گرایش های بازاریابی اجتماعی
داده هایی که از دست داده اید!
به یک طرح جدید نیاز دارید؟ در شانزدهمین گزارش سالانه صنعت بازاریابی رسانه های اجتماعی کشف کنید که چگونه بازاریابان برای تغییر فعالیت های اجتماعی خود برنامه ریزی می کنند. این نشان می دهد که بازاریابان برای فعالیت های اجتماعی، بازاریابی محتوا و موارد دیگر چه برنامه ریزی کرده اند! اکنون این گزارش رایگان را دریافت کنید و هرگز مقاله عالی دیگری از ما را از دست ندهید. به بیش از 265000 بازاریاب بپیوندید!
منبع: https://www.socialmediaexaminer.com/leveraging-emotions-in-your-facebook-ads-for-better-results/