بینش یک مدیر عامل در مورد نوسازی بازاریابی تعمیر و نگهداری

الهام می تواند در هر مکان و هر زمان به شما ضربه بزند.

از آنجایی که من به نقش یک رهبر تجاری پرداخته ام، “مغز بازاریابی” من خاموش نشده است. من همیشه به دنبال راه‌های جدیدی هستم تا شرکتم، مراقبت نگهداری، را در مقابل مخاطبان جدید قرار دهم. و یک چنین لحظه ای از الهام در محیطی بعید برای من رخ داد: یک سرویس بهداشتی اداری.

دهه‌ها پیش، زمانی که در یک شرکت بیمه در بازاریابی کار می‌کردم، یکی از همکارانم به من اعتماد کرد که توالت را مسدود کرده است و خجالت می‌کشید به مسئول پذیرش بگوید. وقتی بالاخره اعصابش درست شد، مسئول پذیرش به او گفت: «باید روی درب تعمیرکار یک یادداشت چسبناک بنویسی و اینطوری متوجه خواهند شد.»

بلافاصله فکر کردم، “باید سیستمی وجود داشته باشد که بتوانیم بهتر بسازیم.”

مفهوم اصلی برقراری ارتباط با کارگر تعمیر و نگهداری در مورد مشکلات ساختمان، مرا الهام بخشید تا ابزاری را توسعه دهم که درخواست‌های تعمیر و نگهداری را در محل کار دیجیتالی می‌کند و در زمان نیاز به تعمیر به فرد مناسب هشدار می‌دهد.

همانطور که می‌توانید تصور کنید، حرکت از یادداشت‌های چسبنده به یک سیستم مدیریت تعمیر و نگهداری کامپیوتری جامع (CMMS) نیازمند بازاریابی برای فروش مزایای آن به کسانی است که می‌تواند بهترین خدمات را داشته باشد.

اتخاذ رویکرد دیجیتالی برای گسترش چند جغرافیایی

مراقبت نگهداری راه طولانی را پیموده است. ما نرم افزار خود را در صنعت مراقبت از سالمندان تنها در یک مکان جغرافیایی راه اندازی کردیم و با شرکت دیگری برای هدایت این صنعت شریک شدیم. سابقه من در بازاریابی است، نه تعمیر و نگهداری، بنابراین اولین حرکت من سفر به نمایشگاه های تجاری در اطراف انتاریو، کانادا بود. می‌خواستم مراقبت‌های نگهداری را به شخصیت‌های خریدار بالقوه‌ای که تازه با آنها آشنا می‌شدم معرفی کنم.

بازاریابی در آن روزها تماماً در مورد تعامل چهره به چهره بود. به طور عملی، بازاریابی محلی در این مرحله به خوبی به ما خدمت کرد، زیرا مکالمه معتبر و انسان به انسان باعث ایجاد اعتماد و ایجاد روابط شد.

همانطور که رشد کردیم، شروع به گشت و گذار در سراسر کانادا کردیم که هنوز ریشه در صنعت تسهیلات مراقبت از سالمندان داشتیم. ما دامنه دسترسی خود را از پایگاه خانگی خود در نزدیکی تورنتو، انتاریو، در سراسر قاره به استان های بریتیش کلمبیا و آلبرتا در غرب کانادا گسترش دادیم. هر استانی موانع متمایز خود را داشت، اما همه بازاریابی هنوز به صورت زنده و حضوری انجام می شد.

با آن رشد و گسترش، قرار بود بازارهای ایالات متحده را دنبال کنیم. با این حال، لجستیک به یک مانع تبدیل شد، به ویژه به دلیل سفرهای بین قاره‌ای و اکنون بین‌المللی پرهزینه و زمان‌بر و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی دموهای حضوری – بدون ذکر چشم‌انداز جهانی در حال تغییر در اوایل دهه 2000.

