بایدها و نبایدهای مطرح ، روزنامه نگاران برای دریافت اطلاعات بیشتر از رسانه های متعلق به خود

اگر محتوایی که برند شما زمان و منابع زیادی روی آن سرمایه گذاری می کند، بتواند توجه رسانه ها را جلب کند، عالی نیست؟

افراد بیشتری محتوای شما را می‌بینند و برند شما از یک منبع شخص ثالث اعتبار بیشتری دریافت می‌کند. این جادوی ترکیب محتوا و روابط عمومی است. چه از کلاه روابط عمومی استفاده کنید و چه با تیم روابط عمومی کار کنید، می توانید برای محتوا و برند خود کیمیا ایجاد کنید.

برای انجام این کار، این بایدها و نبایدهای اطلاع رسانی رسانه را دنبال کنید (اقتباس و به روز شده از سخنرانی من در Content Marketing World 2023).

درک کنید که چه محتوایی برای رسانه های کسب شده بهترین کار را دارد

همه محتوایی که ایجاد می کنید برای رسانه ها خوب کار نمی کند. از جمله محتوایی که کار نمی کند:

  • فروش متمرکز: روزنامه نگاران و رسانه های سرمقاله نمی خواهند به برند و محصولات شما تبدیل شوند. محتوای فروش را برای کانال های دیگر ذخیره کنید.
  • تمایز نیافته: رسانه‌ها نیز نمی‌خواهند محتوایی مشابه دیگران منتشر کنند.
  • ضعیف: اگر محتوای خود را با داده‌ها، آمار یا داستان‌های مشتری زنده نمی‌کنید، وقت خود را برای ارائه آن به رسانه‌ها تلف نکنید.
  • ایجاد شده توسط هوش مصنوعی: اگر ویراستاران محتوای ایجاد شده توسط ربات را می خواستند، خودشان می توانستند این کار را انجام دهند.

چه محتوایی خوب کار می کند؟ به نظر من این دسته بندی ها با انتشارات شخص ثالث به خوبی بازی می کنند:

  • رهبری فکری: مصاحبه های اجرایی مطالب عالی ارائه می دهند. هر چند ماه یکبار با مدیر عامل مشتریم مصاحبه می کنم و یک قطعه رهبری فکری برای وبلاگ شرکت ایجاد می کنم. من یکی از آن مقالات را برای نشریه Food Industry Executive قرار دادم و آنها آن را منتشر کردند. در واقع، مقاله در مورد روندهای صنعت در آن ماه به پرخواننده ترین داستان این رسانه تبدیل شد و پوشش دیگری را به خود اختصاص داد. سپس، یکی از سردبیران Cheese Market News آن را خواند و درخواست کرد که آن را نیز اجرا کند. ما آن را برای آن نشریه بازبینی کردیم و بر اساس چیزی که در غیر این صورت گرد و غبار را در وبلاگ شرکت جمع می کرد، پوشش بیشتری دریافت کردیم.
مقالاتی که در اخبار اجرایی صنایع غذایی و بازار پنیر منتشر می‌شوند، قبل از اینکه توسط مجلات تجاری (رسانه‌های کسب‌شده) انتخاب شوند، به‌عنوان یک مقاله رهبری فکری منتشر شده در وب‌سایت شرکت (رسانه‌های متعلق به) شروع شدند.
  • داستان های مشتریان: از مشتریان خود استفاده کنید (زمانی که مجوزهای لازم را از سازمان آنها دریافت کردید.) با تیم فروش خود برای شناسایی مشتریان بالقوه کار کنید، سپس با مشتری مذاکره کنید. به آنها یادآوری کنید که تبلیغات نیز به آنها کمک می کند و ببینید چه چیزی می توانید برای تشویق یا تشکر از آنها ارائه دهید (مثلاً تخفیف).
  • داده ها و تحقیقات اصلی: گزارشگران و سردبیران عاشق داده های اصلی هستند. در گزارش وضعیت رسانه 2024 Cision (ثبت نام الزامی است)، 61٪ از روزنامه نگاران می گویند که می خواهند تحقیقات اصلی (روندها، داده های بازار و غیره) را از متخصصان روابط رسانه ای دریافت کنند. پس از انتشارات مطبوعاتی در رتبه دوم قرار دارد. من با داده های اصلی موفقیت بزرگی داشته ام.
  What Is Guerrilla Marketing? 11 Examples to Inspire Your Brand

