با این 7 نکته توسعه حرفه ای، سطح شغلی خود را ارتقا دهید

سال نو، من جدید!

با شروع سال مالی و نزدیک شدن به چرخه بررسی، این باید شعار اصلی شما باشد. شما قطعاً می خواهید به مدیران، تیم، مربیان و همتایان خود نشان دهید که در 12 ماه گذشته به بهترین نسخه از خود تبدیل شده اید.

پس از 365 روز دیگر دور خورشید، نه تنها پیرتر شده اید، بلکه بسیار عاقل تر شده اید! من حدود یک سال پیش وارد دنیای شرکت‌ها شدم. در طول سال، من با مردم در سراسر جهان کار کرده ام. شروع سفر شرکتی تنها با چند ماه تجربه کاری ساده ترین کار نبود، اما با طرز فکر، اهداف و افراد مناسب، به آرامی شروع به پیشرفت کرد.

کلید موفقیت من پیشرفت حرفه ای بود. را گزارش گرایش های استعدادهای جهانی لینکدین 2022 دریافتند که کارکنان بر این باورند که توسعه حرفه ای راه شماره یک برای بهبود فرهنگ شرکت است.

من خودم در زندگی شخصی و حرفه ای خود شاهد رشد بوده ام و می خواهم بتوانم آن را مستند کنم و با همه شما به اشتراک بگذارم تا بتوانید از آن استفاده کنید و موقعیت خود را در سازمان خود بهتر کنید. من با کار توسعه حرفه ای خود تأثیر درونی بر همکارانم گذاشته ام. قدردانی و تقدیری که از تیمم دریافت می کنم، احساسات من را تایید می کند.

سازمان هایی با فرهنگ یادگیری قوی هستند 92 درصد احتمال بیشتری برای توسعه محصولات و فرآیندهای جدید دارد. آن ها هستند 52 درصد بازدهی بیشتر، 56 درصد بیشتر احتمال دارد که اولین کسانی باشند که محصولات خود را به بازار عرضه می کنند و خدمات، و 17 درصد سود بیشتر نسبت به همتایان خود نرخ تعامل و حفظ آنها نیز می باشد 30 تا 50 درصد بالاتر.

منبع: دیلویت

1. اهداف خود را تعیین کنید

پیشرفت حرفه ای را می توان هر چیزی در نظر گرفت که شما را در نقش فعلی کارآمدتر و ماهرتر و برای آینده شغلی خود آماده تر کند. این حوزه ای است که شما روی بهبود خود تمرکز می کنید، خواه یک مهارت فنی مانند یادگیری هوش مصنوعی مولد باشد یا یک مهارت غیر فنی مانند دستیابی به ارتباطات بین فردی واضح تر.

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که هدف شما برای توسعه حرفه ای چیست، سعی کنید به این سوالات پاسخ دهید:

  • نقش ها و مسئولیت های فعلی من چیست؟
  • از انجام چه کاری لذت می برم؟ از انجام چه کاری اجتناب کنم؟
  • من می خواهم خودم را در چند ماه و سال آینده کجا ببینم؟ این می تواند سطحی از مهارت در مورد یک مجموعه مهارت خاص، عنوان شغلی یا حتی یک سازمان متفاوت باشد.
  • چه چیزی به من انگیزه می دهد؟ عامل محرک من چیست؟
  دو راه برای دفاع از وضع موجود

پاسخ دادن به سؤالات بالا ممکن است ساده ترین نباشد، و اشکالی ندارد که فوراً پاسخی نداشته باشید. من از آنچه مدل 4R می نامم پیروی می کنم: بخوانید، ثبت کنید، مرور کنید و تأمل کنید. این به من کمک می کند تا پاسخ ها و مسیرهایی را برای نقاط شروع و مقصدهای بالقوه خود پیدا کنم. ممکن است ندانم سفرم چگونه خواهد بود، اما دانستن آنچه برای رسیدن به آن تلاش می کنم، مرا به آنجا خواهد رساند.

2. از منابع خود استفاده کنید

هدف کلی من از زمان شروع پیشرفت حرفه ای ام این بود که هر روز نسخه بهتری از خودم باشم. یوکتای فردا باید بهتر از یوکتای امروز یا دیروز باشد.

اوایل زیاد می خواندم و مصرف می کردم. وقتی می گویم خواندن، منظورم فقط کتاب نیست. منظورم جستجوی دانش و ایده در همه زمینه هاست. این کار را می توان با گوش دادن به پادکست ها، تماشای ویدیوها، مشاهده دنیای بیرون و گفتگوهای جذاب و جالب با دوستان، خانواده و همکاران انجام داد.

