- 4 بهترین ویدیوی کوتاه، طبق تیم یوتیوب The Hustle
- 1. “Edge Hated The Rated R Spinner Belt!”
- 2. “کد تقلب ساده برای ساخت موسیقی”
- 3. “چای حباب دار سودهای جدی در ایالات متحده دارد”
- 4. “من 20 لوله اکستنشن روی دوربینم گذاشتم…”
- نکاتی در مورد ساخت بهترین ویدیوهای کوتاه
- 1. اصالت کلید است.
- 2. آموزش و اطلاعات ارزش ایجاد می کند.
- 3. برش های سریع، تصاویر جالب و موسیقی می توانند مخاطبان شما را تماشا کنند.
- 4. نیازی به تولید بودجه زیاد ندارید.
2024 فرا رسیده است، و من میخواهم به برخی از ویدیوهای کوتاه سال قبل با خلاقیتهای تیم یوتیوب The Hustle نگاهی بیاندازم. شاید بپرسید چرا؟ ویدیوهای کوتاه برای بسیاری از کمپین های بازاریابی امسال کلید خواهند خورد.
در واقع، 31 درصد از 1400 بازاریاب در جدیدترین نظرسنجی ما میگویند که ویدیوهای کوتاه بیشترین بازده سرمایهگذاری را دارند و بیشتر پاسخدهندگان (26 درصد) میگویند که در سال 2024 بیشترین سرمایهگذاری را روی ویدیوهای کوتاهمدت خواهند داشت.
علاوه بر این، میخواستم مغزهای تیم Hustle را انتخاب کنم و مورد علاقهشان را بیاموزم، زیرا با چه کسی بهتر از افراد حرفهای مشورت کنم؟ بنابراین، بدون هیچ مقدمهای، در اینجا ویدیوهای کوتاه مورد علاقه تیم یوتیوب The Hustle و آنچه میتوانیم از آنها یاد بگیریم، آورده شده است.
4 بهترین ویدیوی کوتاه، طبق تیم یوتیوب The Hustle
1. “Edge Hated The Rated R Spinner Belt!”
جان وایگل، مجری ارشد و تهیهکننده چندرسانهای The Hustle، میگوید: «این موضوع بسیار مهمی است، بنابراین الگوریتم من را فریاد بزنید.
عنوان ویدیو است Edge از کمربند Rated R Spinner متنفر بود! و یک داستان سرگرم کننده از پشت صحنه در مورد یک قطعه از تاریخ کشتی از دیدگاه کشتی گیر حرفه ای Edge را بیان می کند.
وایگل میگوید: «به کنار موضوع، این کوتاه از ابتدا شما را با یک نقل قول آغازین قوی جذب میکند. “این با اظهار نظری شروع می شود که توجه را به خود جلب می کند، و بقیه ویدئو VO را با جلوه های صوتی و کاتالوگ بزرگی از ویدئو و تصاویر ثابت ترکیب می کند تا توجه شما را حفظ کند.”
این ویدیو همچنین نقل قولهای معتبری از اج دارد که به بینندگان نگاهی اجمالی به مجری پشت کشتیگیر نمادین میدهد.
این با یافتههای جدیدترین گزارش بازاریابی رسانههای اجتماعی ما مطابقت دارد، که در آن 59٪ از بازاریابان میگویند ویدیوهایی با محتوای معتبر و پشت صحنه بهترین نتایج را در رسانههای اجتماعی دارند.
بنابراین، هنگام ایجاد ویدیوهای کوتاه برای رسانه های اجتماعی، به راه هایی برای انتقال داستان اصیل و چگونگی بهبود داستان با نقل قول ها، صداها و تصاویر متقاعد کننده فکر کنید.
وایگل می گوید: «حلقه پایانی نیز یک گیلاس بسیار چشمگیر در بالای آن است.
و من موافقم که حلقه های انتهایی مانند کره صاف است.
2. “کد تقلب ساده برای ساخت موسیقی”
نوئل مدینا، سازنده و مجری محتوا برای The Hustle، به من گفت که هنگام جستجوی تجهیزات میکس موسیقی، به ویدیوی کوتاه مورد علاقه خود برخورد کرده است.
او توضیح میدهد: «چند چیزهایی که در مورد آن دوست دارم عبارتند از: مؤلفه سازنده، مؤلفه نحوه کار و مؤلفه صوتی». من دوست دارم که این خالق ما را به فضای ضبط شخصی خود بیاورد و با این ادعا شروع کند که به سرعت توضیح می دهد و با شواهد بصری پشتیبانی می کند.
