مشاور بازاریابی به مشتری گفت که باید روزی سه بار در لینکدین پست بگذارد. “مهم نیست که خوب باشد.”
مشاور سئو توضیح داد که وب سایت باید با کلمات کلیدی بارگذاری شود و باید بودجه زیادی برای توسعه لینک های ورودی در نظر گرفته شود.
و به کارجو دستور داده می شود که مطمئن شود که رزومه سازگار با هوش مصنوعی است و تمام کادرهای ممکن را بررسی می کند.
تغذیه الگوریتم زمانی کار می کند که تنها شما این کار را انجام دهید. زمانی کار می کند که بخواهید دقیقاً در وسط خط قرار بگیرید. و اگر بخواهید از دیگران تغذیه کنید – حداقل تا زمانی که الگوریتم تغییر کند، کار می کند.
اما در حالی که کسی قرار است در آن لاتاری برنده شود، احتمالاً شما نیستید.
جایگزین این است که ناراحت باشید. برای خلق آثار قابل توجه و سپردن مقیاس به دیگران. برای اینکه بفهمند چگونه به گونه ای سخاوتمندانه و متمایز ظاهر شوند و از طعمه ای که دیگران هنگام تصمیم گیری می کنند که تغذیه الگوریتم بهترین گزینه است، خودداری کنند.
آنها به دلیلی آن را “کنترل جمعیت” می نامند. اگر در میان جمعیت هستید، به احتمال زیاد کسی سعی در کنترل شما دارد.
اگر در شبکههای اجتماعی یا هر پلتفرمی با الگوریتم پست میگذارید، سؤال واقعی این است: آیا برای الگوریتم کار میکنید یا متعهد هستید که برای افرادی که میخواهند به جایی بروند که امیدوارید آنها را ببرید کار کنید؟
منبع: https://seths.blog/2024/09/feeding-the-algorithm/