در کاوش‌های خود، ایده‌ها و پروژه‌هایی را که مورد علاقه‌تان هستند به‌صورت دیجیتالی ثبت کنید. هنگامی که آنچه را که می خواهید روی آن تمرکز کنید جمع آوری کردید، همه چیز را بر اساس قابلیت عمل و امکان سنجی سازماندهی کنید. به این نکته توجه کنید که آیا این ایده‌های جدید با اهداف شخصی و حرفه‌ای شما مرتبط هستند و آیا با منافع تیم، سازمان و رهبری شما همخوانی دارند یا خیر.

به عنوان مثال، من یاد گرفتم که مدیریت پروژه را دوست دارم و می‌خواستم آن را تا حدی کشف کنم که بتوانم در مورد آن مطمئن باشم. تصمیم گرفتم آن را در کارهای روزانه حرفه ای خود به کار ببرم تا به تیمم کمک کنم. شروع کردم به خواندن در مورد مدیریت پروژه و اصول آن. من نمی خواهم مستقیماً وارد گواهینامه ها و دوره ها شوم. این نیاز به تعهد زیاد، سرمایه گذاری زمان و پول دارد. قبل از انجام این کار، دوست دارم ببینم افراد هم سن و سال من و مجموعه مهارت ها و تجربیات من در فضای مدیریت پروژه چه می کنند.

3. به دنبال یک مربی باشید

من توصیه می کنم یک مربی داشته باشید، و این صرف نظر از جایی است که در زندگی حرفه ای خود هستید. وقتی به G2 پیوستم، به دنبال شخصی در تیمم گشتم که به من کمک کند. آنها در حالت ایده‌آل باید فردی ارشد باشند که می‌توانید برای راهنمایی به او مراجعه کنید یا کسی که سفرش شبیه سفری باشد که برای خودتان آرزویش را دارید.

پیشنهاد من به اکثر همسالان یا دوستانم این است که دو مربی داشته باشند: یکی در تیم خود و دیگری خارجی. این به شما کمک می‌کند تا دیدگاه گسترده‌تری داشته باشید و در مورد ورودی و بازخورد کمتر تعصب داشته باشید.

  یافتن تعادل مناسب بین برندسازی تجاری و برندسازی شخصی

من استاد خود را با پرسیدن صادقانه تا حد امکان پیدا کردم. وقتی دستم را دراز کردم، به یاد آوردم که ارتباطاتم را مختصر نگه دارم و در عین حال بگویم که چه کسی هستم. من همچنین به آنها گفتم که چرا به مربیگری آنها علاقه مند هستم، فکر می کنم چگونه می توانند من را راهنمایی کنند، و چه زمینه هایی را باید بهبود بخشم.

برای جلب توجه آنها، به کار آنها اشاره کردم – یک مقاله، یک پادکست، یک پست وبلاگ – و به آنها گفتم که چگونه در من طنین انداز شد. که زمینه مشترکی برای ارتباط ما ایجاد کرد.

4. شبکه حرفه ای خود را رشد دهید

برقراری ارتباط، شبکه سازی و رشد شبکه حرفه ای شما ضروری است. افراد زیادی خارج از دایره دوستان، خانواده و محیط کاری ما هستند که کاری را انجام می دهند که شما می خواهید در حرفه خود انجام دهید.

85%

موقعیت ها با استفاده از ارتباطات شخصی یا حرفه ای پر می شوند.

منبع: نوآوری

انجمن مورد علاقه من برای برقراری ارتباط با افراد همفکر از طریق لینکدین و جوامع در Slack بوده است. من همچنین فرصت هایی برای کاوش و شرکت در جلسات حضوری با این جوامع به دست آورده ام. این گردهمایی‌ها عمداً تعاملی هستند تا به شما چشم‌اندازی از همه چیزهایی که در زندگی حرفه‌ای‌تان در دسترس هستند و نحوه استفاده از موقعیت فعلی‌تان را به شما ارائه دهند.

جدای از برقراری ارتباط با افراد صنعت خود، شرکت در جلسات و صحبت با کارشناسان خارج از منطقه راحتی شخصی و منطقه کاری حرفه ای خود را فراموش نکنید.

5. نیازهای خود را در میان بگذارید

ارتباط در حوزه توسعه حرفه ای به معنای حفظ و تسهیل ارتباط متقابل با مدیر، همتایان، تیم و همه ذینفعان مرتبط است.

من مهارت های ارتباطی و یادگیری خود را از طریق همسالان، کتاب ها، پادکست ها و دوره ها بهبود بخشیده ام. من می خواهم این جدید را فریاد بزنم دوره لینکدین من موارد ضروری ارتباط را تکمیل کردم. من پس از اتمام تعجب کردم که این دوره آموزش هایی دارد که می توانم در زندگی حرفه ای و شخصی خود از آنها استفاده کنم.

