ژنرال Z، هوش مصنوعی و قدرت بازاریابی خالق

همانطور که هوش مصنوعی بازاریابی را تغییر می دهد، نسل بعدی تصمیم گیرندگان اعتماد بیشتری به سازندگان دارند تا به برندها. در اینجا نحوه استفاده از استراتژی های بازاریابی خالق برای مرتبط نگه داشتن کسب و کار خود آورده شده است.

گرافیک بازاریابی سازندگان با سازنده‌ای که با تلفن همراه ویدیو می‌گیرد و رهبران بازاریابی کیپ بودنار و کیران فلانگان

اکنون دانلود کنید: الگوی طرح بازاریابی رایگان (کپی خود را دریافت کنید)

استراتژی‌های بازاریابی با تغییرات تکنولوژیکی هر دوره تکامل می‌یابند و پیوسته نحوه ارتباط کسب‌وکارها با مصرف‌کنندگان را بازتعریف می‌کنند.

در روزهای اولیه اینترنت، تاکتیک‌های بازاریابی برون‌گرا مانند بیلبوردها و پست‌های مستقیم، رویکرد اصلی بودند. سپس گوگل و رسانه های اجتماعی آمدند و پلتفرم های بازاریابی ورودی مانند HubSpot را به وجود آوردند.

اکنون، ما در حال ورود به یک چرخه جدید و بسیار مخرب هستیم که این بار توسط هوش مصنوعی هدایت می شود.

این مرحله “کشف” اولیه – که کایران و من پیش بینی می کنیم قبل از تثبیت آن 5 تا 7 سال طول بکشد – با نوآوری سریع و هجوم گسترده ابزارهای تکه تکه شده هوش مصنوعی مشخص شده است.

اما چالش واقعی فقط همگام شدن با هوش مصنوعی نیست. این در مورد درک چگونگی ارتباط با نسل جدیدی از تصمیم گیرندگان – به ویژه Gen X و Gen Z – است در حالی که همه چیز در حال تغییر است. اما چگونه؟

  How to Launch & Optimize a YouTube Video Advertising Campaign

همانطور که در قسمت اخیر بازاریابی در برابر دانه بحث شد، ما معتقدیم که پاسخ در بازاریابی مبتنی بر خالق نهفته است. در اینجا دلیل – و چگونه می توانید امروز شروع کنید.

چرا نسل جدید تصمیم گیرندگان به سازندگان نسبت به برندها اعتماد دارند؟

از آنجایی که نسل‌های جدید وارد نقش‌های کلیدی تصمیم‌گیری در شرکت‌ها می‌شوند، رویکرد آن‌ها برای تصمیم‌گیری خرید به طور قابل‌توجهی با رویکردهای پیشینیان متفاوت است.

کایران توضیح می‌دهد: «داده‌ها نشان می‌دهند که نسل‌های جدید و جوان‌تر هنگام ارزیابی نرم‌افزار، راه‌حل‌ها و سایر نیازهای تجاری، عمدتاً به رسانه‌های اجتماعی و ارتباطات انسان به انسان متکی هستند.

آن‌ها به تنهایی به برندهای سنتی یا مشخصات محصول علاقه‌ای ندارند. در عوض، آنها به دنبال بینش خام، صداهای معتبر و احساس جامعه هستند.

این تغییر بر نیاز برندها برای اولویت‌بندی محتوای خالق محور برای ارتباط آنلاین با این تصمیم‌گیرندگان جدید تأکید می‌کند – به‌ویژه که هوش مصنوعی، علیرغم پیشرفت‌هایش، هنوز قادر به ارائه محتوای متفاوت و انسان محوری نیست که سازندگان ارائه می‌دهند.

قبلاً مردم به برندها اعتماد می کردند. اکنون سازندگان به معتبرترین برندها در جامعه ما تبدیل شده اند.» بنابراین چگونه استراتژی بازاریابی خود را تغییر می دهید؟

سه راه برای ادغام استراتژی های بازاریابی خلاق در برنامه بازاریابی شما

بیاموزید که چگونه برنامه بازاریابی خود را با ترکیب این سه رویکرد مبتنی بر سازندگان، همراه با منابعی از الگوی طرح بازاریابی رایگان HubSpot، اصلاح کنید.

1. تبدیل تخصص کارمندان به محتوا

یکی از کم‌استفاده‌ترین دارایی‌های محتوای استراتژیک در شرکت‌ها، دانش عمیق کارکنان آن‌ها در صنعت است. این افراد نه تنها چالش‌هایی را که مشتریان با آن روبرو هستند، بلکه پیچیدگی‌های محصول را نیز درک می‌کنند – بینش‌هایی که آژانس‌های خارجی یا تأثیرگذاران شخص ثالث ممکن است نداشته باشند.

