باز ، درآمد پنهان: روش هدف گذاری مجدد صندوق ورودی

نرخ تبدیل صفحه همیشه یک مشکل بوده است. واقعیت ساده این است اکثر مردم تبدیل نمی شوند حتی در بهینه ترین صفحات.

به همین دلیل است که هدف گذاری مجدد سنتی در شبکه های تبلیغاتی بسیار قدرتمند بوده است. در حالی که سرنخ های هدف گذاری شده ارزان هستند، اما آنها هنوز رایگان نیستند. بدتر از آن، شما در حال رقابت با رقبای خود در سیستم مزایده تبلیغات قدیمی هستید.

در 6 سال گذشته، من از یک تاکتیک به نام استفاده می کنم هدف گذاری مجدد صندوق ورودی برای شناسایی افرادی که در صفحات کلیدی من قرار می گیرند و به طور مستقیم در صندوق پستی آنها با آنها تماس بگیرید.

دیگر تبلیغاتی وجود ندارد. دیگر حراجی نیست فقط یک تماس هدفمند که نشان داد آنها علاقه مند هستند، اما هنوز کاملاً جهش نکرده اند.

قبل از اینکه به «چیست» و «چطور» شیرجه بزنم، این تاکتیک فقط در ایالات خوب آمریکا قابل استفاده است. اگر در ایالت ها نیستید یا مشتریانی در ایالت ها ندارید، بیرون هستید. از شانس متاسف!

چگونه کار می کند

هدف گذاری مجدد صندوق ورودی نیازی به انجام کارهای سنگین ندارد. در ادامه استراتژی را به اشتراک می‌گذارم، اما می‌خواستم با برخی از تدارکات شروع کنم.

سلب مسئولیت: من یک وکیل یا کدنویس نیستم، بنابراین اگر سؤالات فنی یا حقوقی ظاهر شد، این را در نظر داشته باشید.

اگر وب سایت دارید، اسکریپت های ردیابی دارید، به عنوان مثال، GA4، فیس بوک پیکسل، نرم افزار Heatmap و غیره…

برای شروع با هدف گذاری مجدد Inbox، فقط باید بتوانید دو اسکریپت را در سایت خود کپی و جایگذاری کنید:

  • اسکریپت مجموعه: این آتش می گیرد و سعی می کند بازدید کننده را شناسایی کند

یک فیلمنامه سرکوب: شما این را در صفحات تأیید تبدیل خود فعال می کنید، نمی خواهید افرادی که به زمین تبدیل شده اند در کمپین های هدف گذاری مجدد صندوق ورودی شما باشند.

این فناوری مبتنی بر پایگاه داده ای از مخاطبین در ایالات متحده است که واجد شرایط ایمیل هستند، بنابراین با ESP شما کاملاً بالاتر از حد مجاز است. با این حال، قبل از اینکه با آنها مانند یک عضو معمولی در لیست ایمیل خود رفتار کنید، باید چند کار را انجام دهید.

ما در ابتدا این را در یکی از کمپین های رسانه ای پولی خود آزمایش کردیم. ما قبلاً یک کمپین واقعا قوی داشتیم که می‌خواستیم سرنخ‌های بیشتری را از بین ببریم… و پسر این کار را انجام دادیم.

ما ترافیک را از متا (فیس بوک برای OGs) به این صفحه فرود هدایت می کردیم:

  امید وحشی در حال حاضر: قدرت کتاب برای علل

این صفحه با 58% تبدیل می شود. بله، این یک فخر فروشی است… با آن کنار بیایید.

حتی با نرخ تبدیل 58 درصدی، هنوز 42 درصد از آن را از دست می دهیم ترافیکی که قبلاً برای آن پرداخت کرده ایم. این یه جورایی ترسناکه

بعد از اینکه اسکریپت مجموعه را به صفحه اضافه کردیم، آنها توانستند عکس بگیرند خیلی بیشتر منجر می شود. نرخ تبدیل از 58 درصد به یک افزایش یافت خیلی شیرین 87٪ – این یک افزایش 50٪ است!

این تاثیر روی یک صفحه واحد بود، در آن زمان بود که فهمیدیم زمان بزرگتر شدن فرا رسیده است.

استراتژی

اکثر ابزارهای موجود، چه Retention.com یا Customers.ai، بر اساس تعداد مخاطبین شارژ می شوند. بنابراین اگر اسکریپت را در هر صفحه ای که مدیریت می کنید، از جمله سایت شما و سایت های مشتریانتان، اجرا کنید، می توان از طریق اعتبار تماس ها رایت کرد.

