تسلط بر نسل پیشرو در سال 2024: 10 استراتژی برای پیشبرد تجارت شما به جلو

دنیایی را تصور کنید که در آن شرلوک هلمز تیزترین ذهن را دارد اما رازهای جذابی برای حل ، ندارد. یا مرد آهنی بدون لباس فنی اش. آنها به سادگی بدون یکدیگر ناقص هستند.

به همین ترتیب، تولید سرنخ راه نجات کسب و کارها است. بدون جریان مداوم مشتریان، حتی بهترین ایده تجاری نیز شکوفا می شود. و شما این را نمی خواهید، نه؟

اینجاست که به تصویر می رسیم. امروز، ما 10 استراتژی برتر نسل پیشرو را برای شما آورده‌ایم که در سال 2024 مانند یک جذابیت عمل می‌کنند. هر کدام، اگر به درستی انجام شوند، می‌توانند به شما کمک کنند تا بدون هیچ مشکلی به هدف خود برسید.

بنابراین، بیایید مستقیماً وارد آن شویم!

1. بازاریابی محتوا

روزانه 7.5 میلیون وبلاگ منتشر می شود. دلیلی وجود دارد که چرا کسب‌وکارهای بیشتر و بیشتری در حال جهش به بازار محتوا هستند.

این به این دلیل است که محتوا فقط پادشاه نیست بلکه کل پادشاهی است! و اگر به آن نگاه کنید، واقعاً به آن نگاه کنید، خواهید فهمید که این گفته چقدر درست است.

محتوا همه جا هست. از بیلبوردها گرفته تا تبلیغات رادیویی و پاپ آپ ها و موارد دیگر، هیچ راه گریزی نیست. اما وقتی محتوای فریبنده ای در کنار خود دارید، داستان کاملاً دیگری است.

بازاریابی محتوا فراتر از تبلیغ محصولات است. وقتی به درستی انجام شود، به ارائه اطلاعاتی کمک می کند که مشکلات را حل کند یا نیازهای مخاطبان شما را برطرف کند. محتوای فراگیر در اینجا نقشی محوری ایفا می‌کند، زیرا تضمین می‌کند که صداها و دیدگاه‌های متنوع نشان داده می‌شوند، با مخاطبان وسیع‌تری طنین‌انداز می‌شوند و حس تعلق را تقویت می‌کنند.

گواهینامه بازاریابی محتواگواهینامه بازاریابی محتوا

آیا می خواهید گواهینامه بازاریابی محتوا را دریافت کنید؟

از ابزارها و کانال‌ها استفاده کنید تا به طور قابل پیش‌بینی و سودآوری آگاهی، سرنخ‌ها، فروش و ارجاع‌ها را افزایش دهید – همه چیزهایی که برای تبدیل شدن به یک استاد واقعی بازاریابی دیجیتال باید بدانید. اینجا را کلیک کنید.

هنگامی که به طور مداوم محتوای با کیفیت ارائه می کنید، می توانید خود را به عنوان یک مرجع در صنعت معرفی کنید. این بسیار حیاتی است زیرا به شما کمک می کند که متمایز شوید و در بین مخاطبان خود اعتماد و وفاداری ایجاد کنید. این اعتماد یک عامل کلیدی در تولید سرنخ است.

چرا؟

در پایان روز، مشتریان بالقوه بیشتر احتمال دارد که برندی را که از نظر آنها آگاه و قابل اعتماد است، در نظر بگیرند و انتخاب کنند. مشاهده می شود که شرکت هایی که 15 پست وبلاگ در ماه ارسال می کنند به طور متوسط ​​تقریباً 1200 سرنخ جدید در ماه ایجاد می کنند.

وقتی نوبت به بازاریابی محتوا می رسد، آسمان حد و مرز است. از پست های وبلاگ گرفته تا اینفوگرافیک ها، بازاریابی محتوا به عنوان یک ابزار قدرتمند عمل می کند.

