آیا گوگل بدتر شده است؟ این چیزی است که داده های جدید می گویند

«گوگل بدتر می‌شود» تقریباً در این مرحله یک الگوی رفتاری است. به هر فروم یا ساب ردیتی که نتایج جستجو را ذکر می‌کند، بروید، فردی را می‌بینید که شکایت می‌کند که سئو جستجوی گوگل را خراب کرده است.

زنی ناامید در مقابل لپ‌تاپ که کنارش سطل‌های ، نشان‌دهنده نتایج جستجوی بد است

شوخی روی آنهاست سئو 26 سال است که جستجوی گوگل را خراب کرده است.

من برای پر ، کلمات کلیدی، پنهان ،، و مزارع پیوند آنجا بودم. این ایده که گوگل به نحوی بدتر می شود، ادعایی است که من هم در مقام رسمی خود به عنوان بازاریاب و هم به عنوان یک مصرف کننده چشمان خود را روی آن دوخته ام.

فقط در حال حاضر، سرفصل های اخبار بازاریابی به طور نفس گیری ادعا می کنند که یک مطالعه از آلمان چنین کرده است ثابت شده است گوگل بدتر می شود. اینجا، اینجا و اینجا را ببینید.

اخبار بازاریابی بیشتری می خواهید؟  در خبرنامه رایگان ما مشترک شوید.

مانند هر ، دیگری در اینترنت، من می خواهم اصرار کنم که در مواجهه با شواهدی که من درست نیستم، درست می گویم. بنابراین، به یکی از باهوش ترین سئوکارانی که می شناسم مراجعه کردم و از او پرسیدم حق با چه کسی است.

اما ابتدا، بیایید نگاهی به آنچه که این مطالعه در واقع می گوید بیاندازیم.

آنچه داده ها نشان می دهد

این ادعا از یک مطالعه طولی توسط محققان دانشگاه لایپزیگ، دانشگاه Bauhaus-Universität Weimar و مرکز تجزیه و تحلیل داده های مقیاس پذیر و هوش مصنوعی (ScaDS.AI) ناشی می شود.

“مطالعه طولی” روشی فانتزی است برای گفتن اینکه آنها متغیرها را در طول زمان بدون تلاش برای تغییر آن متغیرها مشاهده کردند.

  How to Create an SEO Strategy for 2024 (Template Included)

در این مورد، آنها 7392 جستجوی بررسی محصول را در Google، Bing و DuckDuckGo در طول یک سال مشاهده کردند. به جستجوهایی مانند «بهترین هدفون» یا «بهترین قیمت ارزان قیمت» فکر کنید. (من را قضاوت نکن!)

نتایج آنها نشان می دهد که محتوای وابسته بهینه شده برای جستجو در نتایج جستجو بیش از حد ارائه شده است.

در این گزارش آمده است: «ما متوجه شدیم که اکثر بررسی‌های محصولات با رتبه بالا در صفحات نتیجه موتورهای جستجوی تجاری (SERP) از بازاریابی وابسته استفاده می‌کنند و مقادیر قابل توجهی از هرزنامه‌های بررسی محصول سئوی سئو هستند.

آنها همچنین دریافتند که – شاید تعجب آور نباشد – یک رابطه معکوس بین استفاده از بازاریابی وابسته و پیچیدگی محتوا وجود دارد.

این یک روش مودبانه برای گفتن این است که بیشتر محتوای وابسته یک ، داغ است.

خوب، اعتراف می کنم که ظاهر خوبی نیست. اما بر جستجوی محصول متمرکز است. شاید ، های وابسته چیزی است که مردم خواستن هنگامی که آنها برای یک محصول جستجو می کنند. از این گذشته، اگر کسی روی آن کلیک نمی کرد، گوگل چیز دیگری را به جای آن قرار می داد، درست است؟

در مورد جستجوهای اطلاعاتی چطور؟

کیفیت جستجو در وب گسترده

آماندا سلرز، مدیر استراتژی وبلاگ EN HubSpot، می‌گوید: «وقتی ضرر می‌کنیم، دلیلش هرزنامه نیست. “این به دلیل مشکلات اقتدار موضعی است.”

