AI Insights می‌تواند سفرهای تجاری را شخصی‌سازی کند

داده ها یک معدن طلا برای صنعت سفرهای تجاری است، اما تنها در صورتی که به طور موثر مدیریت شوند.

بدون ابزار مناسب، انبوهی از داده‌ها می‌تواند بسیار زیاد باشد. اینجاست که هوش مصنوعی (AI) می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد و به شما کمک کند تمام داده های خام را به بینش های عملی پردازش کنید.

هوش مصنوعی در سفرهای کاری می تواند به شما کمک کند تا به الگوهای رزرو، عادات خرج ، و ترجیحات مسافران نگاه کنید و در عین حال در هزینه ها صرفه جویی کنید و کارآمدتر باشید.

بیایید ببینیم هوش مصنوعی چگونه تجربیات مسافران تجاری را شخصی می کند و در عین حال تجزیه و تحلیل داده ها را بهبود می بخشد.

نقش هوش مصنوعی در صنعت سفرهای تجاری

از لحاظ تاریخی، صنعت سفرهای تجاری بر روش‌های جمع‌آوری دستی داده‌ها متکی بود. در حالی که شرکت‌ها می‌توانستند به‌راحتی رزروها و هزینه‌های سفر را به صورت دستی پیگیری کنند، اطلاعات جمع‌آوری‌شده محدود بود.

با این حال، از آنجایی که صنعت سفر به سمت استفاده از هوش مصنوعی تغییر می‌کند، این صنعت در زمینه ظرفیت جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها با جهش و مرزهای زیادی رشد کرده است.

بنابراین، فناوری های کلیدی هوش مصنوعی که به این تغییر کمک کرده اند کدامند؟

فناوری‌های هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشینی (ML)، پردازش زبان طبیعی (NLP) و تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده در خط مقدم این امر قرار دارند.

فناوری‌های کلیدی هوش مصنوعی که تجارب سفر تجاری را تغییر می‌دهند

منبع: myBiz توسط MakeMyTrip

یادگیری ماشینی

با یادگیری ماشینی، اکنون شناسایی روندها و الگوها با استفاده از الگوریتم‌های قدرتمند برای بهبود فرآیند رزرو و حمایت از تلاش‌های مدیریت هزینه مدیران سفر برای شرکت‌ها آسان‌تر است. با تجزیه و تحلیل داده های تاریخی، ML می تواند نوسانات قیمت و بهترین زمان رزرو را پیش بینی کند و از مدیران سفر در کنترل هزینه های کلی سفر حمایت کند.

پردازش زبان طبیعی (NLP)

این فناوری از طریق کمک مجازی و ربات‌های چت که پشتیبانی بلادرنگ را ارائه می‌کنند، به حل سریع درخواست مشتری کمک می‌کند. NLP این ابزارها را قادر می‌سازد تا پاسخ‌های انسانی به پرسش‌های کاربر را با دقت قابل‌توجهی درک، تفسیر و تولید کنند، در نتیجه پشتیبانی سریع و شخصی‌شده را تسهیل می‌کنند.

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده

با تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده، شرکت‌ها اکنون می‌توانند نیازهای سفر آینده کارکنان خود را بر اساس روندهای فعلی پیش‌بینی کنند و تصمیمات فعالانه‌ای برای ساده‌سازی عملیات‌هایی مانند رزرو، بودجه‌بندی و پیروی از خط‌مشی اتخاذ کنند. به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل داده‌های سفر گذشته می‌تواند به پیش‌بینی زمان اوج سفر کمک کند و به تنظیم بودجه بر اساس آن کمک کند، که منجر به مدیریت کارآمدتر سفر می‌شود.

این فناوری‌های هوش مصنوعی به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا ضمن کاهش هزینه‌های صرف شده برای سفرهای کاری، تجربیات سفر کارمندان خود را بهبود بخشند. بیایید چگونگی را بررسی کنیم.

