چگونه استراتژی های برچسب گذاری کمپین های بازاریابی را متحول می کند

به عنوان یک بازاریاب، من درک می کنم که چگونه کمپین های بازاریابی امروزی با رقابت شدیدی روبرو هستند. با این همه محتوا و تبلیغات در رقابت برای چشم، ایجاد کمپین های برجسته کار آسانی نیست.

اینجاست که استراتژی هایی مانند برچسب گذاری وارد می شوند.

این به شما کمک می کند تا تلاش های بازاریابی خود را دسته بندی و بهینه کنید. همچنین به کمپین های شما کمک می کند تا سر و صدا را کاهش دهند و به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنند.

برای کمک به شما، من نه روشی را که برندها از استراتژی برچسب گذاری برای ایجاد یک کمپین بازاریابی تاثیرگذار استفاده می کنند، گردآوری کرده ام.

بیایید به آن برسیم.

چگونه برندها از استراتژی برچسب گذاری استفاده می کنند

برچسب‌گذاری شامل استفاده از کلمات کلیدی یا برچسب‌ها برای دسته‌بندی و سازماندهی محتوا، محصولات یا داده‌های مشتری است. شما برچسب ها را به موارد یا اطلاعات خاصی متصل می کنید تا جستجو، مرتب سازی و تجزیه و تحلیل داده ها را آسان تر کنید.

انواع مختلفی از تگ ها از جمله متا تگ ها، تگ های تجزیه و تحلیل، تگ های تصویر، هشتگ ها، تگ های وبلاگ و غیره وجود دارد.

بنابراین، چگونه برندها از استراتژی برچسب گذاری برای برجسته ، کمپین های بازاریابی خود استفاده می کنند؟

بهبود تعامل با رسانه های اجتماعی

با بیش از 5 میلیارد کاربر، رسانه های اجتماعی راه آسانی برای ارتباط با مخاطبان، ایجاد روابط و تبلیغ پیشنهادات شما فراهم می کند.

از استراتژی برچسب گذاری برای تقویت تعاملات رسانه های اجتماعی استفاده کنید. به طور مداوم از هشتگ هایی استفاده کنید که با گرایش ها و موضوعات فعلی مطابقت دارند. این افراد را تشویق می کند تا با محتوای شما تعامل داشته باشند و دید محتوا را افزایش می دهد.

همچنین می توانید از برچسب ها برای نظارت بر نام تجاری محصولات یا صنعت خود استفاده کنید. این به شما امکان می دهد تا به سرعت با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

برای ساده‌سازی استراتژی برچسب‌گذاری، دستیاران رسانه‌های اجتماعی مجازی را در نظر بگیرید. این ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند هشتگ‌های مرتبط، ردیابی اشاره‌ها و پاسخ‌های خودکار را پیشنهاد کنند. اجرای آنها می تواند در زمان و منابع صرفه جویی کند و در عین حال از تعامل مداوم در شبکه های اجتماعی شما اطمینان حاصل کند.

  آنچه برای سال 2024 باید بدانید (تحقیق جدید)

یک برند شخصی در لینکدین بسازید

لینکدین بزرگترین پلتفرم شبکه حرفه ای جهان است که بیش از 1 میلیارد عضو در 200 کشور دارد. فرصت‌های عالی برای افراد و کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا برندهای خود را بسازند و پرورش دهند.

با این حال، ایجاد یک نمایه حرفه ای برای ایجاد یک برند شخصی در لینکدین کافی نیست.

از برچسب های مختلف برای افزایش دید خود، ایجاد رهبری فکری، نمایش تخصص و جذب ارتباطات مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال، از برچسب های مهارت برای به نمایش گذاشتن تخصص و برچسب های صنعتی خود برای جذب ارتباطات و فرصت ها در صنعت خود استفاده کنید. از برچسب های گواهی برای کمک به نشان دادن تخصص و اعتبار خود برای کارفرمایان یا مشتریان بالقوه استفاده کنید.

تقسیم بندی و شخصی سازی مشتریان را تسهیل کنید

شخصی‌سازی اهمیت دارد – در دنیای امروزی که مبتنی بر داده‌هاست، بیشتر اهمیت دارد. در واقع، 65 درصد از مصرف کنندگان انتظار دارند که برند شما با ترجیحات و نیازهای در حال تغییر آنها سازگار شود.

