رفتار جستجوی شگفت انگیز این درس مهم را می آموزد

برای رسیدن به اهداف بازاریابی امسال 173 روز فرصت دارید.

خب، بیایید صادق باشیم. هیچ‌، واقعاً بعد از 20 دسامبر کار نمی‌کند یا کاری انجام نمی‌دهد. و اگر واقعاً صادق باشیم، دسامبر خودش یک شست‌وشو است، و همینطور آخرین هفته نوامبر با جشن شکرگزاری ایالات متحده.

بنابراین، شما واقعا 133 روز فرصت دارید تا به اهداف بازاریابی خود برسید.

اوضاع چطوره؟

اگر اهداف شما به جستجوی ارگانیک مربوط می شود، سال پر چالشی را پشت سر گذاشته اید. جستجو همچنان باعث اختلال در کار تیم های محتوا و بازاریابی می شود. از الگوریتم‌های جدید گرفته تا شروع‌های نادرست و مسیرهای ناقص تا مرورهای کلی تولید شده توسط هوش مصنوعی، یک آشفتگی به هم ریخته است.

ما به مشاور ارشد استراتژی CMI، رابرت رز مراجعه کردیم تا از او برای باز ، همه اخبار کمک بگیریم و به شما کمک کنیم تا در 133 روز آینده هدفمندتر حرکت کنید. نظر او را ببینید یا بخوانید:

تجزیه و تحلیل رفتار جستجوگر

SparkToro مطالعه جستجوی صفر-کلیک 2024 خود را در این ماه منتشر کرد، و ممکن است از دانستن میزان ترافیک شگفت‌زده شوید. نیست این روزها با جستجو ایجاد می شود.

جستجوی صفر کلیک زمانی اتفاق می‌افتد که جستجوگر بدون نیاز به کلیک ، روی پیوند، پاسخ خود را در صفحه نتایج دریافت کند. به عنوان مثال، اگر جستجوگر بپرسد “آدرس کاخ سفید چیست؟” آدرس – خیابان پنسیلوانیا 1600 – در صفحه نتایج ظاهر می شود، بنابراین جستجوگر هرگز از www.WhiteHouse.gov بازدید نمی کند.

  قوانین محتوا: آنها را بسازید و بشکنید

رند فیشکین و تیمش در SparkToro میلیون‌ها و میلیون‌ها جستجوی گوگل را در سرتاسر جهان با استفاده از چیزی که آن‌ها پنل پخش جریانی چند میلیونی دستگاه می‌نامند بررسی کردند. آنها به کلمات کلیدی نگاه نکردند، که به هر حال خیلی مفید نبود. در عوض، آنها به آنچه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها پس از انجام جستجو انجام می‌دهند، نگاه کردند.

چه چیزی پیدا کردند؟

بیش از یک سوم (37%) از مردم جستجوی خود را بدون کلیک ، به پایان می‌رسانند. از بقیه افراد، 21٪ جستجوی دیگری انجام می دهند و 41٪ روی چیزی کلیک می کنند.

از بین کسانی که کلیک می کنند، 70٪ به یک نتیجه ارگانیک می روند و 28.5٪ در نهایت به یک ویژگی دیگر Alphabet (یعنی Google) مانند YouTube، Maps، Images یا News می رسند. و 1% روی یک تبلیغ پولی کلیک کنید.

در حالی که تفاوت های ظریف در ارتباط با موبایل و جستجوی صوتی وجود دارد، اما این اعداد جالب هستند. به عنوان مثال، تقریباً 30٪ از کلیک‌ها به یک دارایی Google می‌رود که در آن Alphabet می‌تواند بیشتر از اقدامات جستجوگران کسب درآمد کند. این حتی هیچ بخشی از 21 درصدی را که در نهایت وقتی جستجوی دیگری انجام می‌دهند به یک ملک Google می‌رسند، به حساب نمی‌آیند زیرا بار اول درست، بهترین یا رضایت‌بخش‌ترین پاسخ را دریافت نکرده‌اند.

