68 آمار اینستاگرام که ارزش آن را برای برند شما نشان می دهد

اینستاگرام دیگر بچه جالب جدید بازار نیست. مسلماً این بیشتر یک پدیده ابدی است. بارها و بارها، این پلتفرم شواهد متعددی را نشان می دهد که نشان می دهد چقدر می تواند برای سازندگان کسب و کار ارزشمند باشد.

اینستاگرام در خدمت منافع افراد و مشاغل است. در این مقاله، شواهد مربوط به این تست شده را بررسی خواهیم کرد پلت فرم شبکه های اجتماعی جمعیت شناسی، رفتار کاربر، عملکرد محتوا و سایر جزئیات مهم.

این شواهد آماری به شما کمک می کند تا زمانی که به دنبال راه هایی برای استفاده موثر از اینستاگرام در استراتژی بازاریابی خود هستید، تصمیمات آگاهانه بگیرید.

آمار کلی اینستاگرام

این آمار به شما یک نمای کلی از وضعیت فعلی اینستاگرام و مفید بودن آن می دهد.

  • اینستاگرام چهارمین وب سایت پربازدید در سراسر جهان است. هر ماه 2 میلیارد کاربر فعال دارد.
  • اینستاگرام Threads 15.36 میلیون کاربر فعال دارد که نشان دهنده رشد آن در تعامل مبتنی بر متن است. در عرض یک ساعت پس از راه اندازی به 1 میلیون کاربر رسید.
  • «اینستاگرام» با 15 میلیون جستجو در ماه، دهمین عبارت پر جستجو در گوگل است.

31%

همه کاربران اینترنت به صورت ماهانه در اینستاگرام حضور دارند که استفاده گسترده از آن را برجسته می کند.

منبع: Statista

  • 35.71 درصد از کاربران اینترنت موبایل ماهانه به اینستاگرام دسترسی دارند که این رقم برابر با جمعیت اروپا و آمریکای شمالی است. بزرگسالان آمریکایی روزانه حدود 33 دقیقه را در اینستاگرام صرف می کنند.
  • به عنوان شاخصی از فعالیت بالای تجارت الکترونیک اینستاگرام، 130 میلیون کاربر هر ماه روی پست های خرید کلیک می کنند.

آمار دموگرافیک کاربران اینستاگرام

اینستاگرام پایگاه کاربران گسترده ای با سنین، جنسیت، مکان و علایق مختلف دارد. این آمار به شما یک نمای کلی از جمعیت شناسی کاربران می دهد تا بتوانید محتوای شخصی سازی شده ایجاد کنید و آن را با توجه به علایق کاربران تبلیغ کنید.

  • مردان 51.8 درصد از کاربران را تشکیل می دهند که کمی بیشتر از زنان با 48.2 درصد است.
  • اینستاگرام با 358.6 میلیون کاربر بیشترین محبوبیت را در هند دارد. ایالات متحده حدود 158.5 میلیون نفر و برزیل 122.9 میلیون نفر دارند.
  • 87 درصد از کاربران اینستاگرام در خارج از ایالات متحده زندگی می کنند.
  • کاربران Gen Z در ایالات متحده تقریباً 5 ساعت در هفته را در اینستاگرام صرف می کنند.

62.3٪

تعداد کاربران از آوریل 2024 بین 18 تا 34 است.

منبع: Statista

  • 85 درصد از کاربران iOS 16 تا 25 ساله نیز از اینستا استفاده می کنند.
  • 21 درصد از بزرگسالان Gen Z ایالات متحده هر هفته از حلقه های اینستاگرام استفاده می کنند.
  • گروه سنی 18 تا 24 سال بیشترین تعداد مخاطبان تبلیغات اینستاگرام را تشکیل می دهند.
  چگونه متخصصان فروش می توانند مشتریان را حفظ کنند و با G2 معامله ببندند

آمار رفتار کاربران اینستاگرام

هدف اینستاگرام در پایه آن متفاوت است. کاربران بر اساس نیت خود با محتوا و کانال ها تعامل متفاوتی دارند. در زیر نگاهی اجمالی به ترجیحات کاربران اینستاگرام در مورد نوع محتوا و اهداف آمده است.

  • 64.8 درصد از اینستاگرام برای سرگرمی استفاده می کنند.
  • 70.4٪ عکس ها یا فیلم ها را پست می کنند که تولید محتوای بالا را نشان می دهد.
  • 62.7٪ برندها را در اینستاگرام دنبال می کنند یا در مورد آنها تحقیق می کنند. یک مطالعه تایید می کند که 70 درصد خریداران از اینستاگرام برای تصمیم گیری در مورد خرید استفاده می کنند.
  • در سطح جهانی، اینستاگرامرها به طور متوسط ​​12 ساعت در ماه را در سایت سپری می کنند.

83%

مشتریان از اینستاگرام برای یافتن محصولات یا خدمات جدید استفاده می کنند.