برای برآورده ، این انتظار، استفاده از استراتژی برچسب گذاری را در نظر بگیرید.

مشتریان خود را بر اساس ویژگی های مشترک، مانند جمعیت شناسی، علایق، سابقه خرید، رها شدن سبد خرید و رفتار، تقسیم بندی کنید.

در اینجا خلاصه ای از مراحل تقسیم بندی مشتری آورده شده است.

با آماده بودن بخش‌های مشتری، از برچسب‌ها برای تنظیم پیام‌ها و پیشنهادات بازاریابی خود برای بخش‌های خاص استفاده کنید. تصور کنید که کمپین های ایمیلی هدفمند بر اساس نیاز مشتریانتان ارسال کنید. این قدرت تقسیم بندی و برچسب گذاری در عمل است!

بهبود سئو و قابلیت کشف محتوا

برچسب گذاری محتوا می تواند تأثیر عمیقی بر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و قابلیت کشف محتوا داشته باشد. هنگامی که کاربران موضوعات یا محصولات خاصی را جستجو می کنند، محتوای دارای برچسب مناسب بیشتر در نتایج جستجو ظاهر می شود و ترافیک ارگانیک را به وب سایت شما هدایت می کند.

علاوه بر این، برچسب ها می توانند به شما کمک کنند تا محبوب ترین موضوعات را با خوانندگان خود تجزیه و تحلیل کنید. سپس، نتایج این تجزیه و تحلیل می تواند به شما کمک کند استراتژی های محتوای خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

و این را دریافت کنید – ابزارهای هوش مصنوعی خاصی می توانند به تجزیه و تحلیل محتوای شما و پیشنهاد برچسب ها و کلمات کلیدی مرتبط کمک کنند. استفاده از این ابزارها علاوه بر استراتژی برچسب‌گذاری می‌تواند به بهینه‌سازی استراتژی‌های سئو و افزایش قابلیت کشف محتوا کمک کند.

  چالش N + 1

با اینفلوئنسرهای مناسب شریک شوید

اینفلوئنسر مارکتینگ به یک رویکرد بازاریابی برای برندهای مدرن تبدیل شده است. آمارهای اخیر نشان می دهد که 85 درصد از بازاریابان و صاحبان مشاغل معتقدند بازاریابی تأثیرگذار یک استراتژی بازاریابی موثر است.

اما چگونه می توانید اینفلوئنسر مناسب برای کمپین خود پیدا کنید؟

از برچسب‌ها برای شناسایی اینفلوئنسرهای مرتبط با جایگاه شما استفاده کنید. فراتر از این، اینفلوئنسرها را پیدا کنید که با ارزش های برند شما و مخاطبان هدف هماهنگ هستند.

علاوه بر این، به دنبال تأثیرگذارانی باشید که از هشتگ های مرتبط با کمپین های شما استفاده می کنند. به عنوان مثال، اینفلوئنسر مد، کیارا فراگنی از هشتگ های #adv (تبلیغات) و #ghd (روز خوب مو) در این کمپین استفاده می کند.

برای کشف صداهای تأثیرگذار و ایجاد روابط سودآور با آنها، هشتگ ها و ذکرهای خاص صنعت را رصد کنید.

عملکرد هشتگ را ردیابی کنید

ردیابی عملکرد هشتگ خود به شما کمک می کند تا تعامل، دسترسی و اثربخشی کمپین های خود را درک کنید.

برای رسیدن به این هدف، به هر پروژه بازاریابی هشتگ های ویژه اختصاص دهید. این به شما کمک می کند تا ببینید کدام هشتگ بیشترین تعامل و دسترسی را ایجاد می کند و به شما امکان می دهد استراتژی برچسب گذاری خود را اصلاح کنید.

در اینجا نمونه ای از گزارش عملکرد هشتگ برای #SuperBowl2024 آمده است.

این فهرست انتخاب‌شده از تولیدکننده‌های هشتگ توسط Attrock، ابزارهای برتر را مورد بررسی قرار می‌دهد. شما می توانید هر یک را تجزیه و تحلیل کنید و یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

بر این اساس محتوا را دسته بندی کنید

دامنه توجه انسان در حال کاهش است. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که مخاطبانتان در یافتن یا پیمایش محتوای شما دچار مشکل شوند، ناامید شوند و به سرعت بازگردند.

