هر رقیبی با فشار مواجه است و بر اساس صنعت، بخش مصرف کننده/سرمایه گذار و جغرافیا متفاوت است. این امر در مورد خدمات، محصولات، ایده‌ها، سازمان‌ها، مشاغل… هر زمان که انتخاب و بازاری وجود داشته باشد، صدق می‌کند. فشار ممکن است شما را وادار کند که:

  • ارزان تر
  • ساده تر
  • ، تر
  • کوتاه مدت تر
  • آسان تر
  • درشت
  • راحت تر
  • هایپ شده

اما این امکان نیز وجود دارد که بازاری را انتخاب کنید که پاداش دهد:

  • ماندگاری
  • دشواری
  • طراحی زیبا
  • تاب آوری
  • تفکر
  • کارایی و کارایی بالاتر
  • صبر

یک چالش واقعی در تلاش برای رساندن خواسته های یک بخش به بخش دیگر است. واقعا سخته

مشتریان خود را انتخاب کنید، آینده خود را انتخاب کنید.