چگونه تیم وبلاگ HubSpot با ایده های پست با کارایی بالا می آید

زمانی که در یک آژانس بازاریابی کار می‌کردم، وبلاگ‌های تخصصی صنعت مانند HubSpot، Marketing Brew و Backlinko را می‌خواندم.

وبلاگ نویسی که ایده های پست با عملکرد بالا را ارائه می کند

یکی از سوالات اصلی من هر روز این بود که این برندها چگونه این کار را انجام می دهند؟ چگونه آنها دائماً به ایده های درخشان وبلاگ می رسند؟»

→ اکنون دانلود کنید: 6 قالب رایگان پست وبلاگ

امروز، من اینجا در HubSpot برای شما پرده را می کشم.

چگونه وبلاگ HubSpot با ایده می آید

قبل از شروع، مهم است که بدانیم وقتی تیم HubSpot ایده های وبلاگ را ارائه می دهد، چندین تیم از جمله SEO، بلاگ و کسب درآمد درگیر هستند.

به همین دلیل، ما فرآیند طوفان فکری خود را به دو بخش تقسیم می کنیم: تحقیقات غیر ارگانیک و پاسخگو به روند و تحقیق در مورد موضوع SEO.

سپس ما این تلاش ها را در گزارش Insights خود به صورت ماهانه ترکیب می کنیم (که می توانید یک نسخه از آن را در زیر دانلود کنید).

منبع ویژه: الگوی گزارش Insights جستجو

بیایید به هر دو فرآیند زیر شیرجه بزنیم.

چگونه وبلاگ HubSpot ایده های پست وبلاگ را با روند پاسخگو ایجاد می کند

پم بامپ، مدیر رشد مخاطبان وبلاگ HubSpot، می گوید: «موضوعات وبلاگی که به روندها، تحقیقات یا رهبری فکری مربوط می شود، در ترافیک غیر ارگانیکی که می تواند به شما کمک کند بازدیدکننده داشته باشید در حالی که منتظر رتبه بندی پست های مبتنی بر SEO هستید، می شود. .

از آنجایی که این پست‌ها اغلب شامل داده‌ها، نقل قول‌ها یا سایر اطلاعات انحصاری می‌شوند، این پست‌ها همچنین می‌توانند بک لینک کسب کنند، که به طور غیرمستقیم اعتبار جستجوی شما را افزایش می‌دهد.

او ادامه می‌دهد: «علاوه بر مزایای بالقوه ارجاع، محتوای غیر ارگانیک همچنین محتوای وبلاگ شما را قادر می‌سازد تا به روند پاسخگوتر باشد. با ارائه بینش خود در مورد آخرین اخبار، روندها و تحقیقات در صنعت خود، وبلاگ خود را به عنوان منبعی برای رهبری فکری قرار می دهید.

بامپ می افزاید: «به جای اینکه وبلاگی باشید که مردم فقط هنگام جستجوی گوگل پیدا می کنند، شانس مخاطبان را افزایش می دهید که شما را دنبال کنند، مشترک شما شوند یا از وب سایت شما بازدید کنند تا به دنبال آخرین اطلاعات صنعت باشند.

با این حال، در حالی که محتوای غیر ارگانیک بسیاری از فرصت های رشد را فراهم می کند، یافتن موضوعات پست مرسوم یا پژوهش محور برای یک مخاطب خاص همیشه ساده نیست.

در واقع، اغلب به ساعت ها طوفان فکری نیاز دارد.

او می‌گوید: «در حالی که تیم سئوی ما از ابزارهای تخصصی برای شناسایی پست‌های وبلاگی که ترافیک ارگانیک را جذب می‌کنند، استفاده می‌کند، من از تعدادی تاکتیک‌های تحقیق روند برای شناسایی ایده‌های پستی استفاده می‌کنم که ترافیک غیر ارگانیک را از منابعی مانند ایمیل، رسانه‌های اجتماعی جذب می‌کنند. و ارجاعات.»

در زیر یکی از فرآیندهای طوفان فکری است که در اینجا در HubSpot استفاده کرده ایم.

  راه پله شصت روز | وبلاگ ست

1. با تمرکز بر دسته بندی های وبلاگ خود شروع کنید.

قبل از شروع، مهم است که نوعی نقشه راه را در ذهن داشته باشید.

مهم‌ترین دسته‌ها یا دسته‌بندی‌های وبلاگ را که می‌خواهید در سه‌ماهه روی آن‌ها تمرکز کنید، انتخاب کنید و ایده‌هایی را پیرامون آن‌ها توسعه دهید.

بلافاصله، فقط دانستن خوشه‌هایی که می‌خواهید روی آن‌ها تمرکز کنید، می‌تواند ایده‌هایی را برای پست‌های پژوهشی رهبری فکری یا داده‌محور ایجاد کند.