به عنوان مثال، مشتری مدت زمان دوام یک هارد دیسک را آزمایش کرد و نتایج را در وب سایت شرکت منتشر کرد. ما آن را به انتشارات فناوری ارائه کردیم و 12 رسانه، از جمله Network World، Ars Technica، و Tom’s Hardware، آن را انتخاب کردند.

تصاویری از مقالات در Network World، Ars Technica و سایر نشریات که یک قطعه رسانه متعلق به خود را نشان می‌دهد (تحقیق اصلی در مورد مدت زمان ماندگاری هارد دیسک‌ها) که با موفقیت در کمپین‌های رسانه‌ای سودآور استفاده شده است.
  • قطعات ترند: اگر داده‌های خود را ندارید، می‌توانید از داده‌های در دسترس عموم استفاده کنید. من شرکت‌هایی را دیده‌ام که با موفقیت یک طرح داستانی روند را حول داده‌های عمومی مرتبط با آنچه برند انجام می‌دهد و آنچه رسانه‌ها به آن علاقه‌مند هستند، ایجاد کرده‌اند.

روی نشریاتی که مخاطبانتان می خوانند تمرکز کنید

به جای معرفی صدها روزنامه نگار یا نشریه، کمی تحقیق کنید تا مشخص کنید مخاطبان شما در کجا زمان می گذرانند. لیست شما صدها نخواهد بود. احتمالاً بیشتر از 10 یا 20 خواهد بود.

C-suite اغلب فکر می کند که همه وال استریت ژورنال را می خوانند. آنها معتقدند ذکر آنجا همه چیز را برای شرکت تغییر خواهد داد. با این حال، نشریات تجاری ممکن است بسیار بیشتر به مخاطبان شما مرتبط باشند، و آن نشریات با کاهش تعداد کارکنانشان، محتوای شما را بیشتر منتشر می کنند. اگر یک داستان موفقیت خوب نوشته شده (یعنی نه پرفروش) همراه با عکس های با وضوح بالا (و یک ویدیو در صورت داشتن آن) برای آنها بفرستید، احتمالاً خوشحال می شوند که آن را منتشر کنند.

کلمات، اصطلاحات تخصصی یا کلمات اختصاری را که بیش از حد استفاده شده است وارد نکنید

در ادامه استراتژی محتوای غیر فروش، از این کلمات اجتناب کنید:

  • فوری
  • پیشرو در صنعت
  • خبر فوری
  • پیشگامانه
  • خلاقانه

مراقب اصطلاحات و کلمات اختصاری نیز باشید. از آنجایی که شما هر روز در یک موضوع غوطه ور هستید، ممکن است فکر کنید همه می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنید. بسیاری از مردم این کار را نخواهند کرد. به عنوان یک قاعده کلی، کلمات اختصاری را در اولین مرجع بنویسید.

دستورالعمل های انتشار را نادیده نگیرید

اکثر وب سایت های رسانه ای دستورالعمل هایی را برای محتوای ارائه شده منتشر می کنند. برخی آن را نمی پذیرند و برخی دستورالعمل های سختگیرانه دارند. کاردستی هایی بسازید که نشان می دهد آنها را مرور کرده اید. این به شما کمک می کند که متمایز شوید زیرا بسیاری از مردم زحمت خواندن آنها را ندارند.

