ایجاد یک زیرساخت محتوای قوی با CMS مناسب (حمایت شده)

در اینجا یک سوال مهم وجود دارد که بسیاری از بازاریابان هنگام یافتن چگونگی بهینه سازی عملیات محتوای خود به دنبال پاسخ به آن هستند: یک زیرساخت محتوای مؤثر چگونه به نظر می رسد؟

پیشرفت های مداوم در فناوری مدرن، ساختن یک نقشه راه محتوایی را که اهداف سازمانی شما را تکمیل می کند، آسان تر کرده است. با این حال، همانطور که تغییرات تکنولوژیکی به سرعت ادامه می‌یابد، شما را به چالش می‌کشد که دائماً نحوه تعامل مشتریان با محتوای شما را نظارت کنید. آنچه امروز خوب کار می کند لزوماً این کار را نمی کند، مثلاً یک سال دیگر.

ساختن زیرساخت‌های خود حول سیستم مدیریت محتوای مناسب (CMS) بهترین دفاع شما در برابر عدم ارتباط با روندهای در حال تحول فناوری و علایق مصرف‌کننده است – یا عقب افتادن در تطبیق تجربه محتوای خود بر این اساس.

یک CMS برای عملیات محتوای موفق ضروری است، زیرا ارائه موثر تجربیات دیجیتالی سازمان شما را تسهیل می کند. آن را به‌عنوان میتوکندری «سلول» محتوای خود در نظر بگیرید: این میتوکندری قدرتی را فراهم می‌کند که همه عملکردهای محتوای برند شما برای اجرای روان نیاز دارند.

از آنجایی که به شما امکان می‌دهد گردش‌های کاری ساختاریافته‌ای ایجاد کنید که تولید و مدیریت محتوا را ساده‌تر می‌کند، CMS که انتخاب می‌کنید می‌تواند بر نحوه تجربه مشتریانتان از برند شما نیز تأثیر بگذارد.

در نهایت، شما می خواهید CMS شما کارآمد، انعطاف پذیر و نوآورانه باشد. به این ترتیب، با تکامل روندها، نیازی به هدر دادن زمان برای عیب یابی مشکلات در یک سیستم قدیمی یا ناسازگار نخواهید داشت. پلت فرم CMS شما باید با نیازهای شما سازگار شود – نه برعکس.

  مدیر بازاریابی | وبلاگ ست

چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که از اجرای CMS خود به آن مزایا – و سایر موارد – دست یابید؟ با این دو عنصر حیاتی شروع کنید:

  1. اهداف به وضوح تعریف شده است. هر فرآیند زیرساخت دیجیتال خوب با ارزیابی زیرساخت فعلی شما و ترسیم اهداف اولویت دار شما شروع می شود. به دنبال چه ویژگی هایی در CMS هستید؟ چه نوع تجربه ای می خواهید برای مشتریان خود ایجاد کنید؟ با مستندسازی ساده این اهداف، می توانید به طور تصاعدی حوزه خواستگاران بالقوه پلت فرم را محدود کنید.
  1. یک استراتژی وب دیجیتال ایجاد یک استراتژی وب دیجیتال شما را قادر می سازد تا از CMS انتخابی خود بیشترین استفاده را ببرید. تقویت محتوای خود در سراسر پلتفرم برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر با تمام محتوای شما بسیار مهم است. تلاش برای ایجاد محتوای وب سازگار با سئو در CMS دلخواه شما و استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید به طور قابل توجهی به ایجاد یک زیرساخت محتوای موفق کمک می کند.

چابکی محتوا، خلاقیت و امنیت را افزایش دهید

دستیابی به عملکرد عملیاتی بهینه امروز بدون کمک یک CMS کارآمد امکان پذیر نیست. محتوا بر اساس ضرب الاجل است، بنابراین مدیریت، تولید و توزیع محتوای خود به شیوه ای ساده ضروری است. علاوه بر این، داشتن ابزارهایی که تولید و ارائه همه انواع محتوایی را که مخاطبان شما ترجیح می دهند، در خود جای دهد، برای حفظ علاقه آنها بسیار مهم است.

داشتن سیستم‌های آماده ادغام به جلوگیری از مهندسی مجدد کامل زیرساخت محتوای خود در زمان ظهور یک هدف جدید کمک می‌کند. یک CMS با قابلیت‌های یکپارچه‌سازی داخلی نیز گردش کار را کارآمدتر می‌کند، که به شما پهنای باند بیشتری می‌دهد تا روی کیفیت ایده‌پردازی، ایجاد و تلاش‌های ارائه محتوا تمرکز کنید.

  بازاریابان می گویند که عنصر گمشده برای موفقیت را می دانند - آیا اشتباه می کنند؟

ابزارهای بازاریابی محتوای شما نیز باید به حفظ امنیت تجربه برند شما تا حد امکان کمک کنند. CMS شما محتوای شما را ذخیره می کند، بنابراین برای ایمن نگه داشتن اطلاعات خود به یک سیستم قابل اعتماد نیاز دارید.

یک CMS آماده یکپارچه سازی می تواند محافظت مداوم در برابر دسترسی غیرمجاز به محتوای شما را فراهم کند، زیرا امکان استقرار سریع و گسترده سیستم از جدیدترین ویژگی های ایمنی و ابزارهای مدیریت حقوق را فراهم می کند. این به همه اعضای تیم شما امکان می دهد دستگاه های خود را ایمن نگه دارند و مطابقت بهتری با پروتکل های امنیتی سازمان شما داشته باشند.

یک زیرساخت کارآمد، ایمن و یکپارچه

کلید ایجاد یک موتور محتوای بهینه در ارزیابی زیرساخت فعلی شما و تعریف نیازهایی است که باید برآورده شوند. یک CMS مناسب می تواند به طور یکپارچه با فناوری های در حال توسعه یکپارچه شود، سازگاری را در سراسر شرکت شما تقویت کند و موانع موفقیت خلاقانه را از بین ببرد. بنابراین، یک دقیقه وقت بگذارید، در پلت فرم محتوای خود فکر کنید و اهداف بلندمدت خود را با دقت در نظر بگیرید. سیستم های مدیریت محتوا برای کمک به شما به راحتی در دسترس هستند.

درباره Brightspot

Brightspot راه حل CMS شما برای ارائه تجربیات دیجیتالی درخشان و مدرن با یک پلت فرم انعطاف پذیر، سریع و ایمن است که می توانید برای ارتقای مداوم رویکرد محتوای خود به آن اعتماد کنید. نیروگاهی در سطح سازمانی از ابزارها و قالب‌هایی که می‌توانند بر اساس نیازهای تجاری خاص شما، برای امروز و بعد از آن، تنظیم شوند. کتابخانه قوی و آماده ما کاملاً قابل تنظیم است تا نیازهای کسب و کار، مشارکت کنندگان محتوا و توسعه دهندگان شما را برآورده کند. اما ما در اینجا متوقف نمی‌شویم: ما انعطاف‌پذیری را برای ایجاد تجربیات فرانت‌اند ارائه می‌دهیم و از تحویل محتوا دقیقاً همانطور که به آن نیاز دارید اطمینان می‌دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه Brightspot پلت فرم CMS مناسب برای شرکت شما است، از وب سایت ما در اینجا دیدن کنید.

  What Is a Private Cloud? Definition, Types, and Features

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/cms-robust-content-infrastructure/

©2024 techpros : ultimate technology resource. Power of stocktaking hindi. Creators who partook in teespring’s digital merchandise beta were interested in.