46 آمار مهم بازاریابی مبتنی بر حساب برای بازاریابان مدرن

بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) مانند ماهیگیری با نیزه است. شما به جای سمپاشی و دعا ،، یک هدف مشخص می کنید. این امر تلاش‌های فروش و بازاریابی را به سمت یک حساب متمرکز می‌کند تا جریان درآمد بیشتری ایجاد کند.

رویکرد ABM فاصله بین این دو بخش مهم را پر می کند. این اهداف مشترک را تعیین می کند و به خریداران بالقوه با استراتژی های پیام شخصی کمک می کند. ABM زمانی مرتبط‌تر و ارزشمندتر می‌شود که مجبور باشید بسیاری از ذینفعان تصمیم‌گیری را هماهنگ کنید.

وقتی چرخه‌های فروش طولانی‌تر می‌شوند، ABM سهامداران مختلف را بر اساس نیازهای متمایزشان درگیر می‌کند تا شانس بستن معاملات بیشتر را افزایش دهد. شرکت ها از تخصصی استفاده می کنند نرم افزار تجزیه و تحلیل مبتنی بر حساب برای جمع آوری بینش هایی که به مشارکت این ذینفعان کمک می کند.

آمارهای برتر بازاریابی مبتنی بر حساب

اینجا چندتایی هستند بازاریابی مبتنی بر حساب آماری که بینش هایی را در مورد آخرین روندهای بازار ارائه می دهد.

  • 40 درصد از تیم های بازاریابی B2B بخشی از طرح های ABM در سال 2019 بودند.
  • کاهش 7 درصدی افرادی که در تیم های ABM کار می کنند نشان دهنده ادغام رو به رشد در تلاش های بازاریابی گسترده تر است.
  • 91 درصد از شرکت‌ها با 1000 کارمند یا بیشتر، یک برنامه ABM را در سال 2020 به طور کامل اجرا کردند. 48 درصد از شرکت‌ها برنامه‌های آزمایشی را اجرا کردند و 20 درصد برنامه‌ریزی کردند که ظرف شش ماه آن را آغاز کنند.
  • بازار جهانی ABM در سال 2020 749.4 میلیون دلار بود که با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 11.6 درصد بین سال‌های 2020 و 2021 رشد کرد.

70%

رهبران بازاریابی دیجیتال در شرکت های B2B ایالات متحده قصد داشتند در سال 2023 در فناوری ABM سرمایه گذاری کنند.

منبع: Adweek

  • بازار ABM ایالات متحده در سال 2020 به حدود 202.3 میلیون دلار رسید. در همان زمان، چین با CAGR 15.2 درصد رشد کرد. استرالیا، هند و کره جنوبی دیگر کشورهای بزرگی بودند که در سال 2020 منطقه آسیا و اقیانوسیه را رهبری کردند.
  • ارزش بازار ABM در سال 2023 به 1.07 میلیارد دلار رسید. کارشناسان پیش بینی می کنند که درآمد بازار از سال 2024 تا 2030 به میزان 13 درصد افزایش یابد و به نزدیک به 2.39 میلیارد دلار برسد.
  A Guide to Setting Up Your First Campaign

تاثیر بازاریابی مبتنی بر حساب

بسیاری از شرکت ها در چند سال گذشته در ABM سرمایه گذاری کرده اند. شواهد آماری زیر آن را توجیه می کند و نشان می دهد که چرا ABM یک انتخاب معقول برای تیم هایی است که حساب های بزرگ را هدف قرار می دهند.

  • اجرای ABM میانگین ارزش قرارداد سالانه و درآمد حاصل از بازاریابی را به ترتیب 171% و 200% افزایش می دهد.
  • شرکت‌هایی با استراتژی‌های همسو با ABM شاهد افزایش ۲۰۸ درصدی درآمد کسب‌وکار و سود ۲۷ درصدی سریع‌تر طی سه سال هستند.
  • بازاریابان ABM شاهد جهش 500 درصدی در ترافیک حساب هدف بودند.
  • اکثر برنامه‌های ABM (64%) در پنج سال گذشته شروع شدند و بسیاری (68%) از اتوماسیون استفاده کردند.
  • 73 درصد از بازاریابان گزارش می دهند که ABM با تمرکز بر کیفیت سرب به افزایش اندازه معاملات کمک می کند.