  خدمات مشتری یک انتخاب است

تمایل به سرمایه گذاری در یک کشور جدید ناشی از شناخت محدودیت های تمرکز بر تنها یک صنعت بود. رقبای ما در بازار ایالات متحده قبلاً مراقبت های سالمندان را تحت کنترل داشتند و ما می دانستیم که برای شروع ورود به بخش های جدید باید به صورت دیجیتالی فکر کنیم.

اتخاذ روش شناسی ورودی برای گسترش دامنه دسترسی ما

برای حرکت به خارج از مرزهای کانادا، باید از مشتریان بالقوه دعوت می‌کردیم تا راه‌حل‌های ما را از طریق شیوه‌های بازاریابی دیجیتال مدرن کشف کنند.

بازاریابی استراتژیک و توسعه محصول ما را به سمت بازارها و صنایع جدید سوق داده است و مراقبت نگهداری را به یک داستان موفقیت در سراسر کشور و فرامرزی تبدیل کرده است. تغییر از بازاریابی محلی و نمایشگاه‌های تجاری به استراتژی‌های دیجیتال ورودی و تقویت سئو، محصول ما را به سطح بالاتری رساند.

در اواسط دهه 2000، شما مجبور بودید که فناوری را در بازاریابی خود بگنجانید تا تقریباً در هر صنعتی پیش نروید. در حال حاضر این امر بدیهی یا شهودی به نظر می رسد، زیرا هر برندی در رسانه های اجتماعی حضور دارد، اما در آن روزها، به ویژه در بازار ما، هنوز کاملاً جدید بود.

برای گسترش هر دو منطقه جغرافیایی و محصول اولیه خود، مراقبت ارشد، و پاسخگویی به نیازهای گسترده تر، HubSpot را پذیرفتیم و تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را برون سپاری کردیم. ما بر روش‌شناسی درون‌گرا متمرکز شدیم، که تماماً در مورد جذب، لذت بردن و درگیر ، مشتریان بالقوه از طریق آموزش و توانمندسازی آنها با محتوای عالی به جای وقفه در تبلیغات سنتی است. رویکرد ما از طریق HubSpot پرورش سرنخ‌ها با بازاریابی ایمیلی مؤثر و با ارزش بود و آموزش آنها تا زمانی که آماده برنامه‌ریزی یک نسخه آزمایشی شوند.

ما همچنین شروع به نوشتن مقالات مهمان برای به دست آوردن بک لینک به وب سایت خود کردیم و کلمات کلیدی مرتبط و عبارات جستجو را در محتوای آنلاین خود اضافه کردیم. ما شاهد رشد مخاطبان و تعداد سرنخ‌هایمان بودیم، اما اکنون واقعاً نیاز داشتیم که آنها را جذب کنیم و آنها را وادار کنیم که محصول ما را امتحان کنند و تفاوت را از نزدیک تجربه کنند.

نتایج حاصل از حرکت ما به رویکرد ورودی مشهود بود: آنچه که Maintenance Care زمانی در یک سال درآمد کسب می کرد، اکنون همان چیزی بود که ما هر ماه به دست می آوردیم.

راه اندازی مدل فریمیوم

ما به ایجاد تعادل در نمایشگاه‌های تجاری حضوری و بازاریابی دیجیتال ادامه دادیم، اما همه‌گیری کووید-19 در سال 2020 سفر را متوقف کرد و اکنون زمان و فضای کافی برای فکر ، خارج از چارچوب را داشتیم.

ما شروع به ارائه a فریمیوم مدلی از محصول ما که در آن کاربران می‌توانند درخواست‌های تعمیر و نگهداری دیجیتال را ارسال کنند و سفارشات کاری را بدون پرداخت یک سکه انجام دهند. این فشار بزرگ بازاریابی بود. برای جلب توجه مردم به ما نیازی به مهارت‌های بازاریابی سطح بالا نداشت، زیرا وقتی در جلوی نام محصول خود عبارت «رایگان» را قرار می‌دهید، طبیعتاً کاربران را جذب می‌کنید.