  بازاریابی یوتیوب ساده شده: راهنمای گام به گام ساده برای مشاغل کوچک

تشخیص اینکه این متخصصان در کسب و کار شما چه کسانی هستند، و سپس قرار دادن آنها در مقابل دوربین، روشی بسیار تاثیرگذار برای تبدیل دانش انتقادی به محتوای ویدیویی جذاب و مرتبط است. (به علاوه، تکرار ویدیو با هوش مصنوعی سخت تر است.)

مخصوصاً برای مخاطبانی که نسبت به پیام‌های نام تجاری بیش از حد صیقلی و محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی شک دارند، نشان دادن تخصص واقعی و انسانی اعتبار و اعتماد برند شما را بالا می‌برد. همچنین با نشان دادن «چهره‌های» پشت کسب‌وکار، یک تماس شخصی خوب می‌افزاید.

2. استخدام سازندگان داخلی که به طور کامل به تولید محتوا اختصاص دارند

فراتر از استفاده از دانش داخلی موجود، رویکرد دوم استخدام کارمندان جدید است که صرفاً به تولید محتوا اختصاص داده شده اند. با این حال، آنچه در اینجا مهم است این است که به این استخدام‌های جدید استقلال تمرکز داده می‌شود منحصرا در ایجاد محتوا، فارغ از حواس پرتی وظایف عملیاتی روزانه.

کایران می‌گوید: «به آن‌ها اجازه دهید تا در مقیاس آزمایش کنند و کاملاً مانند سازندگان مستقل عمل کنند.» به این ترتیب، آنها واقعاً می‌توانند با آزمایش، آزمایش و تکرار یاد بگیرند که چه چیزی برای شرکت شما مفید است – و چه چیزی نمی‌تواند.

با دادن فضایی به سازندگان داخلی برای نوآوری و اصلاح ایده های خود، اطمینان حاصل می کنید که محتوای شما تازه و مرتبط باقی می ماند. این استراتژی همچنین شما را قادر می سازد تا از چابکی که سازندگان مستقل موفق را تعریف می کند، استفاده کنید، در حالی که همچنان از درک آنها از اهداف تجاری و اخلاق برند خود بهره مند شوید.

  What Is Cloud Storage? 5 Solutions that Deliver High Flexibility

3. برای گسترش دسترسی به باغ های دیواری با اینفلوئنسرها شریک شوید

همانطور که رسانه‌های اجتماعی به سمت «باغ‌های دیواری» تغییر می‌کنند، پلتفرم‌ها به طور فزاینده‌ای توانایی اشتراک‌گذاری پیوندهای خارجی را محدود می‌کنند و ظرفیت شما برای هدایت ترافیک خارج از پلتفرم را کاهش می‌دهند.

کایران می گوید: «پست های لینکدین با پیوندهای خارجی پنج تا شش برابر کمتر مؤثر هستند.

و X (توئیتر سابق) ویژگی هایی مانند لایک های خصوصی را معرفی کرده است که به استراتژی گسترده تر برای محدود نگه داشتن کاربران و تعاملات آنها در پلتفرم اشاره می کند.

مشارکت با اینفلوئنسرهای خارجی راهی استراتژیک برای حفظ – یا حتی رشد – حضور شما در این پلتفرم‌های بسته ارائه می‌دهد. اینفلوئنسرها قبلاً در جوامع خود اعتماد و اعتبار ایجاد کرده اند و به آنها اجازه می دهند محصول شما را به صورت ارگانیک در محتوای خود ادغام کنند.

این امر به برند شما امکان می دهد با مخاطبان هدفمند و درگیر ارتباط برقرار کند و در جایی که تلاش های بازاریابی مستقیم محدود است، آگاهی را افزایش دهد.

برای تماشای کل بحث ما در مورد بازاریابی مبتنی بر سازندگان، قسمت کامل برنامه را بررسی کنید بازاریابی در برابر غلات زیر:

این مجموعه وبلاگ با مشارکت بازاریابی در برابر دانه، پادکست ویدیویی است. این ایده‌ها را عمیق‌تر به ایده‌های مشترک رهبران بازاریابی، کیپ بودنار (مدیر مدیریت مالی HubSpot) و کیران فلانگان (SVP، بازاریابی در HubSpot) می‌پردازد، زیرا آنها استراتژی‌های رشد را باز می‌کنند و از بنیان‌گذاران و همتایان برجسته یاد می‌گیرند.

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/creator-marketing

Our focus is both on strategy and execution for full funnel content marketing. 60+ november social media ideas + canva templates (and more). Dubai offshore asset protection.