چرا استهلاک کوکی‌های شخص ثالث برای کاربران با قصد خریدار G2 بی‌اهمیت است؟

چندین سال است که بازاریابان و فروشندگان فناوری به طور یکسان در حال آماده شدن برای این موضوع هستند استهلاک کوکی های شخص ثالث.

در ژانویه، زمانی که گوگل اعلام کرد شروع به اقدام کرده است، مکالمات پیرامون این موضوع کمی بلندتر شد. وقتی شرکتی به بزرگی گوگل چنین تغییری ایجاد می‌کند، نمی‌توان فهمید که چگونه این کار بر همه ابزارها و کانال‌های مختلفی که بخشی از آمیخته بازاریابی B2B معمولی هستند – از جمله G2 – تأثیر می‌گذارد. بنابراین ما می‌خواستیم در مورد اینکه چگونه این امر بر مشتریان G2 ما در سراسر ما تأثیر می‌گذارد، شفاف‌سازی کنیم راه حل های بازاریابی محصولات

در کل صنعت، استهلاک کوکی‌های شخص ثالث یک معامله بسیار بزرگ است. شکی نیست که بر نحوه جمع آوری و استفاده بازاریابان از داده ها تأثیر می گذارد. اما مشتریان G2 باید تغییر کمی در نحوه تعامل آنها با فعالیت و داده های هدف از بازار G2 تجربه کنند.

در واقع، در زمانی که ردیابی شخص ثالث چالش برانگیزتر شده است، G2 اختصاصی داده های قصد – که صرفاً از کانال‌های بازار متعلق به ما جمع‌آوری می‌شود – از اختلالاتی که سایر ارائه‌دهندگان داده ممکن است با آن مواجه شوند مصون است.

یک قدم به عقب بردارید: اصول اولیه کوکی های شخص ثالث

قبل از پرداختن به معنای همه اینها برای G2، اجازه دهید ابتدا کمی به توضیح زمینه بپردازیم.

برای افراد ناآشنا: کوکی های شخص ثالث در مرورگر وب شما به نوعی شبیه به قرار دادن یک دستگاه ردیابی در ماشین شما هستند. آنها می توانند ببینند شما کجا هستید و چه می کنید، و حتی ممکن است بتوانند شما را در آنجا دنبال کنند. و حتی ممکن است متوجه نشوید که ردیابی می شوید!

  Ultimate Reading List for Marketers: 47+ Book Recommendations

وقتی تبلیغی را در یک وب‌سایت می‌بینید، این احتمال وجود دارد که الگوریتمی مجموعه‌ای از داده‌های مربوط به شما را پردازش کند که در طول زمان جمع‌آوری شده‌اند تا شما را با یک محصول بسیار مرتبط (امیدوارم!) هدف قرار دهد.

مدتی است که این وضعیت موجود در وب باز بوده است و شرکت هایی مانند متا صنایع میلیارد دلاری را حول این نوع فناوری تبلیغاتی ایجاد کرده اند. امروزه به دلیل فشارهای قانونی و جابجایی ها در احساسات عمومی در مورد حریم خصوصی داده ها در سراسر جهان، این وضعیت در حال تغییر است.

تا پایان سال 2024، ردیابی شما از طریق اینترنت برای شرکت‌ها بسیار سخت‌تر خواهد بود. بنابراین این تغییر چگونه بر مشتریان G2 تأثیر خواهد گذاشت؟

به لطف تأکید ما بر داده‌های شخص اول، داده‌های قصد خریدار G2 تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند

در G2، ما از کوکی های شخص ثالث برای ردیابی فعالیت قصد خریدار خود استفاده نمی کنیم. بنابراین، اگر از G2 استفاده می کنید قصد خریدار، که داده های غنی در مورد فعالیت هایی که در بازار ما اتفاق می افتد و با قصد خرید مرتبط است ارائه می دهد، هیچ تغییری در داده های خود مشاهده نخواهید کرد.

محصول ما در فضای هدف منحصر به فرد است زیرا ما هستیم فقط ارائه دهنده ای که می تواند بینشی در مورد رفتار کاربر در G2 ارائه دهد. از آنجایی که ما مالک بازاری هستیم که سالانه 90 میلیون خریدار برای کشف، خرید و مدیریت نرم‌افزار خود می‌آیند، این داده‌های شخص اول ما هستند (شخص ثانویه برای شما، به عنوان کاربر این داده‌ها).