منبع: متا

  • روزانه بیش از 100 میلیون نفر لایو اینستاگرام را تماشا می کنند و 70 درصد استوری اینستاگرام را روزانه مشاهده می کنند.
  • تا 95 میلیون کاربر اینستاگرام ممکن است ربات باشند که هر سال 1.3 میلیارد دلار برای بازاریابان هزینه دارد.
  • 21 درصد از کاربران اینستاگرام به صورت هفتگی لاگین می کنند، در حالی که 16 درصد کمتر وارد اینستاگرام می شوند. 38 درصد از کاربران چندین بار در روز وارد سیستم می شوند.

آمار تبلیغات اینستاگرام

این آمار به شما کمک می کند تا نوع محتوایی را که می توانید برای جذب مخاطب خود استفاده کنید، درک کنید. آمار به نرخ کلیک (CTR) و داده‌های هزینه به ازای کلیک (CPC) اشاره می‌کند تا محدوده‌ای را به شما ارائه دهد.

  • دسترسی به تبلیغات اینستاگرام بین سال‌های 2022 تا 2023 12.2 درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد برای تبلیغ‌کنندگان موثرتر می‌شود.
  • در سال 2023، اینستاگرام 50.6 میلیارد دلار از تبلیغات درآمد داشت. بیشتر این درآمد از تبلیغات درون فید به دست می آید. پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۴ درآمد تبلیغات اینستاگرام به ۵۹.۶ میلیارد دلار برسد.
  • تبلیغات درون فید دارای نرخ کلیک بین 0.22٪ تا 0.88٪ است که نشان دهنده علاقه کاربر است.
  • تبلیغات داستانی دارای CTR بین 0.33٪ تا 0.54٪ هستند. جالب اینجاست که تبلیغات در استوری های اینستاگرام 26.7 درصد از درآمد را شامل می شود.
  • CPC برای تبلیغات اینستاگرام بین هیچ تا یک چهارم است و آنها را مقرون به صرفه می کند. هزینه به ازای هر هزار نمایش به 4 دلار می رسد.
  • برندهای پیشرو دارای میانگین نرخ تبدیل 1٪ هستند که نشان دهنده تعامل بالا است.
  • درآمد تبلیغات متا در سه ماهه پایانی سال 2023 23.8 درصد افزایش یافت و به 38.7 میلیارد دلار رسید که نرخ رشد قابل توجهی است.
  • تبلیغات ویدیویی سه برابر بیشتر از عکس ها درگیر می شوند.
  سخاوتمندان می پرسند

آمار عملکرد محتوای اینستاگرام

در زیر شواهد آماری از نحوه عملکرد انواع مختلف محتوا آورده شده است. از آنها استفاده کنید تا از بین استوری‌های اینستاگرام، حلقه‌ها، پست‌های ویدیویی، پست‌های چرخ فلک یا پست‌های معمولی، انتخاب کنید که چه چیزی بیشترین سود را برای کمپین شما دارد.

  • نرخ حفظ داستان پس از فریم دوم کاهش می یابد. سعی کنید جذاب ترین محتوا را در دو مورد اول نگه دارید.
  • قرقره ها دارای نرخ دسترسی 30.8٪ هستند که آنها را بسیار قابل مشاهده می کند.
  • درگیری قرقره در سال 2023 25٪ کاهش یافت. نرخ تعامل آن در حال حاضر 1.2٪ است.
  • برندهای کوچک شاهد افزایش 35 درصدی نرخ دسترسی به Story هستند.
  • قرقره ها در مقایسه با سایر انواع پست، دو برابر تاثیرگذاری ایجاد می کنند.
  • 35 درصد از مصرف‌کنندگان از داستان‌هایی با عناصر تعاملی مانند آزمون‌ها و نظرسنجی‌ها لذت می‌برند.
  • قرقره ها بالاترین نرخ تعامل را در بین انواع پست دارند.

35%

از مصرف کنندگان داستان هایی با روایت های کوتاه و ترکیبی از عکس، ویدئو و متن را ترجیح می دهند.