استخراج بینش عمیق تر با استفاده از هوش مصنوعی از داده های سفرهای تجاری

آیا نمی دانید چگونه از فناوری هوش مصنوعی برای استخراج بینش عمیق در مورد داده های سفر تجاری خود استفاده کنید؟ پاسخ در استفاده صحیح از تکنیک های پیچیده مانند:

  • خوشه بندی: گروه‌بندی ترجیحات یا رفتار مشابه مسافران به منظور شناسایی روندها در بخش‌های مختلف کارکنان در سازمان، ارائه بینش عمیق.
  • تشخیص الگو: شناسایی الگوهای سفر مکرر برای ارائه پیشنهادات مناسب، در نتیجه بهینه سازی انتخاب رزرو برای کارمندان.
  • تشخیص ناهنجاری: تشخیص بی‌نظمی در هزینه‌های سفر برای جلوگیری از افزایش هزینه‌ها و کشف تقلب احتمالی.
  How to Create a Lead Generation Website: 9 Simple Optimizations

این روش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مزایای متعددی را باز می‌کنند که اصلی‌ترین آنها شخصی‌سازی است که در بخش بعدی به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

قدرت هوش مصنوعی در شخصی‌سازی: تجارب سفر کاری

در میان مزایای بی‌شمار فناوری هوش مصنوعی در سفرهای تجاری، توانایی آن در شخصی‌سازی تجربیات مسافران شرکتی برجسته است.

شخصی‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا نحوه برنامه‌ریزی، رزرو و تجربه سفر کارمندان خود را تغییر دهند. با تجزیه و تحلیل داده‌ها، شرکت‌ها می‌توانند ترجیحات مسافران، از جمله غذاهای ترجیحی، هتل‌ها و خطوط هوایی را درک کنند. اکنون، با استفاده از این بینش و ترکیب آن با عوامل خارجی مانند آب‌وهوای محلی یا رویدادها و در دسترس بودن خطوط هوایی، کسب‌وکارها می‌توانند برنامه‌های سفری بسیار شخصی‌سازی شده را ایجاد کنند که متناسب با نیازها و ترجیحات منحصر به فرد مسافر باشد.

این تا حد زیادی استرسی را که به برنامه ریزی سفر وارد می شود را از بین می برد و همچنین راه حل های پیشگیرانه ای را در صورت تاخیر یا لغو ارائه می دهد.

بیایید با جزئیات به نحوه کمک هوش مصنوعی به شخصی‌سازی سفرهای تجاری نگاه کنیم.

Ai چگونه سفر کاری را شخصی می کند

منبع: myBiz توسط MakeMyTrip

شناسایی الگوهای رزرو و هزینه

با تجزیه و تحلیل و ردیابی الگوهای رزرو و هزینه سفر، هوش مصنوعی می تواند شخصی سازی بیش از حد را برای مسافران شرکتی فعال کند.

با کمک الگوریتم‌های پیشرفته و مدل‌های یادگیری ماشین، هوش مصنوعی داده‌های گزارش‌های هزینه و رزرو سفرهای قبلی، از جمله پروازها، هتل‌ها و تاکسی‌ها را ارزیابی می‌کند. این امکان تشخیص آسان الگوها و ترجیحات در رزروها و هزینه‌های مسافرتی شرکتی را فراهم می‌کند و بینش‌هایی را در مورد خطوط هوایی و هتل‌های ترجیحی، مسیرهای معمول سفر و عادات خرج می‌دهد.

تجزیه و تحلیل این داده‌ها می‌تواند بیشتر به پیش‌بینی نیازهای آینده کمک کند، و توصیه‌هایی را ارائه می‌کند که با نیازهای مسافران هماهنگی بیشتری دارد.

تعبیه هوش مصنوعی در سیستم‌های مدیریت سفر شرکتی موجود می‌تواند اثربخشی آن‌ها را با ارائه تجربه سفر مناسب به کارمندان افزایش دهد. همچنین تضمین می کند که فرآیندهای سفر شرکت کارآمد هستند و سیاست های آنها به طور مداوم دنبال می شود.

