همه خریدها شامل یک تصمیم هستند. بله یا نه، این یا آن، حالا یا بعد…

اما درک این نکته مفید است که همه تصمیمات شامل خرید می شود.

زمانی که تصمیم می‌گیریم زمان بگذرانیم یا ریسک کنیم یا تعهدی بپذیریم، مغزمان به روشی بسیار شبیه به نحوه انتخاب ما برای خرید عمل می‌کند.

وقتی در مورد یک غیرانتفاعی صحبت می‌کنید، نوع جدیدی از رفتار را معرفی می‌کنید یا از کسی دعوت می‌کنید که آن را دنبال کند، در واقع در حال فروش هستید. یافتن همدلی برای برخورد با آن مانند خرید ارزش تلاش را دارد.

حتی اگر هزینه ای نداشته باشد. مخصوصا اون موقع