76%

oبازاریابان بازده سرمایه گذاری (ROI) بیشتری را با ABM نسبت به هر روش دیگری دریافت می کنند، زیرا آنها برای مزایای بلندمدت آن مانند کار تیمی و کارایی بهتر ارزش قائل هستند.

منبع: Momentum ITSMA

  • شرکت ها 10 درصد افزایش درآمد را گزارش کردند که 19 درصد پس از حداقل یک سال استفاده از ABM شاهد رشد بیش از 30 درصدی بودند.
  • 85 درصد از کاربران ABM را برای حفظ و گسترش روابط مشتری حیاتی می دانند.
  • 80 درصد از بازاریابان می گویند ABM ارزشی را که مشتریان در طول عمرشان به ارمغان می آورند افزایش می دهد.
  • 83 درصد از بازاریابان می گویند ABM تعامل با حساب های هدف را بهبود می بخشد.
  • 61 درصد از شرکت ها معتقدند ABM فرصت های خط لوله را افزایش می دهد.
  • نرخ حفظ مشتری با تراز ABM می تواند تا 36٪ بهبود یابد.
  • ABM می تواند زمان صرف شده برای جستجوی فروش غیرمولد را تا 50٪ کاهش دهد.

82%

بازاریابان B2B شاهد بهبود کار تیمی بین فروش و بازاریابی با ABM هستند.

منبع: Demandbase

  • 80 درصد از بازاریابان معتقدند که محتوای مرتبط با کیفیت بالا به طور قابل توجهی بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارد.
  • همراستایی ABM با تلاش‌های تولید تقاضای گسترده‌تر، بهترین نتایج را به دست می‌آورد، به طوری که 40 درصد از کسب‌وکارها برای ایجاد تعادل بین این دو استراتژی تلاش می‌کنند.
  آیا می توانید آن را روی نمودار بکشید؟

چرا ما به بازاریابی مبتنی بر حساب نیاز داریم؟

استراتژی های ABM فروش و بازاریابی را با هم ترکیب می کند. آنها به عنوان یک تیم، مشتریان را با محتوای سفارشی شده هدف قرار داده و درگیر می کنند. این آمار از مطالعات و گزارش ها نشان می دهد که چگونه اجرای استراتژی های ABM به رشد کسب و کار کمک می کند.

  • حدود 30 درصد از بازاریابان می گویند که دو برابر بیشتر با رهبران شرکت های برتر با استفاده از ABM در ارتباط هستند.
  • 71 درصد از بازاریابان ABM شاغل هستند ابزارهای اتوماسیون بازاریابی.
  • 69 درصد از شرکت های ABM با عملکرد برتر دارای یک رهبر اختصاصی ABM هستند.
  • 61 درصد از بازاریابان سفارشی سازی محتوا را برای صنایع خاص انجام می دهند.

43%

بازاریابان به اهمیت مدیریت پیشرفته داده برای موفقیت ABM اعتقاد دارند.

منبع: Forrester

  • 42 درصد از بازاریابان برای افزایش تعامل حساب و تقویت روابط بلندمدت، محتوا را شخصی سازی می کنند.

95%

رهبران بازاریابی معتقدند ABM با موفقیت اهداف حیاتی را برآورده می کند. 40% استراتژی ABM خود را درجه یک می‌دانند.

منبع: Gitnux

  • 90٪ از بازاریابان ABM ایجاد کسب و کار جدید را هدف قرار می دهند که 50٪ آنها بر سرعت بخشیدن به خط لوله فروش و 63٪ بر روی حفظ مشتریان تمرکز دارند.

