آیا برچسب “ساخت چین” TikTok میلیاردها دلار برای MarTech هزینه خواهد داشت؟

در این مقاله:

  • آینده نامشخص TikTok می تواند ردپای دیجیتالی برندها، استراتژی های تعامل مصرف کننده و چشم انداز MarTech را تغییر دهد.
  • این ممنوعیت احتمالی 24.2 میلیارد دلار در تولید ناخالص داخلی ایالات متحده به خطر می افتد و خواستار سازگاری سریع در رویکردهای بازاریابی است
  • ما بررسی می‌کنیم که چرا برای رهبران بازاریابی ضروری است که موارد احتمالی را با استراتژی‌ها و شیوه‌های محتوای انعطاف‌پذیر برنامه‌ریزی کنند تا مطابق با مقررات در حال تحول باشد.

ادامه خواندن آیا برچسب “ساخت چین” TikTok میلیاردها دلار برای MarTech هزینه خواهد داشت؟

در اینجا نحوه تاثیر بحران کوکی گوگل بر تبلیغات و Martech آمده است

ضرورت باعث نوآوری می شود، اما وقتی نوآوری اجباری ناامیدی را تغذیه می کند چه اتفاقی می افتد؟

ادامه خواندن در اینجا نحوه تاثیر بحران کوکی گوگل بر تبلیغات و Martech آمده است

Best website builder. One health ruhr geht an den start labnews. The ultimate guide to mastering agile project management techniques.