- چگونه به که آنها انجام می دهند
- پیچ 1: بخش بندی خوانندگان
- پیچ 2: CTR هدف، نه نرخ باز
- پیچ 3: فاکتور WTF
- چگونه خطوط موضوعی را مانند The Hustle بنویسیم
- 1. غیر منتظره باشید.
- 2. خطوط موضوعی قوی از داستان های قوی می آیند.
- 3. دنبال خنده های ارزان نروید.
- 4. هرگز به روی طعمه کلیک خم نشوید.
- 5. آن را مختصر نگه دارید.
- نحوه انجام تست در خانه
- Hustle خود را دریافت کنید
سه ماهه گذشته، غول خبرنامه The Hustle آزمایشی را انجام داد که 43876 کلیک اضافی در ایمیل های خود به دست آورد.
نه در کل 44000 44000 بیشتر
اگر شما هم مثل من هستید، برای این نوع نامزدی کارهای وحشتناکی انجام می دهید.
بنابراین درب سردبیر آنها را زدم و خواستم اسرار او را بدانم.
خوشبختانه، این فرآیند ساده و قابل تکرار است – بدون نیاز به چیزهای وحشتناک. پس این لنگ را کنار بگذارید، زیرا من روندی را به اشتراک میگذارم که میتوانید از امروز شروع کنید.
چگونه به که آنها انجام می دهند
بن برکلی، سردبیر The Hustle، همیشه پوزخندی ناپسند دارد. که مناسب است، زیرا پشت آن پوزخند یک روش فریبنده ساده است – با برخی پیچ و تاب ها.
در اینجا نحوه کار آن آمده است:
هر روز صبح، بن دو موضوع جداگانه برای هر خبرنامه آماده می کند. در ساعت 5:30 صبح به وقت شرقی، هر خط موضوع فقط برای 30 درصد از مخاطبان The Hustle ارسال می شود.
پس از یک ساعت، گونه ای که بیشترین تعامل را داشته باشد به طور خودکار برای 40 درصد باقی مانده از گیرندگان ارسال می شود.
“همین؟” تو فکر می کنی “این فقط یک تست A/B متعفن است؟!”
نه خیلی سریع بهت قول دادم:
- تغییرات به چهار بخش مشترک از پیش تعریف شده ارسال می شود.
- برنده بر اساس است نرخ کلیک (CTR) – نه نرخ باز.
- سس مخفی بن: فاکتور WTF.
بیایید حفاری کنیم.
پیچ 1: بخش بندی خوانندگان
The Hustle دو ایمیل آزمایشی اصلی را بین آنها تقسیم می کند چهار بخش ها
برای کمک به درک این موضوع، بن من را به Kaylee Jenzen، جادوگر MarTech ساکن The Hustle ارجاع می دهد.
(او میگوید: «اگر بنیاد نوبل جایزهای برای خبرنامه اضافه کند، من خیلی سریع کیلی را نامزد میکنم.»
جنزن توضیح میدهد: «Hustle از گردشهای کاری HubSpot برای تقسیمبندی مخاطبین با مقادیری از 1 تا 4 استفاده میکند. “ایمیل 1 بخش های 1 و 2 را هدف قرار می دهد، در حالی که ایمیل 2 به سمت بخش های 3 و 4 هدایت می شود.”
به عبارت دیگر: یک ایمیل، دو تغییر، چهار ارسال. دلیل؟
Kaylee میگوید: «با توزیع ایمیلهای ارسالی در طول زمان، The Hustle از ایجاد فیلترهای هرزنامه جلوگیری میکند و نرخ تحویل ثابتتری را تضمین میکند.
غذای آماده: حجم ارسال بالا سیگنالی است که ارائه دهندگان خدمات ایمیل از آن برای شناسایی هرزنامه ها استفاده می کنند. با کاهش لیست گیرندگان و افزایش زمان ارسال، ایمیل های خود را از نظر سرورهای ایمیل ایمن تر می کنید.
