چگونه G2 در عصر هوش مصنوعی به بررسی‌های معتبر متعهد می‌ماند؟

در G2، با یافتن راه‌هایی برای هوشمندتر کار ، و ارائه نوآوری‌های جدید به بازار برای خریداران و فروشندگان نرم‌افزار، به پذیرش هوش مصنوعی (AI) ادامه می‌دهیم.

در حالی که ما می دانیم که هوش مصنوعی می تواند کمک های قابل توجه و مثبتی به دنیای بررسی ها به روش های مختلف داشته باشد، بررسی های تولید شده توسط هوش مصنوعی در G2 پذیرفته نمی شوند، که یکی از راه هایی است که ما به عنوان یک پلت فرم بررسی معتبر باقی می مانند.

از طریق تعهد خود به مکانی که شما برای نرم افزار می روید، انگشت خود را روی نبض روندهای جدید مانند هوش مصنوعی نگه می داریم تا اطمینان حاصل کنیم که کاربران ما می توانند مطمئن شوند که بیش از 2.7 میلیون بررسی واقعی کاربر را می خوانند. ما شبکه‌ای از سایت‌های همتا و انجمن‌های بازار داریم که به ما کمک می‌کنند در مورد نحوه جلوگیری از بررسی‌های جعلی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی و محافظت از مصرف‌کنندگان در برابر تله‌هایی که این بررسی‌ها می‌تواند داشته باشد، سازمان‌های دیگر آگاه باشیم.

یکی از راه‌هایی که در مبارزه با بررسی‌ها و گواهی‌های جعلی پیشرفت کرده است، حکم جدید کمیسیون تجارت فدرال (FTC) است.

حکم FTC برای ممنوعیت بررسی های جعلی

در 14 آگوست 2024، کمیسیون تجارت فدرال قانون نهایی را برای مبارزه با بازبینی‌ها و گواهی‌های جعلی از طریق ممنوع ، خرید و فروش آنها اعلام کرد و به آژانس اجازه داد تا مجازات‌های مدنی را علیه متخلفان شناخته شود.

در این قانون نهایی یک اطلاعیه در مورد نظرات مشتریان جعلی یا نادرست، توصیفات مشتری، و توصیفات افراد مشهور. قانون می گوید:

قانون نهایی به بررسی‌ها و گواهی‌هایی می‌پردازد که به اشتباه نشان می‌دهند که توسط افرادی هستند که وجود ندارند، مانند بررسی‌های جعلی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، یا کسانی که تجربه واقعی با کسب‌وکار یا محصولات یا خدمات آن نداشته‌اند، یا تجربه‌ای را که به اشتباه ارائه می‌شوند. شخصی که آن را می دهد کسب‌وکارها را از ایجاد یا فروش چنین نظرات یا توصیفات منع می‌کند. همچنین آنها را از خرید چنین بررسی‌ها، تهیه آن‌ها از خودی‌های شرکت، یا انتشار چنین گواهی‌نامه‌هایی در زمانی که کسب‌وکار می‌دانست یا باید می‌دانست که بررسی‌ها یا گواهی‌ها جعلی یا نادرست هستند، آنها را منع می‌کند.

در رابطه با این تغییر، رئیس FTC، لینا ام. خان به اشتراک گذاشت: «بررسی های جعلی نه تنها وقت و پول مردم را هدر می دهد، بلکه بازار را آلوده می کند و کسب و کار را از رقبای صادق منحرف می کند. با تقویت جعبه ابزار FTC برای مبارزه با تبلیغات فریبنده، قانون نهایی از آمریکایی‌ها در برابر فریب خوردن محافظت می‌کند، کسب‌وکارهایی را که به طور غیرقانونی با سیستم بازی می‌کنند در معرض خطر قرار می‌دهد، و بازارهایی را که منصفانه، صادقانه و رقابتی هستند، ارتقا می‌دهد.

  23 Best Free Personality Tests You Can Take Online in 2024

علاوه بر به‌روزرسانی در مورد بررسی‌های جعلی، این قانون همچنین به‌روزرسانی‌هایی را در مورد خرید نقدهای مثبت یا منفی، سایت‌های بررسی تحت کنترل شرکت، بررسی‌های داخلی و اظهارات مشتریان، سرکوب بررسی و استفاده نادرست از شاخص‌های جعلی رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد.

موضع G2 در مورد بررسی های هوش مصنوعی و نرم افزار

با بیش از 2.7 میلیون بررسی تایید شده از کاربران واقعی، G2 بزرگترین بازار نرم افزار B2B در جهان است. رسیدن به این نقطه مستلزم کار سخت و فداکاری در همه تیم‌های ما، از جمله مدیریت محصول، چرخه عمر کاربر، نظارت بر بررسی، مهندسی، و مشاوران بازبینی استراتژیک است. اما بدون احترام به قدرت بررسی های بی طرفانه و معتبر امکان پذیر نخواهد بود.

در قلب همه، ما می دانیم که کاربران به تجربیات دیگران اعتماد دارند، به همین دلیل است که ما آن را در اولویت قرار می دهیم کیفیت بررسی ها به پایان رسید مقدار. خریداران به G2 برای تحقیق و ارزیابی نرم‌افزار اعتماد کرده‌اند، زیرا ما تمام تلاش خود را برای تضمین اصالت انجام می‌دهیم، مانند:

  • تأیید هویت هر کاربر در G2.
  • استفاده از بیش از 43 نقطه داده برای ارزیابی صحت.
  • بررسی هر بررسی با یک دستورالعمل منسجم و دقیق.