خالق این ویدیو، سو ویلی، تهیه کننده موسیقی، با بردن بینندگان به استودیوی خانگی خود، معتبر جلوه می کند و اعتماد و اقتدار را در بین مخاطبانش ایجاد می کند. و باور کنید، اعتماد بسیار زیاد است.
یک مطالعه اخیر نشان داد که 71٪ از مصرف کنندگان Gen Z به برندهایی که به آنها اعتماد دارند وفادار می مانند.
ویلی پس از اینکه ما را به استودیوی خود راه داد، وارد یک آموزش چگونگی انجام مراحل خود برای لایهبندی آهنگها و آوازها میشود.
مدینه، “همه اینها – صدای صوتی و زمینه بصری – با استفاده او از داستان سرایی صوتی تاکید می شود.” «طرز باز شدن موسیقی به کوتاهتر محتوای بیشتری میدهد و بیننده را مجذوب میکند تا بارها و بارها تماشا و گوش کند.»
مدینه راست می گوید; من این ویدیو را چندین بار تماشا کردم و حتی در صفحه So Wylie مشترک شدم. این فقط یک ویدیو خوب بود.
در نظر بگیرید که در ویدیوهای کوتاه خود یک آموزش گام به گام به مخاطبان خود ارائه دهید و از خودتان فیلم بگیرید که در حال انجام این فرآیند هستید. و در صورت لزوم، تجربه ویدیوی خود را با موسیقی آرامش بخش یا سرگرم کننده افزایش دهید.
3. “چای حباب دار سودهای جدی در ایالات متحده دارد”
Shadé Olasimbo، تهیه کننده ارشد The Hustle می گوید: «این یکی از شورت های مورد علاقه من در یوتیوب است. “بله، من مغرضانه هستم زیرا از کانال یوتیوب Hustle می آید، اما همچنین شروع آزمایشی بود که ما به عنوان یک تیم برای محتوایی که برای کانال ما کار می کرد انجام دادیم.”
اولاسیمبو میگوید که کار صرفاً بیرون رفتن و ایجاد یک ویدیوی سرگرمکننده بدون فیلمنامه یا برنامه تولید بود، کاری که میزبان HubSpot مدینا انجام داد.
اولاسیمبو میگوید: «به نظر میرسد زمانی که او در حال انجام کارهایش بود، در FaceTime با او بودم و در طول راه چیز جالبی یاد گرفتم.
او ادامه میدهد: «و چیزی که آن را بسیار عالی میکند این است دقیقا آنچه کانال ما در تلاش است انجام دهد: محتوایی که سرگرم کننده و آموزنده است اما به روشی قابل هضم ارائه می شود. به علاوه، چه کسی چای حبابی را دوست ندارد؟»
آیا تاکنون متوجه موضوعی شده اید؟ مانند ویدیوهای قبلی، این ویدیو نیز با به اشتراک گذاشتن مطالب جالب و آموزشی معتبر است.
علاوه بر این، این ویدیو ثابت می کند که برای ایجاد محتوای ارزشمند نیازی به بودجه هنگفت یا تولید فانتزی ندارید.
4. “من 20 لوله اکستنشن روی دوربینم گذاشتم…”
تارین واریکیو، مدیر تحریریه کانال یوتیوب Hustle، میگوید: «این کوتاه دارای سه چیز است که من دوست دارم و در یوتیوب نیز به خوبی کار میکند – یک قلاب قانعکننده که به شما میگوید در ویدیو چه انتظاری داشته باشید، شرطبندیها، و یک پایان رضایتبخش.»
مخاطبان بلافاصله در ابتدای ویدیو متوجه می شوند که میزبان، نیکلاس گرانت، در حال آزمایش است که آیا اکستنشن تیوب ها می توانند هر دوربین معمولی را به یک لنز ماکرو تبدیل کنند یا خیر.
گرانت کاری را انجام می دهد که قبلاً هرگز انجام نداده است تا همه چیز را جذاب کند و بینندگان را مجذوب خود کند. او 20 لوله را روی یک دوربین قرار می دهد.
واریکیو میگوید: «او با نشان دادن هر قدمی که برای تنظیم دوربین و سوژه آزمایشش برمیدارد، نگاه ، به او را سخت میکند.
او توضیح میدهد: «من در پایان ویدیو راضی هستم، زیرا او به وعدهاش عمل میکند، و من نگاهی اجمالی به شکل ظاهری رشتههای تکی یک حوله میکروفایبر دارم – چیزی که هرگز تصور نمیکردم ببینم.»
به طور خلاصه، ویدیو به اندازه کافی قانع کننده بود که بینندگان را درگیر خود نگه می داشت، اما همچنین به اندازه کافی آموزنده بود که مخاطبان با دیدن و آموختن چیزهای جدید آنجا را ، کردند.
