تیم بازاریابی Solo Stove Burns Over Campaign Snoop

هفته گذشته، Solo Brands، شرکت مادر برندهای مستقیم به مصرف کننده Solo Stove و دیگران، کریستوفر تی. متز را به عنوان رئیس، مدیر اجرایی و مدیر هیئت مدیره خود منصوب کرد.

اما این داستان جالب نیست.

داستان w استهی برندهای سولو برند خود را تغییر دادند. مدیر مالی گفت که کمپین های بازاریابی منحصربفرد سولو درآمد مورد انتظار را به ارمغان نمی آورد و بر نتایج شرکت تأثیر منفی می گذارد.

مراقب باش. اینجا اتوبوس دیگری می آید تا بازاریابی را زیر پا بگذارد.

ما به رابرت رز، مشاور ارشد استراتژی CMI برای دریافت نظر او مراجعه کردیم. ویدیو را تماشا کنید یا برای اطلاعات بیشتر او بخوانید:

کمپین اسنوپ داگ منجر به خروج مدیرعامل می شود

رپر اسنوپ داگ هفته گذشته برای کمپینی که در نوامبر گذشته برای Solo Stove انجام داد دوباره این خبر را منتشر کرد.

شاید تیترسازی اسنوپ را به خاطر بیاورید توییت: «بعد از بررسی و صحبت زیاد با خانواده ام، تصمیم گرفتم سیگار را ، کنم. لطفاً در این زمان به حریم خصوصی من احترام بگذارید.»

این در سراسر کانال های رسانه های اجتماعی و از طریق پوشش خبری جریان اصلی پخش شد. ویروسی شد زیرا تنها فرد مشهوری که بیشتر از اسنوپ داگ با سیگار کشیدن در ارتباط است، ممکن است ویلی نلسون باشد. اما آیا واقعا اسنوپ ، می کرد؟ آیا او فقط الان می رفت سراغ خوراکی ها؟

خیر. این توییت بخشی از یک کمپین آگاهی از برند برای اجاق گاز بدون دود جدید Solo Stove بود. در یک ویدیوی بعدی، اسنوپ توضیح می‌دهد که از سرفه خسته شده و لباس‌هایش بوی بدی می‌دهد. همانطور که دوربین بازتر می شود، اسنوپ را نشان می دهد که در مقابل یک آتشدان بدون دود سولو اجاق گاز نشسته است.

  13 Tips on Writing Blog Posts That Rank on Google

چه تأثیرگذار و کمپین آگاهی از برند باورنکردنی، درست است؟ 30 میلیون لایک، کامنت و اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی جمع آوری کرد. Ad Age حتی آن را در رتبه 18 قرار دادهفتم (ثبت نام الزامی است) در 40 آگهی برتر سال 2023.

چه چیزی ممکن است اشتباه باشد؟

خوب، سولو می‌گوید که کار نکرد و کمپین بازاریابی را به خاطر راهنمایی‌های اندکی پایین‌ترشان در درآمد زیر اتوبوس انداخت – و ظاهراً به دلیل آن مدیر عامل را جایگزین کرد.

مدیر مالی موقت در انتشار اعلامیه جدید مدیرعامل خود گفت: «در حالی که کمپین‌های بازاریابی منحصربه‌فرد ما آگاهی از برند Solo Stove را به مخاطبان گسترده و جدیدی از مصرف‌کنندگان افزایش داد، اما منجر به افزایش فروش که برنامه‌ریزی کرده بودیم، همراه با افزایش سرمایه گذاری های بازاریابی، تأثیر منفی بر EBITDA ما گذاشت.

او ادامه داد: “ما معتقدیم که فرصت قابل توجهی برای ایجاد آگاهی برای ما وجود دارد و این کمپین های جدید دامنه دسترسی ما را افزایش داده و در درازمدت به برندهای ما سود می رساند.”

اشتباه: آگاهی از برند با فروش به عنوان معیار موفقیت

سولو با صراحت گفت که کمپین آگاهی از برند که در نوامبر 2023 آغاز شد، در عرض شش هفته افزایش درآمدی را به همراه نداشت. شش هفته ها احتمالاً هنوز قبض آژانس را هم پرداخت نکرده بودند. بگذار آن لحظه همانجا بنشیند.

شما باید به دو چیز از این وضعیت توجه کنید و به آن اذعان کنید.

اولاً، این یک مثال عالی از چیزی است که من مرتباً آموزش می‌دهم – اهداف و مقاصد تجاری مناسب را در قسمت مناسب سفر بازاریابی به کار می‌برم. وقتی اهداف کسب و کار و بازاریابی با هم همسو نیستند، وقتی هیچ ، به هیچ یک از آنها نرسید تعجب نکنید.

انفرادی انجام داد آگاهی از برند پویش. به‌عنوان یک بازاریاب، می‌توانم بگویم که به دلیل پست‌های اجتماعی، ویدیوهای TikTok و البته آگهی ارسال شده در کانال YouTube خود، که با انتشار این مطلب در 1.1 میلیون ویدیو قرار دارد، برای آگاهی از نام تجاری خالص طراحی شده است. هیچ یک از محتواها شامل فراخوانی برای اقدام به غیر از یک «بیشتر بیاموزید» ساده در انتهای آگهی ویدیویی که بینندگان را به وب‌سایت Solo Stove می‌برد، نبود.

