3 استراتژی ایجاد پیوند متنی که در واقع کار می کنند

محتوای با کیفیت می تواند صفحات وب شما را در نتایج جستجوی گوگل در رتبه بالاتری قرار دهد. اما پیوندهای متنی نیز می توانند کمک کنند.

گوگل می‌گوید گنجاندن لینک‌های مرتبط و باکیفیت نشان می‌دهد که محتوایی که شامل آن‌ها می‌شود نیز ممکن است محتوای باکیفیتی باشد.

بنابراین، چگونه می توانید پیوندهای متنی را به دست آورید تا محتوای خود را نسبت به رقابت برتری دهید؟ یک، دو یا هر سه استراتژی که در این مقاله توضیح داده شده است را اتخاذ کنید.

اما ابتدا بیایید بفهمیم که پیوندهای متنی چیست.

پیوندهای متنی چیست؟

یک پیوند متنی در بدنه محتوای یک صفحه وب ظاهر می شود. یک لینک به یک کلمه یا عبارت مرتبط اضافه می شود. آنها:

  • پیوند به صفحات دیگر در سایت.
  • منبع ادعا یا آمار را ذکر کنید.
  • سایر صفحات مرتبط را نشان دهید.
  • اطلاعات عمیق تری در مورد موضوع به خوانندگان ارائه دهید.
  • خوانندگان را به سمت یک محصول یا خدمات راهنمایی کنید.

در این اسکرین شات از یک مقاله با عنوان، چالش‌های ردیابی بهره‌وری در محیط‌های کار از راه دور، سه عبارت فوق‌پیوند شده‌اند – اندازه‌گیری بهره‌وری، مایکروسافت، و تحقیق توسط گارتنر.

در این اسکرین شات از یک مقاله با عنوان، چالش‌های ردیابی بهره‌وری در محیط‌های کار از راه دور، سه عبارت فوق‌پیوند شده‌اند - اندازه‌گیری بهره‌وری، مایکروسافت، و تحقیق توسط گارتنر.

هر پیوند متنی هدفی را دنبال می کند:

  • «اندازه گیری بهره وری» به مقاله Slack در مورد چگونگی اندازه گیری بهره وری کارکنان می رود.
  • “مایکروسافت” خواننده را به تحقیق اصلی برای آمار ذکر شده هدایت می کند.
  • «تحقیق توسط گارتنر» به منبع بومی تحقیق ذکر شده در آن پاراگراف پیوند دارد.

با یک استراتژی ایجاد لینک متنی، نه تنها محتوای خود را از نظر گوگل تقویت می کنید، بلکه سایر سایت ها را تشویق می کنید تا از محتوای ارزشمند شما برای ارائه اطلاعات یا زمینه های اضافی به خوانندگان خود استفاده کنند.

اکنون، اجازه دهید سه استراتژی را به شما نشان دهم تا پیوندهای متنی خود را رشد دهید و رتبه بندی محتوای خود را بهبود بخشید.

1. به سایت ها کمک کنید تا لینک های خراب خود را برطرف کنند

لینک سازی شکسته شامل تماس با یک وب سایت، نشان دادن یک لینک خارجی خراب در یک صفحه و پیشنهاد محتوای شما به عنوان جایگزین آن است.

پیوندهای شکسته ممکن است از یک خطای 404، یک صفحه خالی یا تغییر مسیر به یک صفحه نامربوط ناشی شوند – هر تغییری که هدف پیوند اصلی را خراب می کند.

از آنجایی که لینک های شکسته بر تجربه بازدیدکنندگان تأثیر منفی می گذارند، حذف آنها به نفع سایت است. پیشنهاد جایگزینی شما به آنها یک راه حل سریع برای مشکلشان می دهد. به علاوه، پس از اینکه شما به آنها کمک کردید، مردم تمایل بیشتری به کمک به شما دارند.

  36 آمار قابل توجه پادکست برای موفقیت در سال 2023

برای یافتن لینک های شکسته، از ابزاری مانند افزونه Free Backlink Checker استفاده کنید. من همچنین دوست دارم پیوندها را به صورت دستی بررسی کنم زیرا اکثر ابزارها فقط خطاهای 404 را دریافت می کنند. تنها به آنها تکیه کنید و فرصت های مرتبط با لینک شکسته را از دست خواهید داد.