پیمایش و مدیریت محتوای بدون برچسب ممکن است دشوار باشد. همانطور که هر بازاریاب می داند، محتوا در کمپین های بازاریابی دیجیتال مهم است.

برای دسته بندی محتوای خود، دسته بندی های اصلی را بر اساس موضوعات، مضامین، کمپین ها، مخاطبان هدف یا خطوط محصول شناسایی کنید. سپس، بر اساس دسته‌هایی که شناسایی کرده‌اید، برچسب‌های مربوطه را اختصاص دهید. پس از آن، یک استراتژی برچسب گذاری ثابت برای محتوای موجود و جدید پیاده سازی کنید.

سازماندهی محتوای خود با استفاده از برچسب ها همچنین می تواند به ساده سازی گردش کار مدیریت محتوای شما کمک کند. مهمتر از همه، خوانندگان می توانند به راحتی محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند، در نتیجه تجربه کلی کاربر، تعامل و تبدیل ها را افزایش می دهند.

  7 exemples de contenu à savourer pour Thanksgiving

استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را تقویت کنید

بازاریابی ایمیلی یک ابزار بازاریابی قدرتمند در دنیای دیجیتال امروزی است. همچنین حوزه دیگری است که برندها از استراتژی برچسب گذاری برای دستیابی مستقیم به مخاطبان هدف خود استفاده می کنند.

از برچسب ها برای تقسیم بندی لیست ایمیل و شخصی سازی پیام های بازاریابی خود استفاده کنید. سپس، می‌توانید ایمیل‌های هدفمند را بر اساس عواملی مانند تاریخچه خرید، علایق و جمعیت‌شناسی ارسال کنید.

شخصی‌سازی می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی نرخ‌های باز، CTR و نرخ تعامل و تبدیل کلی را بهبود بخشد. این یک استراتژی ساده و در عین حال تاثیرگذار برای موثرتر ، استراتژی بازاریابی ایمیلی شماست.

به علاوه، می‌توانید از برچسب‌ها برای پیگیری میزان عملکرد ایمیل‌هایتان در هر گروه استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا درک کنید که چه محتوایی با مخاطبان شما به بهترین شکل طنین انداز می شود و بینشی در مورد چگونگی بهبود ایمیل های خود در آینده ارائه می دهد.

تجزیه و تحلیل و گزارش را تقویت کنید

هر بازاریاب از ارزش بسیار زیاد داده ها قدردانی می کند. برای برندهایی که از استراتژی های برچسب گذاری استفاده می کنند، برچسب ها ابزار قدرتمندی برای جمع آوری داده های ارزشمند هستند.

نحوه تعامل کاربران با محتوای تگ شده شما را تجزیه و تحلیل کنید. ببینید کدام برچسب‌ها بیشترین کلیک، اشتراک‌گذاری، تبدیل و سایر اشکال تعامل را ایجاد می‌کنند. بینشی در مورد ترجیحات مخاطبان و اثربخشی کمپین به دست آورید.

این داده‌های ریز در مورد تلاش‌های بازاریابی شما به شما این امکان را می‌دهد که تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید، منابع را به طور مؤثر تخصیص دهید و استراتژی‌های بازاریابی خود را اصلاح کنید.

افکار نهایی

هیچ راه درستی وجود ندارد که برندها از استراتژی برچسب گذاری در بازاریابی استفاده کنند. شما می توانید از یک استراتژی برچسب گذاری هر طور که صلاح می دانید استفاده کنید. با این حال، نکته اصلی این است که این استراتژی راهی ساده و در عین حال قدرتمند برای ایجاد کمپین های بازاریابی منحصر به فرد و جلب توجه می کند.

خوشبختانه، استراتژی‌های برچسب‌گذاری در ابتکارات بازاریابی مختلف، از رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی گرفته تا SEO و موارد دیگر، مفید هستند.

بنابراین، اگر آماده‌اید تا کمپین بازاریابی خود را ارتقا دهید، یک برند قوی ایجاد کنید و در میان رقبا متمایز شوید، امروز استراتژی‌های برچسب‌گذاری موثر را در نظر بگیرید.

منبع: https://www.digitalmarketer.com/blog/tagging-strategies-transform-marketing-campaigns/

My stocktally services pvt ltd. Ring video doorbells recalled over fire concerns – dlsserve. ©2024 techpros : ultimate technology resource.