چهار تاکتیک بازاریابی متمایز با استفاده از جامعه و مخاطب

من و کایران آزمایشی را با ChatGPT انجام دادیم تا یک طرح بازاریابی غیرمتعارف را طرح ریزی کنیم.

تاکتیک های بازاریابی متمایز برای جامعه و گرافیک مخاطب با مغزی برای استراتژی و دست های بلند شده برای نماد جامعه.

در اینجا چهار رویکرد جذاب پیشنهاد شده است که با استفاده از جامعه و مخاطبان پیشنهاد شده است – و اینکه چرا فکر می کنیم آنها برای بازاریابان ارزشمند هستند.

اکنون دانلود کنید: 3 قالب مدیریت جامعه (کیت رایگان)

در آخرین قسمت از بازاریابی در برابر دانه، ما با ChatGPT آزمایش کردیم تا یک استراتژی بازاریابی متمایز برای به دست آوردن 1000 مشتری اول برای یک محصول فرضی SaaS ایجاد کنیم.

هدف ما این بود که «بهترین شیوه‌های» رایج را دور بزنیم و به جای آن ایده‌هایی را تکرار کنیم که از هنجار منحرف می‌شوند یا زاویه‌ای تازه به ما ارائه می‌دهند، در حالی که همچنان ما را قادر می‌سازند به سرعت مقیاس‌بندی کنیم.

در حالی که ادغام همزمان هوش مصنوعی نقطه برجسته سرگرم کننده (و غیرقابل پیش بینی) این قسمت بود، ChatGPT چندین پیشنهاد برای بهبود رویکردهای بازاریابی ما با استفاده از مخاطبان و جامعه برندمان ارائه کرد.

در اینجا چهار مورد از موارد مورد علاقه ما به همراه نکات کاربردی، مثال ها و منابع آورده شده است.

چهار تاکتیک بازاریابی متمایز با استفاده از جامعه و مخاطب

1. مشکل را مطرح کنید (نه فقط راه حل).

یکی از پیشنهادات ChatGPT که ما آن را دوست داریم، شکل دادن به پیام‌های برند خود است برجسته ، چالش ها و نقاط دردناک خاص مخاطبان.

در حالی که بیشتر بازاریابان بر تکمیل پیام خود برای برجسته ، نقاط قوت محصول خود تمرکز می‌کنند، رویکرد ضد شهودی آسیب‌پذیری‌ها را برای ایجاد ارتباطات عاطفی عمیق‌تر در بر می‌گیرد و از خلاقیت و جسارت برای شکستن سر و صدا استفاده می‌کند.

  مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟ کاوشگران بهبود کیفیت

این در مورد ملاقات با مخاطبان خود در جایی است که آنها هستند و نشان دهید که واقعاً مبارزات آنها را درک می کنید.

HubSpot دقیقاً این کار را در روزهای اولیه خود با پرداختن مستقیم به ناکارآمدی های اصلی که تیم های فروش، تبلیغات و بازاریابی در بازاریابی سنتی برون مرزی با آن مواجه بودند، انجام داد.

در آن زمان، تبلیغات در صفحات زرد بی اثر می شد، زیرا مردم دفترچه های تلفن را بدون نگاه ، به آنها دور می انداختند. تبلیغات تلویزیونی نیز تأثیر خود را از دست می‌داد، زیرا بینندگان با دستگاه‌های DVR جدید خود به سرعت از طریق آگهی‌های تبلیغاتی به جلو می‌رفتند.

HubSpot این نقاط دردناک را تشخیص داد، یک استراتژی برند در اطراف آنها ایجاد کرد و سپس راه حل بازاریابی ورودی خود را به عنوان یک جایگزین برتر ارائه کرد. بقیه اش تاریخ است.

2. روند فروش را تغییر دهید.

یک تاکتیک موثر دیگر از آزمایش ChatGPT ما این است که روند فروش سنتی را معکوس کنید.

به عنوان مثال، به جای رویکرد مرسوم برای پیش بردن محصول خود، از مشتریان بالقوه دعوت کنید تا در چالش های منحصر به فرد یا رویدادهای تعاملی شرکت کنند. که به طور غیر مستقیم محدودیت های راه حل های فعلی خود را نشان می دهد.

من این روش را دوست دارم زیرا این روش را درمان می کند درک شخصی و عملی از راه حل و ارزش محصول شما.

یک مثال عالی از این استراتژی، المپیک اکسل است که یک ابزار نرم افزاری شناخته شده قدیمی را به یک رویداد رقابتی تبدیل کرد.

شرکت کنندگان در چالش های مرتبط با اکسل به رقابت پرداختند و قابلیت ها و مزایای نرم افزار را به شیوه ای جدید و سرگرم کننده به نمایش گذاشتند. در نهایت ویروسی شدن در TikTok و توییتر و میلیون ها بازدید در یوتیوب به دست آورد. برای نرم افزاری که تقریباً 40 سال قدمت دارد بد نیست.

3. تجارب غیرمنتظره کاربر را تنظیم کنید.

سومین تاکتیک پیشنهاد شده توسط ChatGPT این است که ایجاد تجربیات رادیکال که باعث تعجب و خوشحالی مخاطب شما می شود.

  Everything You Need to Know About Webinar Marketing

در حالی که این ممکن است در ابتدا مانند یک پیشنهاد واضح به نظر برسد، این رویکرد فراتر از داشتن یک محصول یا ویژگی برجسته است.