آینده بازاریابی مبتنی بر حساب

با اينكه B2B بخش ها کاربردهای بیشتری پیدا می کنند، B2C شرکت ها و سایر بخش ها نیز از ABM استفاده می کنند. در اینجا چند آمار وجود دارد که نشان می دهد ABM چگونه آینده را شکل خواهد داد:

  • 49 درصد از شرکت‌ها با حساب‌های موجود خود تمرکز خود را به سمت رشد تغییر می‌دهند.
  • یک سوم معاونان بازاریابی قصد دارند بودجه ABM را تا 30 درصد افزایش دهند.

80%

مشتریان به دنبال تجربیات شخصی هستند.

منبع: اپسیلون

  • 29 درصد از بازاریابان از ABM برای هدف قرار دادن بین 101 تا 500 حساب استفاده می کنند.

34%

هدف متخصصان بازاریابی، اتخاذ ABM در آینده است.

منبع: Hushly

  • ABM چرخه های فروش را تا 40 درصد کوتاه می کند و عملکرد تیم را بهبود می بخشد. این نشان دهنده اهمیت رو به رشد ABM در بازاریابی مدرن است.

پیشرو با یک استراتژی بازاریابی مبتنی بر حساب

همانطور که ABM بالغ می شود، شرکت ها به دنبال ساخت سفارشی هستند محتوا، هدف گیری هوشمند و قوی فروش و بازاریابی هم ترازی. در زیر برخی از آمارهای کلیدی وجود دارد که بینش هایی در مورد این استراتژی های ABM ارائه می دهد.

  • ادغام تیم های فروش و بازاریابی می تواند نرخ بسته شدن معامله را تا 67 درصد افزایش دهد.
  • 56 درصد از بازاریابان معتقدند محتوای شخصی سازی شده برای موفقیت ABM ضروری است. 40 درصد نیز به مدیریت خوب داده اعتبار می دهند.
  • شرکت هایی با استراتژی های قوی ABM 79 درصد فرصت ها و 73 درصد از کل درآمد خود را به ABM نسبت می دهند.
  • کاربران ABM شاهد بهبود 84 درصدی شهرت و بهبود 80 درصدی در روابط با مشتری هستند.

چالش های عمده بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری

شرکت‌هایی که در مراحل اولیه اجرای ABM هستند، برای ارزیابی موثر تلاش‌های ABM خود به کمک نیاز دارند. در زیر نگاهی کوتاه به چالش‌هایی که بازاریابان در حین اجرای بازاریابی مبتنی بر حساب با آن‌ها مواجه هستند، آورده شده است.

  • یافتن بودجه و منابع کافی برای ABM برای 37 درصد از بازاریابان دشوار است.

32%

رهبران با فروش و همسویی بازار مبارزه می کنند.

منبع: Ascend2

  • 17 درصد از بازاریابان به طور کامل استراتژی های ABM را توسعه داده اند. بقیه هنوز در حال کشف چگونگی راه اندازی ABM هستند.
  • 43 درصد از بازاریابان B2B هنگام انتخاب اهداف باید با داده های غیر قابل اعتماد مبارزه کنند.
  • 42 درصد از شرکت هایی که اهداف ABM خود را از دست می دهند، شکست خود را به رهبری ناکافی نسبت می دهند.

رهبری با قصد

ABM از داده‌های هدف برای شخصی‌سازی پیام‌رسانی و تعامل با حساب‌های کلیدی استفاده می‌کند. برای شرکت هایی با چرخه های فروش کمی طولانی تر یا پیچیده کار می کند. اگر به فکر آزمایش ABM در سازمان خود هستید، به ابزارهای مناسب نیاز دارید.

به عنوان مثال، داده های قصد G2 حوزه های اصلی مورد علاقه خریداران بالقوه را نشان می دهد. می‌توانید از این داده‌ها برای تعامل بیشتر با مشتریان و بستن معاملات بیشتر استفاده کنید.

در مورد نحوه استفاده بیشتر بیاموزید داده های قصد خرید G2 در کمپین های بازاریابی مبتنی بر حساب شما.

منبع: https://learn.g2.com/account-based-marketing-statistics

Power of stocktaking hindi. Ring video doorbells recalled over fire concerns – dlsserve. ©2024 techpros : ultimate technology resource.