2. هوش مصنوعی و شخصی سازی

آیا تا به حال متوجه شده اید که آمازون به شما بگوید چه زمانی محصول مورد علاقه شما در انبار موجود است؟ یا شاید ایمیلی از فروشگاه مورد علاقه خود با تخفیف عظیم دریافت کنید فقط به این دلیل که دلشان برای شما تنگ شده است.

بنابراین، این چه احساسی در شما ایجاد می کند؟ این احساس باورنکردنی است، اینطور نیست؟ این زیبایی شخصی سازی است. و آنها از هوش مصنوعی برای اجرای فرآیند شخصی سازی استفاده می کنند.

اکنون، خود را به جای صاحب فروشگاه تجارت الکترونیکی قرار دهید که هر روز با صدها مشتری سروکار دارد. شخصی سازی کمی دشوار می شود، قابل درک است. اما اگر هوش مصنوعی بتواند به شما کمک کند چه؟

برخلاف تلاش‌های دستی، هوش مصنوعی از الگوریتم‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته استفاده می‌کند که به طور هوشمندانه رفتار کاربر را پیش‌بینی می‌کند و رویکرد شما را سفارشی می‌کند تا تجربه‌ای منحصر به فرد و جذاب را به مخاطبان ارائه دهد.

  چهار گروه از وضعیت موجود

این رویکرد شخصی نه تنها توجه را جلب می کند، بلکه ارتباط عمیق تری با سرنخ های بالقوه برقرار می کند. در واقع، 89 درصد از بازاریابان می گویند که شخصی سازی باعث بازگشت سرمایه مثبت آنها می شود.

با درک و پاسخگویی به نیازهای هر مشتری، شخصی‌سازی هوش مصنوعی امکان تبدیل را آسان می‌کند.

هوش مصنوعی خواه محصولات مرتبط را توصیه کند، پیام‌های هدفمند را ارسال کند یا قصد کاربر را پیش‌بینی کند، هوش مصنوعی هر تعاملی را معنادار می‌کند.

و سال 2024 یک عصر فناوری است. با توجه به بسیاری از شرکت‌های توسعه‌دهنده OpenAI که به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا مدل هوش مصنوعی مولد خود را ایجاد کنند، هیچ کمبودی در ابزارهایی وجود ندارد که بتوان از آنها برای شخصی‌سازی ارتباطات در طول سفر مشتری استفاده کرد. بنابراین به جای دوری از فناوری، وقت آن رسیده است که آن را در آغوش بگیرید.

3. بازاریابی رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی از زمان پیدایش خود، شیوه ارتباط ما انسان ها و مصرف محتوا را تغییر داده اند. امروزه، 66 درصد از بازاریابان با صرف تنها 6 ساعت در هفته برای بازاریابی رسانه های اجتماعی، از رسانه های اجتماعی سرنخ ایجاد می کنند.

پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و لینکدین پتانسیل زیادی دارند. نکته کلیدی این است که یک برنامه کمپین بازاریابی ساختاریافته داشته باشید و محتوای جذابی داشته باشید که به طور کامل با مخاطبان شما طنین انداز شود.

هنگامی که یک رویکرد سازگار و تعاملی ارائه می کنید، آگاهی و اعتماد از برند ایجاد می کند که در آن به راحتی کاربران رسانه های اجتماعی را به سرنخ های بالقوه تبدیل می کنید.

با تاکتیک‌های تولید سرنخ رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید بررسی کنید که چگونه برنامه محتوای شما با بینش‌های عمیق از طریق تجزیه و تحلیل انجام می‌شود. این به شما امکان می دهد در حین حرکت رویکرد خود را تغییر دهید.

