یافتن تعادل مناسب بین برندسازی تجاری و برندسازی شخصی

کسب و کارها می آیند و می روند. اما نام شخصی شما موضوعی کاملاً متفاوت است. در دنیای کسب و کار اجتماعی، نام شما می تواند به عنوان یک دسته شخصی در تعداد بی شماری از سایت های رسانه های اجتماعی و همچنین یک نام تجاری کسب درآمد از کسب و کار شما استفاده شود.

هنگام شروع یک کسب و کار جدید یا حضور آنلاین، یکی از سخت ترین تصمیماتی که می توانید بگیرید این است که آیا برند تجاری اجتماعی خود را از طریق نام شخصی خود یا از طریق هویت ایجاد کنید. “DBA” خیالی، به عنوان یک کلمه، عبارت یا شعار جذاب.

این یک تصمیم بی‌اهمیت نیست، به‌ویژه اینکه هویت آنلاین شما در نهایت صدها، و نه هزاران بک لینک ایجاد می‌کند که اگر تصمیم به ایجاد تحول دیجیتال در آینده داشته باشید، باید به خوبی نگهداری شوند.

نمیدونی چیکار کنی؟ پیوستن به باشگاه. آیا کاری را که در حال حاضر انجام می‌دهید کنار می‌گذارید، سریع به GoDaddy می‌روید و بدون در نظر گرفتن موضوع، فوراً نام شخصی خود را رزرو می‌کنید، یا ادعای خود را بر روی یک مدیر بالقوه پایگاه داده دیجیتالی در نظر می‌گیرید؟

خوشبختانه دیگران قبلاً این مسیر را طی کرده اند. آن‌ها می‌توانند دیدگاه‌ها و مشاوره‌های مختلف کسب‌وکار را در مورد موضوع ایجاد یک برند تجاری بر اساس نام شخصی به جای دامنه‌ای که می‌تواند رشد کند و به یک کسب‌وکار مستقل تبدیل شود که فراتر از یک فرد است و می‌تواند یک روز خرید سودآوری ایجاد کند، ارائه دهند. . پیشنهادی که از استراتژی خروج از طرح کسب و کار پیروی می کند.

از راه اندازی تا شرکت دیجیتال: نردبان های DBA

بزرگترین مزیت استفاده از DBA یا نام تجاری نسبت به نام شما این است که وبلاگ/برند/کسب و کار می تواند به چیزی بسیار بزرگتر و ارزشمندتر از دیدگاه یک شخص تبدیل شود.

می تواند تبدیل به یک تجارت، رسانه و غیره شود که می تواند درآمدزایی، خرید، فروش و غیره باشد. Mashable به یک رسانه قدرتمند تبدیل شده است. مثلاً اگر فقط نام شخصی موسس آن بود، اینطور نبود.

  How to Create a Social Media Report (Free Template)

شخصیت تجاری و شخص

اگر برای شرکت دیگری کار می کنید، باید تعادل ظریف بین بازاریابی برند شخصی خود را در کنار کسب و کار خود در نظر بگیرید.

من با نام وبلاگی شروع کردم که ترکیبی از صنعت و نام خودم (SEO و Smarty) بود. من قطعاً در چند سال گذشته به پتانسیل یک نام متمرکزتر موضوعی فکر کرده‌ام، اما در نهایت به عنوان چیزی برای من شروع شد، تا علایقم را کشف کنم و به من کمک کند یاد بگیرم، و من از نحوه انجام آن بسیار راضی بودم. .

ما همه چیز را در مورد سئو اشتباه به شما آموزش دادیم

یک بازاریاب جستجوی معتبر شوید و با جذب و تبدیل مشتریان بالقوه ایده آل خود در هر کجا که هستند، فروش خود را افزایش دهید.

اینجا کلیک کنید

اگر کسب و کار شما ورشکست شود چه؟ واقعیت این است که طبق این مطالعه، 50 تا 60 درصد از کسب و کارهای جدید در سال اول بسته می شوند. بیش از 80 تا 90 درصد ظرف پنج سال ناپدید می شوند. شما می توانید بدون DBA با چند فرم و چند امضا انجام دهید. اگر نام تجاری شما نام شخصی شما باشد و اکنون یک تعهد تجاری باشد، چندان آسان نیست.

از تجربه شخصی من، همیشه مهم بوده است که وبلاگ استراتژی بازاریابی من مستقیماً با برند شخصی من مرتبط باشد. من چندین استارتاپ را در 20 سال گذشته راه اندازی کرده ام و کار من از طریق وبلاگ نویسی واقعاً به ساختن برند شخصی من از طریق رهبری فکری کمک کرده و منجر به اعتماد مستمر با جامعه من شده است. در نتیجه، هر کسب‌وکاری که من رشد کرده‌ام، بر اساس نام تجاری و شهرت شخصی من به منبعی قابل اعتماد تبدیل شده است.

مردم از مردم خرید می کنند

وب اجتماعی یک فرصت منحصر به فرد برای انسانی ، برند شما و ایجاد ارتباط شخصی با مشتریان ارائه می دهد. چگونه می توان تعامل و دلبستگی به یک لوگو ایجاد کرد؟ آدم باش.

شاید یک نسخه تغییر شکل یافته از نام شخصی شما و یک DBA ایده آل دیجیتال باشد. اگر هنوز مطمئن نیستید که برای اهداف شرکت اجتماعی خود کدام مسیر شخصی یا DBA را انتخاب کنید، این لیست از اقدامات را در نظر بگیرید:

1. اکنون نام شخصی خود را قفل کنید

حتی اگر هرگز قصد استفاده از نام شخصی خود را ندارید، همیشه عاقلانه است که دامنه خود را برای هر موردی رزرو کنید. قفل ، نام شخصی شما در همه جا برای حفظ حریم خصوصی و هویت آنلاین نیز مهم است. برای درک بهتر مسائل مربوط به حریم خصوصی این روزها، هر کتابی از هاری راویچاندران را بخوانید. او راه درازی را برای محافظت از برند شخصی خود طی کرده است، بنابراین می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند.

