پروژه بعدی شما ممکن است شبیه یک فراخوان باشد، اما این یک انتخاب است. انتخابی که در هر روزی که برای آن سپری می کنید تاثیر خواهد داشت.

در اینجا هیچ پاسخ درستی وجود ندارد، اما قبل از اینکه عاشق یک کسب و کار یا سازمان شوید، ممکن است در مورد این گزینه‌ها و گزینه‌های دیگر فکر کنید:

  • آیا به مصرف کنندگان می فروشید؟
  • آیا پول جمع می کنید؟
  • آیا در یک زمان به یک نفر خدمت می کنید یا کمیته ای باید موافقت کند؟
  • آیا کاری که انجام می دهید اثر شبکه ای دارد؟
  • آیا حاشیه هر کالا کم است؟
  • ارزش مادام العمر یک حامی، مشتری یا شریک جدید چقدر است؟
  • آیا زمان کار حساس است؟
  • آیا شخصاً با مردم ملاقات می کنید؟
  • آیا به RFP ها پاسخ می دهید یا مردم با نام شما را جستجو می کنند؟
  • آیا قیمت یا بازده یا کارایی معیار غالب در انتخاب است؟
  • آیا با تلاش شخصی خود یا با مدیریت دیگران ارزش ایجاد خواهید کرد؟
  • چگونه مردم از کاری که شما انجام می دهید مطلع می شوند؟
  • آیا دقت مهمترین بخش چیزی است که ارائه می کنید؟
  • آیا رقیبی که ساعات بسیار بیشتری کار می کند می تواند برتری زیادی نسبت به شما داشته باشد؟
  • پساب، ضایعات یا عوارض جانبی چیزی که ایجاد می کنید چیست؟
  • آیا احتمالا زمانی را صرف کار با همسالانی که دوست دارید می گذرانید؟
  • آیا به احتمال زیاد به مشتریان خود احترام می گذارید؟
  • چقدر بعد از شروع کار قبل از اینکه انتظار داشته باشید معیارهای شما مثبت باشد؟
  • آیا منحنی یادگیری شیب دار است؟
  • بعد از اینکه نحوه انجام این کار را یاد گرفتید، خسته کننده می شود؟
  Everything You Need to Know

مشتریان خود را انتخاب کنید، آینده خود را انتخاب کنید.

PS Joel این پست را از چهارده سال پیش توصیه کرد.