درعوض، این در مورد مدیریت یک تجربه برند است که آنقدر منحصر به فرد و جذاب است که انتظارات مخاطبان شما را نادیده می گیرد و آنها را وادار می کند در مورد آن صحبت کنند و باعث ایجاد سروصدا و تبلیغات دهان به دهان شود.

یک مثال واقعی از این موضوع، شرکت چند میلیارد دلاری Mailchimp است که نام تجاری ایمیل مارکتینگ خود را چنان غیرمتعارف متمایز کرد که مردم به طور مداوم آنها را به رقابت انتخاب می کردند – حتی اگر رقابت از نظر فنی پیشرفته تر و شناخته شده تر باشد.

چرا؟ کایران در طول پادکست این را به بهترین وجه می‌گوید:متفاوت بسیار به یاد ماندنی تر، بسیار چسبنده تر است.

4. قبیله خود را بسازید.

ایده نهایی از آزمایش ChatGPT ما این است که منابع را برای تقویت تعامل هدفمند و جامعه محور اختصاص دهیم.

به عنوان مثال، به جای تمرکز بر کسب بازار گسترده، بر روی آن تمرکز کنید ایجاد یک قبیله وفادار از دنبال کنندگان از طریق گروه های مغز متفکر، محتوای انحصاری، و رویدادهای فقط اعضا.

این استراتژی ها حس تعلق و حمایت را ایجاد می کند و برند شما را به عنوان یک مرکز مرکزی برای مخاطبان شما قرار می دهد.

یکی از منابع مورد علاقه کیپ در مورد این موضوع، کتاب ست گودین است. قبایل.

در اینجا، گودین در مورد اهمیت رهبری و ایجاد ارتباط با افرادی صحبت می‌کند که دارای علایق مشترک هستند، در نتیجه مخاطبانی که با به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات مثبت خود به طور مؤثری سر و صدا ایجاد می‌کنند.

استفاده از تاکتیک های بازاریابی متمایز برای ایجاد یک جامعه قوی

تبدیل مخاطبان خود به یک جامعه اختصاصی، برند را به سطح کاملاً جدیدی ارتقا می‌دهد – اما این به منابع، سازمان و هدف نیاز دارد.

در اینجا پنج نکته عملی برای تبدیل مخاطبان خود به یک جامعه وفادار و متعهد با استفاده از تاکتیک‌های بازاریابی متفاوتی که در مورد آن بحث کردیم و الگوهای مدیریت جامعه ما آورده شده است.

  نکات تخصصی برای نوشتن متن در 5 بستر مختلف (قابل نشانک)

1. چشم انداز فعلی را ارزیابی کنید.

مشخص کنید که مخاطبان شما در کجا درگیر هستند، مالک یا غیرمالک هستند، و اینکه آیا آنها قبلاً به عنوان یک جامعه شناخته می شوند. این به شما کمک می کند تا نقطه شروع و تنظیمات لازم را درک کنید.

2. نیازهای جامعه خود را درک کنید.

دریابید که چرا انجمن شما وجود دارد و به چه کسی خدمت می کند. درک نیازهای اصلی اعضای خود، مانند اینکه HubSpot چگونه ناکارآمدی های تیم های فروش خارجی را شناسایی کرده است، یک جامعه متمرکز و متعهد ایجاد می کند.

3. نقشه سفر اعضا.

تجربیات اعضای جدید، منفعل، درگیر و مدافع را درک کنید. تاکتیک های خود را برای پرورش هر نوع عضو و پرورش یک جامعه پر رونق تنظیم کنید.

به عنوان مثال، ایجاد چالش های منحصر به فرد یا رویدادهای تعاملی می تواند اعضا را در مراحل مختلف درگیر کند و نقاط قوت محصول شما را به نمایش بگذارد.

4. رفع نیازهای اعضا.

برای نیازهای خاص اعضای خود جستجو و حل کنید. ارائه ارزش واقعی – مانند مغز متفکران یا رویدادهای آموزشی انحصاری – کاربران شما را خوشحال می کند و آنها را درگیر می کند.

5. پروفایل های اعضا را توسعه و تکرار کنید.

برای نمایش انواع مختلف کاربران، پرسونای خریدار دقیق را ایجاد و اصلاح کنید. این پروفایل‌ها به شما کمک می‌کنند تا استراتژی‌های تعامل شما را برای برآورده ، نیازهای در حال رشد مخاطبان متنوع شما تنظیم کنید.

برای تماشای کل آزمایش بازاریابی ChatGPT ما، قسمت کامل آن را بررسی کنید بازاریابی در برابر غلات زیر:

این مجموعه وبلاگ با مشارکت بازاریابی در برابر دانه، پادکست ویدیویی است. این ایده‌ها را عمیق‌تر به ایده‌های مشترک رهبران بازاریابی، کیپ بودنار (مدیر مدیریت مالی HubSpot) و کیران فلانگان (SVP، بازاریابی در HubSpot) می‌پردازد، زیرا آنها استراتژی‌های رشد را باز می‌کنند و از بنیان‌گذاران و همتایان برجسته یاد می‌گیرند.

وبلاگ - الگوی نقشه برداری محتوا

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/differentiated-marketing-tactics-community

Crunchhype is a free digital marketing site. The goal of content marketing. Tiktok dropshipping videos : harness the power of social media.