- 1. ارزش واقعی آن را ببینید
- 2. ابتدا کار اولیه را انجام دهید (و تصور نکنید)
- 3. خود را با گیرندگان آشنا کنید
- 4. آنچه را که به شما گفته شده است انجام دهید
- 5. کار خود را انجام دهید
- 6. تست کنید و ببینید
- 7. این کار را برای “این” انجام دهید
- 8. حرکت اضافه کنید
- 9. “دوستانه” انجام دهید
- 10. تمرکز فروش را کنار بگذارید
- 11. دچار احساس امنیت کاذب نشوید
- 12. لغو اشتراک را وسوسه نکنید
- 13. مهم ترین چیز را فراموش نکنید
- 14. نگران شلوغی صندوق ورودی نباشید
- 15. نفرستید، بفرستید، بفرستید
- 16. بر صندوق ورودی تسلط نداشته باشید
- 17. فرم طولانی انجام ندهید
- 18. تنها به خطوط موضوعی تکیه نکنید
- 19. وقت خود را صرف ایمیل نکنید
- فراموش نکنید که همه را به هم گره بزنید
ایمیل یک مزیت بازاریابی را ارائه می دهد که در هیچ کانال رسانه اجتماعی در دسترس نیست: نام تجاری شما می تواند هر زمان که بخواهید مستقیماً در صندوق ورودی مخاطبان شما نمایش داده شود.
اما برای به دست آوردن مزیت واقعی ایمیل، فقط دکمه ارسال را فشار ندهید. شما باید کارهایی را انجام دهید که مخاطبان را برای باز ،، خواندن، کلیک ، و عمل ، جذب می کند.
برای کمک، کارشناسانی که در Content Marketing World ارائه می کنند، 19 باید و نباید برای بهبود بازاریابی ایمیلی شما به اشتراک می گذارند:
1. ارزش واقعی آن را ببینید
وسوسه انگیز است که ایمیل را به عنوان یک کانال محرک ترافیک ببینیم که هدف آن فرستادن افراد به سایت، شبکه های اجتماعی یا جاهای دیگر برای کسب ارزش است. من به شدت توصیه میکنم برای ارزش واقعی، اطلاعات بیشتری را در ایمیل وارد کنید تا در هر ایمیلی که باز میکنند، ارزشی مستقل داشته باشد، که انگیزه بیشتری برای باز ، آن ایجاد میکند. – ملانی دزیل، یکی از بنیانگذاران CreatorKitchen.com
2. ابتدا کار اولیه را انجام دهید (و تصور نکنید)
مقدار را از جلو بارگذاری کنید، به خاطر داشته باشید (به استثنای چند مورد) آنچه را که ارائه میدهید، ارائه میدهید، میزبانی میکنید یا درباره آن مینویسید، چیزی برای صاحب آن صندوق ورودی ارزشمند نیست. هیچ ، اهمیت نمی دهد که شرکت XYZ یک وبینار آینده داشته باشد. خلاق باشید. باهوش باش جذاب باشید برای مخاطبان خود تست و تنظیم کنید.