  Authentic Leadership — How to Lead While Staying True to Yourself

ما تنها نرم‌افزار تعمیر و نگهداری بودیم که طرح «رایگان برای همیشه» را ارائه می‌کردیم، و مردم به این دلیل ما را پیدا می‌کردند. با این حال، ما مجبور بودیم با بودجه محدودتر زرنگ و هشیار باشیم، زیرا این شرکت هنوز از خود تامین مالی می‌شود و هیچ دلاری از سرمایه‌گذاران خارجی دریافت نمی‌کند. ارائه طرح رایگان و سپس بازاریابی تدریجی برای کاربران رایگان برای ارتقاء به تجربه پولی با ویژگی های بیشتر و کاربران نامحدود بسیار موثر بود و باقی می ماند.

ارائه نسخه‌های رایگان نرم‌افزار جدید همچنان ما را در بازار متمایز می‌کند و حتی پس از محو شدن همه‌گیری باعث رشد ما می‌شود. اما محرک واقعی موفقیت Maintenance Care تعهد ما به تکامل مستمر محصول بر اساس آن بوده است بازخورد مشتری و تقاضای صنعت

تمرکز بر نوآوری مشتری محور

تیم ما که از ابتدا دور بود، از نظر انعطاف پذیری و استعدادیابی از زمان خود جلوتر بود. این راه‌اندازی از راه دور ما را قادر می‌سازد تا به سرعت نوآوری کنیم و به طور مؤثر به تقاضاهای بازار پاسخ دهیم. ما از همان ابتدا مشتری محور بوده ایم، همیشه به بازخوردها گوش می دهیم و CMMS خود را برای پاسخگویی به نیازهای کاربران خود ارتقا می دهیم، به خصوص که در صنایع جدید گسترش یافته ایم.

برای مثال، امکانات هتلداری نیاز به نرم افزار برنامه ریزی خانه داری را بیان می کرد. اما در نظر گرفتن این ویژگی به عنوان یکی از ویژگی‌های سیستم تعمیر و نگهداری ما و ایجاد یکپارچه با ویژگی‌های ارزش افزوده فراوان، چیزی است که همه افراد در هر فضا ممکن است به آن نیاز نداشته باشند. بنابراین، ما از معماری اصلی Maintenance Care استفاده کردیم و یک نرم افزار خواهر به نام CareClean ایجاد کردیم. این نرم‌افزار جدید بر روی ایجاد برنامه‌های نظافت دیجیتال و مدیریت کل کارکنان خانه‌داری و سرایداری از طریق یک برنامه تلفن همراه بصری متمرکز شده است.

ما یک فشار بازاریابی اولیه را برای کاربران فعلی مراقبت‌های نگهداری انجام دادیم و در حال حاضر در حال راه‌اندازی مجدد محصول و تغییر نام تجاری با ارتقاهای عمده در سال جاری هستیم. هدف این است که حتی مخاطبان بیشتری را جذب کند. آنچه که ما در رشد پایگاه مشتریان مراقبت نگهداری و تعمیرات به بیش از 50000 کاربر در چندین کشور موفق یافتیم، در توسعه CareClean اعمال می شود، اما برای منافع و مخاطبان خاص آن تنظیم شده است.

برخی از استراتژی هایی که در 20 سال گذشته برای ما مفید بوده اند عبارتند از:

  • ابتدا به دیجیتال فکر کنید: صرف صدها هزار دلار برای نمایشگاه‌های تجاری، مسافرت، هتل‌ها، راه‌اندازی غرفه‌ها و کالاها، به‌ویژه در دنیای ما پس از کووید، عملی نبود.
  • هدایت وجوه به سئو و استراتژی های ورودی: ما توانستیم دسترسی گسترده‌تری داشته باشیم و خیلی سریع‌تر به امتیازات بیشتری دست پیدا کنیم.
  • توجه به رقبا: همگام ماندن با رقابت به ما این امکان را می دهد که خلاق باشیم و چیزهای جدیدی را امتحان کنیم که برند ما را متمایز می کند.
  • استفاده از سایت ها و دایرکتوری های بررسی: بازخورد کاربران همه چیز است، و به دست آوردن اثبات اجتماعی از طریق بررسی واقعی مشتریان به ما کمک می کند محصول خود را تکامل دهیم و سرنخ های جدید جذب کنیم.
  • سرمایه گذاری در تغییر و توسعه: در نوسان ماندن، در یک حالت تغییر مداوم، به ما کمک کرده رشد کنیم و در عین حال مجموعه‌ای از ارزش‌ها و تعهد به مشتریان خود را حفظ کنیم. ما همچنین دفتری را در ایالات متحده افتتاح کردیم که بسیاری از کاربران فعلی ما در آن ساکن هستند.
  The Ultimate Guide to Account-Based Marketing (ABM)

دو تاکتیک بازاریابی خاص که ما از زمان استفاده از HubSpot در اوایل به کار گرفته‌ایم عبارتند از:

  1. تولید سرب: جذب مشتریان جدید با محتوای مفید، یک استراتژی کوتاه مدت است که به ما کمک کرده تا بسیاری از مخاطبین جدید را جمع آوری کرده و آنها را به مشتریان تبدیل کنیم:
  • ایجاد محتوای رهبری فکری از طریق وبلاگ ها و راهنماها
  • میزبانی دموها و وبینارهای محصول
  • ارسال نظرسنجی و ایجاد فرم هایی برای گرفتن اطلاعات مخاطبان
  1. تولید تقاضا: بسیاری از صاحبان کسب و کار از بازی های طولانی مدت می ترسند و می خواهند سریع نتیجه بگیرند. با این حال، سرمایه گذاری در یک استراتژی متمرکز بر آموزش به افزایش کیفیت سرنخ ها از طریق:
  • ایجاد صفحات وب، ویدیوها و سایر منابع مبتنی بر SEO
  • سرمایه گذاری در تبلیغات دیجیتال برای جذب مخاطبان مناسب در حالی که آنها جستجوی خود را برای راه حل مناسب محدود می کنند
  • نوشتن خبرنامه های متمرکز بر مشتری و ایجاد توالی های پرورش دهنده

استراتژی های رشد پایدار

از ابتدا، Maintenance Care تماماً در مورد شناسایی یک مشکل یا شکاف، فکر ،، “ما آن را نداریم، و به آن نیاز داریم” و توسعه چیزی جدید یا به روز شده برای ارائه راه حل بوده است. از یک یادداشت چسبنده تا یک CMMS کاملاً برجسته گرفته تا راه اندازی در یک صنعت خاص در یک استان تا توسعه یک نرم افزار کاملاً جدید و ایجاد یک دفتر در ایالات متحده، بازاریابی باید با تغییر تقاضاهای تجاری، نیازهای مشتری و فرصت های جدید رشد کند.

تکامل تکنیک های بازاریابی ما مملو از محورهای استراتژیک، نوآوری بی امان و مشتری مداری بوده است. با تنوع بخشیدن به تمرکز صنعت خود، پذیرش بازاریابی دیجیتال، و توسعه مستمر خط تولید خود، مراقبت های نگهداری را برای رشد پایدار قرار داده ایم و از دیدن کارهای بعدی که می توانیم انجام دهیم هیجان زده هستیم.

در G2 Tea مشترک شوید و هر پنجشنبه با برداشت‌های داغ، دانش خودی و خلاصه اخبار مستقیماً در صندوق ورودی خود از آنچه در بازاریابی در حال سقوط است مطلع شوید.

منبع: https://learn.g2.com/dan-roberge-modernizing-maintenance-marketing

Stocktally’s stocktaking services are designed to uncover hidden losses and discrepancies in spare parts inventory. 5 movies leaving netflix in july 2024 you have to watch now. ©2024 techpros : ultimate technology resource.