Change is hard. Just as the Grinch initially loathed Christmas, transformation can feel daunting in the fast-paced Whoville of marketing. But once you overcome this massive hurdle, you experience a transformative character arc as a leader and as an organization.
نویسنده: Kamaljeet Kalsi
Nehal Tenany’s Secrets to Creative B2B Content
Creativity is the new currency.
Clodura.AI’s CEO on Navigating the AI-Driven Sales Revolution
Jeffrey Gitomer, author of “The Sales Bible,” famously said, “Great salespeople are relationship builders who provide value and help their customers win.”
ادامه خواندن Clodura.AI’s CEO on Navigating the AI-Driven Sales Revolution
An Advertiser’s Handbook to Maximize ROI Beyond Amazon Prime Day
Amazon Prime Day has come and gone again.
ادامه خواندن An Advertiser’s Handbook to Maximize ROI Beyond Amazon Prime Day
آیا برچسب “ساخت چین” TikTok میلیاردها دلار برای MarTech هزینه خواهد داشت؟
در این مقاله:
- آینده نامشخص TikTok می تواند ردپای دیجیتالی برندها، استراتژی های تعامل مصرف کننده و چشم انداز MarTech را تغییر دهد.
- این ممنوعیت احتمالی 24.2 میلیارد دلار در تولید ناخالص داخلی ایالات متحده به خطر می افتد و خواستار سازگاری سریع در رویکردهای بازاریابی است
- ما بررسی میکنیم که چرا برای رهبران بازاریابی ضروری است که موارد احتمالی را با استراتژیها و شیوههای محتوای انعطافپذیر برنامهریزی کنند تا مطابق با مقررات در حال تحول باشد.
ادامه خواندن آیا برچسب “ساخت چین” TikTok میلیاردها دلار برای MarTech هزینه خواهد داشت؟
در اینجا نحوه تاثیر بحران کوکی گوگل بر تبلیغات و Martech آمده است
ضرورت باعث نوآوری می شود، اما وقتی نوآوری اجباری ناامیدی را تغذیه می کند چه اتفاقی می افتد؟
ادامه خواندن در اینجا نحوه تاثیر بحران کوکی گوگل بر تبلیغات و Martech آمده است