مبانی موفقیت آژانس: ساده سازی عملیات برای رشد

چرا کتاب‌هایی مانند Traction، Scaling Up، و E-Myth را می‌خوانیم و هنوز با پیاده‌سازی سیستم‌ها، تعریف فرآیندها و آموزش افراد در آژانس خود دست و پنجه نرم می‌کنیم؟

اینها متدولوژی های فوق العاده جامعی هستند. و با این حال آژانس‌های دیجیتال هنوز از ماه‌های جشن یا قحطی، نتایج و جدول‌های زمانی متناقض در پروژه‌ها، کنترل کیفیت، بازنگری‌ها و موارد دیگر رنج می‌برند. دلیلش این نیست که آنها در کاری که انجام می دهند عالی نیستند. من

به این دلیل نیست که خدمات آنها ارزشی ندارد. اغلب به این دلیل است که آنها سه عنصر مهم تحویل را تعریف نکرده اند: چگونه، چه زمانی، و چرا.

پیچیده ، عملیات ما در مراحل اولیه می تواند منجر به شکست زیادی در اجرای آنها شود. صاحبان کسب و کار فرآیندهای خود را بیش از حد پیچیده می کنند، در نوشتن چیزها تردید دارند، و سپس تعداد زیادی کشش عملیاتی در شرکت وجود دارد.

با تقسیم توجه و منابع بسیار کم، آژانسی دارید که بیشتر وقت خود را صرف خاموش ، آتش، واکنش به مشکلات با مشتریان و به طور کلی ایجاد فرهنگ “بنیانگذار/مدیر خلاق/رهبر آن را برطرف خواهد کرد” است. ذهنیت

قبل از اینکه در مورد اینکه چقدر اینها واقعاً ساده است صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا به ابتدا برگردیم.

زمانی که شرکت‌هایمان را راه‌اندازی می‌کنیم، به ما گفته می‌شود که شلوغ کنیم. و سخت هول کن به ما آموزش داده شده است که برای ایجاد انگیزه، بستن قراردادها، استخدام افراد و مدیریت پروژه ها، تلاش زیادی لازم است. و این همه درست است. برای راه‌اندازی و راه‌اندازی یک کسب‌وکار، کارهای زیادی انجام می‌شود.

چالش این است که همه ما این عادت را به کار می گیریم که شمع را در هر دو انتها و وسط آن بسوزانیم و همه اینها را به خاطر رشد کسب و کار انجام دهیم. و زمانی که کسب و کار ما به آن نیاز دارد این عادت را وارد مرحله بعدی رشد می کنیم… درست برعکس.

  Learn How To Overcome and Succeed

در کتاب مایک میکالوویتز، نخست سود، او با اصرار خواننده برای درک و پذیرش یک حقیقت اساسی شروع می کند: تجارت ما یک هیولای پول خوار است. حقیقت این است که کسب و کار ما نیز یک هیولای زمان خوار است. و تنها زمانی است که متوجه می‌شویم تا زمانی که به زمان و منابع خود به آن کمک می‌کنیم، همه چیز را از بین می‌برد و هیچ چیز در جیبتان نخواهد داشت و یک تن سردرگمی در مورد اینکه چرا نمی‌توانید رشد کنید.

حقیقت این است که مشکلات مالی در مقایسه با مشکلات عملیاتی آسان است. پول همه جا هست می توانید بروید وام بگیرید یا با ارائه ارزش به راحتی درآمد بیشتری ایجاد کنید. چیزی که سخت تر است گرفتن آن پول و ایجاد سیستم هایی است که سودآوری تولید کنند. سطح بعدی گرفتن آن پول، ایجاد سود و آزادی زمان است.

در کتاب پرفروش خود، روش ساباتیک، به مالکان آموزش می‌دهم که چگونه از زمانی که در شرکت خود صرف می‌کنند، همه کارها را انجام می‌دهند و چگونه می‌تواند با حرفه‌ای‌، فعالیت‌های صاحبان، در هزینه، زمان و سردردهای زیادی صرفه‌جویی کند.

بخش سخت در مورد مالک آژانس دیجیتال بودن این است که احتمالاً کسب و کار خود را شروع کرده اید زیرا در کاری عالی بوده اید. ساخت وب سایت، ایجاد استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو یا اجرای کمپین های رسانه ای پولی. و سپس شما در نهایت یک شرکت را اداره کردید. اینها دو چیز بسیار متفاوت هستند.

چگونه از مسیر خود خارج شوید و ساختاری ساده برای آژانس خود ایجاد کنید…

  1. کمتر شروع به کار کنید

می‌دانم که این واقعاً بی‌معنا و غیرقابل تصور به نظر می‌رسد، اما دیده‌ام که برای مشتریان و همکارانش معجزه می‌کند. من اغلب می گویم که شما نمی توانید برچسب را از داخل بطری ببینید و در مورد چیزهایی مانند برنامه ریزی، چشم انداز، جهت، و ایجاد عملیات، هیچ جمله درست تری پیدا نکردم.