افزایش تجربه کاربر از طریق شخصی سازی

تجربه رزرو کارمندان را می توان به دقت برای رفع نیازهای تجاری آنها با استفاده از هوش مصنوعی تنظیم کرد. می‌تواند ترجیحات مسافر، خط‌مشی‌های شرکت و رفتار سفر گذشته را در نظر بگیرد تا توصیه کند:

  • مناسب ترین مسیرها و پروازها برای صرفه جویی در زمان
  • گزینه های اسکان برای حداکثر راحتی و آسایش
  • انتخاب های حمل و نقل مقرون به صرفه

چت ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند کمک فوری ارائه دهند و سوالات را در زمان واقعی حل کنند. این پشتیبانی فوری شامل پیمایش مکان‌های ناآشنا، یافتن خدمات محلی، توصیه گزینه‌های رزرو و بهبود تجربه کلی سفر کاری کارمندان است.

پیش بینی نیازهای آینده برای کنترل بودجه

تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده به پیش‌بینی دقیق نیازهای سفر در آینده کمک می‌کند، که یک مزیت بزرگ در هنگام محاسبه بودجه مورد نیاز برای سفرهای کاری است. هنگام انجام چنین پیش‌بینی‌هایی، رفتار مسافران گذشته، دفعات سفر، نوسانات هزینه، تغییرات فصلی و شرایط بازار را بررسی می‌کند.

  How to Maximize Digital Engagement With Multimedia Content

پیش‌بینی‌های دقیق، کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا الزامات سفر را پیش‌بینی کنند و هزینه‌های خود را به‌طور استراتژیک برنامه‌ریزی کنند و از تخصیص بیش از حد یا استفاده ناکافی از بودجه خودداری کنند. این به کسب و کارها کمک می کند تا استراتژی های مدیریت سفر کارآمد و مقرون به صرفه ایجاد کنند.

ایجاد گزارش های عملی برای کنترل هزینه

راه‌حل‌های سفر شرکتی هوش مصنوعی می‌توانند گزارش‌های عملی برای کنترل هزینه در سفرهای تجاری ایجاد کنند. این گزارش های جامع حوزه های کلیدی پس انداز را بر اساس روند سفر برجسته می کند. بنابراین، هوش مصنوعی در سفر و گردشگری می‌تواند بینش عمیقی در زمینه‌های مختلف ارائه دهد تا با تجزیه و تحلیل قیمت پرواز، نرخ هتل، روندهای فصلی و مسیرهای جایگزین، گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه را پیشنهاد کند.

این گزارش ها را می توان بیشتر سفارشی کرد تا نیازهای پویا ذینفعان را برآورده کند. به عنوان مثال، مدیران مالی شرکت می توانند تا حد زیادی از گزارش هزینه های دقیق که به کاهش هزینه کمک می کند، بهره مند شوند. این تجزیه و تحلیل داده ها در زمان واقعی می تواند به آنها کمک کند تا اهداف بودجه خود را بدون به خطر انداختن کیفیت سفر یا رضایت کارکنان مدیریت کنند.

توصیه سیاست های سفر

هوش مصنوعی در سفرهای کاری نقشی اساسی در اصلاح سیاست های سفر ایفا می کند. غربال ، حجم زیادی از داده‌ها، هوش مصنوعی را قادر می‌سازد تا توصیه‌های خط‌مشی سفارشی‌شده را بر اساس تحلیل روند ارائه دهد.

در اینجا روش‌هایی وجود دارد که سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند سیاست‌های سفر یک شرکت را بهبود بخشند:

  • در حال بررسی داده‌های تاریخی و روندهای فعلی برای شناسایی الگوها یا ناهنجاری‌ها در رفتار و هزینه‌های مسافر و ارائه پیشنهادهایی برای نرخ روزانه، خطوط هوایی ترجیحی، گزینه‌های رزرو ارزان‌تر و انتخاب هتل بر اساس هزینه و دفعات رزرو.
  • یادگیری از داده‌های جدید برای پیشنهاد اصلاحاتی که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد به روندهای در حال تحول و نیازهای کارکنان پاسخگو باشند.
  • پرچم گذاری نقض بالقوه خط مشی قبل از اینکه منجر به عدم رعایت یا هزینه بیش از حد شود.