من از او پرسیدم که آیا محتوای وابسته بهینه شده بیش از حد در جستجوهای آموزشی نیز برنده است؟

تا همین اواخر، Sellers تیم Historical Optimization را برای شبکه وبلاگ HubSpot رهبری می کرد. تیم او مسئول دانستن اینکه دقیقاً چه محتوایی در موتورهای جستجو از ما بالاتر است – و چرا.

  170+ Fun Icebreaker Games & Activities I Love That Your Team Will Enjoy in 2024

اگر ما در حال از دست دادن موقعیت خود برای مزخرفات وابسته بودیم، او کسی است که می‌داند.

فروشنده توضیح می دهد که وقتی گوگل رتبه یک وبلاگ HubSpot را پایین می آورد، به این دلیل نیست که موتور جستجو ، های وابسته را بالاتر می برد. این احتمال بیشتر است که شخص دیگری به سادگی اختیارات بیشتری برای آن موضوع داشته باشد.

او می گوید: «به عبارت دیگر، HubSpot در حال نوشتن در مورد مشکلی است که HubSpot نیازی به نوشتن در مورد آن ندارد. «یا حداقل، جایی که رقبای ما برای نوشتن در مورد آن بهتر هستند. اساساً، ما کالایی را که جستجوگر به دنبال آن است، تحویل نمی‌دهیم.»

به نظر می رسد که برعکس گوگل بدتر می شود، درست است؟ با احساس اطمینان بیشتر، از آماندا سوال کردم که آیا احساس می کند جستجو بدتر شده است.

«جستجوی گوگل بدتر شده است؟ من شک ندارم که این درست است،” او می گوید. به ویژه در عمودی که کمتر رقابتی هستند و محتوای هوش مصنوعی می تواند به راحتی رتبه بندی کند.

پسر-

اما آیا این وضعیت بدتر خواهد شد؟ شاید این یک دیدگاه واقعا خوشبینانه باشد – و من به گوگل اعتبار زیادی می دهم – اما ما شاهد اقدام گوگل هستیم. و در حالی که آنها همیشه آن را به درستی دریافت نمی کنند، آنها روی این مشکل کار می کنند.

او نکته خوبی را مطرح می کند. نتایج جستجو کاملاً مشخص نیست. آنها در طول زمان تغییر می کنند. بنابراین، آیا این مطالعه نشان داد که این تغییر برای بهتر یا بدتر بود؟

  20 Great Examples of PowerPoint Presentation Design (+ Templates)

سئو در طول زمان

این گزارش در پایان می‌گوید: «به نظر می‌رسد نتایج گوگل از زمان شروع آزمایش ما تا حدی از نظر میزان هرزنامه‌های وابسته بهبود یافته است. با این حال، ما هنوز هم می‌توانیم چندین دامنه هرزنامه را پیدا کنیم و همچنین یک روند نزولی در کیفیت متن در هر سه موتور جستجو مشاهده کنیم، بنابراین هنوز جای زیادی برای بهبود وجود دارد.

که با تجربه من مطابقت دارد. مزارع پیوند تا زمانی که کار نکردند کار می کردند. محتوای مملو از کلمات کلیدی نتایج جستجو را مسدود می کرد تا زمانی که گوگل متوجه آن شود.

«محتوای شخص ثالث. آماندا اضافه می کند که تولید محتوا. “این یک مدل برای مدت طولانی بوده است. به همین دلیل است که شاهد به‌روزرسانی‌های الگوریتم‌های متعدد از آگوست (سال 2023) در حال حرکت به جلو بوده‌ایم.»

تا زمانی که موتورهای جستجو فضای محدود و الگوریتمی دارند که تصمیم می‌گیرد چه چیزی به آنجا برود، کسی سعی می‌کند آن الگوریتم را بازی کند. سپس گوگل آن الگوریتم را به روز می کند.

بنابراین، آیا گوگل بدتر می شود؟ در پاسخ به آن، محققان بهترین تعریفی را که تا به حال شنیده ام از سئو ارائه می دهند:

سئو یک نبرد دائمی است و ما شاهد الگوهای تنفسی مکرر از هرزنامه های مرور هستیم که وارد و خروج نتایج می شوند(.)

دعوت به اقدام جدید

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/has-google-gotten-worse

©2024 techpros : ultimate technology resource. Precision in reordering is essential for both retailers and automobile dealers. 5, openai’s new gpt 4o mini ai model is all about compact power.