48 آمار YouTube برای سازندگان محتوا و بازاریابان

YouTube ایجاد و اشتراک گذاری محتوا را ساده تر کرده است.

هر کسی که دوربین و اتصال اینترنت دارد می‌تواند کانالی را برای دستیابی به مخاطبان در سراسر جهان راه‌اندازی کند. این پلت فرم هاست ویدیو الگوریتم محتوای مرتبط را بر اساس علایق کاربران نشان می دهد.

اما یوتیوب فقط سرگرمی نیست. این یک منبع قابل اعتماد برای یادگیری و توسعه مهارت است و بسیاری از آن برای به دست آوردن اطلاعات در مورد همه چیز از فعالیت های دانشگاهی گرفته تا پروژه های DIY استفاده می کنند.

برای درک وضعیت فعلی YouTube و نحوه استفاده بهتر از آن برای ایجاد و اشتراک گذاری محتوا، به آمار موجود در مقاله ما نگاهی بیندازید.

آمار کلیدی یوتیوب

این مجموعه آمار در مورد کاربران فعال ماهانه در پلتفرم و میزان زمانی که آنها روزانه در YouTube صرف می کنند صحبت می کند. آنها به شما ایده ای در مورد پتانسیل YouTube و روش هایی که از آن برای تبلیغ و تماشا استفاده می شود، می دهند محتوا.

  • یوتیوب 2.5 میلیارد کاربر ماهانه دارد که وارد سیستم شده اند. این دومین کانال محبوب رسانه های اجتماعی است.
  • یوتیوب سومین اپلیکیشن محبوب در بین کاربران اندروید است.
  • بین آوریل تا ژوئن 2023، کاربران اندروید به طور متوسط ​​ماهانه 27 ساعت و 26 دقیقه در یوتیوب سپری می کردند.
  • هند با 462 میلیون کاربر بیشترین مخاطب یوتیوب را دارد. این کشور 8.1 درصد از ترافیک این پلتفرم را به خود اختصاص داده است.
  • کاربران اندروید در ۶۳.۴ درصد از تمام روزهای بین آوریل تا ژوئن ۲۰۲۳ یوتیوب را باز کردند.
  • بینندگان YouTube Shorts از سال 2022 تا کنون 500 میلیون کاربر افزایش یافته است و اکنون تعداد کاربرانی که به صورت ماهانه وارد سیستم شده اند بیشتر از TikTok و Instagram Reels است.

500 ساعت

محتوا هر دقیقه در یوتیوب آپلود می شود.

منبع: Statista

  • درآمد جهانی یوتیوب از تبلیغات بین سال های 2022 تا 2023 8 درصد افزایش یافته و به 31.5 میلیارد دلار رسیده است.
  • ایالات متحده با 270.8 میلیارد بازدید در سال 2023 بزرگترین منبع ترافیک بود.
  • YouTube TV بیش از 8 میلیون مشترک پرداختی دارد. کاربران پول خود را در تلویزیون YouTube صرف می کنند تا هر زمان که بخواهند محتوا را تماشا کنند.
  • در فوریه 2024، ویدیوهای YouTube در بیش از 791.3 میلیون جستجو در ایالات متحده ظاهر شد.
  • از ژانویه تا آوریل 2023، بیش از 14 میلیون ویدیو ماهانه با ابزار برش یوتیوب ایجاد شد.
  • یوتیوب 183 میلیارد بازدید از جستجوهای ارگانیک در سال 2023 داشته است.
  نکاتی از آماندا مالکو و لاتان کانانت

آمار کاربران یوتیوب

مردم از یوتیوب برای موارد مختلف استفاده می کنند. برخی محتوا مصرف می کنند، در حالی که برخی دیگر محتوا را تولید و تبلیغ می کنند. به طور کلی، مصرف کنندگان فکر می کنند YouTube می تواند مفید و معتبر باشد. آمار زیر استفاده از پلتفرم را بر اساس چندین تحقیق و داده های صنعتی نشان می دهد.

  • در سال 2023، 65 درصد از سازندگان Gen Z مورد بررسی از یک فیلتر، ویژگی یا افکت روی ویدیوهای خود استفاده کردند.
  • 54 درصد از کاربران مورد بررسی، سازنده‌ای را دنبال می‌کنند که به زبانی غیر از زبان خودشان ویدیو می‌سازد.
  • در سال 2023، میانگین طول بازدید از YouTube در بین دستگاه‌ها نزدیک به 36 دقیقه بود.

54%

از کاربران نظرسنجی شده، تماشای نظرات سازنده درباره رویدادها را به خود رویدادها ترجیح می دهند.

منبع: Google APIs

  • 87٪ حداقل چهار فرمت YouTube را در سال گذشته تماشا کردند.
  • یوتیوب اکنون 100 میلیون مشترک پرداخت کننده برای خدمات Music و Premium دارد.
  • بینندگان جهانی به طور متوسط ​​روزانه 1 میلیارد ساعت محتوای YouTube را در YouTubeTV تماشا می کنند.
  • 54 درصد از بینندگان جهانی یوتیوب را مرد و 46 درصد را زن معرفی می کنند.
  • بیشترین گروه از کاربران یوتیوب بین 25 تا 34 سال سن دارند.
  • بینندگان زن بیشتر از مردان در محدوده سنی 65 سال و بالاتر هستند.
  • 89 درصد از کاربران یوتیوب دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر هستند.
  • گروه سنی 25 تا 34 سال 21.3 درصد از کاربران یوتیوب را تشکیل می دهند و پس از آن گروه سنی 35 تا 44 سال قرار دارند. جوانان 18 تا 24 ساله 15.5 درصد از کاربران را تشکیل می دهند.
  مربی دانش آموز | وبلاگ ست

کانال یوتیوب و آمار ویدئو

آمار به وضوح نشان می دهد که چگونه برخی از ویدیوها و کانال های یوتیوب بهترین عملکرد خود را برای به دست آوردن کاربران و بازدیدها دارند. در اینجا برخی از داده های مربوط به کانال ها و ویدیوهای با عملکرد برتر در پلتفرم YouTube آورده شده است.