با این حال، اجرای سیاست‌های توصیه‌شده با هوش مصنوعی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، به‌ویژه زمانی که دستورالعمل‌های شرکت را با رضایت کارکنان متعادل می‌کند. برای مقابله با این چالش‌ها، شرکت‌ها باید از بازخورد مداوم مسافران برای تنظیم دقیق الگوریتم‌های هوش مصنوعی و بهبود انطباق با سیاست‌ها استفاده کنند.

مزایای کلی هوش مصنوعی در سفرهای کاری تنها در صورتی قابل درک است که با ارائه شخصی سازی و انعطاف پذیری در چارچوب دستورالعمل های سفر شرکت، راحتی مسافران را افزایش دهد.

حفظ حریم خصوصی داده ها و ملاحظات اخلاقی در شخصی سازی سفرهای تجاری مبتنی بر هوش مصنوعی

صرف نظر از مزایای بسیار، بیشتر شرکت ها به دلیل نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها، در قفل ، قدرت هوش مصنوعی مردد هستند.

برای اینکه هوش مصنوعی شخصی سازی بی بدیل را ارائه دهد، به استخراج مقادیر زیادی از داده های شخصی متکی است. این موضوع مسائل مهمی را در مورد جمع‌آوری، ذخیره‌سازی و استفاده از داده‌های شخصی مطابق با مقررات حفاظت از داده‌های عمومی (GDPR) و قانون حفظ حریم خصوصی مصرف‌کننده کالیفرنیا (CCPA) ایجاد می‌کند.

از این رو، محافظت از داده‌های مسافران در برابر دسترسی غیرمجاز بسیار مهم است و نیاز به اقدامات امنیتی سایبری قوی و همچنین شیوه‌های شفاف مدیریت داده را برجسته می‌کند.

جدا از امنیت داده ها و حریم خصوصی، چندین نگرانی اخلاقی مانع از پذیرش کامل پتانسیل هوش مصنوعی توسط شرکت ها می شود:

  • تعصب در الگوریتم های هوش مصنوعی: هوش مصنوعی ممکن است با طرفداری از ارائه دهندگان خاص یا گزینه های سفر، تعصبات را تقویت کند. ممیزی های منظم می تواند به کاهش این سوگیری ها برای اطمینان از عدالت کمک کند.
  • استفاده اخلاقی از داده های شخصی: شخصی سازی متکی بر جمع آوری داده های گسترده است. از این رو، شرکت ها باید شیوه های جمع آوری داده های شفاف را اجرا کنند، استانداردهای اخلاقی سختگیرانه را رعایت کنند و رضایت مسافران را برای استفاده از داده ها ایمن کنند.
  • تاثیر بر اقتصاد محلی: هوش مصنوعی ممکن است برندهای جهانی را بر مشاغل محلی اولویت دهد و به طور بالقوه به اقتصادهای محلی آسیب برساند. بنابراین، تلاش آگاهانه برای حمایت از فروشندگان محلی باید اولویت داشته باشد.
  یافتن تعادل مناسب بین برندسازی تجاری و برندسازی شخصی

در جایی که شرکت‌ها باید ذهنیت خود را در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی می‌تواند سفرهای کاری هر کارمند را متحول کند حفظ کنند، ایجاد تعادل بین مزایای شخصی‌سازی هوش مصنوعی با ملاحظات اخلاقی برای حفظ اعتماد در صنعت سفرهای کاری ضروری است.

روندهای آینده در هوش مصنوعی و سفرهای تجاری

نوآوری هوش مصنوعی در حال تعریف مجدد ماهیت سفر است، چه برای کار یا تفریح. با این حال، در اینجا چیزی است که ما می توانیم با فناوری های نوظهور هوش مصنوعی در سفرهای تجاری منتظر آن باشیم.