  The 24 Most Creative Ad Campaigns in History (Plus, Why I Love Them)

با یک نمایه باز یا عمومی، اطلاعات شخصی شما به راحتی در دسترس هر کسی قرار می گیرد، که می تواند منجر به سرقت هویت، آزار و اذیت یا سوء استفاده از داده های شما شود. با قفل ، نمایه خود، کنترل روی افرادی که می توانند پست های شما را ببینند و با شما تعامل داشته باشند را دوباره به دست می آورید و اطمینان حاصل می کنید که فقط افرادی که به آنها اعتماد دارید به اطلاعات شخصی شما دسترسی دارند.

این اقدام احتیاطی به حفظ یک حضور آنلاین امن و مطمئن کمک می کند و در عین حال به شما امکان می دهد از رسانه های اجتماعی بدون به خطر انداختن حریم خصوصی خود لذت ببرید.

2. مفاهیم SEO را در نظر بگیرید

اگر هدف شما ساخت برند شخصی است، نام دامنه خود را نیز ثبت کنید. اگر نام واقعی شما با نام دامنه شما مطابقت داشته باشد، رتبه بندی جستجو بهبود می یابد. در سطح برند شخصی، شما توانایی بیشتری برای تأثیرگذاری بر آنچه افراد هنگام جستجوی نام شما می بینند، دارید. سایت شخصی من مدتهاست که نادیده گرفته شده است، و با این حال نام من هنوز در بالای ستون های فعالانه من در دامنه های قدرتمندتر ظاهر می شود. این قدرت دامنه هاست:

علاوه بر این، دامنه نام شخصی برای نویسندگانی که به دنبال معاملات کتاب و کنفرانس هستند ایده آل است، اگرچه برای یک برنامه در سطح سازمانی مقیاس خوبی ندارد. چه کسی را استخدام کنیم؟ تصمیم شما به برنامه های شما برای تجارت آینده شما بستگی دارد. ایده خوبی است که نام تجاری پیدا کنید که با برند شخصی شما مشترک باشد. Namify یک ابزار عالی برای این نوع تصمیم گیری است و دامنه های آن بسیار ارزان هستند، بنابراین سرمایه گذاری زیادی نخواهد داشت.

همچنین ایده خوبی است که هنگام ایجاد نام کسب و کار، در مورد ارتباط و کلمات کلیدی خود تحقیق کنید، زیرا باید مفاهیم موضوعی را ایجاد کند، بنابراین فقط نام شخصی شما نیست. مشتریان و مشتریان بالقوه شما باید با نگاه ، به نام تجاری یا دامنه شما، به سرعت حدس بزنند که تجارت شما در مورد چیست. Text Optimizer یک ابزار عالی برای این کار است:

  به گفته رئیس سابق بازاریابی سازمانی جاسپر، چرا هوش مصنوعی جایگزین بازاریابان (یا موتورهای جستجو) نمی شود؟

آینده را در نظر بگیرید

اگر کسب و کار خود را با نام شخصی خود علامت گذاری می کنید، مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که همیشه با شما کار کنند، نه اعضای تیم شما.

بخشی از کار شما فروش مداوم اعتماد به همکارانتان خواهد بود. طعمه و سوئیچ کار نمی کند. باید خودت را سر میز حاضر کنی این تاثیر زیادی بر استراتژی ایجاد ارتباط با مشتری شما خواهد داشت. هنگامی که سعی می‌کنید با استفاده از فناوری‌هایی مانند ربات‌های چت هوش مصنوعی یا تلفن گویا، آن را مقیاس‌بندی کنید، ناگزیر با این مشکل مواجه می‌شوید که مشتریانتان می‌خواهند شخصاً با شما صحبت کنند، زیرا آنها دقیقاً از این طریق متوجه کسب و کار شما شده‌اند. در جاده خسته کننده خواهد بود.

همه چیز در مورد تعادل است

در طول دوره حرفه ای خود، ممکن است از یک مشاوره مبتنی بر برند شخصی خود به یک شغل شرکتی تمام وقت و سپس به یک تجارت انفرادی برگردید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی یک فرصت می تواند مسیر شغلی شما را به طور کامل تغییر دهد. مهم است که برای بازاریابی شخصی خود برنامه ای ایجاد کنید و مطمئن شوید که با کسب و کار یا کارفرمای خود هماهنگ هستید.

اگر شما هرگز دامنه کافی در سبد برندهای خود نداشته باشید، نام شخصی در مقابل اجماع DBA احتمالاً یک اشتباه است.

اگر به نام واقعی خود تکیه کنید، ممکن است هرگز نتوانید سایت پرچمدار خود را بفروشید، اما می توانید از هویت شخصی خود استفاده کنید تا جنبه بسیار مهم “انسانی” هر کسب و کار جدیدی را که راه اندازی می کنید زیر چتر شخصی خود به نمایش بگذارید. .

از سوی دیگر، اگر با هر دو (نام تجاری شخصی خود و یک نهاد تجاری مربوطه) شروع کنید و انرژی لازم برای توسعه هر دو را در کنار هم داشته باشید، ممکن است در نهایت حضور قوی‌تر و دیده شدن بیشتری داشته باشید. این راهی است که یک بار رفتم و پشیمان نیستم!

منبع: https://www.digitalmarketer.com/blog/business-vs-personal-branding/