Ahrefs همچنین ابزارهایی برای یافتن لینک های شکسته دارد. جستجوگر لینک شکسته رایگان آن مفید است، اما نسخه پولی قوی تر است.

مشترکین پولی می‌توانند به Site Explorer رفته، به گزارش پیوندهای خروجی رفته و از منوی کشویی روی «پیوندهای شکسته» کلیک کنند.

این گزارش تعداد کل پیوندهای شکسته (در مثال زیر 3136)، صفحات ارجاع دهنده (نشانی اینترنتی محتوا از جمله پیوند شکسته)، لنگر (کلمات هایپرپیوند شده در محتوا) و پیوند (URL) را مشخص می کند. دیگر به یک صفحه قابل اجرا هدایت نمی شود).

این گزارش تعداد کل پیوندهای شکسته (3136 در مثال زیر)، صفحات ارجاع دهنده، لنگر و پیوند را مشخص می کند.

مشترکین Ahrefs همچنین می توانند گزارش Best by Links را در زیر گزینه Pages در ابزار Site Explorer جمع آوری کنند.

در این مثال، گزارش صفحاتی را با 404 خطای صفحه یافت نشد برای TheMuse.com فهرست می کند. دارای 6230 صفحه با لینک های خارجی شکسته است. هر URL صفحه فهرست شده با تعداد دامنه های ارجاع دهنده و تعدادی پیوند به صفحه همراه است.

این گزارش صفحاتی را با 404 خطای یافت نشدن صفحه برای TheMuse.com فهرست می‌کند.  دارای 6230 صفحه با لینک های خارجی شکسته است.

این تحقیق می‌تواند موضوعاتی را شناسایی کند که بیشترین پتانسیل را برای رفع مشکل لینک خراب دارند. می‌توانید برای رسیدگی به آنها محتوا ایجاد کنید یا محتوایی را که قبلاً منتشر کرده‌اید شناسایی کنید. فقط مطمئن شوید که محتوا دقیقاً با هدف پیوند اصلی انکر تکست مطابقت دارد.

به عنوان مثال، همان گزارش تحقیقاتی، که اکنون یک پیوند شکسته است، در مقالاتی از Oyster و TINYpulse ذکر شده است. در Oyster، متن اصلی می‌گوید: «44 درصد شرکت‌ها اجازه کار از راه دور را نمی‌دادند». در TINYpulse، anchor text می‌گوید: «تنها 33 درصد از سطح اعتماد به سازمان خود بسیار راضی هستند.»

در Oyster، متن لنگر می‌خواند: «44 درصد شرکت‌ها اجازه کار از راه دور را نمی‌دادند».
در TINYpulse، anchor text می‌گوید: «تنها 33 درصد از سطح اعتماد به سازمان خود بسیار راضی هستند».

برای اینکه یک پیوند مقاله جایگزین پیوند شکسته در Oyster و TINYpulse شود، محتوا باید هم آماری در مورد کار از راه دور و هم آمار دیگری در مورد اعتماد به سازمان ها ذکر کند.

2. ارسال مهمان

مانند استراتژی جایگزینی لینک شکسته، پست مهمان هم برای سایت شما و هم برای سایت گیرنده مفید است. شما با سایت‌ها تماس می‌گیرید و پیشنهاد می‌دهید در مورد موضوعی مرتبط با مخاطبان آن‌ها محتوایی بنویسید که به موضوعات محتوای شما مرتبط است و شامل پیوندی به سایت شما می‌شود. این تکنیک به خوبی کار می کند زیرا شما معمولاً کنترل می کنید که کجا و چگونه پیوند خود را اضافه کنید تا آن را تا حد ممکن مرتبط کنید.

برای برنده شدن فرصت‌های پست مهمان، می‌توانید چندین رویکرد را در پیش بگیرید. مهم نیست از کدام تاکتیک استفاده می کنید، سایت ها را ردیابی کنید و کیفیت سایت را با استفاده از Ahrefs، ابزار دیگری یا بازدید مستقیم از سایت بررسی کنید.

