با توصیه بازاریابانی که این کار را انجام دادند، کد لینکدین را بشکنید

کاربران لینکدین پیش بینی ها را نادیده گرفتند.

شش سال پیش، Statista انتظار داشت که این پایگاه در سال 2023 به 746 میلیون و تا سال 2027 به 828 میلیون نفر افزایش یابد. اما لینکدین سال 2024 را با بیش از 1 میلیارد عضو آغاز کرد که شامل جهش 7.5 درصدی فقط در هفت ماه گذشته بود.

LinkedIn که دیگر یک پلتفرم اجتماعی برای رزومه‌های دیجیتال و شبکه نیست، به عنوان یک فضای آنلاین آنلاین برای آموزش، بازاریابی و جذب نیرو تبدیل شده است و به این زودی‌ها کند نخواهد شد.

در جدیدترین تحقیقات CMI، 84 درصد از بازاریابان B2B می گویند که لینکدین بهترین ارزش پلتفرم های اجتماعی را ارائه می دهد و 72 درصد حضور خود را در سال گذشته افزایش داده اند.

بازاریابان چگونه بیشترین استفاده را از لینکدین می برند؟ ما این سوال را برای بازاریابان و آژانس‌هایی که از شبکه منبع Qwoted استفاده می‌کنند، مطرح کردیم. پاسخ‌های آن‌ها – و نتایج مثبتشان – همه چیز را از ویژگی‌های قدیمی کم استفاده گرفته تا ابزار نسل پیشین مجهز به هوش مصنوعی پوشش می‌دهد.

این بازاریابان B2B به اشتراک می گذارند که چگونه LinkedIn را به یک جزء جدایی ناپذیر از استراتژی های خود و مشتریان تبدیل کرده اند.

ویژگی های فراموش شده را دوباره مرور کنید

سارا بلاکسیج، مدیر بازاریابی Sixth City Marketing، می‌گوید: اگرچه یک ویژگی طولانی مدت در لینکدین است، اما صفحات ویترینی باید دوباره علاقه بازاریابان را به خود جلب کند.

بازاریابانی که صفحه شرکت را مدیریت می کنند می توانند صفحات ویترینی برای آن برند ایجاد کنند. آنها مانند میکروسایت ها برای صفحه اصلی عمل می کنند.

سارا می‌گوید: «در صفحات ویترین، می‌توانید عملاً هر کاری را که در یک صفحه شرکت معمولی انجام می‌دهید انجام دهید، اما می‌توانید محتوای خاص بیشتری را که ممکن است نخواهید در صفحه اصلی شرکت خود داشته باشید، پست کنید.

این صفحات می‌توانند برای بخش‌ها، بخش‌ها یا مکان‌های مختلف کسب‌وکار شما به خوبی کار کنند. بازاریابی شهر ششم از صفحات ویترین بر اساس جغرافیای اداری خود استفاده می کند. متا از یک صفحه نمایشگاهی برای نمایش بخش Meta for Business خود استفاده می کند.

همانطور که این اسکرین شات نشان می دهد، این صفحه شبیه یک صفحه شرکت با تصویر هدر، نام تجاری (Meta for Business) و توضیحات است. بازدیدکنندگان می توانند صفحه را به پایین اسکرول کنند تا پست ها و همچنین رویدادهای منتشر شده در صفحه را ببینند. در سمت راست، لینکدین به صفحه شرکت متا اشاره می کند و به آن لینک می دهد. (صفحه شرکت Meta، صفحه Meta for Business Showcase را به عنوان یک صفحه وابسته فهرست می کند.)

  What is Database DevOps? How Does It Fuel Innovation?
این صفحه شبیه یک صفحه شرکت با تصویر هدر، نام تجاری (Meta for Business) و توضیحات است.  بازدیدکنندگان می توانند صفحه را به پایین اسکرول کنند تا پست ها و همچنین رویدادهای منتشر شده در صفحه را ببینند.  در سمت راست، لینکدین به صفحه شرکت متا اشاره می کند و به آن لینک می دهد.  (صفحه شرکت Meta، صفحه Meta for Business Showcase را به عنوان یک صفحه وابسته فهرست می کند.)

سارا می‌گوید: «این یک مکان عالی برای پست ، چیزهای بیشتری است که ممکن است یک برند به اندازه کافی برای صفحه اصلی شرکت‌شان قابل ربط یا «شرکتی» نباشد.

به دست آوردن توانایی انتشار محتوای مرتبط با مخاطب خاص به بازاریابان اجازه می دهد تا یک احساس اجتماعی ایجاد کنند و فرصت ها را برای ظاهر شدن برند در جستجوها گسترش می دهد.