  2024 AI Marketing Frontier: GPT Wonderland رونمایی شد

گاهی اوقات، نشریه می خواهد با افراد ذکر شده در محتوا مصاحبه کند. اگر این برای مشتریان ناراحت کننده است یا تیم های فروش یا مدیران ممکن است از دسترسی خبرنگاران به آنها تردید کنند، یک رسانه دیگر را انتخاب کنید.

مخاطبان نشریه را در نظر بگیرید

به عنوان مثال، یک روزنامه نگار به من گفت که او اغلب از شرکت هایی که در شهرهایی مانند دنور مستقر هستند، مسابقه دریافت می کند. اما او برای یک مجله تجاری در کلمبوس، اوهایو می نویسد. به نظر عقل سلیم می‌آید، اما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از مردم قبل از اجرای برنامه فکر نمی‌کنند.

روزنامه‌نگاری به من گفت که او اغلب برای شرکت‌های داستان در دنور پیشنهادهایی دریافت می‌کند. اما او برای یک مجله تجاری در کلمبوس، اوهایو می نویسد. به نظر عقل سلیم می‌آید، اما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از مردم قبل از اجرای برنامه فکر نمی‌کنند. در یک مطالعه اخیر Muck Rack (ثبت‌نام الزامی است)، تقریباً سه چهارم روزنامه‌نگاران مورد بررسی می‌گویند که دلیل اصلی رد یک طرح، بی‌ربط بودن به منطقه پوشش آنها است. سایر مدعیان شامل عدم شخصی سازی (6%)، زمان بندی نامناسب (5%)، بیش از حد طولانی (2%)، موضوع گیج کننده (1%) و سایر موارد (7%) هستند.

Muck Rack دریافت که تقریباً سه چهارم روزنامه‌نگاران مورد بررسی می‌گویند که دلیل اصلی رد یک طرح، بی‌ربط بودن به منطقه پوشش آنها است.  سایر مدعیان شامل عدم شخصی سازی (6%)، زمان بندی نامناسب (5%)، بیش از حد طولانی (2%)، موضوع گیج کننده (1%) و سایر موارد (7%) هستند.

شما فکر می کنید این عقل سلیم است. نوار پایین است.

از ایجاد رابطه غافل نشوید

کاری کنید که ارتباط رسانه ای شما بیش از یک معامله یکباره عمل کند. اگر روابط خوبی با خبرنگاران و سردبیران برقرار کنید، ممکن است زمانی که در مورد صنعت شما می نویسند به سراغ شما بیایند. با آنها خوب رفتار کنید، نیازهای آنها را اولویت بندی کنید و به وقت آنها احترام بگذارید.

در اینجا یک نکته برای رابطه وجود دارد. اگر نام تجاری شما در یک نمایشگاه تجاری نمایش داده می شود یا از یک رویداد حمایت مالی می کند، اغلب می توانید لیست رسانه های از قبل ثبت شده را از قبل دریافت کنید. چند هفته قبل از رویداد، به خبرنگارانی که علاقه مند به ملاقات با آنها هستید، یک ایمیل کوتاه بفرستید تا مصاحبه با سخنگوی شما را برنامه ریزی کنند. اگر آن‌ها نمی‌خواهند زمانی را برای ملاقات تعیین کنند، می‌توانید همیشه از آن‌ها دعوت کنید تا به راحتی در غرفه شما حاضر شوند. این جلسات به ایجاد رابطه با یک خبرنگار کمک می کند تا زمانی که به منبعی نیاز دارند، مدیر عامل یا مدیر اجرایی را به خاطر بسپارند. گاهی اوقات، آنها بلافاصله پس از نمایش داستان می نویسند، و ممکن است با آنها تماس بگیرند تا نقل قول کنند.