هر ماه، تیم ما تعداد انگشت شماری از خوشه ها را برای هر ویژگی وبلاگ انتخاب می کند. برای ما، این بازاریابی، فروش، خدمات و وب سایت است. معمولاً خوشه ها به چیزهایی مانند اهداف تجاری یا روندهای صنعت مربوط می شوند.

علاوه بر این، دسته‌های دیگری را به غیر از آن دسته‌ها، مانند رشد مخاطب، جذب سرنخ، و جذب کاربر اضافه می‌کنیم تا به ما کمک کند تا موضوعات مرتبط با اهداف تولید سرنخ ما را طوفان فکری کنیم.

2. محتوایی را که قبلاً نوشته اید مرور کنید تا الهام بخش موضوعات جدید باشد.

اکنون که طوفان فکری سریعی از برخی ایده‌های جدید انجام داده‌اید، بیایید ببینیم در هر خوشه‌ای که روی آن تمرکز می‌کنید چه چیزی نوشته شده است.

برای انجام این کار، سایت خود را برای خوشه جستجو کنید. برای مثال، با تایپ ، عبارت “site:blog.hubspot.com/service customer experience” در HubSpot، جستجوی سایت را در HubSpot انجام می دهیم.

با این قالب‌بندی، می‌توانید پیوند را تغییر دهید و کلمه کلیدی را به هر چیزی که می‌خواهید تغییر دهید. سپس، گوگل پست های مربوط به آن کلمه کلیدی را در آن سایت به طور خاص پیدا می کند.

هنگامی که ایده های وبلاگ را ارائه می کنید، جستجو در سایت برای اینکه ببینید آیا موضوع پوشش داده شده است بسیار مهم است. دلیل اینکه می‌خواهید این کار را انجام دهید این است که می‌توانید پست‌هایی با عملکرد بالا پیدا کنید که به شما الهام‌بخش زوایای جدید می‌شوند یا می‌توانید پست‌هایی را پیدا کنید که می‌خواهید با نقل قول‌ها، داده‌ها یا تحقیقات جدید بیشتر به‌روزرسانی کنید.

این همچنین به شما کمک می کند تا از آدمخواری کلمات کلیدی جلوگیری کنید.

کارولین فورسی، مدیر بازاریابی اصلی و رهبر برنامه وبلاگ رهبری فکری ما، می گوید. برای موضوعات محبوبی که قبلاً پوشش داده‌اید، به زوایای مختلف فکر کنید. برای مثال، فرض کنید محتوای زیادی در رابطه با لینکدین دارید – اما هیچ یک از یک رهبر فکری در این فضا ندارید.

شاید بتوانید با یکی از کارمندان لینکدین مصاحبه ای انجام دهید تا یک زاویه رهبری فکری داشته باشید، مانند «نکات X برتر از یک بازاریاب لینکدین».

فورسی می‌افزاید: “من همچنین دوست دارم به برخی از زوایای موضوع فکر کنم که احساس می‌کنند به بزرگترین نقطه درد خواننده برخورد می‌کنند. اگر می‌خواهید درباره TikTok بنویسید، یکی از بزرگترین چالش‌ها در این فضا ایجاد سرنخ است – بنابراین چیزی شبیه به ” اینکه چگونه این برندهای TK در TikTok سرنخ ایجاد می‌کنند یا «بهترین روش‌ها برای تولید سرنخ در TikTok» یک رقیب قوی است.

فورسی ادامه می‌دهد: «همچنین می‌توانید محتوای بیشتر مورد مطالعه را در نظر بگیرید، مانند «این برند 5000 سرنخ در یک ویدیوی ویروسی TikTok ایجاد کرد: در اینجا چگونه است».

“هنگام طوفان فکری، من دوست دارم ابتدا به یک عامل استرس زا برای بازاریابان فکر کنم و از آنجا به عقب کار کنم.”

3. ببینید رقبا چه می کنند.

در حالی که شما هرگز نمی خواهید رقبای خود را کپی کنید، مهم است که ببینید آنها در مورد چه موضوعاتی می نویسند. این به شما کمک می‌کند شکاف‌هایی را که رقبای شما از دست داده‌اند پر کنید و شاید در موضوعات وبلاگی که در مورد آنها بحث می‌کنند، بهبود پیدا کنید.

  پایان بلوک نویسنده

این همچنین به شما امکان می دهد بدانید در صنعت شما چه می گذرد. آخرین اخبار چیست و آیا باید در مورد آن بنویسید؟

بامپ می‌گوید: «برخی از موضوعات وبلاگ ما با بالاترین عملکرد از تحقیقات رقابتی، یا نگاه ، به داده‌ها یا مطالعات جدید منتشر شده از مجلات، وب‌سایت‌ها یا نشریات معتبری که دوست داریم دنبال کنیم، آمده‌اند.