سارا توضیح می دهد که ویژگی جستجوی لینکدین بین صفحات شرکت و ویترین تفاوتی قائل نمی شود. برای مثال، هنگام جستجوی «زنانی که کد می‌نویسند» و روی «مشاهده همه نتایج شرکت» کلیک می‌کنید، فهرست‌ها شامل صفحه شرکت به همین نام و برخی از صفحات نمایشگاهی آن می‌شوند – زنانی که کد دهلی، زنانی که کد بوستون را دارند، و زنانی که کد می‌نویسند. کد پایتون

این فهرست‌ها شامل صفحه شرکت زنانی که کدنویسی می‌کنند و برخی از صفحات نمایشگاهی آن - زنانی که دهلی را کد می‌نویسند، زنانی که کد بوستون را کد می‌گذارند، و زنانی که پایتون را کد می‌نویسند.

دسترسی خود را به روشی برنده جایزه افزایش دهید

مانند بسیاری از برندها، Numeric، یک ارائه دهنده SaaS حسابداری، از LinkedIn به عنوان ابزار توزیع محتوا استفاده می کند. راهنماها، الگوها و ویدیوهای عمیق آن برای ایجاد قدرت با حسابداران طراحی شده است.

Tierney می‌گوید: «در طول سال گذشته، ما به‌طور قابل‌توجهی در حضور لینکدین خود سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، بنابراین شاهد افزایش تعامل و دنبال‌کنندگان بوده‌ایم، اما تا حد زیادی دقیقاً نتیجه پست ، مداوم و ایجاد الگوی محتوای با کیفیت است.» پرتزر.

اما یک کمپین منحصر به فرد فوق العاده خوب کار کرد. در سال 2023، Numeric “جوایز” را در پست های استاندارد لینکدین ارائه کرد تا کاربران برتر محصولات خود را معرفی کند. این نمایش با هدف افزایش وابستگی به برند برای کاربران برتر خود، تبریک به آنها و استفاده فعالانه از شبکه های اجتماعی آنها انجام شد.

Numeric با تگ ، برندگان (با اجازه آنها) و درج یک نقل قول از آنها، تعداد فالوورهای خود را افزایش داد و به بیش از آن چیزی رسید که یک پست استاندارد به تنهایی انجام می داد. در واقع، یک پست متمرکز بر جوایز تعداد فالوورها را 1.4٪ افزایش داد.

در اینجا یک مثال است:

” بعدی در جوایز کاربران ما برای سال 2023 🏆 ….

مستندات

در قلب همه بهترین چک لیست های نزدیک، توضیحات، پیوندها و منابع دقیق برای همسو ، تیم و ایجاد دید وجود دارد.

از بین تمام کاربران Numeric، یک کاربر بیشترین مستندات را ثبت کرد و بیشترین پیوندها و توضیحات را به کارها اضافه کرد و قهرمان واقعی یک فرآیند بسته واضح بود.

درام رول 🥁…….

این جایزه به جسیکا هایسیگ می رسد سلامتی همیشگی 🎉”

محتوای طولانی را هدف قرار دهید

Laia Quintana، رئیس بازاریابی و فروش TeamUp، می‌گوید که تمرکز آن بر انتشار محتوای طولانی – معمولاً 800 تا 1000 کلمه – در صفحه شرکت LinkedIn خود است. هدف هدایت ترافیک به وب سایت ارائه دهنده راه حل تقویم مبتنی بر ابر برای صنعت تناسب اندام است.

  آزمون ها، بازی ها و نظرسنجی ها (نمونه)

او می‌گوید: «در حالی که محتوای کوتاه جای خود را برای به‌روزرسانی‌های سریع یا بینش‌های کوتاه دارد، ما متوجه شده‌ایم که محتوای طولانی‌مدت ما تمایل به ایجاد تعامل عمیق‌تر و تعاملات معنادارتر با مخاطبان ما دارد». با این تمرکز محتوا، میانگین تعامل برای صفحه در سال 2023 37 درصد افزایش یافت.

مارک مک شین، مدیر عامل AED Training، همچنین از محتوای طولانی حمایت می کند. ارائه‌دهنده دوره‌های آموزشی B2B برای دفیبریلاتورهای خارجی خودکار می‌بیند که محتوای طولانی در LinkedIn نسبت به قطعات کوتاه‌تر آن 45 درصد بازدید و 38 درصد اشتراک‌گذاری بیشتری کسب می‌کند.

مارک می‌گوید: «استفاده از این قالب به ما کمک می‌کند اعتبار بسازیم و تخصص خود را به نمایش بگذاریم – دلایل اصلی افزایش علاقه برندهای بزرگ. آنها شاهد افزایش 25 درصدی تقاضا برای راه‌حل‌های آموزشی آن بوده‌اند که ناشی از محتوای طولانی لینکدین آن است.