پیچ 2: CTR هدف، نه نرخ باز
اگر قبلاً A/B را امتحان کرده اید که خطوط موضوعی خود را آزمایش کنید، شرط می بندم که آزمون را بر اساس نرخ باز انجام دهید، درست است؟
این چیزی است که تقریباً هر آموزش به شما می گوید و انتخاب بدی نیست. اما این نیست فقط انتخاب
در حالی که نرخ باز تعداد خوانندگانی را که به ایمیل دسترسی دارند اندازه گیری می کند، نمی تواند آن دسته از خوانندگانی را که بلافاصله آن را حذف می کنند، جدا کند. از سوی دیگر، نرخ کلیک، تعداد خوانندگانی را که واقعاً با ایمیل درگیر هستند، اندازه گیری می کند.
جنزن میگوید: «با تأکید بر CTR، The Hustle نه تنها میخواهد توجه خواننده را جلب کند، بلکه آنها را تشویق میکند تا دست به اقدام و تعامل بیشتری با محتوا بزنند. “این رویکرد نشان دهنده تلاش استراتژیک برای هدایت تعامل معنادار فراتر از موارد باز است.”
ببینید، نرخ باز شدن The Hustle در حال حاضر بالاتر از میانگین صنعت است، بنابراین تغییر دادن خط موضوع تنها منجر به اختلاف حدود 1٪ در آن معیار می شود. (#HumbleBrag؟) بنابراین، در عوض، تیم آن انتخاب استراتژیک میکند تا آن زمان و تلاش را روی ایجاد تعامل عمیقتر متمرکز کند.
غذای آماده: نرخ باز ممکن است معیاری باشید که می خواهید روی آن تمرکز کنید. اما به هدف نهایی خود فکر کنید. بهینه سازی برای رسیدن به که، نه آنچه که یک آموزش YouTube به شما گفته است که انجام دهید.
پیچ 3: فاکتور WTF
بن میگوید: «وقتی مردم به صندوقهای ورودی خود نگاه میکنند، اغلب فقط به دنبال پاک ، همه چیزهای جدید هستند. “و آنها در یک ریتم قرار می گیرند.”
آن ریتم صدای پاک شدن ایمیل شماست.
او میگوید: «بنابراین هدف این است که به آرامی کسی را از ریتم او خارج کنیم.
اینجاست که سس مخفی بن وارد می شود.
برای انجام این کار، به یک “WTF” کمی نیاز دارید؟ عامل پاشیده شده است.»
بن به عنوان سردبیر اجرایی سابق پیاز، با فاکتور WTF غریبه نیست. اما این بدان معنا نیست که او سعی دارد عناوین Onion را برای The Hustle بازسازی کند.
او هشدار می دهد: «من هرگز به دنبال ارزش شوک نیستم یا خیلی تلاش نمی کنم که مردم را دور بزنم. اما شما در نهایت می خواهید که آنها چیز غیرمنتظره ای را ببینند و به آنها یک مکث سریع بدهید. شما فقط می خواهید آنها برای یک ثانیه دچار مشکل شوند.
برخی از نمونه های مورد علاقه من:
- 🎨 خودت را باور کن اما نه اینطوری
- 🕹 زیر سیمان در محل دفن ، دفن شده است
- 🔓 بیرون آمدن از زندان خمیردندان
غذای آماده: خط موضوع شما باید به اندازهای شگفتانگیز باشد که آنها را از خلبان خودکار خارج کنید و چند دقیقه برای ایمیلتان وقت بگذارید.
اما در واقع این به چه معناست؟
چگونه خطوط موضوعی را مانند The Hustle بنویسیم
بن آنچه را که “مانیفست خط موضوع” خود می نامد با من به اشتراک می گذارد. اینها اصول راهنمای واقعی برای صدای سرمقاله The Hustle هستند.
1. غیر منتظره باشید.
به احتمال زیاد نمی توانید با موضوعی که چیزی را که قبلاً می دانسته است، کسی را از ریتم او خارج کنید.