  نحوه محاسبه واریانس - فرمول، اهمیت و موارد استفاده

ابتدا می‌توانید از Ahrefs (یا ابزاری مشابه) برای بررسی بک لینک‌های رقبای خود و شناسایی لینک‌هایی که از پست‌های مهمان می‌آیند استفاده کنید. لنگر یا متن اطراف ممکن است با عباراتی مانند “مشارکت توسط”، “پست مهمان توسط” یا نام برند یا نویسنده به وضعیت خود اشاره کند. همچنین می‌توانید پیوندها را به صورت دستی بررسی کنید تا ببینید آیا آنها محتوای ارائه شده هستند یا خیر.

در این مثال از والدین دانشگاهی، عنوان اینگونه است: «EFC خیلی بالاست؟ نکاتی برای درخواست‌های کمک‌های موفق» و شامل خطی برای «Billie Jo Weis» است. در این مرحله، نمی‌دانید که آیا این یک مقاله مشارکتی است یا خیر.

تیتر این است: «EFC خیلی بالاست؟  نکاتی برای درخواست‌های کمک‌های موفق» و شامل خطی برای «Billie Jo Weis» است.

اما تا انتها به پایین بروید و می توانید بیوگرافی نویسنده را ببینید. تأیید می‌کند که مقاله یک پست مهمان است زیرا بیوگرافی او می‌گوید که او مشاور خدمات مشتری برای تیم برنامه‌ریزی کالج من است، نه ناشر (والد دانشگاهی).

بیو تایید می کند که مقاله یک پست مهمان است زیرا می گوید که او مشاور خدمات مشتری برای تیم برنامه ریزی کالج من است، نه ناشر (والد دانشگاهی)

همچنین می‌توانید از اپراتورهای جستجوی Google برای شناسایی سایت‌هایی که برای مشارکت مهمان باز هستند استفاده کنید. شما می خواهید چندین جستجو را با استفاده از انواع کلمات کلیدی هدف و موضوع خود همراه با عباراتی مانند “پست مهمان”، “مشارکت شده توسط”، “پست مهمان توسط” و “دستورالعمل های ارسال مهمان” انجام دهید.

مثال در اسکرین شات زیر برای برندی کار می کند که موضوعات آمادگی دانشگاه را هدف قرار می دهد. جستجو “” آمادگی دانشگاه ” “پست مهمان توسط” -site.pinterest.com است.” نتایج چهار مقاله از چهار سایت را نشان می‌دهد که از کلمات «آماده‌سازی دانشگاه» و «پست مهمان توسط» استفاده می‌کنند. می توانید آن سایت ها را به ردیاب توسعه خود اضافه کنید.

اسکرین شات نمونه جستجو را نشان می دهد "آمادگی کالج" و "پست مهمان توسط" -site.pinterest.com.  نتایج چهار مقاله از چهار سایت را نشان می دهد که از این کلمات استفاده می کنند

در نهایت، می‌توانید سایت‌های مرتبط با جایگاه خود را که در جستجوهای قبلی ظاهر نشده‌اند فهرست کنید.

نکته: همه سایت هایی که مقالات مهمان را می پذیرند در وب سایت خود چنین چیزی را نمی گویند.

3. ویرایش های طاقچه

ویرایش طاقچه، که گاهی اوقات به عنوان درج پیوند از آن یاد می شود، تکنیکی است که پیوندی را به محتوای موجود اضافه می کند. کلید موفقیت یافتن مقالات مرتبط در سایت‌های با کیفیت بالا و ارائه محتوای خود به عنوان افزودنی ارزشمند به آن مقالات است.

می‌توانید از فرآیندی مشابه برای جستجوی پست مهمان Google استفاده کنید. یک کلمه کلیدی گسترده برای کلمه کلیدی هدف خود وارد کنید، سپس به آن بگویید که کلمه کلیدی مورد نظر را در عنوان نمی خواهید. اگر کل مقاله در مورد کلمه کلیدی مورد نظر شما باشد، شانس شما برای اینکه ناشر پیوندی به مقاله مشابه اضافه کند کم است.