منبع: HubSpot

  • برندهایی با 500000 تا 1 میلیون فالوور 0.7 درصد نرخ تبدیل دارند.
  • قرقره ها بیشترین میزان دسترسی را در بین انواع پست دارند. آنها به نرخ دستیابی به 30.8٪ دست می یابند.
  • برندهایی با زیر 10000 فالوور 1.3 درصد نرخ تبدیل دارند.
  • میانگین نرخ تعامل برای پست های چرخ و فلک 1.26 درصد است، بالاتر از سایر انواع پست.
  • بالاترین نرخ تعامل Reel اینستاگرام توسط حساب هایی با کمتر از 5000 فالوور، به طور متوسط ​​3.8٪ است.
  • قرقره ها 22٪ بیشتر از پست های ویدیویی استاندارد تعامل دارند.
  • پست های اینستاگرام به طور متوسط ​​از 10.7 هشتگ استفاده می کنند.
  • اینستاگرام به ازای هر فالوور ۵۸ درصد بیشتر از فیس بوک تعامل دارد.
  • کاربران در ساعت 8 شب بیشتر با محتوا درگیر می شوند و زمان بهینه ارسال را پیشنهاد می کنند.
  • یکشنبه با 6.5 درصد بالاترین نرخ تعامل را دارد.
  • عکس های دارای چهره تقریباً 38 درصد بهتر از عکس های بدون چهره عمل می کنند.
  • ویدیوها در مقایسه با تصاویر 21.2 درصد تعامل بیشتری دارند.
  • هر ماه 2.35 میلیارد نفر با حلقه های اینستاگرام تعامل دارند.
  • کاربران در روزهای هفته، به ویژه چهارشنبه ها و پنجشنبه ها تعامل بیشتری دارند.
  • پست هایی با مکان های برچسب گذاری شده 79٪ تعامل بیشتری دریافت می کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ در آمار اینستاگرام

اینستاگرام پر از نفوذ است زیرا این پلتفرم دسترسی و دسترسی گسترده ای به مخاطبان مربوطه می دهد. آمار زیر وضعیت اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام را نشان می دهد.

  • نانو اینفلوئنسرها 65.4 درصد از حساب های اینفلوئنسر را تشکیل می دهند و میکرو اینفلوئنسرها 27.8 درصد از حساب ها را تشکیل می دهند. نانو اینفلوئنسرها خالقانی با کمتر از 10000 دنبال کننده هستند و میکرو اینفلوئنسرها بین 10001 تا 100000 فالوور دارند.
  • بازاریابان اینستاگرام 69 درصد از بودجه خود را صرف اینفلوئنسر مارکتینگ می کنند که نشان دهنده سرمایه گذاری های استراتژیک است.
  • نانو اینفلوئنسرها با 5 درصد بالاترین نرخ تعامل را دارند.
  • 61 درصد از مصرف کنندگان به توصیه های اینفلوئنسرها بیشتر از محتوای برند اعتماد دارند.

آماری در مورد نحوه استفاده برندها از اینستاگرام

این آمارها درباره چگونگی آن بحث می کنند مارک ها به اینستاگرام به عنوان کانالی برای تبلیغ خدمات و محصولات خود مراجعه کنید. آنها همچنین در مورد آنچه که برندها معمولاً هنگام اجرای این کمپین ها رعایت می کنند صحبت می کنند.

  • بیش از 200 میلیون کسب و کار از اینستاگرام برای وصل ، خدمات و محصولات خود استفاده می کنند که نشان دهنده سودمندی آن برای مشاغل است.
  • 90٪ از کاربران اینستاگرام حداقل یک حساب تجاری را دنبال می کنند که نشان دهنده تعامل قوی کاربر و تجارت است.
  • 62 درصد از کاربران پس از دیدن یک برند در استوری اینستاگرام، علاقه بیشتری به آن نشان می دهند.
  • 87 درصد از کاربران پس از دیدن یک محصول در اینستاگرام اقدام می کنند و پتانسیل تبدیل بالایی را نشان می دهند.
  • برندهای بزرگ به طور متوسط ​​روزانه 1.6 بار در اینستاگرام پست می گذارند.
  • بیش از 150 میلیون نفر ماهانه با مشاغل در اینستاگرام ارتباط برقرار می کنند.

68%

بازدید هفتگی کاربران اینستاگرام برای تعامل با سازندگان.

منبع: متا

  • بیش از نیمی (53.7٪) از بازاریابان ایالات متحده امسال از حلقه های اینستاگرام برای تبلیغات تأثیرگذار استفاده می کنند.
  • 36 درصد از کسب و کارها از Stories برای تبلیغ محصولات استفاده می کنند. 67 درصد از کاربران استوری های برند را تماشا می کنند.
  • حساب‌های تجاری میانگین رشد ماهانه فالوور 1.8 درصدی را نشان می‌دهند که نشان‌دهنده رشد ثابت است.

استفاده از اینستاگرام برای جلوه کامل

این آمار به وضوح نشان می دهد که چه نوع محتوایی برای جمعیت های مختلف کاربران بهترین کار را دارد. وقتی این درک را با بینش های به دست آمده از مشاهدات برند و معیارهای تبلیغاتی همراه کنید، می توانید تصمیم آگاهانه ای در مورد استفاده موثر از اینستاگرام در استراتژی بازاریابی خود بگیرید.

آیا می خواهید بینش های مشابهی در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی داشته باشید؟ اینها را بررسی کنید آمار رسانه های اجتماعی برای همگام شدن با روند.

منبع: https://learn.g2.com/instagram-stats

Stocktally’s stocktaking services are designed to uncover hidden losses and discrepancies in spare parts inventory. 5 movies leaving netflix in july 2024 you have to watch now. 0 – appointment booking with time slot app source.