هک بهداشت داده برای بازاریابان ایمیل با Phonexa

دامنه توجه در حال کاهش است. داده‌ها به ایمیل‌های شما کمک می‌کنند هر ثانیه حساب شوند.

استفاده از داده ها سنگ بنای بازاریابی ایمیلی موفق است، به خصوص که ترجیحات مصرف کننده دائماً تغییر می کند و شرکت ها برای جلب توجه آنها رقابت می کنند.

تمرکز بر بهداشت داده ها می تواند مزیت رقابتی شما را افزایش دهد. به آن به عنوان حفظ یک رژیم غذایی مغذی برای لیست ایمیل های خود فکر کنید – برای موفقیت، باید چربی های غیر ضروری را کاهش دهید.

با بیش از یک دهه تجربه در صنعت ایمیل مارکتینگ، سفر حرفه‌ای من با نقش‌هایی مانند تحلیل‌گر قابلیت تحویل، مدیر بازاریابی عملکرد، و مدیر ارشد بازاریابی شکل گرفته است، جایی که تخصص خود را در استراتژی‌های بازاریابی مبتنی بر داده‌ها تقویت کردم.

امروز به عنوان مدیر بازاریابی ایمیلی در شرکت نرم افزار بازاریابی عملکرد Phonexa، من معتقدم بازاریابان باید لیست مشترکین را در اولویت به روز رسانی، تقسیم بندی و بررسی کنند. حفظ داده های پاک و مرتبط به مناسب سازی محتوا برای مخاطبان هدف، افزایش تعامل و نرخ تبدیل کمک می کند.

هنگام پیاده سازی بازاریابی ایمیلی مبتنی بر داده، یک پایه محکم برای شروع بسیار مهم است. این به معنای پاک ، لیست مشترکین و تعیین اهداف است. همچنین باید معیارهایی را برای ردیابی و سرمایه گذاری در ابزارهای مفید شناسایی کنید.

از کجا شروع کنیم

برای شروع، کاربران غیرفعال را حذف کنید و کمپین غروب خورشید را برای حذف این مشترکین در نظر بگیرید. ممیزی منظم لیست به شما امکان می دهد موارد تکراری را شناسایی کرده و خطاها را اصلاح کنید. این رویکرد فعالانه می تواند به شما کمک کند تا تلاش های بازاریابی را به سمت مخاطبان مناسب هدایت کنید.

در مرحله بعد، روی مشترکین فعال تمرکز کنید تا میزان تحویل کلی و نرخ تعامل را افزایش دهید. آنها به شما کمک می کنند شهرت خود را با ارائه دهندگان خدمات ایمیل، که معیارهای تعامل را برای تعیین ارزش ایمیل های شما نظارت می کنند، افزایش دهید. هرچه شهرت فرستنده بهتر باشد، شانس رسیدن ایمیل به صندوق ورودی به جای پوشه هرزنامه بیشتر است. شما همچنین در نهایت یک جامعه درگیر از مخاطبان وفادار را پرورش می دهید.

من دائماً در حال بررسی استراتژی های نوآورانه برای به حداکثر رساندن اثربخشی کمپین های ایمیلی و سایر ابتکارات بازاریابی خود هستم و شخصاً تأثیر عمیق استراتژی های داده محور را تجربه کرده ام. اگر چیزی قابل اندازه گیری باشد، می توان آن را نیز بهینه کرد.

  How to Use B2B Intent Data for Effective ABM Execution

رویکرد داده محور من در بازاریابی ایمیلی شامل جمع آوری و تجزیه و تحلیل سیستماتیک داده ها برای اطلاع از هر جنبه از استراتژی من است. من با تعریف اهداف روشن برای کمپین های ایمیلی خود شروع می کنم.

سپس، معیارهای کلیدی را که به اندازه‌گیری موفقیت کمک می‌کنند، شناسایی می‌کنم. سپس تمرکز به حفظ بهداشت داده‌ها با کیفیت بالا تغییر می‌کند – اطمینان از دقیق، به‌روز بودن و تقسیم‌بندی فهرست‌های مشترکین بر اساس معیارهای مرتبط.

رویکرد من همچنین مستلزم استفاده از پلتفرم های تحلیلی برای به دست آوردن بینش در مورد رفتار، ترجیحات و تعاملات مشترک است. استراتژی های محتوا و تحویل را می توان برای افزایش تعامل با تجزیه و تحلیل چنین نقاط داده ای اصلاح کرد. تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده همچنین به پیش بینی رفتار و نیازهای آینده مشتری کمک می کند. این علاوه بر انجام تست A/B برای کمپین های ایمیل، به من کمک می کند تا استراتژی های خود را بر اساس آن تنظیم کنم تا عملکرد را بهینه کنم.

کنفرانس MailCon Phonexa در 28 ژوئیه در نیویورک به مشکلات تحویلی که بازاریابان ایمیل را تحت تاثیر قرار می دهد، رسیدگی خواهد کرد. بیشتر بدانید.

استفاده از تجزیه و تحلیل برای بینش های مبتنی بر داده

که در بازاریابی ایمیلی، دانستن نبض مخاطبان شما بسیار مهم است.

