چگونه برای آخرالزمان داده ها آماده شویم

همه از آخرالزمان رویکردهای داده‌های فناوری تبلیغات می‌دانند.

با این حال، بیشتر آنها برای انجام کاری در این مورد عجله ندارند.

این آخرین یافته در گزارش وضعیت داده 2024 دفتر تبلیغات اینترنتی است: چگونه صنعت تبلیغات دیجیتال با اکوسیستم حریم خصوصی با طراحی سازگار می شود (اشتراک لازم است).

IAB دریافته است که 94٪ از شرکت کنندگان در نظرسنجی می گویند که انتظار دارند Google Chrome در نهایت کوکی های شخص ثالث را حذف کند. با این حال، تنها 42 درصد بر این باورند که گوگل همانطور که گفته است عمل خواهد کرد و تا پایان سال به آنها پایان خواهد داد.

مثل آن صحنه از فیلم نگاه نکن. دکتر راندال میندی (لئوناردو دی کاپریو) و کیت دیبیاسکی (جنیفر لارنس) سعی می کنند رئیس جمهور ایالات متحده (مریل استریپ) را متقاعد کنند که احتمال برخورد ستاره دنباله دار با زمین 100 درصد است. راندال می‌گوید: «خب، به طور دقیق 99.78 درصد است. رئیس جمهور پاسخ می دهد، “بیایید آن را 70% بنامیم، و بیایید ادامه دهیم… شما می دانید … بیایید فقط بنشینیم و ارزیابی کنیم.”

چه کاری باید انجام دهید؟ آیا این دنباله دار ایجاد شده توسط پایان کوکی های شخص ثالث، قانون حفظ حریم خصوصی معلق، و ناتوانی در دریافت داده های شخص اول، دنیای فناوری تبلیغات دیجیتال را خراب می کند؟ ما از مشاور ارشد استراتژی CMI رابرت رز پرسیدیم. نظر او را تماشا کنید یا بخوانید.

بازاریاب ها گوش می دهند اما به بحث داده های شخص ثالث عمل نمی کنند

هر چند هفته یکبار، یادآوری درباره حریم خصوصی و داده‌ها به شما ارائه می‌شود. برخی از آنها کمتر گزارش می شوند، مانند قانون جدید در نیوجرسی و نیوهمپشایر، و یک قانون پیشنهادی در مین ممکن است سختگیرانه ترین قانون در این کشور باشد. گوگل به‌روزرسانی‌های جدید مداومی را درباره حذف کوکی‌های شخص ثالث در مرورگر کروم خود ارائه می‌کند و حتی مایکروسافت با مرورگر Edge، مرورگری که هیچ‌، از آن استفاده نمی‌کند، سرکوب می‌کند.

  زمان آن است که استراتژی رسانه های اجتماعی خود را برای سال 2024 توسعه دهید

با این حال، همانطور که IAB گزارش می دهد، بازاریابان و سایرین از همه این اتفاقات آگاه هستند، با این حال کمتر از نیمی از آنها فکر می کنند امسال اتفاق خواهد افتاد.

اگر مشتاق نبوده‌اید وارد ابتکار Google Privacy Sandbox شوید و آن را امتحان کنید، تنها نیستید. بر اساس مطالعه IAB، 80 درصد از بازاریابان در مورد آن می دانند، اما کمتر از 60 درصد از آن استفاده می کنند یا در حال برنامه ریزی برای استفاده در سال جاری هستند.

چه چیزی می دهد؟ چرا برندها، آژانس‌ها و ناشران در حال حاضر بیشتر برای رسیدگی به روز اجتناب‌ناپذیری که نمی‌توانند تبلیغات و سایر محتواها را در وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌ها مانند گذشته ردیابی کنند، انجام نمی‌دهند؟

گزارش IAB چند چیز را پیشنهاد می‌کند، هر چند آنها را توضیح نمی‌دهد.

از دست دادن نکته در جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل

اولاً، بازاریابان هنوز فرض می‌کنند که داده‌های شخص اول فقط برای اطلاعات تماس، دستگاه‌های مورد استفاده و تراکنش‌ها اعمال می‌شود. نظرسنجی IAB نشان داد که علایق و ترجیحات مصرف‌کننده در داده‌های شخص اول جمع‌آوری‌شده در سال جاری رتبه آخر را دارد. با این حال، علایق و ترجیحات مهم ترین چیزهایی هستند که باید بدانید. همانطور که گفتم، به من این انتخاب را بدهید که یک آدرس ایمیل جمع‌آوری کنم یا قصد و خواسته بازدیدکننده را بدانم، و من هر بار قصد و آرزو را انتخاب می‌کنم.