نکاتی در مورد ساخت بهترین ویدیوهای کوتاه
بنابراین، در اینجا چیزی است که از تیم یوتیوب The Hustle در مورد ساخت ویدیوهای کوتاه عالی یاد گرفتم:
1. اصالت کلید است.
اصالت قطعا کلمه اصلی این پست است و دلیل خوبی هم دارد. هر ویدئویی که توسط تیم یوتیوب The Hustle ارائه میشود میزبانی را نشان میدهد که داستانی معتبر را بیان میکند.
اج یک کشتی گیر حرفه ای واقعی است که روایتی واقعی از داستان پشت کمربند قهرمانی خود ارائه می دهد.
بنابراین ویلی یک تهیهکننده موسیقی با تجربه است که نحوه استفاده از ابزاری برای خلق موسیقی جدید را به صورت نمایشی به نمایش گذاشت.
Nioclas Grant یک تولید کننده محتوا و فیلمبردار حرفه ای است که از ویدیوی خود برای به اشتراک گذاشتن خلاقانه اهمیت اکستنشن لوله ها در دوربین ها استفاده کرده است.
نوئل مدینا آنقدر بوبا را دوست دارد که تقریباً یک ساعت در شهر تا مکان مورد علاقهاش پیاده روی کند و از آنجایی که بابا خبره است، در سفرش حقایق جالب بازاریابی را به ما گفت.
هر میزبان اطلاعاتی را از یک مکان واقعی و معتبر به اشتراک میگذارد و دیدگاههای منحصربهفردی ایجاد میکند و با مخاطبان اعتماد ایجاد میکند.
2. آموزش و اطلاعات ارزش ایجاد می کند.
مخاطبان عاشق یادگیری چیز جدیدی هستند، خواه حکایتی از کشتی گیر مورد علاقه شان باشد، حقایق بازاریابی سرگرم کننده در مورد یک نوشیدنی محبوب، مزایای یک قطعه تجهیزات، یا آموزشی از یک موسیقیدان معروف.
بنابراین، هنگام ایجاد ویدیوی کوتاه خود، به نوع اطلاعاتی که مخاطبان شما ارزشمند میدانند و اینکه چگونه میتوانید آنها را به روشی خلاقانه آموزش دهید، فکر کنید.
3. برش های سریع، تصاویر جالب و موسیقی می توانند مخاطبان شما را تماشا کنند.
برش سریع بین صحنه ها و تصاویر در ویدیوی شما باعث علاقه مخاطبان شما می شود. فوکوس ماندن ویدیوی خود بر روی یک تصویر برای مدت طولانی می تواند باعث کند شدن ویدیوتان شود.
علاوه بر این، تصاویر میتوانند گفتگو را در ویدیوی شما تقویت کنند. برای مثال، b-roll نشان می دهد که اج کمربند چرخشی خود را در دست گرفته است و تصاویری از طرح اصلی Edge به بینندگان اجازه می دهد تا داستان میزبان را تجسم کنند.
و موسیقی در ویدیوی So Wylie فضای آرامش بخشی ایجاد کرد که باعث شد من بخواهم بارها و بارها ویدیو را تماشا کنم.
4. نیازی به تولید بودجه زیاد ندارید.
ویدیوی بوبا مدینه نشان می دهد که گاهی تنها چیزی که نیاز دارید یک دوربین، یک داستان و یک ماموریت است. مأموریت خالق محتوا این بود که به موقع به نقطه مورد علاقهاش بابا برسد، اما او از تلفن خود برای گفتن یک داستان آموزنده در طول مسیر استفاده کرد.
فیلمی از پیادهروی او در پارک و سگهای بامزهای که در طول مسیر مشاهده کرد، بهعنوان b-roll استفاده میشد.
به غیر از دوربین گوشی او، واقعاً هیچ تجهیزات فانتزی یا ابزاری با بودجه کلان برای زنده ، ویدیوی او وجود نداشت. با این حال، ویدیوی او همچنان سرگرم کننده بود و من و اولاسیمبو را درگیر نگه داشت.
بنابراین، اگر نگران این هستید که بودجه شما برای ایجاد یک ویدیوی با کیفیت بالا به اندازه کافی بزرگ نیست – نگران نباشید! دوربین گوشی هوشمند شما می تواند تنها بلیطی باشد که برای ایجاد محتوای عالی به آن نیاز دارید.
شما می توانید از ویدیوهای مورد علاقه خود چیزهای زیادی یاد بگیرید. برخی از ویدیوهای مورد علاقه شما در سال گذشته چیست و چه درس هایی از آنها آموختید؟
منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/best-short-form-videos-of-2023