به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که صفحاتی را انتخاب می‌کنید که در مقابل هدف قرار دادن کل ترافیک شما، هدف را جذب می‌کنند.

صفحات کلید ID

در اینجا برخی از صفحاتی است که باید برای اضافه ، اسکریپت مجموعه در نظر بگیرید:

  1. صفحات فرود کمپین – اگر برای ارسال شخصی به صفحه ای پول می پردازید، منبع ارجاع دهنده علاقه او را برانگیخته است. اگر آنها تبدیل نشدند، قطعاً می خواهید پیگیری کنید.
  2. صفحات محصول – اگر شخصی در حال مشاهده این صفحه است، در حال ارزیابی محصول خاصی است که به آن علاقه داشته است.
  3. صفحات محتوای با هدف/ارزش بالا – این می تواند محتوای ستون شما در صفحات وبلاگ، صفحات پادکست یا صفحات خدمات سطح بالای شما باشد.
  4. صفحات ثبت نام – این زیرمجموعه یک صفحه فرود است، اما اگر شخصی به یک صفحه ثبت نام یا آه کشیدن رسیده باشد، کاندیدای اصلی برای دسترسی است.
  5. صفحات سبد خرید – مردم همیشه گاری ها را رها می کنند. اگر نتوانستید در حین تسویه حساب به جزئیات آنها پی ببرید، این یک فرصت ایده آل است.

عملاً این صفحه هر صفحه ای است که در آن اقدام خاصی را انجام می دهید. در حالی که صفحات بالا صفحاتی هستند که می توان از بین آنها انتخاب کرد، یک صفحه اصلی قابل قبول است اما هنگام پیگیری نیاز به کمی ظرافت بیشتری دارد.

نقشه به کمپین های ایمیل

اکنون که مشخص کرده‌اید کجا می‌خواهید سرنخ‌ها را شناسایی کنید، باید آن را به ابزار اتوماسیون خود ترسیم کنید.

گواهینامه دریافت کنید. طرح اثبات شده برای بازاریابی ایمیلی بدون زحمت و خودکار را کشف کنید. اینجا کلیک کنید

اکثر ابزارها یکپارچه سازی مستقیم با ارائه دهنده خدمات ایمیل شما دارند، اما در بدترین حالت ممکن است مجبور شوید داده ها را از طریق یک ابزار یکپارچه سازی بدون کد مانند Zapier منتقل کنید.

  پیشگامانه سفر اوتیسم سری موشک های Myrtle Beach Tourism

هنگامی که لوله کشی دیجیتال را انجام دادید، باید بر اساس صفحه ای که مخاطب در آن جمع آوری شده است، پیگیری کنید. در اینجا نحوه برخورد شما با پیگیری است:

  1. برای صفحات فرود کمپین – دارایی خاص را به آنها بدهید. آنها به آن علاقه داشتند، شما اطلاعات تماس آنها را دارید، فقط کالا را تحویل دهید. این باعث ایجاد اراده خوب در شروع رابطه می شود.
  2. صفحات محصول – جزئیات محصول یا دسته بندی محصول را که مشاهده می کردند ارسال کنید. این می تواند به سادگی یک یادآوری باشد یا می توانید با یک پیشنهاد یا کوپن خاص حسن نیت ایجاد کنید.
  3. صفحات محتوای با هدف/ارزش بالا – تعدادی از بهترین محتواها یا موارد رایگان خود را ارسال کنید که افراد را به مرحله بعدی سفر ارزش مشتری سوق می دهد.
  4. صفحات ثبت نام – با آنها مانند یک نوع ایمیل “سبد رها شده” رفتار کنید و آنها را وادار کنید تا قدم بعدی را بردارند.
  5. صفحات سبد خرید – همان “صفحات ثبت نام” است، اما می دانید، یک یادآور واقعی سبد خرید رها شده است. مشابه صفحات محصول، می‌توانید آنها را ترغیب کنید تا با یک معامله یا کوپن بازگردند.
  6. صفحات اصلی – اگر این موارد را در صفحه اصلی اجرا می کنید، باید بیشتر یک معرفی مجدد انجام دهید و سپس به نمایش بهترین چیزهای خود بروید.

ساختار ایمیل

پیام اولیه ای که ارسال می کنید باید جریان بسیار خاصی داشته باشد. وجود دارد چهار بحرانی چیزهایی که باید هنگام باز ، پیام هدفمند مجدد صندوق ورودی شما اتفاق بیفتد.

اولین، به آنها یادآوری کنید در مورد اینکه شما کی هستید و چگونه شما را می شناسند. این می تواند به سادگی یک پیام «هی، متشکرم برای توقف…» باشد. ازش لذت ببر.

