48 آمار آمازون برای نشان دادن تصویر واقعی

آمازون یکی از بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیک در جهان است.

این الهام بخش بسیاری از کارآفرینان جوان است تا با آنها بفروشند یا تجارت الکترونیکی خود را شروع کنند. با تکنولوژی، راه اندازی چنین کسب و کاری آسان تر شده است.

نوین پلتفرم های تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد اطلاعات محصول و مشتری را در یک مکان مدیریت کنید و به شما کمک می کند تا یک سرمایه گذاری را شروع و مدیریت کنید. اگر واقعاً علاقه مند هستید، این مقاله منطق لازم را برای کمک به شما در شروع کار ارائه می دهد.

به این آمار مربوط به فروشگاه تجارت الکترونیک آمازون نگاهی بیندازید و اگر می خواهید وارد این فضا شوید، تماس بگیرید.

آمار کلیدی آمازون

این آمار در مورد نقاط داده هیجان انگیز در مورد فروش، فروشندگان و کمپین های آمازون بحث می کند. جزئیات دقیقی در مورد روند خرید و رشدی که فروشندگان اخیراً در پلتفرم تجارت الکترونیک تجربه کرده اند، دریافت خواهید کرد.

  • از سال 2021، آمازون بیش از 1.461 میلیون نفر را در سراسر جهان استخدام کرده است، بدون احتساب کارگران فصلی یا موقت.
  • آمازون در سال 2022 37.7 میلیارد دلار از تبلیغات درآمد کسب کرد که 20 درصد افزایش نسبت به سال 2021 نشان می دهد.
  • در سال 2022، آمازون مورد اعتمادترین برند مورد اعتماد مشتریان آمریکایی بود. این شرکت به بیش از 100 کشور و منطقه ارسال می کند.
  • 28 درصد از خریدهای آمازون در 3 دقیقه یا کمتر انجام می شود.

50%

خرید در کمتر از 15 دقیقه انجام می شود.

منبع: آمازون

  • در سال 2023، فروشندگان مستقر در ایالات متحده بیش از 4.5 میلیارد کالا را به طور متوسط ​​8600 در دقیقه فروختند.
  • رجیستری برند آمازون 99 درصد فهرست‌های جعلی یا توهین‌آمیز را مسدود یا حذف کرد.
  • کمپین های محصول حمایت شده از طریق تبلیغات آمازون 13 تا 79 درصد کمتر از سایر موارد در هر کلیک هزینه دارند.
  • بیش از 60 درصد از فروش آمازون توسط فروشندگان مستقل، عمدتاً مشاغل کوچک و متوسط ​​انجام می شود.
  • اشتراک و ذخیره محصولات با تخفیف 10٪ – 15٪، تبدیل فروش را تا 1.8 برابر افزایش می دهد.
  • در سال 2023، فروش صاحبان برند نسبت به سال قبل بیش از 22 درصد رشد داشت.
  How to Do an Inclusive Website and Social Media Audit to Improve Conversions

آمار فروش و سهم بازار آمازون

این آمارها سهم بازار آمازون در مناطق مختلف را مورد بحث قرار می دهد. آنها در مورد درآمد، فروش در دقیقه، سودآوری و سایر رقبا در بازار صحبت می کنند. نگاهی به این آمار بیندازید تا الهام بگیرید و معیارهایی را برای خود تعیین کنید.

  • در سال 2023، آمازون 37.6 درصد از بازار تجارت الکترونیک ایالات متحده را در اختیار خواهد داشت. موجودی آن حدود 12 میلیون قلم کالا را شامل می شود.
  • درآمد خالص آمازون از 513.98 میلیارد دلار در سال 2022 به 554.02 میلیارد دلار در سال 2023 افزایش یافت.
  • فروش آمازون 4722 دلار در ثانیه، 283000 دلار در دقیقه و بیش از 17 میلیون دلار در ساعت برآورد شده است.
  • در آگوست 2013، آمازون نزدیک به 5 میلیون دلار در 40 دقیقه توقف از دست داد.

حدود 350000 فروشنده

در سال 2021 بیش از 100000 دلار فروش داشت در مقایسه با 225000 در سال 2019.

منبع: آمازون

  • آمازون نزدیک به 40 درصد از بازار تجارت الکترونیک ایالات متحده را در سال 2024 تصاحب خواهد کرد. والمارت، اپل، eBay، Target و Home Depot سهم 18 درصدی بعدی را دارند.
  • علیرغم درآمد بالا، آمازون زیان خالص 2.7 میلیارد دلاری را در سال 2022 گزارش کرد که اولین ضرر آن در بیش از ده سال است.

آمار آمازون پرایم

آمار Amazon Prime رفتار خرید کاربران پرایم را با کاربران غیر پرایم مقایسه می کند. آنها پیش بینی های فعلی و آینده را از تعداد عضویت های Prime و الگوهای خرید کاربران ارائه می دهند.

  • بیش از 200 میلیون عضو Amazon Prime در سراسر جهان وجود دارد. اعضای Prime معمولا بیش از 1000 دلار در سال هزینه می کنند، در حالی که اعضای غیر Prime بین 100 تا 500 دلار در سال هزینه می کنند.
  • بیش از 148 میلیون آمریکایی عضو پرایم هستند.
  • آنها بیش از دو سوم مخاطبان آمازون در ایالات متحده را تشکیل می دهند.
  • Prime Day با 12 میلیارد دلار در سال 2023 بزرگترین روز فروش است.
  • در سال 2022، انتظار می رفت که 76.6 میلیون خانوار آمریکایی آمازون پرایم داشته باشند که 15 درصد افزایش نسبت به 66.4 میلیون خانوار در سال 2019 نشان می دهد.
  • اعضای Prime بیش از 375 میلیون کالا خریدند و بیش از 2.5 میلیارد دلار در معاملات صرفه جویی کردند.