4. نسخه ی نمایشی رایگان

این را تصویر کنید شما به دنبال کشف یک ابزار جدید هستید. همه چیز روی کاغذ خوب به نظر می رسد اما چیزی مانع شما می شود. در عین حال، رقیب با ویژگی های مشابه یک نسخه نمایشی رایگان به شما ارائه می دهد. کدام جذاب تر است؟ نسخه ی نمایشی رایگان درست است؟

ارائه دموی محصول یا خدمات یک استراتژی قدرتمند برای تولید سرنخ است. این تجربه دست اول را ارائه می دهد، که به مشتریان بالقوه اجازه می دهد با پیشنهاد شما تعامل داشته باشند.

دیگر لازم نیست در مورد اینکه چقدر می تواند عالی باشد ادامه دهید. در عوض، مصرف‌کنندگان شما می‌توانند عملکرد آن را بررسی کنند تا ببینند آیا با نیازهای آنها مطابقت دارد یا خیر.

به یاد داشته باشید، با دموهای رایگان، مشتریان بالقوه را به شیوه ای عملی و همه جانبه درگیر می کنید. دموها همه سر و صداها را از بین می برند و تاثیری ماندگار می گذارند.

5. بازاریابی ایمیلی

از بازاریابی ایمیلی صرفاً به این دلیل که مدت زیادی است که وجود داشته است اجتناب نکنید. هنوز هم قدرتمند است و در سال 2024 قوی است. به ازای هر 1 دلار خرج شده، 42 دلار تولید می کند.

بازاریابی ایمیلی از کمپین های هدفمند برای پرورش مشتریان بالقوه استفاده می کند. با این حال، ایمیل های خسته کننده ساده قدیمی قطع نمی شوند. این دوران همه چیز درباره متفاوت بودن است. در صورت لزوم از آزمایش ، دریغ نکنید. نتیجه نهایی باید پیام های جذاب و شخصی سازی شده باشد که نیازهای خاص و نقاط دردناک مخاطب شما را برطرف کند.

برای اطمینان از اینکه هر ایمیل با مخاطب مورد نظر خود طنین انداز می شود، تقسیم بندی استراتژیک ضروری است.

مهم‌تر از همه، اجرای فراخوان‌های اقدام و پیشنهادات انحصاری را فراموش نکنید تا مخاطبان خود را وادار به برداشتن گام‌های دلخواه برای انتقال آنها به قیف فروش کنید. در نظر بگیرید که خبرنامه‌های ایمیلی جذاب را برای ارائه منظم محتوا و به‌روزرسانی‌های ارزشمند در نظر بگیرید و رابطه شما با مشترکین را تقویت کنید. باز هم، به خاطر آن ایمیل ایجاد نکنید. معیارها را تجزیه و تحلیل کنید و رویکرد خود را در حین حرکت تنظیم کنید.

  شادی را اغلب می توان با پول معامله کرد

6. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

وب سایت و سئوی شما دست به دست هم می دهند. هنگامی که محتوای وب سایت، متا تگ ها و بک لینک های خود را تقویت می کنید، از سئو مراقبت می کنید. این تلاش ها با افزایش دید آنلاین شما پاداش داده می شود. این اولین قدم برای تبدیل است.

این دید، ترافیک ارگانیک را جذب می کند و می تواند مرورگرهای معمولی را به فروشندگان بالقوه تبدیل کند. بهینه سازی کلمات کلیدی هنوز یک تاکتیک قوی سئو در سال 2024 است که محتوا را با هدف کاربر هماهنگ می کند. این برای ایجاد ارتباط بین برند شما و مخاطبان هدف بسیار مهم است.

به شما سئو اشتباه آموزش داده شده است

به یک متخصص معتبر بازاریابی جستجو تبدیل شوید و با جذب و تبدیل سرنخ های ایده آل خود در هر کجا که هستند، فروش خود را افزایش دهید.

اینجا کلیک کنید

زمانی که تلاش های سئوی شما شروع به علامت گذاری می کند، رتبه وب سایت شما شروع به صعود می کند و به زودی به صفحه اول می رسد. با این حال، مهم است که در مورد سئو صبور باشید زیرا ممکن است حداقل شش ماه طول بکشد.