از دیگر استراتژی های تاثیرگذار لینکدین آنها:

  • رویدادهای میزبان: وقتی TeamUp میزبان وبینارهایی است که در برگه رویدادها در صفحه شرکت تبلیغ می شوند، بازدید از وب سایت آن به طور متوسط ​​23٪ در طول دوره تبلیغات، رویداد و مدت کوتاهی پس از آن افزایش یافته است.
  • ویترین فروشگاه دیجیتال: آموزش AED با صفحه شرکت به عنوان یک فروشگاه دیجیتال برخورد می کند، برنامه های آموزشی AED را برجسته می کند، نظرات مشتریان را به نمایش می گذارد، و مقالات رهبری فکری را به اشتراک می گذارد. این استراتژی باعث افزایش 33 درصدی فالوورهای صفحه نسبت به سال قبل شد.
  • خبرنامه ها: از سال 2022، لینکدین به شرکت ها اجازه ایجاد و ارسال خبرنامه را داده است. AED Training همان محتوای خبرنامه را برای مخاطبان LinkedIn خود منتشر می کند که پایگاه داده شخص اول خود است. مارک می‌گوید که آنها دریافته‌اند که مشترکان خبرنامه نسبت به دنبال‌کنندگانی که برای خبرنامه ثبت‌نام نمی‌کنند، نرخ تعامل بیشتری در کانال‌های شرکت دارند.

پتانسیل هوش مصنوعی را درو کنید

در حالی که TeamUp و AED Training با محتوای طولانی به موفقیت می رسند، ابزار فروش ناوبری مبتنی بر هوش مصنوعی LinkedIn را نیز ستایش می کنند.

  The Ultimate Guide to Google Ads (Examples)

یکی از قدرتمندترین ویژگی های Sales Navigator، ویژگی AccountIQ آن است که برای مشترکینی که برای دسترسی سطح پیشرفته پرداخت می کنند، در دسترس است. ابزار تولید شده توسط هوش مصنوعی یک نمای کلی از یک شرکت به همراه گزارش مالی، اولویت های استراتژیک، چالش های تجاری و به روز رسانی های تولید شده توسط هوش مصنوعی ارائه می دهد. نمایه سازی معمولاً برای شرکت هایی با بیش از 500 کارمند بهترین کار را دارد.

Laia Quintana Sales Navigator را یک تغییر دهنده بازی برای TeamUp در شناسایی و دستیابی به سرنخ های بالقوه می نامد. از زمانی که آنها شروع به استفاده از آن کردند، تولید سرب 19٪ افزایش یافت.

مارک می‌گوید Sales Navigator امکان تعیین دقیق تماس و خیاطی را فراهم می‌کند. آن‌ها با استفاده از Sales Navigator در مقایسه با روش‌های سنتی، شاهد افزایش 14 درصدی نرخ پاسخ‌دهی بوده‌اند. (آنها پاسخ را به عنوان کسی تعریف می کنند که با بله، خیر یا ارجاع به یک تصمیم گیرنده پاسخ می دهد.)

لمس انسان را بیاورید

جولیا ولوشچنکو، مدیر روابط عمومی در Usetech، می‌گوید جذب و افزایش مخاطب در لینکدین مستلزم انتشار منظم – دو تا سه بار در هفته – و استفاده از هشتگ‌های موضوعی – حداکثر سه تا در هر پست است.

اما نکته کلیدی برای متمایز شدن، تعامل با مخاطبان خود از طریق صفحه شرکت است. او می‌گوید: «مردم دوست دارند ببینند که یک شخص واقعی پشت برند وجود دارد و داستان‌های واقعی را تعریف می‌کند.

تعهد لینکدین خود را تمدید کنید

لینکدین می‌تواند در برنامه بازاریابی شما کلاه‌های زیادی بر سر بگذارد: ناشر، مروج، توزیع‌کننده، مشارکت‌کننده و یاب. قبل از اینکه صفحات ویترینی را اضافه کنید، یک برنامه شناسایی را شروع کنید، روی محتوای طولانی تمرکز کنید، یا عمیقاً در قدرت هوش مصنوعی غوطه ور شوید، مطمئن شوید که منابع و پشتیبانی از استراتژی LinkedIn را دارید. به هر حال، شما نمی خواهید با کوتاه ترین تعهد به رشد شرکت و مخاطبان خود در پلتفرم با 1 میلیارد کاربر و تعداد زیاد، رکوردی را بشکنید.

مثل اینی که اینجا میخونی؟ برای خود اشتراک به‌روزرسانی‌های روزانه یا هفتگی دریافت کنید. این رایگان است – و شما می توانید تنظیمات برگزیده خود را تغییر دهید یا هر زمان خواستید اشتراک خود را لغو کنید.

مطالب مرتبط دستچین شده:

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/linkedin-advice-marketers/

©2024 techpros : ultimate technology resource. Uncovering hidden losses : how stocktally helps automobile dealers manage spare parts inventory. Ring video doorbells recalled over fire concerns – dlsserve.