در اینجا مثالی از یکی از مشتریان ما آمده است که به دنبال ویرایش های تخصصی برای کلمه کلیدی “مهارت های نرم” بود.

جستجوی گوگل شامل این عبارات بود:

  • مهارت های نرم “توسعه سازمانی” – عنوان: “مهارت های نرم”
  • “توسعه سازمانی” آموزش مهارت های نرم کارکنان – عنوان: “مهارت های نرم”
  • آموزش کارکنان مهارت های نرم – عنوان: “مهارت های نرم” سازمان ها
  برازنده | وبلاگ ست

این منجر به یک پیوند اضافه شده برای “مهارت های نرم” در این مقاله شد – “توسعه کارکنان”، که شامل سرفصل، “مزایای توسعه کارکنان برای یک سازمان چیست؟”

مقاله ای از Big Think که شامل سرفصل

می توانید چندین جستجو انجام دهید و هر بار اپراتورهای جستجوی خود را تغییر دهید تا ببینید چه سایت ها و محتوایی ظاهر می شود. به زوایای مختلف فکر کنید تا سایت‌های بالقوه‌ای را که محتوا را با کلمه کلیدی مورد نظر یا مرتبط شما منتشر می‌کنند، گسترش دهید.

بعد از اینکه فهرستی از مشتریان بالقوه با کیفیت تهیه کردید، نوبت به اطلاع رسانی رسیده است.

دستیابی به ویرایش های طاقچه ممکن است سخت ترین از سه استراتژی باشد، زیرا آنها به اندازه دو استراتژی دیگر (ترمیم لینک های شکسته و انتشار محتوای جدید) از یک موقعیت برد-برد واضح نیستند.

طرح ایمیل شما می تواند کمپین ویرایش تخصصی شما را ایجاد یا شکست دهد. این باید ناشر را متقاعد کند که محتوای شما آنقدر ارزش دارد که بخواهد با محتوایی که قبلاً تکمیل کرده است قدمی اضافی بردارد.

در اینجا چند نکته برای ایجاد یک ایمیل با درآمد لینک آورده شده است:

  • با ذکر چیزی در مورد آنها شروع کنید. این می تواند چیزی باشد که در مورد وب سایت آنها یا مقاله مورد نظر شما دوست دارید. می خواهید آنها بدانند که سایت آنها را بررسی کرده اید و مقاله را خوانده اید. اما زیاده روی نکنید. یک تعریف یا جمله ساده در مورد اینکه چگونه مقاله را مفید یافتید کافی است.
  • محتوای خود را معرفی کنید و ذکر کنید که چگونه می تواند به مخاطبان آنها کمک کند. مختصر و قانع کننده باشید، اما زیاده روی نکنید.
  • یک قدم جلوتر بروید و به بخش یا جمله ای اشاره کنید که فکر می کنید محتوای شما ممکن است مناسب باشد. این به آن‌ها کمک می‌کند تا ببینند محتوای شما کجا می‌تواند ارزش افزوده و به آن پیوند دهد.

دریافت لینک کنید

اگرچه ممکن است اجرای لینک سازی متنی چالش برانگیز به نظر برسد، اما می تواند پاداش های بزرگی را به همراه داشته باشد. این نکات و استراتژی ها را دنبال کنید تا محتوای ارزشمند شما توجه بیشتری را از سایت های خارجی و در نهایت رتبه بندی گوگل در جایی که شایسته آن است به خود جلب کند.

تمام ابزارهای ذکر شده در این مقاله توسط نویسنده شناسایی شده است. اگر ابزاری برای پیشنهاد دارید، لطفاً CMI را در شبکه اجتماعی تگ کنید.

نکات، بینش و مثال‌های بازاریابی محتوا بیشتری می‌خواهید؟ اشتراک در به ایمیل های روز کاری یا هفتگی از CMI.

مطالب مرتبط دستچین شده:

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/contextual-link-building-strategies/

At stocktally, we specialize in providing end to end solutions to meet your stock and inventory management needs. To unveil a range of subscription bundles alongside its new iphones this october according to. ©2024 techpros : ultimate technology resource.