امید وحشی در حال حاضر: قدرت کتاب برای علل

سازمان های غیرانتفاعی و خیریه به حمایت عاطفی و مالی سرمایه گذاران خود بستگی دارند. و این حمایت همیشه بر اساس یک داستان است. داستانی از امکان، عدالت، اجتماع. آنها در خدمت اصلاح اشتباهات، حل مشکلات، روشنگری و بهبود اوضاع هستند.

من کشف کرده ام که یک کتاب ابزار قدرتمندی برای به اشتراک گذاشتن این داستان است.

این هفته، افیا کتابی از دوستم دانیل بوتین را روانه بازار می کند. فقط در سایت آنها موجود است.

امید وحشی حالا داستان شخصی است که مشکلی را دید و حاضر به روی گردانی از آن نشد. و این داستان این است که چگونه او در حیاط خلوت خود شروع کرد، سازماندهی یک نفر، سپس ده و سپس کل مؤسسه. افیا اکنون در حال نجات جان مردم در سراسر جهان است.

کتاب هایی مانند امید وحشی حالا و مواردی که در زیر فهرست کرده‌ام، جادوی این علل را انسانی نشان می‌دهند. در حالی که یک ویدیو می تواند ویروسی شود، یک کتاب می تواند نه تنها به اشتراک گذاری داستان با دیگران را آسان کند، بلکه تأثیر واقعی نیز بگذارد.

Just Mercy اثر برایان استیونسون

پلیور آبی ژاکلین نووگراتز

با کفش‌هایشان قدم بزن اثر جیم زیولکوفسکی

مانیفست یک انقلاب اخلاقی نوشته ژاکلین نووگراتز

عطش اسکات هریسون

ایجاد فضایی برای خواندن توسط جان وود

ایده‌های این کتاب‌ها و کتاب‌هایی مانند این‌ها واقعاً با من طنین‌انداز می‌شوند. وقتی روزم را می گذرانم، صدای نویسندگان را می شنوم، یادآوری این که بهتر نه تنها فوری، بلکه ممکن است. در اینجا امکان پذیر است و اکنون امکان پذیر است.

  چگونه هوش مصنوعی بر صنعت حقوقی تأثیر می گذارد

اشتراک گذاری کتاب هایی از این دست یک هدیه سه گانه است. یه چیزی یاد میگیری شخصی که از او کپی می‌خرید احساس می‌کند دیده می‌شود و مورد احترام قرار می‌گیرد و چیزی هم می‌آموزد. و افزایش حمایت از علت در دراز مدت تفاوت ایجاد می کند.

منبع: https://seths.blog/2023/12/wild-hope-now-the-power-of-books-for-causes/