روندهای آینده در شخصی سازی <a href=ai و سفر” style=”height: auto; max-width: 100%; width: 600px; margin-left: auto; margin-right: auto; display: block;” srcset=”https://learn.g2.com/hs-fs/hubfs/future%20trends%20in%20ai%20and%20travel%20personalization.jpg?width=300&height=203&name=future%20trends%20in%20ai%20and%20travel%20personalization.jpg 300w, https://learn.g2.com/hs-fs/hubfs/future%20trends%20in%20ai%20and%20travel%20personalization.jpg?width=600&height=405&name=future%20trends%20in%20ai%20and%20travel%20personalization.jpg 600w, https://learn.g2.com/hs-fs/hubfs/future%20trends%20in%20ai%20and%20travel%20personalization.jpg?width=900&height=608&name=future%20trends%20in%20ai%20and%20travel%20personalization.jpg 900w, https://learn.g2.com/hs-fs/hubfs/future%20trends%20in%20ai%20and%20travel%20personalization.jpg?width=1200&height=810&name=future%20trends%20in%20ai%20and%20travel%20personalization.jpg 1200w, https://learn.g2.com/hs-fs/hubfs/future%20trends%20in%20ai%20and%20travel%20personalization.jpg?width=1500&height=1013&name=future%20trends%20in%20ai%20and%20travel%20personalization.jpg 1500w, https://learn.g2.com/hs-fs/hubfs/future%20trends%20in%20ai%20and%20travel%20personalization.jpg?width=1800&height=1215&name=future%20trends%20in%20ai%20and%20travel%20personalization.jpg 1800w” sizes=”(max-width: 600px) 100vw, 600px”/>

منبع: myBiz توسط MakeMyTrip

  • ادغام واقعیت افزوده: ادغام واقعیت افزوده (AR) با توصیه‌های رزرو مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارائه پیش‌نمایش همه‌جانبه از هتل‌ها، مکان‌های ملاقات و غیره.
  • سفارشی سازی برنامه سفر پویا: ادغام هوش مصنوعی و بلاک چین می تواند در هنگام انجام تغییرات (مانند برنامه ریزی مجدد یا ارتقاء پرواز) کمک کند. بلاک چین می تواند این تغییرات را ردیابی کند، در حالی که هوش مصنوعی برنامه سفر را مجدداً تنظیم می کند تا گزینه های جایگزین را ارائه دهد و مسافر را در زمان واقعی مطلع می کند. ادغام بلاک چین و هوش مصنوعی همچنین پرداخت های امن تر و شفاف تر را تضمین می کند.
  • پیش بینی هوشمند: هوش مصنوعی می‌تواند با تجزیه و تحلیل مسیرهای سفر، حمل‌ونقل و گزینه‌های اقامتی که از نظر زیست‌محیطی مسئولیت‌پذیرتر هستند، به اهداف پایداری دست یابد.
  • توصیه های متناسب: افزایش دستیاران مسافرتی کاملاً بصری مبتنی بر هوش مصنوعی که توصیه‌هایی برای سفر متناسب با برنامه و اولویت‌های مسافر ارائه می‌کنند.

با تمرکز اخیر بر ارائه تجربیات شخصی، بدون درز و کارآمد سفرهای تجاری، تکامل هوش مصنوعی آماده است تا این نیازهای منحصر به فرد مسافران را با اثربخشی بی نظیر در آینده برآورده کند.

پیمایش سفرهای کاری فردا با بینش هوش مصنوعی

افراد توانمند کسب و کارهای موفق را هدایت می کنند و استفاده از هوش مصنوعی در کارهای روزانه ما می تواند به طور قابل توجهی کارایی کسب و کار را افزایش دهد و در عین حال تجربه بهتری را برای مسافران شرکتی ارائه دهد.

پتانسیل هوش مصنوعی در سفرهای کاری بسیار زیاد است، خواه افزایش کارایی رزرو، اطلاع رسانی در تصمیم گیری بهتر، یا افزایش بهره وری کارکنان از طریق ارائه سفرهای فردی به آنها.

هوش مصنوعی با توانایی خود برای توانمندسازی کارمندان و کسب و کارهای قدرتمند، بدون شک قرار است صنعت سفرهای تجاری را متحول کند.

شخصی سازی مبتنی بر هوش مصنوعی تنها آغاز کار است. ببینید چگونه هوش مصنوعی مولد در سفر، استراتژی‌های پشتیبانی مشتری را افزایش می‌دهد.

ویرایش شده توسط Shanti S Nair

منبع: https://learn.g2.com/ai-and-business-travel

Here are free content marketing tools that can help you get the most out of your search traffic. ©2021 arcade digital.