به یاد داشته باشید، روزنامه نگاران به شما چیزی بدهکار نیستند. اگر شما ضرب الاجل آنها را رعایت نکنید یا سوالات آنها را نادیده بگیرید، می توانند به منبع بعدی بروند. حتماً مخاطب رسانه ای را در سایت خود فهرست کنید که پیام های دریافتی را بررسی می کند. شما نمی خواهید سوالات خبرنگار را از دست بدهید. به عنوان مثال، من شرکتی را می شناسم که فرصتی را با مجله Wired از دست داد زیرا هیچ ، ایمیلی را که خبرنگار در آن استعلام ارسال کرده بود بررسی نکرد.

  نحوه واکنش برندهای هوشمند به بحث و جدل (مصاحبه با کارشناسان)

شبکه های اجتماعی به ارتباط با خبرنگاران کمک زیادی می کند. روزنامه نگاران بیشتر از یک شرکت پایگاه داده رسانه ای پروفایل های دیجیتال خود را به روز می کنند. آنها همچنین آنچه را که روی آن کار می کنند و منابعی را که به دنبال آن هستند، پست می کنند.

طبق تحقیقات Muck Rack، روزنامه نگاران همچنان از X بیشتر از سایر پلتفرم ها استفاده می کنند، اما اخیراً من بیشتر و بیشتر از لینکدین استفاده می کنم.

سی و شش درصد از روزنامه نگاران می گویند از X استفاده می کنند، 22 درصد در فیس بوک، 17 درصد در لینکدین و 12 درصد در اینستاگرام هستند. تعداد کمی در YouTube (4٪)، Reddit (2٪) و TikTok (1٪) هستند. تنها 2 درصد می گویند که در شبکه های اجتماعی حضور ندارند.

تحقیقات Muck Rack نشان داد که روزنامه نگاران بیشتری (36%) از X/Twitter به عنوان با ارزش ترین کانال رسانه های اجتماعی خود نام می برند و پس از آن فیس بوک (22%)، لینکدین (17%)، اینستاگرام (12%)، یوتیوب (4%) و پس از آن قرار دارند. سایر (4%).

این نکات را امتحان کنید

این نکات پیچ و مهره را در نظر بگیرید:

  • صبح که اکثر خبرنگاران ترجیح می دهند ایده های داستانی را دریافت کنند، صحبت کنید.
  • از دوشنبه هایی که صندوق ورودی همه پر است اجتناب کنید.
  • از جمعه های قبل و سه شنبه های بعد از سه روز آخر هفته خودداری کنید.
  • از ایمیل استفاده کنید، زیرا اکثر خبرنگاران ترجیح می دهند.
  • یک ایمیل بعدی را حدود یک هفته پس از ارائه اولیه ارسال کنید.

فراموش نکنید که از رسانه هایی که به دست می آورید نهایت استفاده را ببرید

اگر محتوای شما انتخاب شد یا در یک نشریه ذکر شد، آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. آن را در خبرنامه خود قرار دهید و در سایت خود قرار دهید. آن را با مشتریان احتمالی، سرمایه گذاران، شرکا و تیم های داخلی خود به اشتراک بگذارید.

شما می خواهید همه بدانند که چگونه رسانه (محتوای) متعلق به خود را از طریق یک رویکرد روابط عمومی به رسانه کسب درآمد تبدیل کرده اید. لازم نیست چیز جدیدی ایجاد کنید – از محتوایی استفاده کردید که قبلا ایجاد شده بود. و وقتی تیم‌های محتوا و روابط عمومی با هم کار می‌کنند، این یک پیروزی برای همه است.

ai aj ak” dir=”ltr”>تیم خود را در اکتبر امسال برای الهام گرفتن، ایده‌ها و توصیه‌های عملی در مورد توسعه و اجرای استراتژی که منجر به سود برای کسب و کار شما می‌شود، به دنیای بازاریابی محتوا بیاورید. نرخ های گروهی موجود است. امروز ثبت نام کنید.

مطالب مرتبط دستچین شده:

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/pitching-journalists-owned-media/

: an inventory audit ensures that the recorded stock levels align with the actual physical inventory. Deal : the apple macbook air (m1) is only $649, and might be the best laptop for most !.