بن می گوید: «پس از کار در کمدی، قدرت براندازی انتظارات را می دانم. “این هسته اصلی خنده و ایجاد چیزی به یاد ماندنی است.”
او می افزاید: «به استثنای تمام جنایات واقعی غیرقابل بخشش، فقط یک جنایت غیرقابل بخشش در The Hustle وجود دارد. “خسته کننده بودن.”
این بدان معنا نیست که شما باید سعی کنید بامزه باشید. در واقع، این ممکن است برای برند شما نامناسب باشد. میتوانید با دادههای جدید، ایدههای شگفتانگیز یا یک سؤال متفکرانه، انتظارات را زیر و رو کنید.
چه بخشی از ایمیل شما چیزی جدید به مکالمه اضافه می کند؟ موضوع شما همین است.
و صحبت از آن…
2. خطوط موضوعی قوی از داستان های قوی می آیند.
بن توضیح می دهد: «خط موضوع باید با حال و هوای کلی خبرنامه و همچنین محتوای خاص در هر روز مطابقت داشته باشد. بنابراین واقعاً، کار نوشتن یک موضوع قوی با کار نوشتن داستانهای قوی شروع میشود.»
بنابراین اگر ایمیل شما نمی کند هر چیز جدیدی را به مکالمه اضافه کنید، شاید فعلاً خطوط موضوع را مکث کنید و استراتژی محتوای خود را دوباره مرور کنید.
3. دنبال خنده های ارزان نروید.
اگر تصمیم به استفاده از طنز دارید، از همان جناسی که 10 نفر از رقبای شما استفاده کردند استفاده نکنید. به احتمال زیاد، یک مثال در ذهن شما ظاهر شد. از اون یکی بگذر
«میوه کم آویزان در کمدی به دلایلی کم است. بن می افزاید: آن جا وجود دارد، زیرا آن چیزی است که مردم انتظار دارند. «اگر آن را به آنها بدهید، شاید خندههای سبک یا حیفکننده یا دو خنده به شما وارد شود، اما احتمالاً خندهی شکمی به شما وارد نمیشود، زیرا آنها تعجب نکردهاند. محتوای ارزشمند از تکانها ناشی میشود.»
و در حالی که در حال بررسی موضوع هستیم…
4. هرگز به روی طعمه کلیک خم نشوید.
بن هشدار میدهد: «خیلی آسان است که یک موضوع مانند طعمه کلیک شود، و این آخرین احساسی است که میخواهیم مخاطبانمان داشته باشند». در این اقتصاد توجه بیش از حد رقابتی، اگر آن رابطه را تضعیف کنید، هرگز آن را بر نمیگردانید.»
5. آن را مختصر نگه دارید.
The Hustle افزایش قابل توجهی در عملکرد از خطوط موضوعی که تنها 11-15 کاراکتر طول دارند، می بیند.
کوتاه ترین خطوط موضوع آنها تقریباً از نرخ تعامل برخوردار است 75 درصد بالاتر نسبت به ایمیل هایی با طولانی ترین.
بن میگوید: «هنگامی که به خطوط موضوع نزدیک میشوم، همیشه به خودم یادآوری میکنم: این کلمات برای تحریک کام هستند، نه اینکه آن را تحت تأثیر قرار دهند. “شما باید به آنها زمینه کافی برای برانگیختن علاقه آنها بدهید، اما نه آنقدر که احساس کنند از قبل کل داستان را دارند.”
اکنون که شما یک متخصص خط موضوع هستید، بیایید در مورد روند صحبت کنیم.
نحوه انجام تست در خانه
ارسال چندین ایمیل در روز به نظر می رسد کار بسیار زیادی است، و این خواهد شد باشد اگر شما آن را به صورت دستی انجام دادید. خوشبختانه، اکثر ابزارهای ایمیل مارکتینگ دارای نوعی ویژگی تست خودکار A/B هستند.