اگر محتوای مشابهی ایجاد می کنید، ویدیوها را کاوش کنید و تکنیک های آنها را مطالعه کنید. این آمار به تعیین یک معیار کمک می کند.

  • کانال های یوتیوب با 100000 تا 1 میلیون مشترک بیشترین نرخ تعامل را با 3.5 درصد دارند.
  • MrBeast با 240 میلیون مشترک، برترین سازنده YouTube پرطرفدار در ایالات متحده بود.
  • تریلر Grand Theft Auto VI در 24 ساعت اول بیش از 93 میلیون بازدید داشت که رکوردی را به نام خود ثبت کرد.
  • سه موزیک ویدیو برتر در سال 2023 «آهنگ مورد علاقه» از توسی، «گل‌ها» از مایلی سایرس و «الا بایلا سولا» از اسلبون آرمادو و پسو پلوما بودند.

88%

ترافیک یوتیوب در سال 2023 از طریق دستگاه های تلفن همراه با ترافیک دسکتاپ 12 درصد بود.

منبع: سمروش

  • بیشترین مشترک کانال های یوتیوب سری T با بیش از 260 میلیون مشترک است. MrBeast با 240 میلیون مشترک؛ و کوکاملون که 172 میلیون دارد.
  • سری T بیش از 249 میلیارد بازدید برای بیش از 20000 ویدیو دارد.
  • «رقص بچه کوسه» با بیش از 14 میلیارد بازدید، پربازدیدترین ویدیوی یوتیوب است.
  • «Despacito» ساخته بابا یانکی دومین ویدیوی پربازدید یوتیوب با 8.54 میلیارد بازدید است.
  • «جانی جانی بله پاپا» ساخته LooLoo Kids سومین ویدیوی پربازدید یوتیوب با 6.86 میلیارد بازدید است.
  • ویدئوی “Butter” توسط BTS رکورد سریعترین ویدیو را برای رسیدن به 100 میلیون بازدید دارد.

آمار بازاریابی یوتیوب

یوتیوب به بازاریابان کمک کرده تا میلیون ها کاربر را جذب کنند. آن اجازه می دهد مارک ها برای یافتن مخاطبان مرتبط و جذب آنها از طریق تبلیغات و محتوای برند. بسیاری با اینفلوئنسرها همکاری می کنند تا از دسترسی آنها در جامعه هدف بهره ببرند و پیام و محتوای تبلیغاتی برند خود را تقویت کنند.

  20 Tips to Work from Home Without Distractions

به آمار زیر نگاه کنید تا ببینید آیا YouTube برای بازاریابی محصول یا خدمات شما مناسب است یا خیر.

  • یوتیوب در سال 2023، 598.3 میلیون بازدید از ترافیک اجتماعی پولی و جستجوی پولی دریافت کرد.
  • به طور متوسط، یوتیوب 21.6 میلیون بازدید در ماه از ترافیک پولی داشت.
  • یوتیوب 31.5 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی در سال 2023 ایجاد کرد که 8 درصد افزایش نسبت به سال 2022 نشان می دهد.
  • 59 درصد از بازاریابان قصد دارند فعالیت های ارگانیک خود را در پلتفرم افزایش دهند. 66 درصد قصد دارند استفاده از ویدیوها را افزایش دهند.
  • تبلیغات یوتیوب می تواند به 30.9 درصد از جمعیت جهان برسد.
  • کمپین های دستیابی مبتنی بر هوش مصنوعی فروش افزایشی را تا 111 درصد بهبود بخشیدند.
  • 59 درصد از مردم تبلیغات YouTube را مرتبط تر از تلویزیون شبکه یا سایر برنامه های پخش می دانند.
  • 43 درصد از خریداران آگهی می گویند که بزرگترین مشتریان آنها در YouTube Shorts تبلیغ می کنند.
  • 52 درصد از برندها در یوتیوب تبلیغات مطمئنی را احساس می کنند، در حالی که 48 درصد از برندها در مورد قابل اعتماد بودن یوتیوب تردید دارند.

به سمت استراتژی ویدیویی بهتر

اگر استراتژی ویدیویی دارید، از این آمار به عنوان مرجع برای بهینه سازی آن برای مخاطبان خود استفاده کنید. این مخاطبان برای شما مرتبط هستند زیرا YouTube محتوا را بر اساس علاقه نشان می دهد. و اگر استراتژی برای محتوای ویدیویی ندارید، اکنون زمان سرمایه گذاری برای ایجاد کار برای یک پلتفرم قابل اعتماد است که می تواند شما و برندتان را در مقابل شما قرار دهد. میلیاردها کاربر

در مورد بیاموزید آمار بازاریابی ویدیویی برای دریافت بینش بیشتر در مورد هنر ایجاد و تبلیغ ویدیو.

منبع: https://learn.g2.com/youtube-statistics