7. تبلیغات پولی

همانطور که قبلا ذکر شد، رسانه های اجتماعی یک استراتژی قدرتمند برای تولید سرنخ هستند. با این حال، اگر به دنبال نتایج سریع هستید، تبلیغات پولی باورنکردنی هستند.

50 درصد افرادی که از طریق تبلیغات پولی وارد سایت خرده‌فروشی می‌شوند، نسبت به کسانی که از یک پیوند ارگانیک آمده‌اند، احتمال خرید بیشتری دارند.

تبلیغات پولی مانند میانبری هستند که به شما امکان می دهد با دقت و در کمترین زمان به مخاطبان خاصی دسترسی پیدا کنید. پلتفرم هایی مانند تبلیغات گوگل، تبلیغات لینکدین، تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات فیس بوک گزینه های هدف گیری قوی را ارائه می دهند.

علاوه بر این، استفاده از شبکه‌های تبلیغاتی مانند Google Display Network یا Twitter Audience Platform، دامنه کمپین شما را در طیف وسیعی از وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها افزایش می‌دهد. این یعنی چی؟ ساده است. پیام شما به کاربران علاقه مند به محصولات یا خدمات شما می رسد.

تسلط بر ترافیک پولیتسلط بر ترافیک پولی

جامع ترین گواهینامه ترافیک پولی صنعت برای دنیای پس از حفظ حریم خصوصی

با تسلط بر پیشرفته‌ترین استراتژی‌های خرید رسانه از کارشناسان ترافیک برتر در بازی امروز، بر به‌روزرسانی‌های iOS، کمپین‌های از بین رفته و هزینه‌های تبلیغاتی فزاینده غلبه کنید.

اینجا کلیک کنید

اما تبلیغات پولی جادویی نیستند. همه چیز در مورد استراتژی و تلاش هایی است که برای آن انجام می دهید. با انتخاب دقیق کلمه کلیدی و هدف گذاری جمعیتی، تبلیغات پولی دیده شدن را به حداکثر می رساند.

زیبایی کمپین‌های پولی در این است که لایک‌های بی‌درنگ تولید می‌کنند. نتایج سریعی را ارائه می دهد که منجر به هدایت بالقوه به وب سایت یا صفحه فرود شما می شود.

بهترین بخش این است که می توانید معیارها را زیر نظر داشته باشید و کمپین ها را در زمان واقعی تنظیم کنید. شما می توانید از یک تولید کننده تبلیغات هوش مصنوعی برای ایجاد تبلیغات متقاعد کننده استفاده کنید که نتایج بهتری برای شما به ارمغان می آورد.

8. چت ربات ها

چت‌بات‌ها می‌توانند سلاح مخفی شما در تولید سرنخ باشند. چرا؟ زیرا آنها تعاملات فوری و شخصی را در وب سایت ها ارائه می دهند.

همانطور که قبلا ذکر شد، ما در دنیای تکنولوژی زندگی می کنیم. بنابراین، یک دستیار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند بازدیدکنندگان را درگیر کند، به پرسش‌ها پاسخ دهد و آنها را در مراحل اولیه قیف فروش راهنمایی کند.

  15 Best Free E-Commerce Platforms for 2024

دستیار هوش مصنوعی شما همچنین می تواند داده ها و تنظیمات برگزیده کاربر را جمع آوری کند. پاسخ فوری و در دسترس بودن 24 ساعته می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد. از این گذشته، اگر کسی هر زمان که به او نیاز داشتید در کنار شما باشد، فقط احساس خوبی به شما می دهد!

9. اینفلوئنسر مارکتینگ

صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ در حال حاضر 21.1 میلیارد دلار است و از زمانی که در دهه اخیر محبوب شده است، تنها رشد صعودی داشته است. بنابراین، در این دوران که همه به رسانه‌های اجتماعی متکی هستند، اینفلوئنسرها می‌توانند به شما کمک کنند تا بدون زحمت به اهداف خود برسید.