“در حالی که ما سعی نمی کنیم دقیقاً آنچه را که رقبا یا سایر نشریات انجام می دهند تکرار کنیم، از خود می پرسیم، “چگونه می توانیم این روند را بهتر پوشش دهیم، بینش قوی تری در مورد آن ارائه دهیم، یا در غیر این صورت به فکر خودمان باشیم.”

فورسی می افزاید: “من دوست دارم ببینم در مورد چه چیزی نوشته می شود، و سپس به یک زاویه دیگر فکر می کنم. برای مثال، اگر نشریات دائما در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی می تواند مشاغل ما را بگیرد، می نویسند، من دوست دارم زاویه خودم را روی مشاغل پردرآمد بچرخانم. از هوش مصنوعی

به موضوعاتی که سایر نشریات در مورد آنها می نویسند دقت کنید، اما در صورت امکان، تغییری متضاد یا منحصر به فرد داشته باشید.”

علاوه بر این، به همین دلیل می توانید در شبکه های اجتماعی نیز مرور کنید. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به شما نکات دردناک مخاطبان خود را بشناسید و از آنچه در مورد مخاطب هدف شما می‌گذرد مطلع شوید.

بیدار ماندن در اخبار صنعت یکی از بهترین راه ها برای ایده های وبلاگ است.

فورسی می‌افزاید: «وقتی ویژگی‌های جدیدی برای یک پلتفرم یا ابزار رسانه اجتماعی در دسترس قرار می‌گیرد، اغلب فرصت‌های زیادی برای کشف زوایای جدید در آنجا نیز وجود دارد.

مانند زمانی که لینکدین نسخه خود از استوری ها را منتشر کرد، این فرصتی بود تا موضوعی مانند “X بهترین داستان های لینکدین که دیده ایم” یا “استوری های لینکدین، اینستاگرام یا فیس بوک: کدام بهترین است؟”

4. چک لیستی از معیارهای ایده موضوع وبلاگ داشته باشید.

پس از ایجاد برخی از ایده های وبلاگ، باید بررسی کنید و مطمئن شوید که هر موضوع پست وبلاگ با معیارهای کلی وبلاگ شما هماهنگ است.

اگر هنوز معیارهای وبلاگ را ندارید، شاید زمان آن رسیده است که استانداردهایی را در مورد آنچه که هر موضوع وبلاگ باید پوشش دهد تعیین کنید.

به عنوان مثال، با چک لیستی از معیارهای ایجاد شده توسط Bump، همه ایده های پست وبلاگ ما باید ارزشی برای مخاطبان وبلاگ ما ایجاد کنند.

آنها همچنین باید با یک هدف خوشه ای یا سرنخ هماهنگ باشند، عناصر غیر ارگانیک مانند داده ها یا نقل قول های اصلی را شامل شوند، یا پاسخگوی روند یا همیشه سبز باشند، و فرصت های کلمات کلیدی را داشته باشند.

5. سازماندهی کنید.

شما باید ایده های وبلاگ خود را به صورت سازمان یافته دنبال کنید. در HubSpot، ما از صفحه‌گسترده تولید ایده استفاده می‌کنیم که در آن نویسندگان و ویراستاران می‌توانند ایده‌هایی را برای خوشه‌های فصلی طوفان فکری کنند یا فقط ایده‌های در حال انجام را یادداشت کنند.

در نهایت، این فرآیند به ما کمک می‌کند تا زمانی که نوبت به تولید ایده‌های پست وبلاگ منسجم می‌شود، سازماندهی کنیم.

Jay Fuchs، ویرایشگر وبلاگ فروش در HubSpot، روند خود را شرح می دهد.

او می‌گوید: «من سعی می‌کنم موضوعاتی را بیابم که موضوع درگیرکننده را با عملی بودن هماهنگ کند، وقتی به موضوعات وبلاگی مبتنی بر تحقیق یا روند می‌رسم.

این به معنای یافتن موضوعی پر جنب و جوش و جذاب است که خود را به مقاله ای با عنوان قانع کننده، مطالب پشتیبانی جالب، و – شاید مهمتر از همه – توصیه های عملی می رساند.”

فوکس توضیح می‌دهد: «این می‌تواند به معنای چیزی مانند اجتناب از اشتباهات رایج قیمت‌گذاری یا استراتژی‌های فروش باشد که در آینده نزدیک برجسته خواهند شد.