  چگونه محتوا به ServiceNow کمک کرد تا از راه اندازی به برند جهانی تبدیل شود

مالکانی که در حین ساختن این سازه در علف های هرز کسب و کار خود باقی می مانند مانند شکارچیانی در جنگل هستند که با چاقو برس را هک می کنند و با بازوهای واقعا دردناک به جایی نمی رسند. در عوض، روز کاری خود را مشخص کنید، آن مرزهای مشارکت را ایجاد کنید، آخر هفته ها، شب ها کار نکنید و برای حل مشکلات از روی سر مردم بپرید.

این به شما کمک می کند تا نقطه برتری دیگری برای شرکت خود داشته باشید و تیم شما می تواند در این فاصله استقلالی ایجاد کند.

  1. در هنر انتقال دانش مسلط شوید

دو راه برای انتقال دانش به دیگران وجود دارد: کارآموزی و نوشتن چیزی. کارآموزی به عنوان یک رابطه مادام العمر آغاز شد و اغلب دانش فقط توسط یک نفر حفظ می شد که روش شما را ادامه می داد.

نوشتن چیزها (قبل از چاپخانه) محدود به کسانی بود که صفحات را در دست داشتند.

ما خوش شانسیم که امروز راه های زیادی برای انتقال دانش به تیم خود داریم. و ایجاد این عادت در اوایل می‌تواند یک کسب‌وکار را از وابستگی به فردی که مجموعه‌ای از «چگونه» و «چه زمانی» را در نوگی خود دارد، نجات دهد.

در حالی که کمی وقت می گذارید تا از روزمرگی خارج شوید، در حین پاسخ دادن به سوالات شروع به نوشتن و ضبط صفحه خود کنید (از ابزاری مانند loom.com استفاده کنید).

این آموزه ها را در پایگاه دانش شرکت، مکانی مرکزی برای منابع شرکت، سپرده گذاری کنید. برخی از مقیاس پذیرترین و قابل فروش ترین شرکت هایی که تا به حال با آنها کار کرده ام این عادت را کمرنگ کرده اند.

  1. فرآیندهای خود را تعریف کنید

هیچ ابزار یا نرم افزار فانتزی قرار نیست شرکت شما را نجات دهد. هر تیمی که تا به حال با آنها کار کرده‌ام و با ابزار مدیریت پروژه نیمه‌ساختی به من مراجعه کرده‌اند، از اینکه ابتدا فرآیند خود را تعریف نکرده‌اند، بسیار متضرر شده‌اند. انجام این کار آسان نیست، اما می تواند ساده باشد.

  زمان، پیامدها و فرصت ها | وبلاگ ست

چیزی که اکثر تیم ها را به حالت تعلیق در می آورد، تصمیم گیری است. اگر بتوانید تصمیم بگیرید که چگونه کاری را انجام می دهید، چه زمانی آن را انجام می دهید و چرا آن را به این صورت انجام می دهید، قبلاً برنده شده اید. من دقیقاً می دانم که به چه چیزی فکر می کنید: روند ما همیشه تغییر می کند، به ازای هر مشتری، در هر تعامل و غیره. این خوب است.

کسب و کارهای کوچک باید همیشه راه های بهتر و کارآمدتری برای انجام کارها پیدا کنند. توسعه فرآیندهای شما و ایجاد یک تلاش تعمیر و نگهداری برای دقیق و به روز نگه داشتن آنها یک قایق نجات در دریاهای متلاطم خواهد بود. وقتی آژانس مشغول شد، می‌توانید به آن بچسبید.

“من خیلی سرم شلوغ است، چگونه می توانم کمتر کار کنم و برای این کار وقت بگذارم؟”

شما نمی توانید این کار را انجام ندهید. سوزاندن شمع در هر دو انتها و وسط در نهایت و به شکلی یا دیگری به شمع می رسد. خواه فرسودگی شغلی باشد، مشتریانی که از شرکت بیرون می‌روند، یکی از اعضای تیم که می‌روند، صورت‌حساب مالیاتی هنگفت و غیرمنتظره‌ای.

من همه داستان ها را شنیده ام و همه آنها بد است. راه اندازی یک کسب و کار آسان تر از همیشه و حفظ آن سخت تر از همیشه است. این کار ممکن است ، نباشد، اما به ما آزادی می دهد که در زمان راه اندازی شرکت هایمان آرزویش را داشتیم.

کوچک و ساده شروع کنید و تماشا کنید که شرکت شما قابل پیش بینی تر و تیم شما کارآمدتر می شود.

منبع: https://www.digitalmarketer.com/blog/simplifying-operations-for-growth/

Stock control through stocktaking hindi. Ring video doorbells recalled over fire concerns – dlsserve. Tianlong 3 techpros : ultimate technology resource.