تصور نکنید که از علاقه من به برند، محصولات، خدمات یا حتی محتوای شما اطلاع دارم. در حال حاضر، همه ما باید بدانیم که «مصرف» محتوا با سرنخ برابری نمی کند. فقط به این دلیل که روی چیزی کلیک کردم، ثبت نام کردم یا دانلود کردم به این معنی نیست که با شما در ارتباط هستم. موضوعی که بیانگر غیر از این است، احتمالاً ایمیل شما را باز یا خوانده نمیشود، مگر اینکه پیوند لغو اشتراک را پیدا کند. – کارمن هیل، استراتژیست و نویسنده اصلی Chill Content LLC
3. خود را با گیرندگان آشنا کنید
اگر از قبل ایمیل آنها را داشته باشید، آیا آنها را نمی شناسید؟ مخاطبان خود را خیلی خیلی خیلی خوب بشناسید و آن محتوا را برای آنها شخصی سازی کنید. به عنوان مثال، من از این که اعتراف کنم به سختی ورزش می کنم متنفرم. به همان اندازه که دوست دارم وانمود کنم که به آنها علاقه دارم، بی صبری من بیشتر از تمایل من برای تماشای ساعت ها بازی برای دیدن نتیجه نهایی است. در مورد شخصیت من و نحوه جذب یا عدم جذب محتوا چیزهای زیادی برای باز ، وجود دارد. قبل از اینکه آن ایمیل را برای من بفرستید باید قبلاً این را در مورد من بدانید. – مایکل بونفیس مدیر عامل جهانی، گروه بین المللی دیجیتال
4. آنچه را که به شما گفته شده است انجام دهید
این یکی ساده است. این را قبلا شنیده اید. VALUE را به یک مخاطب خاص ارائه دهید. ایمیلهای شما باید ارزش واقعی را در قالب اطلاعات مفید، راهحلهایی برای مشکلاتشان یا معاملات انحصاری ارائه دهند. – دیل برتراند، رئیس، فایر اند اسپارک
5. کار خود را انجام دهید
من از اینکه فردی «وابسته» باشم متنفرم، اما آنچه برای برند شما در بازاریابی ایمیلی صددرصد مفید است به مخاطبان منحصر به فرد و صدای برند شما بستگی دارد. در حالی که برخی از افراد یک موضوع مرموز یا موضوعی را دوست دارند که باعث می شود احساس کنند کار اشتباهی انجام می دهند، برخی دیگر توهین می شوند و آنها را حذف یا به عنوان هرزنامه گزارش می کنند.
مردم به طور فزاینده ای از زمان خود محافظت می کنند و موضوع شما باید علاقه آنها را برانگیزد و به قولی که خط موضوع می گوید ارائه خواهید کرد، عمل کند. – اریکا هیلد، بنیانگذار و مدیر ارشد محتوا، مشاور بازاریابی اریکا هیلد
6. تست کنید و ببینید
تست، تست، تست. موضوعات مختلفی را امتحان کنید که برای کاربران شما جذاب است. همچنین، ایمیلها و محتوایی ایجاد کنید که ارزشی برای کاربران شما ایجاد کند. در غیر این صورت روی آن کلیک نمی کنند و در نویز گم می شود. – زک کادیش، مدیر ارشد استراتژی سئو، رهبر
7. این کار را برای “این” انجام دهید
تست ، آنچه برای برخی در برخی صنایع کار می کند برای برخی دیگر کارساز نخواهد بود. شما باید طول، فرکانس، ترکیب محتوا و فراخوانهای اقدام مناسب را پیدا کنید این محصول در این بازار برای این بخشی از مخاطبان شما – جیم استرن، رئیس، بازاریابی هدف سانتا باربارا
8. حرکت اضافه کنید
اگر واقعاً میخواهید مردم شروع به باز ، ایمیلهای شما کنند، حتماً یک ویدیو درج کنید. می دانم – من یک تهیه کننده ویدیو هستم، بنابراین گفتن آن برای من آسان است. در این مورد، انواع دادهها وجود دارد که نشان میدهد افزودن ویدیو هم نرخ باز و هم نرخ کلیک را افزایش میدهد. افزودن کلمه “ویدئو” به سوژه می تواند به افزایش نرخ باز شدن شما کمک کند. – تونی گناو، مدیر داستان سرایی T60 Productions و T60 Health
9. “دوستانه” انجام دهید
احساس فوریت، محدودیت زمانی، و غیره را مداخله کنید. از دیدگاه روانشناختی مصرف کننده، مردم بیشتر به ترس از دست دادن واکنش نشان می دهند تا لذت به دست آوردن.
به روز رسانی آدرس از فیلد به نام شخص شانس بیشتری برای کلیک ، می دهد. “سو از نام تجاری XYZ” بهتر از نام تجاری است مگر اینکه رابطه برند قوی باشد (اما اکثر آنها چنین قدرتی ندارند).
