوعی مانند اعتماد به یک حسابدار چشم بسته برای انجام کتاب هایتان است. آنها ممکن است برخی از آن را به درستی دریافت کنند، اما واقعا هیچ راهی برای دانستن وجود ندارد.
و برای کسانی که در حالت رشد هستند؟ برای انبوهی از مشترکین بیصلاحیت آماده شوید.
بنابراین در حالی که آن را قطعا خبرنامه استراتژی du jour، آربیتراژ مخاطب ممکن است آن چیزی را که برای بقا لازم است نداشته باشد.
منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/this-newsletter-growth-trend-is-straight-from-wall-street