بازی موش و گربه

من امیدوارم که اکثر ما موافق باشیم که رانندگی با سرعت 50 مایل در ساعت در منطقه مدرسه ای که بچه های کوچک از خیابان عبور می کنند یک مشکل ایمنی مهم است. محدودیت سرعت به دلایل خوبی وجود دارد، و اگر شما خودخواهانه و بی پروا از خط عابر پیاده عبور کنید، باید احضاریه بگیرید.

شهرداری‌ها هم‌اکنون می‌توانند سرویسی را استخدام کنند که از یک دوربین سرعت خودکار استفاده می‌کند تا متهب‌ها را بیابد و مستقیماً احضاریه‌ها را صادر کند، بدون این‌که شانس تصادفی از دست دادن آن به عنوان عاملی باشد.

اما مطمئناً، اکنون ماشین‌ها دارای رایانه و جی‌پی‌اس هستند، بنابراین می‌توان به راحتی خودرویی ساخت تا واسطه‌ها را قطع کند و به سادگی به راننده هشدار دهد و سپس برای خود احضاریه صادر کند.

ما در مورد نحوه تفسیر آزادی و مسئولیت ناسازگار هستیم. وضعیت موجود از شک و تردید بهره می برد، صرفاً به این دلیل که ما به آن عادت کرده ایم.

آزادی افسانه‌ای است، اما به محض اینکه با دیگران تعامل می‌کنیم، مسئولیت‌پذیر است.

همانطور که جوامع ما هر چه بیشتر در هم تنیده می شوند و نظارت بر اعمال ما کامل تر می شود، گربه ها و موش ها به این اندازه که همه ما به دنبال ایجاد تعادل بین آزادی و مسئولیت هستیم، چندان مرتبط نیستند.

این نباید برای ما بحث برانگیز باشد که مسئول تأثیر آنچه می گوییم و آنچه انجام می دهیم باشیم. گربه ها و موش ها هیچ ربطی به آن ندارند.

منبع: https://seths.blog/2024/07/cat-and-mouse-games/

  How to Create an SEO Strategy for 2024 (Template Included)