تجزیه و تحلیل معیارهایی مانند نرخ باز و کلیک (CTR) به بازاریابان این امکان را می دهد که محتوای با بهترین عملکرد را شناسایی کنند.

به همین ترتیب، می‌توانید از این معیارهای کلیدی برای تصمیم‌گیری آگاهانه درباره بهینه‌سازی ایمیل‌ها برای بهبود عملکرد استفاده کنید. این مراحل به شما کمک می کند محتوای بهتری تولید کنید که در نهایت برای مشترکین شما طنین انداز شود، که کلید ایجاد تعامل و ایجاد روابط بلندمدت است.

به عنوان مثال، یک شبکه وابسته مستقر در بریتانیا با Phonexa شریک شد تا عملکرد بازاریابی ایمیلی خود را بهبود بخشد. با استفاده از اهرم، نرخ های باز، کلیک و تبدیل را ردیابی می کرد تحویل الکترونیکی، یک راه حل اتوماسیون بازاریابی ایمیلی و سیاهگوش، یک پلت فرم ردیابی کلیک و تجزیه و تحلیل. این شبکه متوجه شد که بخش‌های خاصی از مخاطبانش ضعیف عمل می‌کنند.

با استفاده از این داده ها، شبکه هدف گذاری خود را اصلاح کرد و محتوای آن را شخصی کرد. این رویکرد مبتنی بر داده منجر به افزایش 219 درصدی در تبدیل و افزایش 437 درصدی درآمد شد که بر تأثیر ردیابی و استفاده از معیارها برای تصمیم گیری آگاهانه تأکید کرد.

تجزیه و تحلیل همچنین به بهبود محتوا و تحویل ایمیل های شما کمک می کند. این شامل آزمایش با فرمت‌های مختلف، خطوط موضوعی و زمان‌های تحویل برای آزمایش این است که چه چیزی برای مخاطبان شما مفید است.

علاوه بر این، می دانیم که هدف بازاریابی ایمیلی دستیابی به نرخ تبدیل بالا است. بینش‌های مبتنی بر داده می‌توانند به شما در بازگشایی این پتانسیل کمک کنند.

  رویکردهای عملی برای کار گروهی موثرتر

با نظارت دقیق بر معیارهای تبدیل و تجزیه و تحلیل سفرهای کاربر، می توانید نقاط اصطکاک را شناسایی کرده و قیف های ایمیل خود را برای حداکثر کارایی بهینه کنید. به عنوان مثال، معیارهای تعامل می‌توانند مناطقی را که خوانندگان در طول سفر ایمیل از آنجا خارج می‌شوند، نشان دهد، مانند یک تماس برای اقدام با طراحی ضعیف یا یک صفحه فرود کند.

سپس می‌توانید کمپین‌های خود را تنظیم کنید تا نرخ تبدیل بالاتری داشته باشید و با اصلاح و تکرار مداوم بینش‌های مبتنی بر داده، بازگشت سرمایه را به حداکثر برسانید.

معیارهای کلیدی برای نظارت

برای جمع آوری بینش قوی به داده های مناسب نیاز دارید. در اینجا چند معیار وجود دارد که باید برای رسیدن به آنجا نظارت کنید:

متریک

آنچه را آشکار می کند

برد بالقوه

نرخ باز

اثربخشی خطوط موضوع و زمان ارسال

خطوط موضوع و زمان تحویل بهینه شده، که منجر به فرصت های تعامل بیشتر می شود

CTR

تعامل با محتوای ایمیل

محتوای بهبود یافته و قرار دادن CTA باعث افزایش CTR می شود و در نتیجه باعث افزایش ترافیک می شود

نرخ تبدیل

درصد دریافت کنندگان ایمیلی که یک اقدام دلخواه را انجام می دهند

افزایش نرخ تبدیل با شناسایی و رفع موانع در سفر کاربر، مانند ساده ، فرآیند پرداخت

نرخ پرش

درصد ایمیل‌های ارسال نشده

بررسی‌های بهداشتی فهرست کارآمد و راه‌اندازی روش‌های انتخاب دوگانه برای کاهش نرخ پرش

نرخ لغو اشتراک

نرخی که دریافت کنندگان از آن انصراف می دهند

استراتژی‌های ایمیل بهبودیافته برای همسویی بهتر با علایق مخاطبان، زیرا نرخ‌های لغو اشتراک بالا می‌تواند نشان دهنده محتوای نامربوط باشد و باعث بررسی و تنظیم استراتژی‌های استراتژی‌های موجود شود.

نرخ شکایت اسپم

ایمیل هایی که به عنوان هرزنامه علامت گذاری شده اند

کاهش شکایات هرزنامه با بهبود ارتباط محتوا و حفظ مجوزها برای محافظت از شهرت فرستنده

مثال‌های زیر را از استفاده از بینش‌های مبتنی بر داده برای تقویت بازاریابی ایمیلی در نظر بگیرید:

نرخ باز و خط موضوع

با آزمایش خطوط موضوعی A/B، ممکن است متوجه شوید که خطوط موضوع شخصی سازی شده ((نام، محصولات جدید ما را بررسی کنید!) نرخ باز شدن 15٪ بیشتر از موارد عمومی دارند (محصولات جدید موجود است!).

