- چه چیزی را می توانید در پوردو تصور کنید؟
- 4 درس در مورد موفقیت بازاریابی محتوای ویدیویی
- محتوا را با ارزش های اصلی برند هماهنگ کنید
- مخاطبان خود را با داستان سرایی احساسی خوشحال کنید
- نشان دهید که چگونه تجربیات شما به هم متصل می شوند
- دسترسی خود را با توزیع بین پلتفرمی گسترش دهید
- شاهد افزایش موفقیت ویدیو در آینده برند خود باشید
تعداد کمی از تجربیات مشترک دارای طنین عاطفی و گستردگی جهانی هستند که با این سوال تجسم یافته است: «وقتی بزرگ شدی میخواهی چه کاره شوی؟» »
او از طریق ویدئویی که دیدگاه یک فرد بلندپرواز را از سفر خود نشان میدهد، به عنوان ستون بازاریابی جذب دانشجو در دانشگاه پوردو خدمت میکند – با این که پوردو در هر مرحله نقش اصلی را بازی میکند.
این ویدئو در رابطه با اهداف بازاریابی موسسه موفقیت قابل توجهی داشت. همچنین برنده جایزه بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۳ برای بهترین سریال ویدیویی/ویدیوهای انگیزشی شد و به عنوان فینالیست پروژه سال انتخاب شد.
وقتی بزرگ شدی میخوای چیکار کنی؟ این سوال همیشه حاضر @LifeAtPurdue را برای ایجاد یک ویدیوی برنده جایزه از طریق @Joderama @CMIContent الهام گرفت. برای توییت کلیک کنید
بیایید چشم انداز پشت این موفقیت محتوای بصری و نحوه کمک آن به نتایج بازاریابی چشمگیر برند را بررسی کنیم.
چه چیزی را می توانید در پوردو تصور کنید؟
ویدئو – چه چیزی را می توانید در پوردو تصور کنید؟ – جوهر پیام دانشگاه را به تصویر می کشد: “تنها مانع برای آنچه می توانید به دست آورید باید محدودیت های تخیل شما باشد.” »
در این ویدئو، یک دختر جوان سیاه پوست با صدای بلند تعجب می کند که وقتی بزرگ شود چه خواهد کرد. در حالی که پدرش موهایش را بافته میکند، او پاسخ میدهد: «هر چه تصور کنی.» » سپس چشمانش را می پوشاند و از او می پرسد که برای زندگی اش چه می بیند.
بینندگان نگاهی اجمالی به آینده مورد نظر او و تمام مراحلی که در این راه بر خواهد داشت می بینند. تصاویر و صداگذاری داستان رویاهای او برای ساخت ربات در دبیرستان پلی تکنیک پوردو، حضور در دانشگاه پردو، و کشف علایق خود از طریق فعالیت های فوق برنامه و جوامع دانشگاهی را روایت می کند.
او دیدگاه خود را به دیدگاه پدرش که مدرک خود را در Purdue Global (دانشگاه آنلاین مؤسسه برای بزرگسالان شاغل) به دست آورد، مرتبط می کند. در انتهای ویدیو این پدر مغرور از دخترش می پرسد که از اینجا چه کار می کند؟ پاسخ او: “هر چه من می خواهم.” »
4 درس در مورد موفقیت بازاریابی محتوای ویدیویی
داستان سرایی ویدیویی پوردو درس های مهمی به شما می دهد – درس هایی که برند شما می تواند در مسیر موفقیت بازاریابی دنبال کند.
محتوا را با ارزش های اصلی برند هماهنگ کنید
در مصاحبه ای با موسسه بازاریابی محتوا، R. Ethan Braden، معاون اجرایی پوردو و مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات، گفت که تیم او داستان را حول اصول اصلی جوهر برند Purdue ساخته است: “نوآوری مداوم با هم”.