بعد، شما باید ارائه دهید ارزش بسیار خاص بر اساس قصد مرور آنها. اگر اشتباه متوجه شدید، آنها فقط پیام شما را تحت هرزنامه قرار می دهند.

پس از آن، شما باید به انتظارات را تعیین کنید با آنچه که آنها به دست می آورند و اکنون شما با آنها در حال حرکت رو به جلو ارتباط خواهید داشت.

و در نهایت، شما نیاز دارید آنها را به آسانی. این کمپین‌ها بالاترین نرخ لغو اشتراک ما را دارند، اما این به این دلیل است که از مردم می‌خواهیم اگر هیچ تماس دیگری نمی‌خواهند، اشتراک خود را لغو کنند.

هنگامی که این کار را انجام دادید، با تمام اتوماسیون‌های فانتزی، ایمیل‌های محتوا و ایمیل‌های تبلیغاتی مانند یکی از مشترکین عادی خود با آنها رفتار می‌کنید.

  چگونه نرم افزار می تواند یادگیری آنلاین را تغییر دهد

در اینجا آمار ایمیل یکی از کمپین های PPC ما آمده است:

با میانگین نرخ باز 53.87٪، ما می دانیم که یک علاقه خط پایه در قابل تحویل وجود دارد. نرخ کلیک DANG برای بازدیدکنندگان پیام رسانی خوب است نکرد تبدیل.

مطمئناً نرخ لغو اشتراک برای این کمپین کمی بالا است، اما این عمدی است. ما آنها را تحت فشار قرار می دهیم تا در اولین ایمیل انصراف دهند تا بعداً با شکایت مواجه نشویم.

سود: 109 هزار اضافی در سال گذشته

منظورم این است که چه کسی 100 گرند دیگر برای اضافه ، یک اسکریپت به وب سایت شما و نوشتن چند ایمیل نمی خواهد؟ در اینجا نحوه عملکرد اعداد آمده است:

سال گذشته با استفاده از این روش 3714 سرنخ شناسایی کردیم. مهم: وقتی داشتم این اعداد را می‌کشیدم، متوجه شدم که کد را اشتباه در برخی از صفحات نصب کرده‌ایم و از دست رفته در مورد 2k سرنخ دیگر…اوه!

میانگین هزینه سرنخ ما ~ 7 دلار بود، بنابراین خود سرنخ ها ارزش اضافی 26000 دلار داشتند. این تنها دلیلی برای استفاده از فناوری خواهد بود.

اما جاستین، آیا آنها تبدیل شدند؟!

آره!

ما 36000 دلار در تجارت IPPC از این منبع سرب را تعطیل کردیم. برای هزینه‌ای که برای این سرنخ‌ها خرج کردیم، 750% ROAS را بررسی می‌کنیم. نه خیلی کهنه

بقیه پولی که به دست آوردیم توسط فروش این خدمات به مشتریان ما از آنجایی که ما تبلیغات پولی را برای مشتریان اجرا می کنیم، این روش کاملاً بدون فکر است. ما یک برنامه آزمایشی اجرا کردیم و سال گذشته این را فقط به تعداد انگشت شماری از مشتریان ارائه دادیم، ما به طور متوسط ​​حدود 4 هزار در ماه فروش داشتیم.

ما سرنخ‌ها را به قیمت 2 دلار/سرب به مشتریان برای برخی از جایگاه‌هایی که در آنها کار می‌کنیم فروختیم، این دزدی است

اگر تصمیم به فروش آن دارید، باید مطمئن شوید که مشتری اینها را می داند قصد پایین تر منجر می شود و به پرورش طولانی مدت نیاز دارد. اگر از استراتژی ایمیلی که در بالا به اشتراک گذاشتم پیروی کنید، خوب می‌شوید!

Protip: هزینه ساخت دنباله دنبال!

پس همین! اگر کسب و کار خود را اداره می کنید یا مالک آژانس هستید، باید هدف گذاری مجدد صندوق ورودی را در نظر بگیرید. با این حال، من یک خبر بد دارم…

نه اینکه “مرغ کوچولو” باشید، اما این در حال شکل گیری است توجه بیشتر، خدماتی وجود دارد که از کارهای چوبی بیرون می آیند، بنابراین این به یک روش میز میز تبدیل می شود. پس همین امروز جلوی این کار را بگیرید.

منبع: https://www.digitalmarketer.com/blog/inbox-retargeting/

Horizon forbidden west techpros : innovate, learn & connect. Stock control through stocktaking gujrathi. Creators who partook in teespring’s digital merchandise beta were interested in.