از ایموجی ها استفاده کنید ایمیل شما را به جعبه هرزنامه ارسال نمی کند. با بازی با متن متمایز شوید. کمتر رسمی باشید و یک سوال ساده بپرسید یا یک بیانیه سریع بیان کنید. بسیاری هنوز هم سعی می کنند مطالب زیادی را در سرفصل قرار دهند، اما این کمکی به افزایش نرخ باز نمی کند. – تروی سندیج، بنیانگذار، هکرهای استراتژی
10. تمرکز فروش را کنار بگذارید
با جالب و مفید ، ایمیل های خود اعتماد ایجاد کنید. بیشتر بازاریابی ایمیلی با هدف فروش یا حرکت خواننده در قیف فروش انجام می شود. که به ندرت کار می کند. در واقع، پرورش اغلب می تواند یک “کلمه چهار حرفی” باشد. در عوض، با ایمیلهای خود رویکرد بازاریابی محتوا را در پیش بگیرید. مفید باشید، اعتماد کسب کنید، و مزایای تجاری در دراز مدت ظاهر می شود. – دنیس شیائو، بنیانگذار، توجه حفظ LLC
11. دچار احساس امنیت کاذب نشوید
از خطوط موضوعی عمومی و طعمه کلیکی که می تواند منجر به نرخ باز شدن بالا اما درگیری کم شود، اجتناب کنید. مشاهده نرخ باز شدن بالا می تواند مانند یک برنده به نظر برسد، اما زمانی که مخاطبان شما درگیر نیستند یا برای پاسخ دادن کلیک نمی کنند، یا فراتر از باز شدن اولیه هستند، آیا واقعا برنده شده اید؟
در عوض، وضوح و ارتباط را هدف قرار دهید. خطوط موضوعی بسازید که به طور دقیق محتوای ایمیل های شما را منعکس کند، گیرندگان را با ارزش واقعی جذب کند و انتظارات روشنی را ایجاد کند. این رویکرد باعث افزایش تعامل و ایجاد اعتماد و روابط طولانی مدت با مشترکین شما می شود. – اشلی بیکر، بنیانگذار و مدیر ارشد بازاریابی، Coastline Marketing LLC
12. لغو اشتراک را وسوسه نکنید
مراقب باشید زیاده روی نکنید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که من فکر می کنم شرکت ها با ایمیل مرتکب می شوند، ارسال بیش از حد ایمیل است. هیچ چیز آزاردهنده تر از دریافت هر روز یک ایمیل از یک برند نیست. این باعث می شود من (و احتمالاً بسیاری از افراد دیگر) بلافاصله اشتراک را لغو کنیم. – میشل گرت، مشاور و نویسنده، روابط عمومی گرت
13. مهم ترین چیز را فراموش نکنید
باز ، و خواندن ایمیل ها آسان نیست. شهرت فرستنده مهم است. از خط غالباً مهمتر از خط موضوع است و یک پیش هدر قدرتمند که پیام خط موضوع را تقویت یا تکمیل کند ضروری است.
حالا بیایید در مورد خطوط موضوعی صحبت کنیم. من با این سه رویکرد واقعاً نتایج خوبی داشته ام:
- لحن جدی و مقتدرانه بگیرید: یک خط کوتاه و آموزنده بنویسید که تبلیغاتی به نظر نمی رسد – خطی که مهم و نادیده گرفته می شود.
- از کلمات مغناطیسی چشم استفاده کنید: از نظر علمی ثابت شده است که آنها مانند آهنربا چشم انسان را به خود جذب می کنند. کلماتی مانند «جدید»، «اکنون»، «معرفی ،»، «اعلام ،»، «بالاخره» و «به زودی» همگی می توانند اجرای خوبی باشند. کلمه «رایگان»، علیرغم اینکه برخی افراد هنوز میترسند که فیلترهای هرزنامه را راهاندازی کند، یک کلمه موضوعی با بهترین عملکرد است. “شما” نیز همینطور است زیرا همه بیشتر از هر چیز به خودشان علاقه دارند.
