بینش بازاریابی و حمایت از مشتری از آری هافمن Amplitude

به عنوان یک بازاریاب مشتری، یکی از با ارزش ترین منابعی که من در اختیار دارم، شبکه ای قوی از دیگر بازاریابان مشتری است. از طریق این انجمن، من این شانس را داشتم که با بسیاری از بازاریابان شگفت‌انگیز آشنا شوم که با چالش‌های مشابهی روبرو هستند و در به اشتراک گذاشتن درس‌های آموخته شده خود بسیار سخاوتمند هستند.

برای من خوش شانس است، یکی از دوستان بازاریابی مشتری مورد علاقه من نیز یکی از بهترین مشتریان ما در G2 است (آنها بیش از 2000 نظر دارند!) آری هافمن، مدیر ارشد بازاریابی مشتری در دامنه، کسی است که همیشه از چت ، با او، مبادله داستان ها و بحث در مورد چالش ها لذت می برم.

بنابراین بسیار خوشحال شدم که او را در رویداد اخیر لینکدین لایو به من ملحق کردم تا در مورد سفر شغلی خود که او را به سمت این نقش جدید در Amplitude سوق داد، و رویکرد او برای تقویت روابط قوی (هم در داخل و هم با مشتریان)، به ویژه تازه بودن نقش او

در اینجا سه ​​نکته کلیدی وجود دارد که از گفتگوی خود به آن اشاره کردم.

1. از کوچک شروع کنید و از طریق گوش دادن اعتماد ایجاد کنید

زمانی که آری به Amplitude پیوست، می‌دانست که ایجاد مشارکت‌های متقابل در داخل سازمانش برای موفقیت او بسیار مهم است. اما او با یک برنامه ثابت با “تفنگ های شعله ور” نیامد. در عوض، او رویکرد «باند گاراژ» را در پیش گرفت و با مکالمات تک به تک شروع کرد تا اهداف و اولویت های هم تیمی هایش را درک کند.

  Denys Titoruk of Admixer on Challenges and Solutions in Publisher Monetization

آری بر اهمیت گوش دادن فعال، حتی ضبط تماس ها برای گرفتن بینش ها تاکید کرد. سپس از ابزارهایی مانند ChatGPT برای رونویسی و ترکیب اطلاعات استفاده کرد و یک تور شنیداری برای شناسایی موضوعات و اولویت‌های مشترک در سراسر سازمان ایجاد کرد. این به او اجازه داد تا تلاش‌های خود را با نیازهای کسب‌وکار هماهنگ کند.

چه در تیم ما تازه کار باشید و چه به دنبال تجدید رویکرد خود هستید، اینها بهترین شیوه های خوبی هستند که باید به خاطر داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که پایه و اساس درستی دارید – از طریق روابط و گوش دادن – تا برنامه بازاریابی مشتری خود را در مسیر درست قرار دهید.

برای چای G2 ثبت نام کنید.

اخبار بازاریابی هر هفته تازه برای شما تهیه می شود. در اینجا مشترک شوید

2. از دیگران برای ساختن شهرت خود دفاع کنید

همانطور که آری شبکه داخلی خود را گسترش داد، او بر حمایت فعال از هم تیمی هایش تمرکز کرد. او به این نکته اشاره کرد که فریادهای عمومی را به رسمیت بشناسد و کار بزرگی را که همکارانش انجام می‌دهند برجسته کند.

این نه تنها به ایجاد اعتماد و حسن نیت با همکارانتان کمک می کند، بلکه تأثیر «مسری» نیز دارد. وقتی شروع به تجلیل عمومی از دیگران می‌کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که آنها لطف خود را برگردانند و مشارکت شما را تقویت کنند.

آری همچنین توصیه کرد که برنامه‌های رسمی برای شناسایی بازیگران برتر ایجاد کنید و از بازخورد مشتریان استفاده کنید تا آنها را به «قهرمانان داستان» تبدیل کنید. در نهایت، این امر دید مثبتی را برای بازاریابی مشتری در داخل سازمان شما ایجاد می کند، که همچنان به چرخ لنگر کمک می کند و دیگران را به مشارکت تشویق می کند زیرا ارزش و خروجی این کار مهم را می بینند.

  What Are the Best Alternatives to Google? How Brands Can Succeed Off Google Search

3. تحقق ارزش را بر ارائه ارزش در اولویت قرار دهید

در قلب فرهنگ مشتری محور Amplitude تمرکز بر تحقق ارزش است – نه فقط ارائه ارزش، بلکه اطمینان از اینکه مشتریان واقعاً مزایایی را که دریافت می‌کنند درک کرده و تشخیص می‌دهند.

همانطور که Ari توضیح داد، “شما می توانید یک تجربه مشتری عالی داشته باشید، و اگر مشتریان ارزش را درک نکنند، همچنان آنها را جذب کنید.” به همین دلیل است که اهداف استراتژیک Amplitude عبارتند از “برنده شدن در دسته” – حفظ موقعیت خود به عنوان یک رهبر بازار، که توسط بررسی ها و رتبه بندی های قوی G2 نشان می دهد.

آری به اشتراک گذاشت که چگونه شرکت بازخورد G2 را در سراسر سازمان یکپارچه می کند، از فعال سازی فروش گرفته تا جلسات رهبری. این کمک می‌کند تا کل تیم در راستای نیازها و اولویت‌های مشتری باشد.

چه یک حرفه ای با تجربه در بازاریابی مشتری باشید و چه تازه شروع کرده اید، بینش های Ari درس های ارزشمندی در مورد ایجاد اعتماد، حمایت از دیگران و ارائه ارزش واقعی به مشتریان ارائه می دهد. با پذیرش این استراتژی‌ها، می‌توانید تلاش‌های بازاریابی مشتری خود را ارتقا دهید و تأثیر معناداری برای سازمان خود داشته باشید.

اگر چت زنده ما را از دست دادید، می توانید آن را به صورت درخواستی اینجا ببینید.

منبع: https://learn.g2.com/customer-marketing-advocacy-insights

View and change privacy settings on microsoft windows. So, from now on, prioritize creating youtube shorts for your channel. We work with a number of agency partners on white label digital design and build.