  How to Create an Ebook From Start to Finish (Free Ebook Templates)

محتوای درخشان و فوق العاده ارائه شده است. سولو یک وسیله نقلیه عالی برای ایجاد مکالمه و آگاهی بیشتر در مورد برند خود ایجاد کرد. محتوا را برای تبدیل ایجاد نکرد.

یک ماه بعد از راه اندازی گفتند. در دیلی، مجله‌ای برای خرده‌فروشان در فضای باز، مدیر اجرایی آن زمان جان مریس درباره آوردن آژانس مارتین برای کمک به ایجاد کمپین بحث کرد و هدف آن را روشن کرد: «شما مطمئناً آن را تا درآمد دنبال نمی‌کنید… شما آن را تا چیزهایی مانند نام تجاری بدون کمک دنبال می‌کنید. اطلاع.”

من یک خارجی هستم که به داخل نگاه می کنم، و تیم Solo ممکن است بینش بهتری داشته باشد. اما اگر آگاهی از برند هدف تجاری بود و همه رهبران بازاریابی موافق بودند، شکست خوردن این کمپین به دلیل اینکه به اهداف درآمدی نرسیده است، کاملاً اشتباه است. این کمپین برای افزایش درآمد طراحی نشده بود، ناگفته نماند که برای انجام آن تنها شش هفته فرصت داده شد.

اشتباه: محتوای مخاطب ساز بدون CTA برای حفظ مخاطب

در حال حاضر، من با استراتژی آنها برای “توسعه مخاطب” از طریق کمپین چالش هایی دارم. در دنیای من، کمپین Solo باید CTAهایی برای ایجاد مخاطب داشته باشد. چرا مخاطب را دعوت نمی کنید تا بخشی از دنیای بدون دود اسنوپ شود؟ آنها می توانند “طرح بدون دود” سفارشی خود را ایجاد کنند، تمام مزایای بدون سیگار را دانلود کنند و انواع سرگرمی های تعاملی داشته باشند. سولو مخاطبان قابل آدرس دهی می ساخت.

این شکست واقعی بازاریابی بود – آنها کمپین را به چیز دیگری مرتبط نکردند. آن‌ها مفهومی درخشان برای داستانی شگفت‌انگیز و متمایز داشتند که توسط یک تأثیرگذار استثنایی روایت می‌شد و آن را به بخش صفر سفر مشتری‌شان متصل می‌کردند. همه پیوندها از کمپین زیبا طراحی شده آنها؟ همه به ویترین فروشگاه تجارت الکترونیک خسته کننده Solo می روند – اگر می خواهید اجاق گاز بخرید بسیار کاربردی است اما اگر می خواهید بفهمید که چرا ممکن است یک اجاق گاز بدون دود بخرید بسیار کارآمد است.

  A Beginner’s Guide to Generating Business Leads the Inbound Way

آن‌ها می‌توانستند داستان اسنوپ را در بخش تقاضای سفر ادامه دهند و علاقه بیشتری به اجاق‌ها و خرید برای آنها پیدا کنند. آنها می توانستند از حسن نیت و فراخوان برند استفاده کنند تا افراد بیشتری را به اجاق های بدون دود و آتش سوزی علاقه مند کنند.

در کارگاه داده شخص اول CMI و TCA، نحوه استفاده از تعامل و تعامل با محتوا را آموزش می دهیم تا یاد بگیریم چگونه بهترین تجربه بعدی را ارائه دهیم. هنگامی که بازاریابان توجه یک نفر را به خود جلب کردند، بهترین تجربه بعدی که آن شخص می تواند داشته باشد چیست؟ آن را به محتوایی که آنها را در تئاتر آورده است وصل کنید و آنها را در آنجا نگه دارید.

یعنی یکپارچه سازی محتوا و استراتژی بازاریابی شما

همانطور که در مورد راه هایی برای راه اندازی محتوای شگفت انگیز، جدید، مخرب و ویروسی که تیم خلاق شما کشف کرده است فکر می کنید، فقط این داستان را به خاطر بسپارید. بپرسید چگونه می توانید آن محتوا را به یک تجربه بزرگتر و بهترین تجربه بعدی متصل کنید تا مخاطبان شما همیشه جایی برای عمیق تر شدن، یادگیری بیشتر و ایجاد رابطه با شما و برندتان داشته باشند.

مثل اینی که اینجا میخونی؟ برای به‌روزرسانی‌های روزانه یا هفتگی، اشتراک خود را دریافت کنید. این رایگان است – و شما می توانید تنظیمات برگزیده خود را تغییر دهید یا هر زمان خواستید اشتراک خود را لغو کنید.

مطالب مرتبط دستچین شده:

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/solo-stove-marketing-blunders/

Stock control through stocktaking gujrathi. 5, openai’s new gpt 4o mini ai model is all about compact power. Hospital app source code techpros : ultimate technology resource.