دوم، تحقیقات IAB همچنین فقدان قابلیت های اندازه گیری را نشان می دهد. این نشان می‌دهد که 76 درصد از برندها و آژانس‌ها در حال حاضر به دلیل قوانین حفظ حریم خصوصی و آنچه «از دست دادن سیگنال» می‌نامند، در حال سرمایه‌گذاری یا برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری در اشکال جدیدی از سیستم‌های اسناد چند لمسی هستند. با توجه به اینکه آنها به تازگی شروع به سرمایه گذاری کرده اند یا قصد سرمایه گذاری دارند، این برندها ابزار اندازه گیری در حال حاضر را ندارند.

  آیا شما آب و هوا هستید؟

داده‌های مخاطب شخص اول به شما کمک می‌کند تأثیر آن را درک کنید – تأثیری که محتوا، بازاریابی و تجربیات مشتری شما بر روی مخاطبان می‌گذارد. با این حال، گوگل آنالیتیکس، اتوماسیون بازاریابی و سایر ابزارهای تحلیلی میزان مصرف را اندازه گیری می کنند. شما می توانید با جزئیات فوق العاده بگویید که کدام محتوا و چه مقدار مصرف شده است. اما نمی‌توانید بگویید، در صورت وجود، کدام یک به مشتری نسبت داده یا روی کاری که برند شما می‌خواهد انجام دهد، تأثیر گذاشته است.

طبق این تحقیقات، بازاریابان اکنون در حال بازبینی پشته های فناوری خود برای بررسی این تحول هستند. با این حال، چهار پلتفرم برتر که آنها ذکر کردند، ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت هستند. این ترسناک است. من طرفدار پلتفرم‌های داده‌های مشتری (CDP) هستم، اما به نظر می‌رسد که آنها جذاب‌ترین ابزار داده‌ای هستند که هیچ‌، به کار نمی‌برد.

به نظر می‌رسد شرکت‌ها هر چیزی را برای کمک به تکامل خود درک می‌کنند که نیازی به اصلاح محتوای موجود و عملیات بازاریابی خود نداشته باشد.

متعهد شدن به یک چالش دشوار اما حیاتی

گزارش IAB می‌گوید که اکثر شرکت‌ها کارکنان را در زمینه حفظ حریم خصوصی داده‌ها آموزش می‌دهند، تیم‌هایی را به تحول کسب‌وکار اختصاص می‌دهند و از تخصص خارجی بهره می‌برند. این یک نشانه مثبت است. با این حال، کلید موفقیت نیاز به یک فوریت در آن کار دارد.

این یک آسانسور بزرگ است. اتصال ویژگی‌های رسانه‌ای متعلق به شما – وب‌سایت به خبرنامه‌های شما به وبلاگ به رویدادهای فیزیکی و دیجیتالی شما – به یک منبع اطلاعاتی شخص اول از بینش در مورد اولویت‌ها، هدف، تأثیر و موفقیت برای افراد ضعیف نیست. طول می کشد. این نیاز به پشتکار و کلی صبر دارد.

  نحوه دریافت گواهی تبلیغات گوگل

اما من می توانم این را به شما بگویم: اگر درست متوجه شوید، ارزش هر ذره عرق و عدالتی را دارد که در آن صرف می کنید.

مثل آن دنباله دار در فیلم نگاه نکن. ناکارآمدی بیشتر، از دست دادن سیگنال های داده، و افزایش پیچیدگی برای دسترسی به افراد در کشورها یا ایالت های مختلف در راه است. این یک «شاید-این» نیست. این یک “از قبل اینجاست” است که می آید.

تیم‌های بازاریابی و محتوا باید در ماه‌ها و سه‌ماهه‌های آینده کسب اطلاعات شخص اول را در اولویت قرار دهند.

دیدن اینکه IAB این را تقویت می‌کند بسیار خوب و طراوت‌بخش است، و می‌نویسید: «(P)حریم خصوصی از طریق طراحی حیاتی است – نه فقط برای انطباق، بلکه به‌عنوان یک ضرورت استراتژیک برای انجام آنچه به نفع مصرف‌کنندگان است و برای تقویت مسئولیت‌مان به‌عنوان صنعت. رهبران.»

من نمی توانستم بیشتر موافق باشم. این فقط بازاریابی خوبی است.

نکات، بینش و مثال‌های بازاریابی محتوا بیشتری می‌خواهید؟ اشتراک در به ایمیل های روز کاری یا هفتگی از CMI.

مطالب مرتبط دستچین شده:

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/prepare-data-apocalypse/

By modernizing stock control with stocktally’s help, garment retailers can save time and reduce errors. Ring video doorbells recalled over fire concerns – dlsserve. Techpros : innovate, learn & connect ultimate technology resource,trends & insights.