  بازاریابی مدرن چیست؟ مقایسه بازاریابی سنتی و مدرن یکتانت

به هر طریقی، باید موضوعاتی را انتخاب کنید که قلاب و کمک کنید – مواردی که توجه خواننده شما را جلب می کند و به شما امکان می دهد با بینشی که آنها می توانند در آینده به کار گیرند، از آن نهایت استفاده را ببرید.”

اکنون که فرآیند HubSpot را در تولید ایده‌های وبلاگ غیر ارگانیک می‌دانید، بیایید به سمت سئو بپردازیم.

ایده های بهینه سازی شده برای SEO

در حالی که Bump و نویسندگان وبلاگ ایده های غیر ارگانیک را طوفان فکری می کنند، تیم SEO ما سخت در حال ایجاد موضوعات وبلاگی است که هدفی ارگانیک در ذهن دارند. این روند آنهاست:

1. به محصولات، اهداف و پایگاه مشتریان شرکت خود نگاه کنید.

برای شروع، تیم SEO HubSpot محصولات، اهداف و پایگاه مشتریان ما را بررسی می کند.

آماندا کوپن، یک استراتژیست سئو در HubSpot، می‌گوید: «هنگامی که ایده‌های پست وبلاگ را ارائه می‌کنید، ابتدا باید به محصولات، اهداف و پایگاه مشتریان شرکت خود نگاه کنید.

در HubSpot، پست‌های وبلاگ را همانطور که به محصولات مختلف ما (بازاریابی، فروش، خدمات و غیره) مربوط می‌شوند، طوفان فکری می‌کنیم. سپس، ما آن را به موضوعاتی محدود می کنیم که در آن تخصص داریم، اما نقاط دردسر بالقوه برای مشتریان ما هستند (بازاریابی رسانه های اجتماعی)،” کوپن اضافه می کند.

در طول این مرحله، تیم سئوی ما در حال بررسی شخصیت‌های ما، اولویت‌بندی خوشه‌های وبلاگ (تصمیم‌گیری‌شده توسط تیم‌های سئو و کسب درآمد) و طوفان فکری است که چه چیزی برای مخاطبان ما مفید است.

علاوه بر این، تیم سئو موضوعات بزرگ، موضوعات با عملکرد ضعیف و موضوعات قدیمی اما با عملکرد بالا را شناسایی می کند.

2. تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید و تجزیه و تحلیل شکاف محتوا را اجرا کنید.

پس از طوفان فکری اولیه، زمان آن رسیده است که تحقیق کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل شکاف محتوا را انجام دهید.

کوپن توضیح می‌دهد: «وقتی یک نقطه درد بالقوه در ذهن داشته باشیم، از بهترین شیوه‌های سئو استفاده می‌کنیم – مانند انجام تحقیقات کلمات کلیدی و اجرای تجزیه و تحلیل شکاف محتوا – تا دقیقاً ببینیم مردم می‌خواهند در مورد چه چیزی بیاموزند (هر چند وقت یک‌بار باید در لینکدین پست کنم)، و از آنجا شروع به نوشتن می کنیم.»

در طی این بخش از فرآیند، تیم سئوی ما دامنه‌هایی با مخاطبان مشابه جمع‌آوری می‌کند و تجزیه و تحلیل شکاف محتوا را انجام می‌دهد (دریابید که این سایت‌ها برای آن HubSpot چه رتبه‌ای دارند).

ما همچنین به جستجوهای مرتبط در Google نگاه خواهیم کرد تا ببینیم مردم به دنبال چه چیزی هستند. سپس، فرصت‌هایی را شناسایی می‌کنیم که می‌توانیم پست‌های وبلاگ قدیمی را به‌روزرسانی کنیم یا URL را بازیافت کنیم (بنابراین، آب سئو را از دست ندهیم، اما محتوای به‌روز شده برای آن موضوع داشته باشیم).

3. ببینید آیا هیچ فرصتی برای پیوند وجود دارد یا خیر.

در نهایت، تیم SEO همچنین با تیم‌های محصول و آکادمی HubSpot ارتباط برقرار می‌کند تا ببیند آیا فرصت‌های پیوندی مانند دوره‌ها یا محصولاتی از ما که باید به آن‌ها پیوند دهیم وجود دارد یا خیر.

ایجاد ایده های ترافیکی

و اینگونه است که وبلاگ HubSpot به طور مداوم ایده های پست وبلاگ با عملکرد بالا را ارائه می دهد.

با صرف زمان برای انجام تحقیقات قوی و طوفان فکری ایده‌ها، می‌توانید به موضوعات وبلاگی برسید که هزاران خواننده را مانند من به سمت آن جذب کند و در عین حال ترافیک، اعتبار و اعتبار را افزایش دهد.

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/blog-post-topic-brainstorm-ht