Hustle اتفاقاً از Marketing Hub استفاده میکند، بنابراین ما به شما نشان میدهیم که چگونه این کار را در HubSpot انجام دهید، اما مهم نیست که از چه ابزاری استفاده میکنید، فرآیند باید تقریباً یکسان باشد.
1. ایمیل خود را طبق معمول ایجاد کنید.
در HubSpot، مانند اکثر ابزارها، این به طور خودکار نسخه A آزمون A/B خواهد بود. (بنابراین نام آن را بر این اساس بگذارید و اولین تغییر خط موضوع خود را به آن بدهید.)
2. روی “ایجاد تست A/B” در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید.
3. یک نام برای نسخه B وارد کنید، سپس روی «OK» کلیک کنید.
در این مورد زیاد فکر نکنید قراردادهای نامگذاری جایی است که می توانید اجازه دهید طرف خسته کننده خود را نشان دهید.
حتی بن آن را در این تصویر زیر می بخشد.
4. خط موضوع نسخه B را ویرایش کنید.
به یاد داشته باشید که بهترین روش برای تست A/B این است که فقط یک عنصر را در هر آزمون تغییر دهید. در غیر این صورت، در معرض خطر انحراف نتایج قرار خواهید داشت.
5. در منوی کشویی نسخه، روی «مدیریت آزمایش» کلیک کنید.
6. توزیع A/B را روی ترکیب دلخواه خود تنظیم کنید.
Hustle از 30٪ از دریافت کنندگان خود برای هر تغییر استفاده می کند و 40٪ برای برنده محفوظ است. اما با بیش از دو میلیون مشترک (#HumbleBrag تایید شده)، میتواند از تعداد کمی از خوانندگان برای دریافت نتایج دقیقتر صرفهجویی کند.
اگر حجم ارسال کمتری دارید، ممکن است بخواهید برای هر نسخه آزمایشی از 20-25٪ استفاده کنید. در حالی که آزمون شما بر اساس حجم نمونه کوچکتر خواهد بود، برنده ثابت شده توسط گیرندگان بیشتری دیده می شود.
7. متریک برنده را روی «تنظیم کنیدکلیک کنید از طریق نرخ.”
برای تکرار روش The Hustle، باید CTR را انتخاب کنید. با این حال، اهداف کمپین خود را در نظر بگیرید.
این ابزار همچنین به شما امکان میدهد «نرخ باز» یا «نرخ کلیک» را انتخاب کنید.
8. “Test duration” را روی 1 ساعت تنظیم کنید.
هشداری برای تعیین مدت زمان “حداقل 4 ساعت” برای کمک به دستیابی به نتایج قطعی خواهید دید.
این توصیه خوبی برای اکثر ایمیل های بازاریابی است، اما می تواند برای خبرنامه ها مشکل ساز باشد. تحقیقات HubSpot نشان می دهد که بهترین زمان ارسال بین 9 صبح تا ظهر به وقت شرقی است.
میتوانید ببینید که چرا یک آزمایش چهار ساعته ممکن است آن را پیچیده کند. اما آنچه را که از نظر آماری از دست خواهید داد، در کره چشم جبران خواهید کرد.
9. روی «ذخیره تغییرات» کلیک کنید.
10. تنظیمات ایمیل و گیرندگان خود را طبق معمول مرور کنید و سپس ارسال کنید.
Hustle خود را دریافت کنید
برای آرام ، بخش حقوقی ما و جلوگیری از ضربه زدن شما من door: نمی توانم به شما قول 43876 کلیک اضافی بدهم.
اما با پیروی از یک رویکرد مبتنی بر داده، تقریباً مطمئناً شاهد بهبود خواهید بود. آن را با توصیه بن جفت کنید، و خوانندگان خود را مرتباً از ریتم آنها خارج خواهید کرد.
حداقل، شما هرگز خسته کننده نخواهید بود.
منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/how-the-hustle-got-43876-more-clicks