نکاتی از آماندا مالکو و لاتان کانانت

به طور فزاینده ای از رهبران بازاریابی خواسته می شود که کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند، و بررسی دقیق روی تأثیر بازاریابی هرگز بالاتر نبوده است. بنابراین، افزایش کارایی بازاریابی یک امر ضروری برای سال 2024 است.

در یک چت کنار آتش در دسترسی G2، مشاور بازاریابی و مدیر عامل سابق G2 آماندا مالکو نشست با 6حس CRO (CMO سابق) لاتان کونانت برای بحث در مورد این چالش، نشان دادن روش‌های عملی که تیم‌های ورود به بازار (GTM) نه تنها می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند، بلکه بیشتر نیز باشند.

5 کلید چت کنار آتش

در اینجا فقط چند عنصر برای رانندگی و اندازه‌گیری کارایی بازاریابی که در این جلسه دسترسی روشنگرانه پوشش داده شده است.

1. یک برنامه بازاریابی کارآمد

در طول گفتگو، Latané بر اهمیت داشتن اهداف تجاری و بودجه در سطح بالا قبل از فرو رفتن در استراتژی های بازاریابی خاص تأکید کرد. شروع با یک نمای کلی به تیم ها امکان می دهد فرصت های رشد را شناسایی کنند، اندازه بازار بالقوه را ارزیابی کنند و بیشتر تصمیم بگیرند که در کجا منابع سرمایه گذاری کنند. این عناصر به میزان قابل توجهی به کارایی بازاریابی کمک می کنند و بینش عمیقی را در مورد اینکه چگونه واحدهای تجاری باید به اهداف خود نزدیک شوند و کجا می توانند بیشترین تأثیر را داشته باشند ارائه می دهند.

  The Ultimate Guide to Instagram Influencer Marketing for Brands

2. ارزیابی کارایی بازاریابی

اثربخشی بازاریابی فقط دستیابی به اهداف نیست. این همچنین در مورد مدیریت منابع و به دست آوردن بهترین سود برای سرمایه خود است. معیارها – مانند «نسبت طلایی» (هزینه بازاریابی در مقابل خط لوله تولید شده) و «عدد جادویی» (با در نظر گرفتن تمام هزینه‌های GTM)، همراه با مواردی مانند درآمد به ازای هر کارمند و هزینه در مقابل نشان‌واره‌های خالص جدید – می‌توانند به تعیین اثربخشی شما کمک کنند. استراتژی های بازاریابی.

3. تمرکز و اولویت بندی

تمرکز و اولویت بندی مناسب نیز در مورد کارایی ضروری است. آماندا تجربیات خود را در رابطه با بهینه سازی فرصت های خط لوله و حفظ نسبت LTV به CAC معقول به اشتراک گذاشت. با این حال، با توجه به پیچیدگی تقسیم بندی این معیارها، او پیشنهاد کرد به جای آن بر اهداف کلی کسب و کار تمرکز شود. محافظت در برابر عوارض بیش از حد یا گم شدن در علف های هرز ضروری است – سادگی اغلب می تواند بهترین راه برای بهره وری باشد.

4. ابتکارات کوتاه مدت در مقابل بلند مدت

نکته دیگر مورد بحث، ایجاد تعادل بین دستاوردهای کوتاه مدت و ابتکارات بلند مدت بود. در حالی که میزان انتقال شما به سمت تولید خط لوله فوری در مقابل استراتژی گسترده تر و برند محور تا حد زیادی به اهداف کسب و کار شما بستگی دارد، لاتانه بر ارزشی که همیشه با ابتکارات مشتری همراه است که به بازگشت سرمایه فوری و بلندمدت کمک می کند تأکید کرد. او توصیه می کند که این سرمایه گذاری ها را بر اساس تأثیر بالقوه آنها بر حفظ مشتری و شهرت برند تبلیغ کنید.

  28 آمار انرژی های تجدیدپذیر برای رونمایی از آینده ای پاک تر

5. تاثیر سرمایه گذاری

Latané همچنین بر اهمیت سرمایه گذاری حساب شده و مفهوم سرمایه گذاری ترازنامه در بازاریابی اشاره کرد. نیاز به کارت امتیازی که تأثیر این سرمایه گذاری ها را بر معیارهایی مانند نرخ برد، نرخ تجدید و NRR منعکس کند. او همچنین درباره نقش حیاتی بردهای کوچک در اثبات ارزش سرمایه‌گذاری‌ها قبل از مقیاس‌بندی بحث کرد.

افزایش کارایی در سال 2024 و پس از آن

واضح است که هیچ گلوله نقره ای برای رانندگی و اندازه گیری کارایی بازاریابی وجود ندارد. انجام موفقیت آمیز این کار شامل چندین مرحله می شود – از جمله تجزیه و تحلیل منظم و استفاده از داده ها، سرمایه گذاری متمرکز، و ایجاد تعادل بین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت. از طریق این استراتژی ها، رهبران بازاریابی B2B می توانند به طور بهینه از منابع خود برای دستیابی به حداکثر کارایی و اثربخشی در تلاش های بازاریابی خود در سال 2024 و پس از آن استفاده کنند.

اگر این جلسه با آماندا و لاتانه را از دست دادید، این جلسه را بررسی کنید ضبط‌های بر اساس تقاضای Reach 2023.

منبع: https://learn.g2.com/reach-2023-amanda-malko-latan%C3%A9-conant