CTR و CTA

ردیابی CTRها ممکن است به شما کمک کند تا متوجه شوید که ایمیل‌های دارای یک CTA واضح (مثلاً اکنون خرید کنید) بهتر از ایمیل‌هایی که دارای چندین پیوند هستند، عمل می‌کنند. ساده ، ایمیل‌های آینده برای تمرکز بر یک اقدام اصلی ممکن است تعامل و کلیک را افزایش دهد.

بازاریابی ایمیلی خود را ارتقا دهید

هنگامی که اصول بهداشت داده ها و تجزیه و تحلیل را درک کردید و شروع به اعمال آن کردید، می توانید با انجام این مراحل کمپین های بازاریابی ایمیلی خود را ارتقا دهید:

  How to Write an Ecommerce Business Plan (Examples & Template)

شخصی سازی و تقسیم بندی

ایمیل‌ها را بر اساس اولویت‌ها، رفتارها و جمعیت‌شناسی به مشترکین اختصاص دهید.

بعد از بخش بندی لیست ایمیل شما، برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل، محتوای بسیار مرتبط را به هر بخش ارسال کنید. شخصی سازی می تواند از درج نام ساده تا توصیه محصولات بر اساس خریدهای گذشته باشد.

محرک های رفتاری و اتوماسیون

کمپین‌های ایمیلی که توسط اقدامات یا تعاملات خاص مشترکین ایجاد می‌شوند، مانند ایمیل‌های رها ، سبد خرید یا توصیه‌های محصول شخصی‌سازی شده را به‌طور خودکار انجام دهید. از محرک‌های رفتاری برای ارائه پیام‌های به موقع و مرتبط استفاده کنید، که باعث افزایش تعامل و نرخ تبدیل می‌شود.

ابزارهای اتوماسیون کارایی را افزایش می دهند و تضمین می کنند که پیام های شما در لحظه مناسب برای حداکثر تبدیل تحویل داده می شوند.

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده

با تجزیه و تحلیل داده ها و روندهای تاریخی رفتار و ترجیحات مشتریان آینده را پیش بینی کنید. نیازهای مشتری را پیش بینی کنید و به طور فعال محتوای ایمیل را برای به حداکثر رساندن تعامل و تبدیل تنظیم کنید.

بنابراین، تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده می‌تواند تبدیل‌ها را افزایش دهد، زیرا می‌تواند محصولات و خدماتی را شناسایی کند که برای بخش‌های خاص مشتریان جذاب هستند.

بهینه سازی قابلیت تحویل ایمیل

برای بهبود قابلیت تحویل ایمیل، حفظ شهرت فرستنده سالم و پایبندی به پروتکل های احراز هویت ایمیل. معیارهای کلیدی تحویل را زیر نظر داشته باشید و مشکلات تحویل را برطرف کنید تا مطمئن شوید ایمیل‌ها به صندوق ورودی می‌رسند.

تست و بهینه سازی مداوم

به طور منظم عناصر مختلف ایمیل ها را آزمایش کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید تا استراتژی های بهبود عملکرد را اصلاح کنید.

تست A/B به شما این امکان را می‌دهد تا با عناصر ایمیل‌های خود، از خطوط موضوعی گرفته تا فراخوان برای اقدام، آزمایش کنید تا مؤثرترین تغییرات را تعیین کنید.

یک ضرورت جدید

امروز موفقیت شماست بازاریابی ایمیلی به کاربرد استراتژی های داده محور بستگی دارد. پذیرش بهداشت و تجزیه و تحلیل داده ها دیگر یک گزینه نیست، بلکه یک امر ضروری است. برای سازمان‌ها، کیمیاگری داده‌ها در تبدیل داده‌های خام به هوش عملی است که می‌تواند تبدیل‌ها را افزایش داده و منجر به تعامل پایدار شود.

به یاد داشته باشید، وقتی دکمه ارسال را فشار می‌دهید، فقط یک ایمیل ارسال نمی‌کنید، بلکه تلاش می‌کنید تا تعاملات معناداری و پیوندهای پایدار با مشترکین خود ایجاد کنید. رویکرد مبتنی بر داده‌ها می‌تواند تیم‌های شما را توانمند کند و به شما در اصلاح استراتژی‌ها، پیش‌بینی نیازهای مشتری و شخصی‌سازی تجربیات کمک کند. کمپین های ایمیلی خود را از خوب به عالی تبدیل کنید.

کنجکاو هستید که بازاریابی ایمیلی را بیشتر بررسی کنید؟ به یک راهنمای جامع در مورد نوشتن ایمیل‌هایی که خوانندگان شما نمی‌توانند نادیده بگیرند، بیایید.

منبع: https://learn.g2.com/alexander-cartigan-data-hygiene-hacks

Crunchhype is a free digital marketing site. If you are looking for a wordpress plugin to help boost your site’s ranking on google, . Tiktok dropshipping videos : boost your sales.