Bongo 4 – فکر ، به کاربران قدرتمند (اسکایو!)

کاربران قدرتمند وسوسه انگیز هستند. آن‌ها می‌دانند چه می‌خواهند، از به اشتراک گذاشتن اولویت‌های خود خوشحال هستند و ظاهر می‌شوند.

اما کاربران قدرتمند نیز می توانند یک تله باشند، زیرا نیازهای خاص آنها ممکن است با بازاری که شما به دنبال آن هستید مطابقت نداشته باشد. وقتی مشتریان خود را انتخاب می کنید، آینده خود را انتخاب می کنید.

Brooke Husic یک کاربر قدرتمند است. او خالق جدول کلمات متقاطع خارق العاده، باهوش و آگاه فرهنگی است. به عنوان بخشی از تیم موسس در Puzzmo، او یکی از آزمایش کنندگان اولیه Bongo بود.

وقتی کنارش نشسته بودم، از اینکه دیدم او به راحتی نمره بالای من را شکست داد، شگفت زده شدم. او SKIVE را بازی کرد، کلمه ای که هیچ کدام از ما تعریف آن را نمی دانیم (به معنای اجتناب از کار است).

اگر برای بازی خوب نیاز به دانستن کلمه ای مانند SKIVE دارید، این بازی برای برخی افراد سرگرم کننده نیست. این همان چیزی است که زک گیج آن را مشکل اسکرابل می نامد – به واژگان غیرعادی پاداش می دهد. در سال 2015، نایجل ریچاردز برنده مسابقات قهرمانی اسکربل فرانسه شد، و او فرانسوی صحبت نمی کند! در عوض، فرهنگ لغت فرانسوی را حفظ کرد.

بینش زک، که من فوراً آن را پذیرفتم، این بود که ما برای کلمات رایج امتیاز جایزه می‌دهیم. اکنون، بروک با شرایط مشابهی بازی می کند.

PS Bongo امروز سرگرم کننده است. این بهترین کلمه من برای شروع شماست. وقتی در حال پختن شام هستید با خانواده خود بازی کنید. برای همین است.

  تمرین برندسازی | وبلاگ ست

منبع: https://seths.blog/2024/11/bongo-4-thinking-about-power-users-skive/