در اینجا، شما با اینفلوئنسرهایی که ایدئولوژی آنها با ارزش برند شما همخوانی دارد، شریک می شوید. شما از اعتماد و اعتباری که این اینفلوئنسرها در جایگاه خود ایجاد کرده‌اند استفاده می‌کنید و از مخاطبان تثبیت شده‌شان استفاده می‌کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک محصول مراقبت از پوست هستید. شما می توانید با یک اینفلوئنسر معروف برای تایید معتبر همکاری کنید. این نوع اثبات اجتماعی می تواند معجزه کند.

با مشارکت استراتژیک با اینفلوئنسرهای مرتبط، می‌توانید سرنخ‌هایی با کیفیت بالا ایجاد کنید که از قبل به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مند هستند و اینفلوئنسر مارکتینگ را به ابزاری قدرتمند برای تولید سرنخ B2C تبدیل می‌کند.

10. وبینارها

وقتی صحبت از تولید سرنخ به میان می آید، وبینارها ممکن است آخرین چیزی باشد که به ذهن شما می رسد. اما وقت آن رسیده است که به این ایده کمی شایستگی بدهیم. 89 درصد از بازاریابان می گویند که وبینارها در تولید سرنخ های واجد شرایط بهتر از سایر کانال ها عمل می کنند.

یکی از دلایلی که به بند ناف درست برخورد می کند این است که آموزش و تعامل را با هم ترکیب می کند. میزبانی وبینارها، برند شما را به عنوان یک مرجع در صنعت قرار می دهد. وقتی کیفیت وبینار شما بالا باشد، به جذب مخاطب هدفمندی که به دنبال بینش های ارزشمند هستند کمک می کند.

در طول وبینار خود، مطمئن شوید که سوالات را در زمان واقعی پاسخ می دهید. این فورا یک ارتباط مستقیم و شخصی ایجاد می کند.

همچنین، شرکت کنندگان با کمال میل اطلاعات تماس را برای دسترسی به رویداد ارائه می دهند. این به شما کمک می کند تا با مجموعه ای از مشتریان بالقوه برای پیگیری های بعد از وبینار آشنا شوید.

امتیاز: از پلتفرم‌های پرسش و پاسخ مانند «Quora» استفاده کنید

Quora بیش از 300 میلیون بازدید کننده ماهانه دارد. ممکن است شما نیز در جستجوی راه حل وارد سیستم شده باشید. همه ما انجام می دهیم. با این حال، این پلت فرم هنوز در محافل بازاریابی دست کم گرفته می شود.

اگر نمی‌دانید که Quora چگونه می‌تواند به شما کمک کند، خوب، با فراهم ، فضایی برای پرسش‌ها و جستجوی پاسخ، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مشکلات مخاطبان را درک کنند.

فرض کنید، شما یک آژانس هستید. با سوالی در مورد بازاریابی محتوا مواجه می شوید. اکنون، به هر قیمتی شده از محتوای تبلیغاتی مانند پرز خودداری کنید. در عوض، صادق باشید و پاسخ های معتبر بنویسید. در پایان کاربران را به وب سایت خود هدایت کنید. این کار را به صورت استراتژیک انجام دهید تا یک کاربر Quora را به یک سرنخ واجد شرایط تبدیل کنید.

کلمات پایانی

به عنوان یک صاحب کسب و کار، از قبل می دانید که تولید سرنخ برای شما چقدر حیاتی است. اما نکته کلیدی در انتخاب مجموعه ای از استراتژی های مناسب نهفته است که با نیازهای کسب و کار شما هماهنگ باشد.

به یاد داشته باشید، آنچه برای کسب و کار X کار می کند ممکن است برای کسب و کار Y یکسان عمل نکند. Lead Gen هرگز یک راه حل یکسان نیست. با این حال، هنگامی که نکات برتری را که در مقاله بالا مورد بحث قرار دادیم اجرا می‌کنید، مطمئناً علامت گذاری خواهید کرد.

منبع: https://www.digitalmarketer.com/blog/mastering-lead-generation-in-2024/