آمار فروشندگان آمازون

این آمار رشد و سودآوری اخیر فروشندگان آمازون را مورد بحث قرار می دهد. آنها استراتژی هایی را که فروشندگان به کار می گیرند ذکر می کنند و به صورت کمی پاسخ می دهند که چه چیزی جواب می دهد و چه چیزی جواب نمی دهد.

  • نزدیک به 2 میلیون کسب و کار کوچک و متوسط ​​در آمازون می فروشند.
  • 86 درصد از فروشندگان از Fulfillment by Amazon (FBA) برای افزایش فروش استفاده می کنند.
  • 80 درصد از فروشندگان آمازون نیز از پلتفرم های دیگر برای تنوع بخشیدن به درآمد خود استفاده می کنند.
  • روزانه حدود 3700 فروشنده جدید در سال 2021 به آمازون می‌پیوندند. 26 درصد از فروشندگان جدید از ایالات متحده و بیش از 10 درصد از هند بودند.
  • 73 درصد از فروشندگان آمازون حاشیه سود بیش از 10 درصد دارند. 35 درصد از فروشندگان به بیش از 20 درصد حاشیه سود دست می یابند.

61%

سفارشات پرداخت شده توسط فروشندگان شخص ثالث در سه ماهه اول سال 2024 فروخته شد.

منبع: Statista

  • در سال 2022، 89 درصد از فروشندگان سود کسب کردند، در مقایسه با 85 درصد در سال 2021. با وجود تورم، 37 درصد از فروشندگان سود بیشتری در سال 2023 گزارش کردند.
  • 63 درصد از فروشندگان آمازون در عرض یک سال پس از شروع به سوددهی می رسند.
  • 22 درصد از فروشندگان کسب و کار کوچک تا متوسط ​​آمازون (SMB) بیش از 10000 دلار فروش ماهانه دارند.
  • 54 درصد از فروشندگان FBA از مدل برچسب خصوصی برای ایجاد محصولات و برندهای خود استفاده می کنند.
  • 35٪ از فروشندگان SMB دسته خانه و آشپزخانه را انتخاب می کنند. محبوب ترین دسته های بعدی زیبایی و مراقبت شخصی (26٪) و پوشاک، کفش و جواهرات (20٪) هستند.
  • هزینه حمل و نقل توسط آمازون (FBA) 70٪ کمتر از گزینه های ممتاز از حامل های بزرگ ایالات متحده و 30٪ کمتر از گزینه های استاندارد آنها است.
  • برندهای دارای فروشگاه در 60 روز 31 برابر خریدهای تکراری بیشتری داشته اند.
  • در سال ۲۰۲۲، آمازون و شرکای آن ۲.۱ میلیارد دلار به فروشندگان وام دادند.
  How to Give Back On Company Time

آمار کاربران آمازون

کاربران مختلف از آمازون به طور متفاوتی استفاده می کنند. الگوهای خرید آنها متفاوت است و آنها راه های منحصر به فردی برای جستجوی محصول مورد نظر خود دارند. در این آمارها غوطه ور شوید تا در مورد ترجیحات استفاده آنها بیشتر بدانید.

  • هزاره ها دو برابر بیبی بومرها از آمازون استفاده می کنند.
  • تنها حدود 2 درصد از کاربران آمازون اکو از طریق الکسا خرید می کنند.
  • در سال 2021، بیش از 2.14 میلیارد نفر در سراسر جهان کالا و خدمات را به صورت آنلاین خریداری کردند.

9 از 10

خریداران برای بهترین معاملات قیمت ها را در آمازون بررسی می کنند.

منبع: etrend

  • 51 درصد از مشتریان جستجوی محصول خود را در آمازون شروع می کنند.
  • بیش از 90 میلیون مشتری فعال آمازون اعضای Amazon Prime هستند.
  • آمازون برای جستجو از موتورهای جستجو (39%)، Walmart (34%)، یوتیوب (23%) و فیس بوک (22%) محبوبیت بیشتری دارد.
  • آمازون ماهانه بیش از 2 میلیارد بازدید از سایت دارد که 2.2 میلیارد بازدید در آوریل 2023 داشته است.

فروش با سرعت

مانند آمازون، تجارت الکترونیک شما را به یک پایگاه مشتری گسترده تر، اغلب در مکان هایی که با مرزهای ملی و بین المللی از هم جدا شده اند، متصل می کند. روند فروش شما را سرعت می بخشد و در عین حال جریان طبیعی عملیات را حفظ می کند.

با این حال، باید با پلت فرم تجارت الکترونیکی مناسب شروع کنید تا مطمئن شوید که هنگام شروع، عملیات شما به طور موثر مدیریت می شود.

بررسی کنید بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیک رایگان برای شروع و اولین قدم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین تجارت الکترونیک.

منبع: https://learn.g2.com/amazon-statistics

: an inventory audit ensures that the recorded stock levels align with the actual physical inventory. Cheap laptop deal of the week. Fallout’s vinyl soundtrack is coming, and we spoke to composer ramin djawadi about it.