G2 رویکردی بی‌طرفانه برای بررسی‌های متوسط ​​دارد. هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که هر بررسی، نظر صادقانه یک کاربر واقعی و تجربه خودش از یک محصول یا خدمات است. ما همچنین به طور فعال الگوهایی را که نشان دهنده رفتار متقلبانه هستند نظارت می کنیم. هنگامی که چنین مواردی رخ می دهد، ما یک حسابرسی کامل انجام می دهیم، بررسی های مورد نظر را حذف می کنیم، و برای جلوگیری از تکرار، اصلاحاتی را در محصول یا رویه های عملیاتی خود اعمال می کنیم.

  توصیه های مفید برای یافتن شغل جدید در بازاریابی و محتوا

به دلیل تعهد ما به بازخورد بی‌طرفانه خریداران، نظراتی که از هوش مصنوعی برای نوشتن اکثر محتوا استفاده می‌کنند، مطابق با G2 نیستند. دستورالعمل های جامعه. در حالی که ما ثابت می کنیم که نظرات باید از افراد واقعی باشد، استثنایی که در آن ابزارهای هوش مصنوعی می توانند استفاده شوند، بهبود محتوا برای گرامر، املا و خوانایی یا ترجمه آن از زبان دیگری است. با استفاده از دستیاران نوشتن هوش مصنوعی و سایر ابزارهای مشابه در این موارد مجاز به افزایش محتوا هستند – اما آن را تولید نمی کنند.

همچنین شایان ذکر است که G2 به دقت مزایای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را در تجربه ارسال نقد بررسی می کند. مانند اینکه چگونه دستیاران نوشتن می‌توانند به بازبین‌ها کمک کنند، ما هم همینطور هستیم دائما در حال بهبود روند کلی ارسال

چگونه تعدیل مرور G2 محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را تشخیص می دهد

تیم ما یک فرآیند بازرسی و ممیزی دقیق برای همه موارد ارسالی بررسی جدید دارد. به دلیل تعداد انبوه نظراتی که در هر روز جمع‌آوری می‌کنیم، باید از ترکیبی متفکرانه از بهترین فناوری در کلاس و اعضای تیم آموزش‌دیده با چشمی فهیم استفاده کنیم.

G2 از ابزارها و خدمات پیشرو شخص ثالث استفاده می کند شناسایی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در ارسال های بررسی با توجه به موقعیت ما به عنوان یک بازار بی‌طرف، دست خود را روی فناوری‌های خاص مورد استفاده قرار نمی‌دهیم.

ابزارهایی که در اختیار G2 قرار دارد درجه یک سازمانی هستند راه حل های تشخیص محتوا که محتوا و رفتار تولید شده توسط هوش مصنوعی را اسکن و پرچم گذاری می کند. پس از پرچم‌گذاری این محتوا، تیم ناظر داخلی ما این موارد را همراه با سایر عوامل برای تأیید اعتبار بررسی می‌کند.

  ترافیک ارجاعی بیشتری می خواهید؟ این سایت ها را نادیده نگیرید

در حالی که آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی و مدل یادگیری ماشین ما به پرچم‌گذاری بررسی‌های جعلی در مقیاس کمک می‌کند، همچنین ما در تخصص تخصصی ناظران خود برای بازرسی مرورهایی که نیاز به ارزیابی قابل‌توجه بیشتری دارند، لایه‌بندی می‌کنیم. تیم ما در شناسایی الگوهایی که معمولاً با فعالیت های تقلبی مرتبط هستند و ایجاد شیوه های موثر پیشگیری از تقلب مهارت دارد.

نظراتی که حتی در دنیای هوش مصنوعی می توانید به آنها اعتماد کنید

به دلیل پیشرفت مداوم فناوری هوش مصنوعی مولد، شانس زیادی وجود دارد که جهان در سال های آینده بسیار متفاوت به نظر برسد. بی شمار سازندگان محتوا و برندها باید این ابزارها را تطبیق داده و به آنها تسلط پیدا کنند تا رقابتی باقی بمانند.

اما به همان اندازه که این فناوری می تواند مفید باشد، همین امر را می توان در مورد مضراتی که به طور بالقوه می تواند به همراه داشته باشد نیز بیان کرد. G2 از هوش مصنوعی مولد فوق العاده بالا استقبال می کند و تشخیص می دهد. با این حال، ما هنوز احساس می کنیم که بررسی ها تنها زمانی قابل اعتماد هستند که از تجربیات دست اول افراد واقعی آمده باشند.

از آنجایی که ما به قدرت بررسی های معتبر اعتقاد داریم، همیشه می توانید برای حمایت از صدای مشتری روی G2 حساب کنید.

بیشتر بدانید اعتبار بررسی در G2 و چگونه ما از تعامل بازبینان جعلی با پلتفرم ما جلوگیری کنید.

منبع: https://learn.g2.com/g2-ai-review-moderation

Where you can learn about digital marketing affiliate, email marketing and online business. Remote access vpn. Tiktok dropshipping videos : harnessing social media for sales.