ژانویه خشک برای سازندگان مشروبات الکلی درآمد زیادی دارد

ژانویه خشک به نظر می رسد تاثیر ترسناک بعدی تغییر آب و هوا باشد. در واقع، بخشی از چالش شخصی و بخشی جنبش اجتماعی است.

زن به ریختن الکل برای ژانویه خشک نه می گوید

ژانویه خشک به روند رو به رشد حذف ماه از نوشیدن الکل اشاره دارد. آن را یک تعطیلی چهار هفته ای برای کبد خود در نظر بگیرید.

اما قرار نیست سم زدایی باشد. در عوض، سازندگان می گویند که هدف این است که رابطه شما با الکل را به عنوان “یک انتخاب آگاهانه، نه یک پیش فرض” در چارچوب مجدد قرار دهند.

اکنون بارگیری کنید: وضعیت روندهای مصرف کننده ایالات متحده (گزارش رایگان)

ممکن است به نظر خبر بدی برای فروش مشروبات الکلی باشد – که در حال حاضر از رکود پس از تعطیلات متزلزل شده است – اما در واقع، ژانویه خشک راهی است که فروشندگان مشروبات الکلی می توانند از آن استفاده کنند. نیم میلیارد دلار بازار.

چرا بپرسید چرا؟ سعی کن خشک بشی

اگرچه روند ژانویه خشک در حال حاضر لحظه ای را پشت سر می گذارد، اما در واقع به شکلی برای چندین دهه وجود داشته است. در سال 1942، فنلاند “Raitus Tammikuu” یا “ژانویه هوشیار” را به عنوان راهی برای جیره بندی منابع تبلیغ کرد.

شکل کنونی خود را در سال 2013 به خود گرفت، زمانی که خیریه مستقر در لندن Alcohol Change UK آن را به عنوان یک چالش شخصی راه اندازی کرد.

  Ethical Employee Time Tracking: Balancing Productivity and Privacy

از آن زمان، جستجو برای «ژانویه خشک» به طور تصاعدی افزایش یافته و به طور متوسط ​​18000 در ماه افزایش یافته است. اگرچه، به نشانه این که مردم به اندازه من در برنامه ریزی بد هستند، جستجوها فقط ظاهر می شوند دور و بر ژانویه.

حجم جستجو برای ژانویه خشک فقط در حدود ژانویه ظاهر می شود

و این فصلی بودن با پایین کشیدن میانگین ماهانه محبوبیت را پنهان می کند. به این اسکرین شات ها از ابزار SEO Ahrefs نگاهی بیندازید و خواهید دید که در ژانویه سال 2023 بیش از 140000 جستجو انجام شده است.

ژانویه خشک 140736 جستجو در ژانویه 2023 دریافت کرد

اما آیا این جستجوها به شرکت کنندگان تبدیل می شوند؟ بر اساس نظرسنجی شرکت هوش تجاری Morning Consult، 21 درصد از آمریکایی‌های بالای 21 سال ژانویه خشک را امتحان خواهند کرد.

یک نظرسنجی متفاوت توسط NielsenIQ این رقم را به 44 درصد از بزرگسالان آمریکایی نزدیک‌تر نشان می‌دهد.

این تعداد زیادی از خریداران است که در مشروبات الکلی صرف نظر می کنند!

بنابراین، این برای سازندگان و فروشندگان الکل چه معنایی دارد؟

کسب و کارها و شرکت کنندگان به جایگزین های غیر الکلی روی می آورند

شکایت رایجی که از شرکت کنندگان می شنوید یافتن جایگزینی برای حس اجتماع و تشریفاتی است که با نوشیدن یک نوشیدنی همراه است.

مردم هنوز هم دوست دارند با همکاران خود در یک بار ملاقات کنند. آنها هنوز هم آن اولین جرعه تشریفاتی را می خواهند که از کار به بازی تبدیل شود.

و بنابراین، افزایش ژانویه خشک همچنین افزایش تقاضا برای جایگزین های غیر الکلی را به همراه دارد.

به گفته نیلسن، این حرکت را به یک مقدمه عالی برای مصرف کنندگان جدید در بازار نوشیدنی های غیر الکلی تبدیل می کند که فروش داخلی سالانه آن به بیش از 510 میلیون دلار رسید.

  100 آمار ضروری PPC که هر بازاریاب باید در سال 2023 بداند

این نشان دهنده افزایش 31 درصدی فروش نسبت به سال گذشته است.

در سطح جهانی، IWSR فروش خرده فروشی برای نوشیدنی های کم و غیر الکلی را سالانه 13 میلیارد دلار اعلام می کند.

این کافی است تا برخی از برندهای بزرگ بنشینند و توجه کنند. White Claw، Tanqueray، Guinness و حتی Budweiser همگی شروع به ارائه نسخه های غیر الکلی محصولات خود کرده اند.

حتی افراد مشهور نیز وارد عمل می شوند. بلیک لایولی، کیتی پری، کایلی مینوگ و بلا حدید اخیراً خطوطی از شراب‌ها یا مشروبات الکلی بدون الکل راه‌اندازی کرده‌اند.

و داده ها نشان می دهد که این روند به احتمال زیاد از بین نمی رود. یک نظرسنجی گالوپ در سال 2023 نشان داد که درصد جوانان (18 تا 34) که الکل مصرف می کنند – همیشه – طی دو دهه گذشته از 72 درصد به تنها 62 درصد کاهش یافته است.

اما اگر برای ورود به ژانویه خشک خیلی دیر شده اید، نترسید. شما زمان زیادی برای برنامه ریزی ماه اکتبر خود دارید.

دعوت به اقدام جدید

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/dry-january

Home the office of joe collins state house district 70. Forbes magazine covers. Ads blocker detected !.