با ایجاد رابطه سالم با مدیرم در اینجا در G2، می توانم آزادانه و بدون تردید درباره هر چیزی صحبت کنم. ما در یک منطقه عاری از قضاوت مشترک هستیم.

من یک برنامه ریز و فرد چک لیست هستم. معمولاً قبل از 1:1 ما، دوست دارم یک دستور کار ارائه دهم یا موضوعات بحث را ذکر کنم. این به ما کمک می کند تا به نکات کلیدی به طور موثر رسیدگی کنیم زیرا از قبل آماده شده ایم. این روشی است که من در ارتباطات خود در دنیای شرکت دنبال می کنم.

  به گفته گوگل، 4 طرز فکر خریدار تعطیلات که برندها باید از آنها پیروی کنند

چند چیز که من معمولاً در مورد آنها صحبت می کنم عبارتند از به روز رسانی پیشرفت ما، زمینه های جدید کار برای کشف، پیروزی های شخصی و حرفه ای، و هر محتوایی که به نظر من جذاب است. یکی از چیزهایی که من نیز آموخته ام این است که دستور کار شما نباید خیلی طولانی باشد. تا زمانی که همه وقت برای مشارکت دارند، سریع باشید.

6. پذیرای بازخورد باشید

بازخورد نقش بسیار مهمی در شکل دادن به من داشته است. من فکر می کنم بهتر است بازخورد فعالانه را از همکاران خود جستجو کنید. من معمولاً زمانی را هر سه ماهه یا شش ماهه برنامه ریزی می کنم تا با مدیرم و افراد تیم هایی که از نزدیک با آنها کار می کنم ارتباط برقرار کنم. این به من کمک می‌کند تا ایده‌ای بی‌طرفانه از حوزه‌هایی که باید روی آن‌ها تمرکز کنم و وظایفی که به خوبی انجام می‌شوند به دست بیاورم.

من فرآیندهای بازخورد را یک امر شخصی می دانم تجزیه و تحلیل SWOT. باز هم، بازخورد یک چیز یک طرفه نیست. تیم من اینجا در G2 همیشه مرا تشویق کرده است که هر نظر یا انتقاد سازنده ای را به اشتراک بگذارم.

بازخوردهای خود را برای بهبود تشخیص دهید و به اشتراک بگذارید، با همکاران خود ارتباط برقرار کنید، از آنها برای راهنمایی شما تشکر کنید و کار و همکاری با شما را برای آنها آسان کنید.

7. تحصیلات خود را بیشتر کنید

پیشرفت حرفه ای هرگز واقعا متوقف نمی شود.

آمار توسعه کارکنان نشان دهنده تقاضای بالایی برای رشد، ارتقاء مهارت و آموزش مداوم است. کارکنان بیشتر در سازمان‌هایی درگیر هستند که توسعه شغلی را در اولویت قرار می‌دهند، ابزاری قدرتمند برای استخدام و حفظ.

ارتقاء مهارت و پیشرفت حرفه ای تأثیر مثبتی بر زندگی شخصی و رشد شما نیز دارد. کارمندانی که خواهان آموزش، مربیگری و راهنمایی هستند، معمولاً عملکرد بالایی دارند و بسیار درگیر هستند. این کارمندان تمایل به مهارت های جدید دارند و می خواهند ارزشمندتر و همه کاره تر باشند. آیا نمی خواهید با این صفت ها همراه شوید؟

به افزایش سطح ادامه دهید

همانطور که شروع سالی را جشن می گیریم که با رشد شخصی و حرفه ای مشخص شده است، بیایید نیاز به توسعه مستمر را پیش ببریم. به یاد داشته باشید، سفر برای تبدیل شدن به بهترین نسخه از خود در حال انجام است، و توسعه حرفه‌ای قطب‌نمایی است که ما را در دنیای شرکتی در حال تکامل هدایت می‌کند.

خواه به دست آوردن مهارت های جدید، پرورش فرهنگ یادگیری در تیم شما باشد یا به دنبال مربیگری، تعهد به رشد در رضایت فردی و موفقیت سازمانی نتیجه می دهد.

آیا شما شرکتی هستید که به دنبال سرمایه گذاری بیشتر در آموزش و توسعه کارکنان خود هستید؟ با همکاری با آنها برای ایجاد یک برنامه موفقیت کارکنان.

منبع: https://learn.g2.com/7-professional-development-tips

Corpse bride techpros : ultimate technology resource. My stocktally services pvt ltd. These are the best cheap dell xps deals for july 2020.