  51 آمار صنعت خودرو برای برجسته ، آخرین روندها

به طور طبیعی، ما به فروشندگان نرم افزار کمک می کنیم تا با این خریداران ارتباط برقرار کنند، اما وقتی خریداران می خواهند ناشناس بمانند، ما آنها را پنهان نمی کنیم. هدف خریدار ما حول هدف در سطح شرکت ساختار یافته است. خرید نرم‌افزار B2B اغلب تصمیمی نیست که توسط یک فرد یا در یک روز گرفته شود، بنابراین ما به فروشندگان خود کمک می‌کنیم تا روی تیم‌های خریدار، سازمان‌ها و شرکت‌هایی تمرکز کنند که به احتمال زیاد مشتری مادام العمر هستند.

هرگز قصد ما این نبوده که تامین کنندگان اطلاعات شناسایی شخصی (PII) باشیم، و بنابراین دور شدن از کوکی های شخص ثالث بر کاربران قصد خریدار G2 تاثیری نخواهد داشت.

انواع داده های هدف

درک ترافیک پروفایل شما

هدف تنها راهی نیست که ما تعامل خریدار را در G2 دنبال می کنیم. ما همچنین داده‌هایی را در مورد خریدارانی ارائه می‌دهیم که هم از نمایه G2 و هم از وب‌سایت فروشنده بازدید می‌کنند تا به فروشنده کمک کند تا نقش بررسی‌های G2 را در سفر خریدار درک کند. این را می توان با استفاده از ما که اخیراً منتشر شده است انجام داد پارامترهای UTM، یا با استفاده از قابلیت Track Your Prospects.

پارامترهای UTM یک راه آسان برای ردیابی ترافیک ارجاع از G2 است و با جریان کاری تحلیل بازاریابی فعلی اکثر افراد مطابقت دارد. حتی بهتر از آن، هیچ مشکل کوکی شخص ثالث در بازی وجود ندارد.

ما در حال تغییر کوچکی به سمت فناوری مورد استفاده Track Your Prospects هستیم که بر روی آن نظارت می کند دو طرفه ترافیک بین سایت فروشنده و نمایه G2 آنها. به‌عنوان یک کاربر، احتمالاً اگر ما این شیرجه عمیق را به اشتراک نمی‌گذاریم، حتی متوجه این تغییر نمی‌شوید.

در حالی که Track Your Prospects با استفاده از یک کوکی شخص ثالث ساخته شده بود، ما هرگز بازدیدکنندگان را به طور گسترده در سراسر اینترنت ردیابی نکردیم. ما این ردیابی را برای یک مورد استفاده بسیار فشرده اعمال می کنیم: برای تعیین اینکه آیا همان شخص (مرورگر) از دو وب سایت مختلف بازدید کرده است – وب سایت مشتری ما و نمایه G2.com آنها.

  اولین بار موفق شوید

استفاده از یک کوکی شخص ثالث راهی آسان و ساده برای جذب آن ترافیک بود، اما خوشبختانه راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. ما در حال انتقال به روشی سبک وزن و اختصاصی برای انگشت نگاری مرورگر هستیم که شامل ایجاد نمایه منحصربه‌فرد مرورگر بازدیدکننده از وب‌سایت، طراحی از داده‌هایی مانند نوع و نسخه مرورگر، اطلاعات دستگاه، و اطلاعات جستجوی آدرس IP است.

ما می‌توانیم این نمایه‌های مرورگر را بین ترافیک G2.com و ترافیک وب مشتری مقایسه کنیم تا یک معیار ترافیک ارجاع دو طرفه قابل اعتماد و دوطرفه ایجاد کنیم. و حتی بهتر از آن، اگر از قبل اسکریپت Track Your Prospects را در سایت خود دارید، می‌توانیم آن را با کوکی بدون هیچ اقدامی از جانب شما تعویض کنیم.

آینده ردیابی در عصر حریم خصوصی داده ها و هوش مصنوعی

با تکامل ردیابی بدون کوکی، ممکن است اثرات موجی از دست دادن کوکی‌های شخص ثالث که هیچ‌، پیش‌بینی نمی‌کرد، وجود داشته باشد و در سن هوش مصنوعی ما می توانیم مطمئن باشیم که تغییرات بیشتری در martech در راه است.

خوشبختانه، همگام شدن با سرعت سریع نوآوری فناوری، هسته اصلی ماموریت ما به عنوان منبع قطعی اعتماد در نرم افزار B2B است.

تیم های محصول و تحقیقات ما متعهد به حمایت از فروشندگان نرم افزار و خدمات به عنوان یک شریک قابل اعتماد و قابل اعتماد هستند و شما را به میلیون ها خریدار در بازار G2 ما متصل می کند.

منبع: https://learn.g2.com/third-party-cookies-g2-buyer-intent