نمونه های جالب از ایده های بازاریابی خارج از جعبه (به روز رسانی بازاریابی)

این هفته در به روز رسانی بازاریابی در HubSpot.tv، مایک و کارن در مورد چند کمپین بازاریابی دیوانه کننده و خارج از جعبه بحث کردند.

Domino’s Goes Real Time


اولین نمونه از پیتزای دومینو آمد. در آوریل 2009 در به‌روزرسانی بازاریابی، در مورد اینکه چگونه Domino’s توسط یک ویدیوی ناگوار YouTube غافلگیر شد صحبت کردیم. ما همچنین در مورد اختراع مجدد این شرکت از طریق یک سری کمپین های بازاریابی نوآورانه از جمله دستور العمل جدید پیتزا صحبت کرده ایم. اکنون دومینو یک گام فراتر رفته و تلاش‌های بازاریابی خود را در زمان واقعی انجام داده است و اجازه می‌دهد نظرات توییتر مستقیم از مشتریانش بر روی بیلبوردی در میدان تایمز نمایش داده شود.

به گفته Mashable، “این کمپین که از دوشنبه تا 23 آگوست اجرا می شود، نظرات مشتریان – خوب، بد یا خنثی – را در یک بیلبورد 4630 فوت مربعی شامل می شود. نظرات، که برای بد زبانی و مناسب بودن فیلتر می شوند، اما نه برای احساسات، از Domino’s Tracker حذف شده اند، که به مشتریان دومینو اجازه می دهد تا پیشرفت سفارش پیتزاهای خود را به صورت آنلاین دنبال کنند.

Dominos نمونه‌ای عالی از شرکتی است که با استفاده از رویکردی بی‌درنگ و تلاش برای بازاریابی جدید و خارج از جعبه، ریسک می‌کند. چگونه می توانید از تاکتیک های بلادرنگ برای آزمایش در بازاریابی خود استفاده کنید؟

آزمایش اجتماعی جاناتان


دومی ما درباره یک شرکت نیست که بازاریابی دیوانه‌وار و خارج از جعبه انجام می‌دهد، بلکه درباره فردی است که چیزی دیوانه‌کننده را امتحان می‌کند و واکنش یک شرکت را نشان می‌دهد. هفته گذشته، جاناتان استارک یک آزمایش اجتماعی را با قرار دادن یک کپی از کارت استارباکس خود در اینترنت با استفاده از یک کد برنامه تلفن همراه و دعوت از هر کسی برای استفاده از آن آغاز کرد.

  "بهترین شما همیشه نیست" | وبلاگ ست

او آن را به‌عنوان مفهومی مشابه با سینی‌های «یک پنی بگیر، یک پنی بگذار» در فروشگاه‌های رفاه در ایالات متحده توضیح داد، و اینکه او از اصطلاحات مشابه «کافه بگیر، یک قهوه بده» برای کارتش استفاده می‌کند. به گزارش سی ان ان، “او گفت تا بعدازظهر دوشنبه، 3651 دلار برای این کارت هزینه شده است که با مانده 30 دلار شروع کرده است. حداقل 177 نفر به آن کمک مالی کرده اند.”

در حالی که آزمایش جاناتان نمونه ای عالی از انجام کارهای دیوانه وار و خارج از جعبه در اینترنت است، او کاملاً به استارباکس وابسته نیست. با این حال، پاسخ استارباکس به این آزمایش نشان داد که این شرکت درک می کند که شما باید جامعه خود را تشویق کنید تا درگیر و تبلیغ برند شما شود. جینا وودز، مدیر ارتباطات اجرایی استارباکس در ایمیلی به CNN گفت: “ما فکر می کنیم پروژه جاناتان واقعا جالب است و از انتخاب استارباکس برای آزمایش اجتماعی خود خوشحالیم. ما کنجکاو هستیم که ببینیم پروژه او چگونه به تکامل خود ادامه می دهد.” ”

به عنوان یک بازاریاب، چه نوع آزمایش های اجتماعی جالبی را می توانید از طرف شرکت خود امتحان کنید؟ چگونه می توانید جامعه خود را درگیر کنید و از طرف خود بازاریابی کنید؟



منبع: https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/22457/interesting-examples-of-out-of-the-box-marketing-ideas-marketing-update.aspx

By modernizing stock control with stocktally’s help, garment retailers can save time and reduce errors. Apple watch ultra 2 : which one is the best ?. , gilroy heaped a whole new level of praise on the upcoming second season of.