با این حال، خط پانچ واقعی این است: تنها 360 مورد از هر 1000 جستجوی گوگل در ایالات متحده به وب باز می رود.

این تحقیق نتیجه می گیرد که علیرغم آنچه به نظر می رسد بسیاری فکر می کنند، گوگل در جستجو شکست نمی خورد. گوگل در ترجمه جستجوهای بیشتر با راه های بیشتر برای حفظ کاربران در اکوسیستم گوگل بسیار خوب عمل می کند.

  چگونه ابرقدرت های روابط عمومی و بازاریابی محتوا را برای دستیابی به اهداف تجاری ترکیب کنیم

استراتژی گوگل خود را توسعه دهید

غذای آماده چیست؟

مردم نسبت به ادعاهای خود مبنی بر اینکه مرورهای هوش مصنوعی (خلاصه تولید شده توسط هوش مصنوعی در بالای نتایج) و کیفیت نتایج جستجوی Google در حال شکست هستند، بیش از حد واکنش نشان می دهند.

این تحقیق به وضوح نشان می دهد که بازاریابان دیگر نمی توانند جستجوی گوگل را به عنوان یک سیلو در نظر بگیرند. در دنیای کامل‌تر، محتوای مشابهی در سایر ویژگی‌های Google خواهید داشت – YouTube، News، Maps، و غیره. هر پست وبلاگ ایجاد شده باید با یک ویدیو، یک مورد خبری و غیره همراه باشد.

اما درس بزرگ‌تر این مطالعه این است که بازاریابان باید به اکوسیستم Google نگاه کنند تا بفهمند کجا بهترین شانس را دارند که برای افرادی که به دنبال چیزهایی هستند قرار بگیرند. به احتمال زیاد، حداقل در ابتدا پیوندی به وب سایت یا وبلاگ شما نیست.

شما می توانید از نظر فلسفی در مورد نتایج جستجوی صفر از لحاظ فنی پیچیده صحبت کنید. اما ساده‌ترین راه برای پرداختن به آن این است که بپرسیم: «چگونه می‌توانیم به پاسخی تبدیل شویم که Google برای آن جستجوی خاص استفاده می‌کند؟»

من از تجربه می توانم در مورد مزایای انجام این کار به شما بگویم. برای چند سال، وقتی جستجوگران می‌پرسیدند «بازاریابی محتوا چیست»، صفحه‌ای از مؤسسه بازاریابی محتوا ظاهر می‌شد. در سال‌های اخیر، گوگل آن را تغییر داد. CMI پاسخ ارگانیک شماره 1 در پرس و جو باقی می ماند، اما در بالای آن یک “جعبه فرهنگ لغت” با تعریف شخص ثالث وجود دارد که فکر نمی کنم کاملا درست باشد.

  The 20 Best Marketing Automation Tools Available to You

باید درک کنید که بازی جستجو تقلبی است. گوگل برای گوگل بهینه سازی می کند نه برند شما.

نتایج جستجوی Google بازاریابی محتوا چیست که نشان می‌دهد دیکشنری نقطه صفر کلیک را به‌عنوان نتیجه جستجوی ارگانیک شماره 1 دنبال می‌کند.

حتی اگر از بازی متنفر هستید، باید آن را بازی کنید. اما نحوه بازی شما پیچیده تر می شود. از این واقعیت که به نظر می رسد گوگل به محتوای خوب، باکیفیت و آموزنده پاداش می دهد، خیالتان راحت باشد. آن چیزی را که برای باقیمانده 133 روز منهای شش دقیقه یا بیشتر از سال باقی مانده است، ایجاد کنید.

نکات، بینش و مثال‌های بازاریابی محتوا بیشتری می‌خواهید؟ اشتراک در به ایمیل های روز کاری یا هفتگی از CMI.

مطالب مرتبط دستچین شده:

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/google-search-behavior-lesson-marketers/

5 key reasons your b2b tech startup needs content marketing koda. The go to market motion that everyone’s talking about | social media. Habibi come to dubai asset protection & massive tax benefits ✔ businesses in uae & dubai are generally.