- مداوم: شخصیت اصلی روی یک پروژه جاه طلبانه در کلاس پوردو کار می کند. پدرش از او می پرسد که اگر بار اول موفق نشود چه می کند؟ پاسخ او: «دوباره تلاش میکنم، و دوباره، و دوباره…» این پیام زمانی تقویت میشود که بینندگان میبینند که او مشکلات موجود در آزمایشش را حل میکند و در نهایت پیشرفت میکند.
- نوآوری: دختر جوان در مورد فرصت های شغلی در زمینه موشک و محاسبات صحبت می کند. این امر بر برنامههای مدرک پردو در این زمینههای تحصیلی تأکید میکند و در عین حال فرصتهای موجود برای زنانی را که مایل به ادامه تحصیلات حرفهای در زمینههای علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات هستند، مدلسازی میکند.
- با یکدیگر: پوردو معتقد است که موفقیت از طریق تلاش های مشترک و نه رقابتی به دست می آید. این مفهوم با دیدگاه دختر تقویت می شود: ملاقات با سایر دانش آموزان در محوطه دانشگاه، ایجاد خاطرات با دوستان، و گذراندن وقت با همسالان خود در جامعه دانشجویی پوردو.
@REthanBraden میگوید @REthanBraden از طریق @Joderama @CMIContent، @LifeAtPurdue پیام ویدیویی شماره 1 خود را حول اصول اصلی برند طراحی کرد: نوآوری مداوم با هم. برای توییت کلیک کنید
کلیپی که نشان می دهد پدر دختر وارد یک پورتال آنلاین می شود تا تکالیف خود را به عنوان دانشجو در Purdue Global دریافت کند، این داستان را به تعهد این برند برای در دسترس قرار دادن آموزش عالی برای همه، از جمله بزرگسالانی که در حالی که در بازار کار باقی مانده اند، ادامه می دهند، مرتبط می کند.
ویدیوی پوردو بهطور هوشمندانه توضیح میدهد که چگونه پیشنهادهایی مانند Purdue Global بدون در نظر گرفتن مرحله زندگی، وضعیت اقتصادی یا نیازهای برنامهریزی، تحصیلات عالی را در دسترس عموم قرار میدهد.
همچنین شایان ذکر است که با توجه به مضرات سیستماتیکی که افراد رنگینپوست تجربه میکنند که میتواند بر دیدگاههای آنها نسبت به کالج تأثیر بگذارد، این ویدیو یک خانواده سیاهپوست را نشان میدهد. ایتان میگوید: «ما میخواستیم این داستان را به شیوهای مبتنی بر دارایی، از دریچه دید یک دختر کوچک آفریقایی-آمریکایی و پدرش تعریف کنیم، و واقعاً میخواستیم آن را به درستی انجام دهیم.
مخاطبان خود را با داستان سرایی احساسی خوشحال کنید
اتان می گوید که خوشحال ، مخاطبان هدف پوردو تنها هدف تیم او در تولید محتوا است. “این برای بیدار ، آنها و جلب تحسین و تقاضای وجد آلود آنها برای پوردو است، هر چه در آن لحظه به معنای آن باشد.”
این ویدیو با موضوع مرتبط خود به این مهم دست می یابد: رویای آینده. تجربیات عاطفی این پیام را تقویت می کند: پدری که به دخترش کمک می کند تا برای مدرسه آماده شود و دانش آموزی در حال کشف علایق او و ایجاد دوستی است.
ایتن خاطرنشان می کند که این جزئیات باعث شد بینندگان نظر بدهند: «می دانی چه زمانی موهای او را می بافد؟ گریه کردم چون واقعی بود» و «قبلاً اسم پوردو را نشنیده بودم و حالا میخواهم به آنجا بروم». »
این شواهد نشان می دهد که تیم او احساسات و ایده های مناسبی برای افزایش آگاهی عمومی، علاقه و توجه به پوردو پیدا کرده است.
