پارادوکس بدبینی به خود

اگر بخواهیم منتشر کنیم، آموزش دهیم، اختراع کنیم، تصور کنیم یا تبلیغ کنیم، به اعتماد به نفس نیاز داریم تا باور کنیم چیزی برای ارائه داریم. که به نوعی حق با ماست.

اما کار تفکر عقلانی مبتنی بر نظریه‌ها، آزمون‌ها و پیشرفت‌ها است. ما هرگز نمی توانیم مطمئن باشیم، تنها چیزی که داریم بهترین توضیح موجود است.

بنابراین کار سخت این است که در همان زمان که آماده هستید (در واقع، مشتاقانه) نظر خود را بر اساس داده های جدید تغییر دهید، صحبت کنید.

یکی بدون دیگری بی ارزش است.

منبع: https://seths.blog/2024/06/the-paradox-of-self-skepticism/

  Overcoming Common Challenges in OKR Planning
Content marketing planner koda. : helps you track website traffic and see how social media drives visitors. Investor database billionaireopen.