- فوریت پرچم: مردم از از دست دادن متنفرند. آنها همچنین منتظر می مانند تا مهلت ها واقعاً نزدیک شود. از کلمات و عباراتی مانند «آخرین فرصت»، «این هفته»، «فردا»، «از دست نده» و «مهلت نزدیک است» استفاده کنید. – نانسی هارهوت، مدیر ارشد خلاق، بازاریابی HBT
14. نگران شلوغی صندوق ورودی نباشید
اگر پایگاه فالوور قوی داشته باشید و رویکرد خوبی به ایمیلهای خود همراه با محتوای مرتبط داشته باشید، رقابت نقش بسیار کمی خواهد داشت. شما باید به سرمایه گذاری در ساخت مخاطبان خود ادامه دهید. شما فقط با ایجاد محتوای منحصر به فرد می توانید این کار را انجام دهید. – پائولین لانو، رئیس استراتژی دیجیتال، خانم چاق
15. نفرستید، بفرستید، بفرستید
کمتر ایمیل بزنید. کاهش فرکانس شما با حفظ کیفیت بالا ممکن است باعث افزایش تعداد بازدیدها و بازدیدکنندگان شود. – برنی بورخس، معاون بازاریابی محتوای جهانی، iQor
16. بر صندوق ورودی تسلط نداشته باشید
مطمئن شوید که زیاد ایمیل نمیزنید! یکی از بزرگترین مشکلات اشتراک گذاری بیش از حد است. آن را برای Threads ذخیره کنید. – بت الدرکین، مدیر بازاریابی محتوا، Informa Connect
17. فرم طولانی انجام ندهید
یک بار دیگر، سرفصل ها (یا خطوط موضوعی) مانند محتوای ایمیل اهمیت دارند. باید ساده (از گلوله یا جملات کوتاه با CTAهای واضح استفاده کنید) و اطلاعاتی باشد. – جن وندزنده، سردبیر، SAP CX + Industries
18. تنها به خطوط موضوعی تکیه نکنید
به طور مداوم محتوای معتبر و ارزشمندی ایجاد کنید که به مخاطبان شما کمک کند. بهترین موضوع یا جالب ترین داستان ممکن است گیرنده را وادار کند که ایمیل را باز کند یا بخواند. اما اگر چیزی به آنها ارائه ندهید که به آنها کمک کند کارشان را بهتر انجام دهند یا زندگی شان را آسان تر کند، آنها ایمیل های شما را باز نمی کنند، مهم نیست که خطوط موضوع شما چقدر هوشمندانه باشد. – برایان پایپرمدیر استراتژی و ارزیابی محتوا، دانشگاه روچستر
19. وقت خود را صرف ایمیل نکنید
نظر نامطلوب: زمانی که فقط یک سوم از مخاطبان هدف شما ایمیلها را باز میکنند، ما بیش از حد به ایمیلها اهمیت میدهیم. اکنون، میتوانید سعی کنید یک کپی جذاب بسازید، اما این واقعیت به هم ریختگی صندوقهای ورودی ما را تغییر نمیدهد. به جای صرف ساعتها برای نوشتن و ساختن برنامههای ایمیل خود، برای درک بهتر مشتریان خود زمان بگذارید. نقاط لمسی در چرخه فروش را برای اطلاع از تعامل و استراتژی محتوای خود درک کنید. – روینا شریفی، مدیر ارشد کمپین بازاریابی، خدمات وب آمازون
فراموش نکنید که همه را به هم گره بزنید
پس از استفاده از همه این توصیهها، این نکته را فراموش نکنید: برای ایجاد یک برنامه بازاریابی ایمیلی موفق که همگام با محتوای کلی و استراتژی بازاریابی برند شما کار میکند، نقاط را به هم متصل کنید. سپس، یک پرونده گسترده برای ادامه سرمایه گذاری ایمیل خود خواهید داشت.
توصیه های بیشتر از بلندگوهای CMWORLD:
تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا
منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/email-marketing-opens-clicks/