به لطف تلاشهای فوقالعادهای مانند این محصول و محتوا، اتان میگوید پردو شاهد رشد 30 درصدی تعداد دانشجویان خود در طول 10 سال بوده است و برنامههای کاربردی در طول پنج سال گذشته دو برابر شده است.
@REthanBraden از طریق @Joderama @CMIContent میگوید، برنامههای کاربردی برای @LifeAtPurdue در پنج سال گذشته تا حدی به لطف #ContentMarketing الهامبخش و انگیزشی آن دو برابر شده است. برای توییت کلیک کنید
نشان دهید که چگونه تجربیات شما به هم متصل می شوند
برندها به یک استراتژی بازاریابی محتوای واضح نیاز دارند تا مشتریان خود را در تمام مراحل سفر خریدشان راهنمایی کند. ویدیوی پوردو بینندگان را در سفر شخصی یک دانشجوی مشتاق می برد – سفری که مجموعه پیشنهادات پوردو و پیشنهادات متنوع پیش دانشگاهی، آنلاین و فوق برنامه این موسسه را برجسته می کند.
تیم پوردو عمداً تأکید کرده است که چگونه تجربیاتش حول مجموعه وسیعی از محصولات آموزشی می چرخد. اتان میگوید این موضوع محتوای پوردو را از بازاریابی استاندارد کالج که بر یک موسسه متمرکز است متمایز میکند.
ما میخواستیم ببینی او به دبیرستان میرود. اتان میگوید: ما میخواستیم ببینی که او هدفش را برای پوردو میگیرد. ما میخواستیم پدرش را ببینید که به پوردو گلوبال رفته و بهعنوان یک بزرگسال شاغل فارغالتحصیل میشود، و اینکه چگونه آن (تجربهها) گرد هم آمدهاند (به عنوان بخشی از) پوردو.
دسترسی خود را با توزیع بین پلتفرمی گسترش دهید
به گفته پوردو، این ویدیو بیش از 28 میلیون بار در یوتیوب دیده شده است که نرخ بازدید باورنکردنی 82 درصدی دارد. تنها در 28 روز، این ویدیو به پربازدیدترین ویدیو در کانال یوتیوب پوردو تبدیل شد و ویدیویی را شکست داد که بیش از 15 سال بازدیدکننده داشت.
اینها نتایج چشمگیر برای هر دارایی ویدیویی هستند، چه رسد به یک تبلیغ دو دقیقه ای. اما پوردو فقط به دسترسی ارگانیک متکی نبود. این تبلیغ در لحظات حساس دید مانند رژه روز شکرگزاری میسی، بازی فوتبال Big 10 Championship و کاسه مرکبات، تقویت شد.
ایتان میگوید که این کمپین همچنین شامل پستهای رسانههای اجتماعی (که در آن ۱۷۰۰۰۰ بازدید و بیش از ۶۷۰۰۰۰ بازدید ایجاد کرد) بود و از طریق جوایز، از جمله جوایز بازاریابی محتوا، تبلیغ شد.
این تیم همچنین در اجتماعی ، محتوای خود به صورت داخلی سرمایه گذاری می کند تا اطمینان حاصل شود که ذینفعان سازمان ارزش محتوا را درک کرده و درک می کنند. ایتان میگوید: «ما بازاریابی را در اولویت قرار میدهیم تا دیگران بتوانند برتری و تخصص این تیم و مشارکتهای آنها را ببینند.
شاهد افزایش موفقیت ویدیو در آینده برند خود باشید
تبلیغ ویدیویی پوردو توجه مخاطبان هدف خود را به خود جلب کرد و به خود جلب کرد. همچنین به بینندگان بیشتری اجازه داد تا وسعت آنچه را که پوردو ارائه می دهد ببینند. پس ویدیوهای شما وقتی بزرگ شدند چه می توانند باشند؟ اجازه دهید چهار درس پردو به شما کمک کند این دیدگاه را نشان دهید.
نمونه های بیشتر از فینالیست های پروژه سال 2023
تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا
منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/award-winning-video-recruitment/